eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Opracowanie dok. projektowej oraz realizacja robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn: ,,Dostawa i instalacja systemu depozytorów kluczy w budynkach O/Gdańsk w Gdańsku".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-06-24

Nr: NP/2015/06/0622/GDA

Przedmiot zamówienia: Opracowanie dok. projektowej oraz realizacja robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn: ,,Dostawa i instalacja systemu depozytorów kluczy w budynkach O/Gdańsk w Gdańsku".

Typ: Niepubliczne

Tryb: Przetarg nieograniczony

Kategoria: Roboty

Miasto: Gdańsk

Województwo: pomorskie

Data publikacji: 2015-06-24

Data wygaśnięcia: 2015-07-10

CPV: -

Osoba kontaktowa: Piotr Łykowski (GDH) piotr.lykowski@gaz-system.pl 170479

Zamawiający: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A.
Adres ul. Mszczonowska 4
Miejscowość Warszawa
Telefon +48 (022) 220 14 49
www.gaz-system.pl/przetargi

Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia

Opis postępowania : Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: ,,Dostawa i instalacja systemu depozytorów kluczy w budynkach O/Gdańsk w Gdańsku".

ZADANIEM WYKONAWCY JEST opracowanie projektu wykonawczego w zakresie niezbędnym dla realizacji przedmiotu zamówienia, w oparciu o założenia techniczne (załącznik nr 1 do OPZ) oraz realizacja robót objętych przedmiotową dokumentacją.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Miejsce uzyskania SIWZ : Strona Internetowa Zamawiającego
www.gaz-system.pl
Zastrzeżenia dotyczące SIWZ : 1.Dostawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że prośba o wyjaśnienie wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian treści SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do Specyfikacji przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji Postępowania i jest wiążąca.
3.Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści niniejszej SIWZ.
4.O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich Dostawców, którym przekazano SIWZ, a także zamieści na stronie internetowej Spółki, na której została udostępniona SIWZ.
5.Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Dostawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści Specyfikacji.
Zastrzeżenia dotyczące postępowania : 1.Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia Postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności.
2.O zakończeniu Postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadamia wszystkich Dostawców biorących udział w Postępowaniu.
3.Dostawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania, z tytułu ewentualnych szkód powstałych w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia o którym mowa w ust. 1. powyżej.
4.Dostawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia Niepublicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie Umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeśli żąda go Zamawiający.
5.Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji handlowych w zakresie kryteriów oceny oferty, które będą prowadzone w formie osobistych spotkań, telekonferencji, wideokonferencji lub drogą elektroniczną.
Dodatkowe informacje : 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
2. Przetarg nieograniczony to tryb udzielenia Zamówienia Niepublicznego, w którym w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o Zamówieniu Niepublicznym, oferty mogą złożyć wszyscy Dostawcy, którzy chcą wziąć w nim udział. Ogłoszenie o Zamówieniu Niepublicznym w postępowaniu prowadzonym
w trybie przetargu nieograniczonego publikuje się na stronie internetowej Spółki.
3. W Postępowaniu o udzielenie Zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 984 ze zm.).
Warunki udziału w postępowaniu : I. INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia Niepublicznego, tj.:

2.1) W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwa zamówienia o charakterze i złożoności odpowiadającej zakresowi przedmiotowego Zamówienia, tj. zrealizowali zamówienie polegające na wykonaniu systemu depozytorów kluczy do budynków, o wartości min. 50 000,00 zł netto każde.

2.2) Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz.U.2013.1409, z późn. zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - co najmniej 1 osoba;
- wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
Bez ograniczeń w zakresie jak w punkcie 1.3, Grupa 1

2.3) Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności osobami posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne, zgodnie z treścią Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U.2003.89.828 ze zm.) do wykonywania prac eksploatacyjnych:
uprawnienia Grupa 1:
- typ E i D pkt. 2 ,10 - urządzenia i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz prace kontrolno - pomiarowe w zakresie urządzeń i instalacji elektrycznych do 1 kV - co najmniej jedna osoba;

- typ E pkt. 2 ,10 - urządzenia i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz prace kontrolno - pomiarowe w zakresie urządzeń i instalacji elektrycznych do 1 kV - co najmniej jedna osoba

UWAGA:
Zamawiający NIE WYMAGA przedłożenia kopii odpowiednich uprawnień posiadanych przez osoby, o których mowa w ust. 1 pkt. 2) ppkt. 2.2) - ppkt. 2.3) powyżej na etapie składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontrolowania ważności posiadanych uprawnieńna każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia.

3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia Niepublicznego,

4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia Niepublicznego zgodnie z Rozdziałem VII ust. 1 SIWZ.


II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ DOSTAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w Rozdziale I powyżej, Dostawca winien przedstawić:

1) aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z którego treści będą wynikać zasady reprezentacji Dostawcy w obrocie.
Dopuszcza się składanie dokumentów wystawionych z datą wcześniejszą, jeśli w tym okresie dane zawarte w rejestrze nie uległy zmianie i Dostawca złoży w tym zakresie stosowne oświadczenie lub Zamawiający samodzielnie zweryfikuje aktualność danych Dostawcy zawartych w rejestrze.
Pobrane samodzielnie wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do rejestru mają moc zrównaną z mocą dokumentów wydawanych w formie pisemnej, jeżeli posiadają cechy umożliwiające ich weryfikację z danymi zawartymi w rejestrze na podstawie właściwych przepisów.
Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i nie wszczęto wobec niego postępowania likwidacyjnego, upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości, podając jednocześnie podstawę prawną wystawienia tych dokumentów.

2) Oświadczenie Dostawcy, iż nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z Rozdziałem I ust. 1 pkt. 4) powyżej (zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ).

3) Oświadczenie Dostawcy, iż spełnia warunki udziału, zgodnie z Rozdziałem I ust.1 pkt 1) - pkt. 3) powyżej (zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do Specyfikacji).

4) Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień, zgodnie z warunkiem określonym w Rozdziale I ust. 1 pkt. 2), ppkt. 2.1) powyżej (zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do Specyfikacji).

Do każdego zamówienia wymienionego w wykazie należy odpowiednio podać:
- przedmiot zamówienia, zakres robót,
- wartość zamówienia (netto, PLN),
- termin realizacji tj. rozpoczęcia (dd/mm/rrrr) i zakończenia (dd/mm/rrrr) realizacji zamówienia,
- zamawiającego (nazwa, adres),
(zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ)

Ponadto, do każdego zamówienia wymienionego w wykazie należy załączyć dokument, że zamówienia te zostały wykonane należycie.

5) Oświadczenie, iż Dostawca dysponuje lub będzie dysponował osobami przewidzianymi do realizacji zadania, posiadającymi uprawnienia opisane w Rozdziale I ust. 1 pkt. 2) ppkt. 2.2) - ppkt. 2.3) powyżej.

UWAGA:
Zamawiający NIE WYMAGA przedłożenia kopii odpowiednich uprawnień posiadanych przez osoby, o których mowa w Rozdziale I ust. 1 pkt. 2) ppkt. 2.2) - ppkt. 2.3) powyżej, na etapie składania ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontrolowania ważności posiadanych uprawnień na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia.

2. Dokumenty załączone do oferty z wyłączeniem pełnomocnictw muszą być przedstawione w formie oryginału, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę/Mocodawcę.

3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski poświadczonymi przez Dostawcę.

4. W przypadku składania oferty przez Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, wymóg złożenia dokumentów, o których mowa w ust 1. pkt 1) - pkt 2) powyżej dotyczy każdego
z ww. Dostawców. Pozostałe dokumenty składane są przez tych Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, którzy spełniają warunki udziału w Postępowaniu, których potwierdzeniem są dane dokumenty.

5. Jeżeli Dostawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował w sposób realny zasobami niezbędnymi do realizacji Zamówienia Niepublicznego, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu Zamówienia Niepublicznego (zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ) oraz dokumenty, z których będzie wynikać, że osoba lub osoby podpisujące pisemne zobowiązanie były umocowane do działania w imieniu tych podmiotów.

6. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.

7. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, oraz wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny.

8. Zamawiający może wezwać Dostawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów oświadczeń lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie.
Jeżeli w danym postępowaniu oferty zostały złożone przez więcej niż 3 Dostawców, Zamawiający zastrzega sobie możliwość badania i oceny tylko tych 3 Dostawców, których oferty po wstępnej ocenie są najkorzystniejsze. W przypadku skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, oferty złożone przez pozostałych Dostawców Zamawiający pozostawia bez badania i oceny.
Informacje dotyczące wadium : Nie dotyczy.
Termin realizacji zamówienia : Wymagane
Słownie : 1. Termin przekazania Zamawiającemu uzgodnionej kompletnej dokumentacji projektowej - 15.10.2015 r.
2. Termin zakończenia robót budowlanych - 18.12.2015 r.
Miejsce realizacji zamówienia : Siedziba Dostawcy
Siedziba Zamawiającego - ul. Wałowa 47, ul. Podstoczna 10, ul. Podstoczna 11, Gdańsk.
Termin składania ofert : 2015-07-10 10:00
Miejsce otwarcia ofert : Otwarcie ofert jest niejawne.
Termin otwarcia ofert : 2015-07-10 10:05
Miejsce otwarcia ofert : Otwarcie ofert jest niejawne.
Okres związania ofertą : 45 dni
Termin związania ofertą : 2015-08-23
Pełna treść ogłoszenia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.