eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › PRZEPROWADZENIE 13 AUDYTÓW MONITOROWANYCH W RAMACH DWUCZĘŚCIOWEGO BADANIA AUDYT POZIOMU KREATYWNOŚCI I ABSORPCJI INNOWACJI W PRZEDSIĘBIORSTWIE WRAZ Z OPRACOWANIEM RAPORTU Z KAśDEGO Z PRZEPROWADZONYCH AUDYTÓW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-29

Poznań: PRZEPROWADZENIE 13 AUDYTÓW MONITOROWANYCH W RAMACH DWUCZĘŚCIOWEGO BADANIA AUDYT POZIOMU KREATYWNOŚCI I ABSORPCJI INNOWACJI W PRZEDSIĘBIORSTWIE WRAZ Z OPRACOWANIEM RAPORTU Z KAśDEGO Z PRZEPROWADZONYCH AUDYTÓW
Numer ogłoszenia: 311056 - 2011; data zamieszczenia: 29.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209481 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Rubież 46, 61-612 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8279700, faks 061 8279701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE 13 AUDYTÓW MONITOROWANYCH W RAMACH DWUCZĘŚCIOWEGO BADANIA AUDYT POZIOMU KREATYWNOŚCI I ABSORPCJI INNOWACJI W PRZEDSIĘBIORSTWIE WRAZ Z OPRACOWANIEM RAPORTU Z KAśDEGO Z PRZEPROWADZONYCH AUDYTÓW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie u wskazanych przez Zamawiającego przedsiębiorców 13 audytów monitorowanych wraz z opracowaniem raportu z kaSdego z przeprowadzonych audytów, zgodnie z metodologią badania przekazaną przez Zamawiającego, której szczegółowy opis znajduje się w Rozdziale IV SIWZ. Audyty monitorowane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia stanowią część badania, które zostanie przeprowadzone w ramach dwuczęściowego badania Audyt Poziomu Kreatywności i Absorpcji Innowacji w Przedsiębiorstwie, realizowanego przez Zamawiającego oraz we współpracy z Liderem projektu: Park Naukowo-Technologiczny Technopark Gliwice Sp. z o.o. Zgodnie z przyjętą dla całości badania metodologią, w ramach całego zadanie zostanie przeprowadzonych 81 audytów monitorowanych. Zamówienie zostało podzielone na części, dla których zostaną przeprowadzone odrębne postępowania zmierzające do wyboru wykonawcy określonej części zamówienia. Zamówienie opisane powyżej oraz w Rozdziale III SIWZ stanowi jego II część. Całość zamówienia, jak również każda z jego części, dla których prowadzone będą odrębne postępowania, nie przekracza wyrażonej w złotych równowartość kwoty Euro dla usług, ustalonej zgodnie z rozporządzeniem wykonawczym wydanym na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie (formularzu oferty) zakresu zamówienia (usługi) którego wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia wskazanej wyżej liczby audytów podczas realizacji zamówienia, jeśli w okresie obowiązywania Umowy Zamawiający nie pozyska wymaganej liczby przedsiębiorców, u których ma zostać przeprowadzony audyt. Należne wówczas wykonawcy wynagrodzenie zostanie ustalone w oparciu o cenę jednostkową za realizację jednego audytu, wskazaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, oraz liczbę rzeczywiście przeprowadzonych audytów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00 - Usługi audytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia objęty postępowaniem jest dofinansowany przez Unię Europejską w ramach Projektu Analiza poziomu kreatywności i absorpcji innowacji w przedsiębiorstwach, o numerze U-POIG.05.02.00-00-013/10, w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, w ramach działania 5.2 Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu Świadczących Usługi Proinnowacyjne oraz ich Sieci o Znaczeniu Ponadregionalnym Osi Priorytetowej, 5 Dyfuzja Innowacji..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROFICADR DORADZTWO PERSONALNE TOMASZ KULCZYCKI, ul. Wiejska 70, 44-156 Rachowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44713,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37576,50

  • Oferta z najniższą ceną: 37576,50 / Oferta z najwyższą ceną: 47810,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.