eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Roboty budowlane w ramach nowej Inwestycji p.n. Budynek Dydaktyczno-Naukowy Wydziału Chemii Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Pomorskiej 163/165 w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-02

Łódź: Roboty budowlane w ramach nowej Inwestycji p.n. Budynek Dydaktyczno-Naukowy Wydziału Chemii Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Pomorskiej 163/165 w Łodzi
Numer ogłoszenia: 302278 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Łódzki , ul. Narutowicza 65, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 635 43 54, faks 0-42 635 43 25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w ramach nowej Inwestycji p.n. Budynek Dydaktyczno-Naukowy Wydziału Chemii Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Pomorskiej 163/165 w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku dydaktyczno-naukowego Wydziału Chemii UŁ (BUDYNEK C) przy ul. Pomorskiej 163/165 na terenie będącym własnością Uniwersytetu Łódzkiego. Budynek C o pow. ca 1200m2- parterowy, niepodpiwniczony łączy od strony południowej dwa sąsiadujące budynki użytkowane obecnie przez katedry Chemii U.Ł. - Katedrę Technologii Chemicznej i Ochrony Środowiska (BUDYNEK A) oraz Katedrę Chemii Fizycznej (BUDYNEK B). Budynek C to obiekt przystosowany w całości dla potrzeb osób niepełnosprawnych, przeznaczony na sale dydaktyczne, laboratoria i pokoje do pracy naukowców. W proj. budynku zlokalizowano: Katedrę Krystalografii i Krystalochemii, Katedrę Chemii Teoretycznej, Katedrę Technologii Chemicznej i Ochrony Środowiska, Katedrę Chemii (pomieszczenia dydaktyczne i socjalne wspólne dla Wydziału) , Przewiduje się pomieszczenia dla pracowników (adiunktów, magistrantów, doktorantów), kierowników katedr z sekretariatami, pracownie naukowe, sale dydaktyczne, seminaryjne, komputerowe oraz pomieszczenia dla funkcji ogólnych. Istnieje również połączenie wewnętrzne z dwoma istniejącymi budynkami poprzez wykorzystanie istniejących wejść ze wspólną portiernią co umożliwi swobodną komunikację wewnętrzną. Pomieszczenia wyposażone w niezbędną infrastrukturę. W poziomie parteru znajdują się m.in. pomieszczenia spożywania posiłków dla studentów z bufetem i zapleczem, palarnia z projektowanym tarasem wychodzącym na stronę południowa istniejącego pięknego zadrzewionego terenu. Sale wykładowe 4 sztuki dla 30 osób , Pracownie komputerowe z serwerem . Obiekt wyposażony w komunikację: korytarz, węzły sanitarne studenckie i prof., kuchenki personelu prof., szatnię z zapleczem socjalnym, pomieszczenia dla sprzątaczek. Zakres robót: - Budowa budynku łączącego 2 istniejące budynki w jedną całość i adaptacja części pomieszczeń tych budynków - Budowa nowego wjazdu od ul Pomorskiej 163/165 i likwidacja starego - Budowa dróg i placów wewnętrznych wraz z miejscami postojowymi - Budowa drugiego przyłącza wody - Budowa drugiego przyłącza ciepła - Budowa sieci wewnętrznych wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej i elektryczne - zieleń - remont i zmiana ogrodzenia frontowego - nowe fragmenty ogrodzeń terenu Kubatura Kubatura istniejąca 6640+4200 ca 10.840 m3 Kubatura projektowana ca 5.500 m3 Razem ca 16.340 m3 1.1.4 Powierzchnie Powierzchnia netto bud istniejących. 1060+880 ca 1.940 m2 Powierzchnia netto projektowana ca 1.134 m2 Razem ca 3.074 m2 Powierzchnia zabudowy istniejącej 700+930 ca 1.630 m2 Powierzchnia zabudowy projektowana ca 1.100 m2 Razem ca 1.730 m2 Wykonawca winien sporządzić oferty cenowe wg kosztorysów nakładczych dołączonych do SIWZ, w Załączniku nr 9 z podaniem cen jednostkowych robót (ceny z narzutami) uwzględniając wszystkie elementy robót. Podstawą do sporządzenia oferty jest: - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia; - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; - Dokumentacja projektowa; - Szczegółowe zapoznanie się ze stanem technicznym obiektu. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji minimum 5 lat na roboty budowlano - instalacyjne; minimum 3 lat dla urządzeń oraz zagwarantowanie płatnego serwisu urządzeń systemu wentylacji i klimatyzacji wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych i naturalnie zużywających się przez okres minimum 3 lat. Oferta z gwarancją krótszą niż określona powyżej zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2, prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania musi wnieść wadium przetargowe w wysokości 150.000,00 zł (słownie zł: sto pięćdziesiąt tysięcy). Wpłacona przez Wykonawcę kwota wadium powinna również uwzględniać ewentualne koszty związane z prowizją bankową za przelew kwoty wadium na konto wskazane przez Zamawiającego. Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia ostatecznego terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno być złożone w formie oryginału w siedzibie zamawiającego (oddzielnie od oferty) - Biuro Inwestycji i Nieruchomości UŁ, ul. Lindleya 3, 90-131 Łódź, pok.226 w godz. 7.30 - 15.30. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego. Nr konta Uniwersytetu Łódzkiego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. II Oddział w Łodzi, ul. Piotrkowska 270, nr 86 1240 3028 1111 0000 2822 2488. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy - prawo zamówień publicznych. 6.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli: a) Wykonawca posiada w wykazie wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. obejmujące (każda): wykonanie jednego obiektu użyteczności publicznej o kubaturze min 5000 m3 posiadającego m.in. pomieszczenia laboratoryjne, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; b) Wykonawca posiada w wykazie wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlano-instalacyjne na łączną kwotę minimum 30 mln PLN. Pod pojęciem: załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie należy rozumieć kopie protokołów końcowego odbioru technicznego i ewentualne decyzje o przekazaniu budynków w użytkowanie, jak i listy referencyjne czy opinie inwestorów potwierdzające, że prace wykonane zostały z należytą starannością. UWAGA: w przypadku wykonawców, którzy realizowali roboty budowlane w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość netto tych dostaw po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu. c) Wykonawca wykaże w informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zatrudniał przy wykonywaniu robót budowlanych przeciętnie nie mniej niż 100 osób; d) Wykonawca wykaże w wykazie osób, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, że kluczowy personel posiada: - kierownik budowy branża budowlana - wykształcenie wyższe techniczne, minimum 3 lat doświadczenia jako kierownik budowy; - kierownik robót branża budowlana - minimum 3 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi; - kierownik robót branża sanitarna - minimum 3 lat doświadczenia w kierowaniu robotami sanitarnymi; - kierownik robót branża elektryczna - minimum 3 lat doświadczenia w kierowaniu robotami elektrycznymi. 6.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli: a) Wykonawca wykaże w sprawozdaniu finansowym albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności, że uzyskał średni roczny przychód w wysokości nie mniejszej niż 6 mln zł za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. UWAGA: w przypadku wykonawców, którzy przedstawią ww. dokumenty w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu. b) Wykonawca potwierdzi w informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym posiada rachunek wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 5 mln zł, co powinno jednoznacznie wynikać z w/w informacji. UWAGA: w przypadku wykonawców, którzy wykażą środki finansowe lub zdolność kredytową w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu. c) Wykonawca wykaże w polisie ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku w innym dokumencie potwierdzającym, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 5 mln zł. UWAGA: w przypadku wykonawców, którzy przedstawią polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 specyfikacji. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: 7.1 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.2 Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.3 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.4 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów. 7.5 Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. obejmujących: - (każda): wykonanie jednego obiektu użyteczności publicznej o kubaturze min 5000 m3 posiadającego m.in. pomieszczenia laboratoryjne, z podaniem wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - roboty budowlano-instalacyjne na łączną kwotę minimum 30 mln PLN. - Załącznik nr 5 do SIWZ. 7.6 Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego za okres ostatnich trzech lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że przeciętne zatrudnienie przy wykonywaniu robót budowlanych w tym okresie wyniosło nie mniej niż 100 osób. 7.7 Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 6 do SIWZ. 7.8 Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby budowlanej oraz oświadczenie wykonawcy o ilości lat doświadczenia zawodowego- Załącznik nr 6. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 7.9 Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określających obroty oraz zobowiązania i należności, że uzyskał średni roczny przychód w wysokości nie mniejszej niż 6 mln zł za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 7.10 informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 5 mln zł, co powinno jednoznacznie wynikać z w/w informacji. 7.11 Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku w inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 5 mln zł. Informacja dla Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.7.1, 7.2, 7.4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.7.3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą. 3. Dokumenty, o których mowa w powyższej informacji pkt.1a, 1c oraz pkt.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokumenty wymienione w pkt.1.b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których w powyższej informacji pkt 1. oraz w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z datą wystawienia. Wymagania ww. pkt. 3 stosuje się odpowiednio. Informacja o formie w jakiej należy składać dokumenty. 1. Wszystkie dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem wraz z datą poświadczenia przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia składającego ofertę, pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału, poświadczonego za zgodność z oryginałem odpisu przez notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego Wykonawcy. 2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Informacja dla Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Należy przedłożyć pełnomocnictwo wraz z ofertą. Wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązani są przed podpisaniem umowy zawrzeć konsorcjum w formie cywilno-prawnego porozumienia. 2. Oświadczenie, o którym mowa w załączniku nr 2 (Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy prawo zamówień publicznych ) podpisuje pełnomocnik. 3. Oświadczenie, o którym mowa w załączniku nr 2a (Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu określone w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy prawo zamówień publicznych), każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania wynikające z art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy - prawo zamówień publicznych do oferty zobowiązany jest dołączyć: 7.12 Oświadczenia - Załączniki nr 2- 2a do SIWZ, DOKUMENTY WYMIENIONE POWYŻEJ WYKONAWCY SKŁADAJĄ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW OKREŚLONYCH W PKT. 6 SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 7.13 Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że produkty będące przedmiotem zamówienia publicznego posiadają oznakowanie zgodności, zgodnie z nowelizacją ustawy o systemie zgodności z dnia 15 grudnia 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. nr 249, poz. 1834) - Załącznik nr 7 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - gwarancja na roboty budowlano-instalacyjne - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Łódzki, Biuro Inwestycji i Nieruchomości, ul. Lindleya 3, 90-131 Łódź, pok. 226.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Uniwersytet Łódzki, Biuro Inwestycji i Nieruchomości, ul. Lindleya 3, 90-131 Łódź, pok. 226.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja objęta niniejszym postępowaniem finansowana jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA.POIS.13.01-005/08-00 Projektu Budowa i modernizacja Wydziałów Biologii, Fizyki i Chemii Uniwersytetu Łódzkiego w ramach działania 13.1 priorytetu XIII Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 -2013 z dnia 30 kwietnia 2009 r..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.