eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Daleszyce › Pozyskanie i zrywka drewna poklęskowego w Leśnictwach Radomice, Marzysz, Niestachów w Nadleśnictwie Daleszyce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-17

Daleszyce: Pozyskanie i zrywka drewna poklęskowego w Leśnictwach Radomice, Marzysz, Niestachów w Nadleśnictwie Daleszyce
Numer ogłoszenia: 304836 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce , ul. Zakościele 7A, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrayskie, tel. 041 3171968, faks 041 3171968.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/web/daleszyce

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGE Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pozyskanie i zrywka drewna poklęskowego w Leśnictwach Radomice, Marzysz, Niestachów w Nadleśnictwie Daleszyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przepisy prawne regulujące podstawę wykonywania zamówienia: 1.Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759 z późniejszymi zmianami) 2.Ustawa z dnia 28 września 1991r. o lasach (tekst jednolity Dz. U. 2005 Nr 45 poz. 435 z późn. zmianami) 3.Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: 77200000-2 Usługi leśnictwa 77210000-5 Usługi pozyskania drewna 77211100-3 Usługi cięcia drewna 77211200-4 Transport dłużyc na terenie lasów 77231000-8 Usługi gospodarki leśnej 4.Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu pozyskania i zrywki drewna poklęskowego w Leśnictwach Radomice, Marzysz, Niestachów w Nadleśnictwie Daleszyce w ilości 2250 m3. Wykonanie usługi zgodnie z lokalizacją, rozmiarem i technologią opisaną w niniejszej SIWZ, a w szczególności w załączniku nr 8 opisującym przedmiot zamówienia. 4.1 W przypadku nie dostosowania się przez Wykonawcę do opisu zawartego w ww dokumencie, Zamawiający zastrzega sobie prawo do obciążenia Wykonawcy karą umowną o wysokości 10% wartości robót zleconych na powierzchni, na której wystąpiły nieprawidłowości. W przypadku powtórnego niedostosowania się Wykonawcy do warunków zlecenia Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym z winy Wykonawcy. 4.2 Wykonawca nie może odmówić przyjęcia zlecenia, którego zakres wynika z oferty przetargowej i został ujęty w załączniku nr 1 (formularz ofertowy z załącznikami) SIWZ. 4.3 W przypadku zaistnienia obiektywnych trudności w wykonywaniu przyjętego do realizacji przez Wykonawcę zlecenia, Wykonawca ma prawo (może) wystąpić do Zamawiającego o korektę terminu wykonania zlecenia bądź zmianę sposobu wykonywania zadania. Zamawiający nie musi wyrazić zgody na zmianę terminu w szczególności gdy opóźnienie w realizacji zamówienia nastąpiło z winy wykonawcy. 4.4 Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących zasad, przepisów, instrukcji technicznych i wymogów ochrony środowiska w zakresie stosowanych technologii przy wykonywaniu zleconych usług. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest do obligatoryjnego stosowania: - bioolei przy wykonywaniu prac z zakresu pozyskiwania drewna, - zestawów do absorbcji oleju w miejscach napełniania pilarek oraz Combicanów z bezpiecznymi końcówkami (kanistrów z końcówkami dozującymi). - zestawów do absorbcji oleju dla urządzeń mechanicznych innych niż pilarki (ciągniki, samochody, dźwigi i inne), których użytkowanie może spowodować skażenie środowiska olejem podczas wykonywania prac w lesie oraz podczas dojazdu i powrotu z powierzchni roboczej. - wykonawca w momencie składania oferty na wykonanie prac leśnych objętych przetargiem oraz w czasie całego okresu obowiązywania umowy na wykonawstwo ww prac ma obowiązek wykazać się odpowiednią umową (zobowiązaniem o współpracy) zawartą z firmą posiadającą uprawnienia do odbioru i utylizacji absorbentów skażonych olejami (w przypadku Wykonawcy wykonującego zabiegi z użyciem środków chemicznych umowa musi obejmować odbiór oraz utylizację zbędnych bądź przeterminowanych środków chemicznych, opakowań po nich itp.). Ponadto wykonawca zobowiązuje się, że wykorzystywane przez niego do wykonywania przedmiotu zamówienia ciągniki zrywkowe i inne maszyny używane w lesie, będą wyposażane w absorbenty oleju pozwalające na zbiór rozlanego oleju w przypadku awarii. 4.5 Wykonawca zobowiązany jest, pod rygorem rozwiązania umowy z jego winy ze skutkiem natychmiastowym, do przestrzegania sposobu wykonania prac zgodnego ze złożoną ofertą, oraz do stosowania obowiązujących przepisów bhp i ppoż., w szczególności: - ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks Pracy Dział X Bezpieczeństwo i Higiena Pracy - Rozporządzenia Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 24.08.2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. Nr 161 poz. 1141) - Instrukcji bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu podstawowych prac z zakresu gospodarki leśnej ( załącznik do Zarządzenia nr 19 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14.07.1997r.) - obowiązujących w Lasach Państwowych przepisów przeciwpożarowych. - unormowaniami określonymi w certyfikacie FSC Smar WOOD (Forest Stewardship Council) w zakresie ochrony środowiska, - kryteriami i wskaźnikami Polskiego Systemu Certyfikacji PEFC (Postsecondary Electronics Standards Cauncil). Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i przygotować stanowisko pracy przy wykonywaniu zleconych usług w sposób zapewniający bezpieczne i higieniczne warunki pracy zgodne z przepisami ogólnie obowiązującymi oraz przepisami obowiązującymi przy pracach w gospodarce leśnej w szczególności zobowiązuje się do przestrzegania obowiązków o których mowa w art. 211 w związku z art. 3041 Kodeksu Pracy tj: a) winien znać przepisy i zasady bezpieczeństwa i higieny pracy, brać udział w szkoleniu i instruktażu z tego zakresu oraz poddawać się wymaganym egzaminom sprawdzającym, b) wykonywać prace w sposób zgodny z przepisami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosować się do wydawanych w tym zakresie poleceń i wskazówek przełożonych, c) dbać o należyty stan maszyn, urządzeń, narzędzi i sprzętu oraz o porządek i ład w miejscu pracy, d) stosować środki ochrony zbiorowej, a także używać środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego zgodnie z przeznaczeniem, e) poddawać się wstępnym, okresowym i kontrolnym, oraz innym zaleconym badaniom lekarskim i stosować się do wskazań lekarskich, f) niezwłocznie zawiadomić o zauważonym w pracy wypadku albo zagrożeniu życia lub zdrowia ludzkiego, oraz ostrzec współpracowników, a także inne osoby znajdujące się w rejonie zagrożenia, o grożącym im niebezpieczeństwie, g) współpracować z Zamawiającym w wypełnianiu obowiązków dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, oraz h) stosowania odzieży ochronnej i odzieży roboczej a także stosowania sprawnego sprzętu oraz narzędzi pomocniczych oraz wyposażenia swoich pracowników i dopuszczenie do pracy swoich podwykonawców wyposażonych w indywidualne środki ochrony, odzież roboczą i ochronną, a także w sprawny sprzęt i narzędzia pomocnicze, i) stosowanie kamizelek oraz kasków w kolorze pomarańczowym przy wykonywaniu prac z zakresu pozyskania i zrywki drewna, j) stosowania butów zawierających wkładkę metalową oraz spodni z wkładką antyprzepięciową przy wykonywaniu prac z zakresu pozyskaniu i manipulacji drewna, k) stosowania bezpiecznych technik pracy określonych instrukcjami obowiązującymi w Lasach Państwowych, l) przestrzegania dopuszczalnego czasu pracy w kontakcie z czynnikami szkodliwymi (np. przy narażeniu na hałas i wibrację). m) zapewnienia bezpieczeństwa innych osób przebywających w rejonie wykonywanych prac. n) Wykonawca, po wykonaniu prac na każdej powierzchni ma obowiązek, przed jej opuszczeniem, uporządkowania terenu i oczyszczenia miejsca pracy z wszelkiego typu odpadów, a w szczególności przestrzegać zakazu: pozostawiania na powierzchni roboczej drzew zawieszonych;blokownia przejezdności dróg; - Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek właściwego oznaczenia tablicami ostrzegawczymi powierzchni na których wykonywane będą prace obejmujące pozyskanie i zrywkę drewna (lokalizacja tablic przed rozpoczęciem prac - w uzgodnieniu z właściwym leśniczym) oraz uprzątnięcia tablic po zakończeniu prac. Spełnienie wszelkich wymogów bhp i kosztów z tym związanych jest po stronie Wykonawcy. 4.6 Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania powierzonych mu zadań stosując sprzęt i technologie nie powodujące strat i zanieczyszczeń w środowisku naturalnym. 4.7 Do pracy przy ścince i wyróbce drewna mogą być zatrudnione osoby wyłącznie z aktualnym orzeczeniem lekarskim o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na tym stanowisku (wydanym przez specjalistyczną placówkę zdrowotną) oraz z zaświadczeniem o ukończeniu z wynikiem pozytywnym szkolenia specjalistycznego z zakresu pracy pilarką. 5. Oryginał SIWZ podpisany przez Zamawiającego, stanowiący podstawę do rozstrzygnięcia ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 77.21.00.00 - Usługi pozyskiwania drewna 77.21.11.00 - Usługi cięcia drewna 77.21.12.00 - Transport dłużyc na terenie lasów 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. 9.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5000,00zł 9.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r, Nr 42, poz. 275). 9.3 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank: BGŻ S.A. oddz. Kielce - Nr rachunku: 64 2030 0045 1110 0000 0129 7880 z dopiskiem na blankiecie przelewu Wiatrołomy w Nadleśnictwie Daleszyce 9.4 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego. 9.5 Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.6 Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 9.7 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Nie należy załączać oryginału dokumentu złożenia wadium do oferty. Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9.8 Pozostałe zasady dotyczące wadium określa art. 45 i 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w art. 22 ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia oraz dokumentów potwierdzających, że wykonał co najmniej dwie usługi pozyskania i zrywki drewna - o wartości minimum 100 000 zł netto za jedną usługę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia oraz dokumentów potwierdzających, że dysponuje/będzie dysponował sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia w tym względzie - wykażą posiadanie lub dostęp do takiego sprzętu jak: - minimum: 8 pilarek spalinowych, 3 ciągniki z osprzętem o mocy powyżej 45KM, 2 przyczepy w tym jedna przyczepa samozaładowcza.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia oraz dokumentów potwierdzających, że dysponuje/będzie dysponował odpowiednim potencjałem kadrowym umożliwiającym prawidłowe i terminowe wykonanie robót objętych niniejszym zamówieniem, w tym minimum 8 osób posiadających uprawnienia do pracy pilarką spalinową.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia oraz dokumentów potwierdzających, że wykonawca posiada opłaconą polisę na kwotę minimum 20 000 PLN, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wg wzoru umowy będącego załącznikiem nr 6 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/web/daleszyce http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_daleszyce
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2012 godzina 09:00, miejsce: sekretariat pok. nr 2, ul. Zakościele 7A, 26-021 Daleszyce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.