To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-19
Ogłoszenie nr 310074 - 2016 z dnia 2016-09-19 r.
Sopot: Promocja Miasta Sopotu poprzez współorganizację VI Europejskiego Forum Nowych Idei
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 300794-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Sopotu, krajowy numer identyfikacyjny
598492000000, ul.
ul. Tadeusza Kościuszki
,
81704
Sopot, państwo
, woj.
pomorskie, tel.
585 213 750, faks
585 510 133, e-mail
Adres strony internetowej (URL): http://www.miasto.sopot.pl/strona/strona_glowna
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Promocja Miasta Sopotu poprzez współorganizację VI Europejskiego Forum Nowych Idei
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.272.22.BP.2016.MSt
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług promocyjnych, czyli aktywnego marketingu w administracji publicznej poprzez promocję Miasta jako centrum wielkich wydarzeń konferencyjno-kongresowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79952000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT350000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: nie IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 350000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust.1 pkt 1) lit. a)
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług promocyjnych, czyli aktywnego marketingu w administracji publicznej poprzez promocję Miasta jako centrum wielkich wydarzeń konferencyjno-kongresowych. Miasto Sopot predestynuje do miana ważnego ośrodka organizacji wielkich, ponadregionalnych wydarzeń o charakterze konferencyjno-kongresowym. Na rynku usług turystycznych niewiele jest miast, które specjalizują się w tego typu działaniach. Z założenia kampania promocyjna powinna kreować pozytywny wizerunek miasta, jak również powinna być impulsem do odwiedzenia Sopotu. Sopot od lat pełni funkcję gospodarza dużych, a zarazem ważnych eventów o zasięgu nie tylko europejskim, ale również światowym. Sopot znalazł się w elitarnym gronie 5 miast gospodarzy podczas polskiej prezydencji w Unii Europejskiej, jako jedyne nie wojewódzkie miasto. W lipcu, wrześniu i październiku 2011 roku do kurortu zjechali ministrowie wielu resortów krajów zjednoczonej Europy.
W Sopocie odbyła się Międzynarodowa Konferencja Dyrektorów Marketingu Miejsc, Międzynarodowy Kongres Finansowy, teraz zaś planowana jest wspólna organizacja z Konfederacją Lewiatan - Europejskie Forum Nowych Idei, po raz szósty.
EFNI - międzynarodowy kongres środowisk biznesowych
Europejskie Forum Nowych Idei to miejsce spotkań liderów biznesu, przedstawicieli świata nauki, polityki i kultury oraz organizacji pozarządowych. To wydarzenie, którego ambicją jest aktywne uczestnictwo w kształtowaniu przyszłości naszego kontynentu. Ścierają się tu niestandardowe opinie i odważne poglądy. Każde wydarzenie to wyzwanie intelektualne, ale też możliwość spotkania ciekawych ludzi i uznanych autorytetów.
Uczestnicy Forum szukają rozwiązań dla najważniejszych wyzwań stojących przed Europą. Gorące debaty służą wypracowaniu pomysłów na silną Europę i konkurencyjną gospodarkę, otwartą na trendy cywilizacyjne i technologiczne. Wnioski i idee zgłoszone podczas Forum przekazywane są w formie rekomendacji władzom Polski i UE oraz właściwym organizacjom i mediom.
EFNI jest organizowane od 2011 roku przez Konfederację Lewiatan we współpracy z BUSINESSEUROPE, miastem Sopotem oraz polskimi i międzynarodowymi firmami i instytucjami. EFNI 2016 będzie szóstą edycją wydarzenia.
EFNI 2016 - informacje ogólne, założenia programowe
o Data wydarzenia: 28-30 września
o Temat EFNI 2016: Przyszłość pracy. Realia, marzenia i mrzonki.
Tematem wiodącym Europejskiego Forum Nowych Idei 2016 będą kierunki rozwoju rynków pracy XXI wieku, a szczególnie bezpośrednie i pośrednie, społeczne i ekonomiczne konsekwencje czwartej rewolucji przemysłowej. Planowane są debaty o automatyzacji, robotyzacji, globalizacji i mobilności, ale też i o tym, jak zapobiegać wzrostowi nierówności, polaryzacji i fragmentaryzacji pracy, jak zmienią się role i zadania wszystkich aktorów tego rynku: przedsiębiorców, pracowników, państwa i związków zawodowych.
Europejscy przedstawiciele pracodawców i związkowców będą rozmawiać o nowoczesnych stosunkach pracy, efektywnym dialogu pracodawców i pracobiorców, problemach europejskiego rynku pracy, zwłaszcza w kontekście napływu uchodźców i emigrantów, o koniecznych zmianach systemu opieki społecznej w nowych warunkach i nowych formach zatrudnienia.
Pod dyskusję chcemy poddać także pomysły na kodeks pracy XXI wieku: jakie obszary miałby regulować i jakim regułom podlegać, gdzie szukać wspólnego mianownika dla pracowników korporacji, firm małych i średnich (MSP), ekonomii współdzielenia i crowdworkingu.
Na EFNI 2016 nie zbraknie też wątków dotyczących szerokiego kontekstu makroekonomicznego, społecznego, politycznego, w jakim działa europejska gospodarka. Paneliści będą dyskutować o tym, czy grozi nam trzecia fala recesji, która zmieni gospodarczą mapę świata, jak identyfikować i redukować największe deficyty państw nowej Europy wobec najbardziej konkurencyjnych gospodarek świata i jak mogą w tym pomóc nowe technologie. Planowane są debaty o największych zagrożeniach dla gospodarek Europy Środkowo-Wschodniej i o tym, jak wykorzystać nowe technologie do tworzenia miejsc pracy.
W programie EFNI 2016:
o Sesje plenarne (planowane 3)
o Panele (planowanych 15)
o Debaty specjalne (planowanych 2-3)
o Warsztaty w ramach Akademii EFNI (planowanych 4)
o Inspiracje (planowane 1)
o Zatoki dialogu - spotkania z mieszkańcami Sopotu (planowanych 4)
o Forum publicystów europejskich (planowane 2 spotkania)
o Rozmowy nocnych marków (planowanych 6 spotkań)
o Gala otwarcia, Gala zamknięcia, Czwartkowy wieczór networkigowy
Wszystkie te imprezy sprawiają, iż Sopot zaczyna być postrzegany jako prężny ośrodek kongresowy. Ten element miejskiej tożsamości jest podkreślany przez ostatnie lata i stanowi flagowy element strategii promocyjnej miasta. Dotychczasowe działania w tym kierunku oraz efekty promocyjno-medialne gwarantują właściwą promocję Sopotu tak w kraju, jak i na świecie. Zamawiający widząc, jakim dużym sukcesem były i jak dużym cieszyły się zainteresowaniem dotychczasowe edycje EFNI, postanowił ponownie podjąć współpracę z organizatorami Europejskiego Forum Nowych Idei. Na udział w tego typu wydarzeniu Sopot wydaje się wręcz stworzony. Przemawia za tym lokalizacja miasta Sopotu i jego dostępność komunikacyjna dla zagranicznych gości. Wątpliwości nie budzi fakt, iż Wykonawca przedsięwzięcia, tj. Konfederacja Lewiatan, będąc autorem i pomysłodawcą oraz organizatorem przedsięwzięcia jest jedynym wykonawcą przedmiotowego zamówienia.
W ramach promocji Miasta ww. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu stworzenie przy współudziale Zamawiającego kampanii promocyjnej poprzez, m.in.:
o nadania Miastu Sopot tytułu Współorganizatora;
o zamieszczenia logo Miasta Sopot w folderze - zaproszeniu do udziału w Forum;
o zamieszczenia logo Miasta Sopot w przewodniku programowym Forum;
o umieszczenia informacji o Mieście Sopot w przewodniku programowym Forum wraz z logo oraz linkiem do strony Sponsora na stronie www Forum;
o umieszczenia logo Miasta Sopot w ogłoszeniach i spotach medialnych; informacji o Mieście Sopot w komunikatach prasowych;
o umieszczenia opisu profilu działalności Miasta Sopot w przewodniku programowym Forum;
o umieszczenia opisu profilu działalności Miasta Sopot wraz z logo oraz linkiem do strony Sponsora na stronie www Forum;
o umieszczenia logo Miasta Sopot na banerach zewnętrznych i wewnętrznych Forum oraz podczas przerw między wydarzeniami na ekranach w salach konferencyjnych
o Zapewnienie stolika 10 osobowego w strefie VIP podczas Gali otwarcia / zamknięcia;
o zamieszczenia logo w wydawnictwie podsumowującym Forum;
o opisu profilu działalności Miasta Sopot w wydawnictwie podsumowującym Forum;
o ekspozycji folderów i mapek Miasta Sopotu;
o umieszczenie informacji o Forum w mediach lokalnych.
Wątpliwości nie budzi również fakt, iż marketing w administracji powinien uwzględnić dialog ze społecznością lokalną, jak również powinien tworzyć warunki do integracji społeczności lokalnej oraz budować przewagę konkurencyjną między regionami. Nie można więc pominąć promocji miasta jako podstawowego składnika działalności. Zwłaszcza, że promocja gminy - zgodnie z art. 7 pkt. 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz.U. z 2016 r. poz. 446 z późn. zm.) jest jej zadaniem własnym. Miasto oczekuje, więc od marketingu i promocji przez konferencje, fora, kongresy kreowania odpowiedniego wizerunku miasta przy użyciu odpowiednich narzędzi marketingu. W tym stanie rzeczy udzielenie zamówienia ww. Wykonawcy - w trybie zamówienia z wolnej ręki jest w pełni uzasadnione i wyczerpuje przesłanki zawarte w art. 67 ust.1 pkt 1 lit a uPzp
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.