eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursówczęść 1 - florystyczny podstawowy; część 2 - magazynier z obsługą wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej; część 3 - gastronomiczny; część 4 - uprawnienia elektryczne do 1kV, eksploatacja i dozór; część 5 - palacz CO dla beneficjentów ostatecznych projektu Program aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych Nowe Szanse realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kędzierzynie - Koźlu współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-16

Kędzierzyn-Koźle: Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursów: część 1 - florystyczny podstawowy; część 2 - magazynier z obsługą wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej; część 3 - gastronomiczny; część 4 - uprawnienia elektryczne do 1kV, eksploatacja i dozór; część 5 - palacz CO dla beneficjentów ostatecznych projektu Program aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych Nowe Szanse realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kędzierzynie - Koźlu współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 302922 - 2012; data zamieszczenia: 16.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Reja 2A, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4835949, faks 077 4835949.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:mops-kkozle.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursów: część 1 - florystyczny podstawowy; część 2 - magazynier z obsługą wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej; część 3 - gastronomiczny; część 4 - uprawnienia elektryczne do 1kV, eksploatacja i dozór; część 5 - palacz CO dla beneficjentów ostatecznych projektu Program aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych Nowe Szanse realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kędzierzynie - Koźlu współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursów: część 1 - florystyczny podstawowy;nie mniej niż - 12 osób; termin realizacji - do 31 październik 2012 część 2 - magazynier z obsługą wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej;nie mniej niż - 12 osób; termin realizacji - do 30 listopad 2012 część 3 - gastronomiczny;nie mniej niż - 6 osób; termin realizacji do 30 listopad 2012 część 4 - uprawnienia elektryczne do 1kV, eksploatacja i dozór;nie mniej niż - 1 osoba; termin realizacji do 30 listopad 2012 część 5 - palacz CO;nie mniej niż - 1 osoba; termin realizacji do 30 listopad 2012 dla beneficjentów ostatecznych projektu Program aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych Nowe Szanse realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Kursy są skierowane do osób: bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie - Koźlu, które są w wieku aktywności zawodowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w świetle art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. Dotyczy zarówno w przypadku oferty na wykonanie całego zadania jak i oferty na wykonanie poszczególnych jego części. W przypadku ofert wspólnych, wszyscy wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać powyższy warunek. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat tj. od 24-08-2009 do 24-01-2012 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług (dla świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) o charakterze: przeszkolenia, co najmniej 80 osób łącznie w zakresie w/w kursów jeżeli składa na wszystkie części. W przypadku złożenia oferty na wybrane części wymagane jest dla cz: Część I - 15 osób Część - II - 30 osób Część III - 15 osób Część IV; V- po 10 osób (w przypadku składania ofert na poszczególne części sumują się doświadczenia w ilości osób przeszkolonych w danej części) z potwierdzeniem ich należytego wykonania. W przypadku ofert wspólnych, doświadczenie podlega sumowaniu na warunkach jak niżej: Wymaga się, aby jeden z Wykonawców występujących wspólnie posiadał, co najmniej 50% doświadczenia w wykonawstwie robót o charakterze minimalnego doświadczenia określonego w SIWZ. Sumowaniu doświadczenia podlegają wartości wykazane przez Wykonawcę posiadającego, co najmniej 50% doświadczenia oraz wartości pozostałych Wykonawców występujących wspólnie, którzy posiadają nie mniej niż 20% wymaganego doświadczenia. Warunkiem koniecznym jest, aby suma doświadczenia wynosiła minimum 100% doświadczenia wymaganego przez SIWZ. Warunek ten jest spełniony również, jeżeli jeden z wykonawców posiada 100% wymaganego doświadczenia. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, jak niżej: - dysponowanie salą wykładową na minimum 30 osób (Wykonawca musi podać gdzie się sala znajduje dokładny adres) - dotyczy wszystkich części - dysponowanie telefonem komórkowym, faxem, kserokopiarką, rzutnikiem lub projektorem - dotyczy wszystkich części - dysponowanie własnym parkiem maszynowym z pojazdami: naładowne, unoszące, podnośnikowe, ciągnikowe, specjalne, boczny co najmniej 1 szt - dotyczy części 2 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. (Dz. U. z 2004, Nr 236, poz. 2365). Dotyczy zarówno w przypadku oferty na wykonanie całego zadania jak i oferty na wykonanie poszczególnych jego części. W przypadku ofert wspólnych, wszyscy wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać powyższy warunek. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia. Posiadanie uprawnień przez osoby wymienione w warunku >>Posiadanie wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia<<. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000,- zł. i ważnego, co najmniej przez cały okres związania ofertą. Dotyczy zarówno w przypadku oferty na wykonanie całego zadania jak i oferty na wykonanie poszczególnych jego części. W dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej z jednoczesną informacją o opłaceniu składki ubezpieczenia (zapis w dokumencie, kopia przelewu lub inny dokument potwierdzający opłacenie). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wartości polis ubezpieczeniowych odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej podlegają sumowaniu. Wymaga się, aby każdy z Wykonawców występujących wspólnie posiadał pełną polisę ubezpieczeniową wymaganą w SIWZ Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:mops-kkozle.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Ul. Reja 2 a, 47-220 Kędzierzyn - Koźle.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Ul. Reja 2 a, 47-220 Kędzierzyn - Koźle.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych Nowe Szanse współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki priorytet VII, działanie 7.1 poddziałanie7.1.1..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: florystyczny podstawowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagana minimalna ilość godzin: 56 godzin w tym 6h wykładowych i 50h ćwiczeniowych plus 1h na egzamin zakończeniowy Szkolenie ma na celu przygotowanie do pracy jako sprzedawca z obsługą kas fiskalnych. Tematyka jaką należy uwzględnić w programie szkolenia: -Historia dekoracji roślinnych -Materiał roślinny -Poznanie podstawowych technik w pracy florysty. -Nauka układania bukietów na różne okazje - środki techniczne i materiały dekoracyjne -Bukiety okolicznościowe -Dekoracja florystyczna ślubu: stół kościół, samochody, sala bankietowa.... -Kompozycje kwiatowe w naczyniach -Pielęgnacji roślin i kwiatów doniczkowych -Sztuka kupowania -Sztuka sadzenia, podlewania, nawożenia -Nauka wyboru roślin ozdobnych w zależności od charakteru wnętrza.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: magazynier z obsługą wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagana minimalna ilość godzin: łączna liczba godzin (dydaktycznych, praktycznych i egzaminacyjnych) szkolenia wynosi 140 godz. zegarowych (76 godz. magazynier + 64 godz. operator wózków jezdniowych) Szkolenie ma na celu uzyskanie uprawnień do kierowania wózkami jezdniowymi z napędem silnikowym. Tematyka jaką należy uwzględnić w programie szkolenia: -Przeszkolenie i uzyskanie uprawnień do kierowania wózkami jezdniowymi z napędem silnikowym następujących typów: naładowne, unoszące, podnośnikowe, ciągnikowe, specjalne, boczny. Program szkolenia dla kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym zgodny z nr PP-13/TT/VI/29-W/99 zatwierdzony przez Ośrodek Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki w Mysłowicach. -Przemieszczanie i magazynowanie towarów - zajęcia teoretyczne i praktyczne -Obrót towarowy - fakturowanie - zajęcia teoretyczne i praktyczne -Wprowadzenie do obsługi komputera - zajęcia teoretyczne i praktyczne -Obsługa programu - SUBIEKT - zajęcia teoretyczne i praktyczne -Obsługa kasy fiskalnej, w tym z terminalem kart płatniczych - zajęcia teoretyczne i praktyczne -Profesjonalna obsługa klienta - zajęcia teoretyczne i praktyczne -HACCP i GMP/GHP - tylko zajęcia teoretyczne -BHP na stanowiskach robotniczych - tylko zajęcia teoretyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: gastronomiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagana minimalna ilość godzin: 70 godzin; Celem szkolenia jest poznanie zasad żywienia, organizacji produkcji, przepisów kulinarnych. Tematyka jaką należy uwzględnić w programie szkolenia: 1. Dobra Praktyka Higieniczna i Produkcyjna - 5 godz. 2. Obsługa maszyn i urządzeń - 5 godz. 3. Sporządzenie potraw z warzyw - 5 godz. 4. Sporządzenie potraw z jaj i przetworów mleczarskich - 10 godz. 5. Sporządzanie zup - 10 godz. 6. Sporządzanie potraw mącznych - 10 godz. 7. Ciasta ziemniaczane - 5 godz. 8. Zastosowanie potraw jarskich i półmięsnych w gastronomii - 5 godz. 9. Potrawy z drobiu - 5 godz. 10. Potrawy z ryb - 5 godz. 11. Sporządzanie przekąsek zimnych i gorących - 5 godz. Wykonawca zapewnia sprzęt oraz materiały dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: uprawnienia elektryczne do 1kV, eksploatacja i dozór.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagana minimalna ilość godzin: 60 godzin; Poruszane zagadnienia: 1. Zasady budowy, działania oraz warunków technicznych obsługi urządzeń, instalacji i sieci, 2. Zasady eksploatacji oraz instrukcji eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci, 3. Zasady i warunki wykonywania prac kontrolno-pomiarowych i montażowych, 4. Przepisy dotyczące przyłączania urządzeń i instalacji do sieci, dostarczania paliw i energii oraz prowadzenia ruchu i eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci 5. Przepisy i zasady postępowania przy programowaniu pracy urządzeń, instalacji i sieci z uwzględnieniem zasad racjonalnego użytkowania paliw i energii, 6. Przepisy dotyczące eksploatacji, wymagania w zakresie prowadzenia dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej oraz stosowania instrukcji eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci 7. Przepisy dotyczące budowy urządzeń instalacji i sieci oraz normy i warunki techniczne, jakim powinny odpowiadać urządzenia, instalacje i sieci, 8. Przepisy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, z uwzględnieniem udzielania pierwszej pomocy oraz wymagań ochrony środowiska, 9. Zasady postępowania w razie awarii, pożaru lub innego zagrożenia bezpieczeństwa ruchu urządzeń przyłączonych do sieci, 10. Zasady dysponowania mocą urządzeń przyłączonych do sieci. Szkolenie zakończone jest ustnym egzaminem w zakresie E (eksploatacja) i D (dozór). Celem kursu jest otrzymanie kwalifikacji po ukończeniu szkolenia - uprawnienia SEP do 1kV Warunki ukończenia szkolenia - zdanie egzaminu przed komisją egzaminacyjną. Cena kursu ma zawierać koszt opłaty za egzamin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: palacz CO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagana minimalna ilość godzin: 40 godzin; Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie słuchaczy do obsługi kotłów wodnych i parowych Zakres kursu: - przepisy ogólne i wybrane zagadnienia, - przepisy o dozorze technicznym - organizacja pracy przy urządzeniach cieplnych - obowiązki palacza CO - wybrane wiadomości z techniki cieplnej - armatura i materiały - schemat kotłowni CO - woda w gospodarce cieplnej - kotły parowe i wodne - ogólne wiadomości - eksploatacja kotłów - sieci i instalacje cieplne - przemysłowe urządzenia pary i gorącej wody - paliwa stałe, paliwa ciekłe, aparatura kontrolno pomiarowa - BHP przy urządzeniach cieplnych i na stanowisku palacza CO, ochrona p.poż, ratownictwo medyczne Kurs zakończony egzaminem i wydaniem stosownego świadectwa ważnego przez okres 5 lat od daty wystawienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.