eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowicePRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ LEKÓW, MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I SZWÓW CHIRURGICZNYCH DLA SPZLA W KATOWICACH - SPRAWA PN/12/D/2014

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-10

Numer ogłoszenia: 302038 - 2014; data zamieszczenia: 10.09.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 291214 - 2014 data 02.09.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia", ul. PCK 1, 40-057 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 251 64 35, fax. 032 250 37 69.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4.
  • W ogłoszeniu jest: 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy niżej wymienionych produktów leczniczych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach: Pakiet I - leki, Pakiet II- Materiały opatrunkowe, Pakiet III- szwy chirurgiczne (nici), Pakiet IV - testy. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym asortyment i prognozowane do realizacji w okresie obowiązywania umowy ilości produktów leczniczych będących przedmiotem zamówienia Zamawiający określa w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz..
  • W ogłoszeniu powinno być: 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy niżej wymienionych produktów leczniczych i wyrobów medycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach: Pakiet I - leki, Pakiet II- Materiały opatrunkowe, Pakiet III- szwy chirurgiczne (nici), Pakiet IV - testy. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym asortyment i prognozowane do realizacji w okresie obowiązywania umowy ilości produktów leczniczych będących przedmiotem zamówienia Zamawiający określa w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.
  • W ogłoszeniu jest: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy polegającą na zmianie ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Wykonawcy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku zwiększenia zapotrzebowania wynikającego z realizacji zadań statutowych. 3.Strony ustalają, że ceny oferowanych produktów leczniczych na dzień podpisania umowy kształtują się na poziomie cen podanych w ofercie wyrażonych w złotych polskich. W okresie obowiązywania umowy ceny produktów leczniczych mogą się zmieniać wyłącznie na skutek zmiany: a) cen urzędowych, b) obowiązujących stawek podatków i opłat granicznych, c) cen leków u importera, d) cen leków u producenta, e) kursu walut, przy czym wzrost cen może nastąpić o procent nie większy niż wynika to z podwyżek niezależnych od Wykonawcy, bez procentowego zwiększenia przysługującej mu marży. W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących zmianę cen Wykonawca każdorazowo przedstawi Zamawiającemu kopię dokumentu, który stanowi podstawę do żądania zmiany cen, który po dokonaniu analizy sporządzi stosowny aneks do Umowy. 4.Dopuszcza się zmianę nazwy produktów leczniczych, a w szczególności leków w przypadku wycofania leku z użycia i wprowadzenia nowego leku. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości produktów leczniczych niż określa w formularzach asortymentowo- cenowych oraz to, że w trakcie realizacji umowy będzie mógł dokonywać przesunięć ilościowych między poszczególnymi pozycjami asortymentu w granicach wartości zawartej umowy. 6.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
  • W ogłoszeniu powinno być: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy polegającą na zmianie ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Wykonawcy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku zwiększenia zapotrzebowania wynikającego z realizacji zadań statutowych. 3.Dopuszcza się zmianę nazwy produktów leczniczych, a w szczególności leków w przypadku wycofania leku z użycia i wprowadzenia nowego leku. 4.Wartość, o której mowa w § 7 ust. 1 może ulec zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, zmian cen urzędowych leków wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego. Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji (bez obowiązku wprowadzenia aneksem) odpowiednio o kwotę podatku VAT, wynikającą ze stawki tego podatku, obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. 5.Strony zastrzegają sobie prawo do negocjacji cen jednostkowych w przypadku konieczności zapłaty Wykonawcy ceny wyższej, powstałej w wyniku zmiany stawki podatku VAT. 6.W przypadku, gdy w rezultacie zmiany cen urzędowych leków objętych umową, cena danego leku określona w niniejszej umowie, będzie wyższa od obowiązującej urzędowej ceny zbytu, zmiana ceny umownej tego leku następuje z dniem wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego zmieniającego cenę urzędową w taki sposób, że urzędowa cena zbytu staje się ceną obowiązującą w ramach niniejszej umowy, a obowiązkiem Wykonawcy jest niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego o zaistniałych zmianach cen i podpisanie z Zamawiającym stosownego aneksu do umowy pod rygorem prawa Zamawiającego jednostronnego wypowiedzenia umowy z winy Wykonawcy. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości produktów leczniczych i wyrobów medycznych będących przedmiotem umowy niż określa w formularzach asortymentowo- cenowych oraz to, że w trakcie realizacji umowy będzie mógł dokonywać przesunięć ilościowych między poszczególnymi pozycjami asortymentu w granicach wartości zawartej umowy. 8.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności za wyjątkiem zmian, o których mowa w ust. 4.

II.2) Tekst, który należy dodać:

  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: IV.4.1.
  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Zmodyfikowaną dnia 10.09.2014 roku Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach Moja Przychodnia ul. PCK 1 40-057 Katowice lub w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego, adres www.spzla-katowice.pl.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.