eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › Zorganizowanie obozu szkoleniowego wyjazdowego w ramach Warsztatów Umiejętności Społecznych DOJRZAŁE OJCOSTWO MACIERZYŃSTWO oraz przeprowadzenie zajęć praktycznych z zastosowaniem symulatora imitującego zachowania niemowlęcia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-29

Szamotuły: Zorganizowanie obozu szkoleniowego wyjazdowego w ramach Warsztatów Umiejętności Społecznych DOJRZAŁE OJCOSTWO MACIERZYŃSTWO oraz przeprowadzenie zajęć praktycznych z zastosowaniem symulatora imitującego zachowania niemowlęcia
Numer ogłoszenia: 301640 - 2013; data zamieszczenia: 29.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 249108 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Wojska Polskiego 1, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 29 20 320; 29 22 674, faks 0-61 29 20 320.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie obozu szkoleniowego wyjazdowego w ramach Warsztatów Umiejętności Społecznych DOJRZAŁE OJCOSTWO MACIERZYŃSTWO oraz przeprowadzenie zajęć praktycznych z zastosowaniem symulatora imitującego zachowania niemowlęcia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Charakterystyka i liczba uczestników obozu: 20 uczestników projektu Aktywizacja życiowa, zawodowa, edukacyjna, doradztwo, zatrudnienie - jako system przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu osób z wybranych grup społecznych w powiecie szamotulskim. Zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach. W ramach zamówienia należy zorganizować i przeprowadzić: Etap I Zorganizowanie obozu szkoleniowego wyjazdowego. 1. Obóz szkoleniowy wyjazdowy - terminie od 14 do 18 sierpnia 2013 r. 1.1. Obóz szkoleniowy dla 20 WYCHOWANKÓW PIECZY ZASTEPCZEJ - uczestników projektu Aktywizacja życiowa, zawodowa, edukacyjna, doradztwo, zatrudnienie - jako system przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu osób z wybranych grup społecznych w powiecie szamotulskim: Cel warsztatów: przygotowanie dziewcząt i chłopców do odpowiedzialnego pełnienia roli rodzica w przyszłości, odsunięcie decyzji o macierzyństwie do momentu osiągnięcia samodzielności i niezależności ( zdobycie wykształcenia, podjęcie pracy ) 1.2. Charakterystyka programu zajęć : 1.2.1. Trening więzi emocjonalnych 20 h 1.2.1.1. wspólna integracja, 1.2.1.2. poznawanie i rozumienie świata uczuć własnych i dziecka 1.2.1.3. budowanie więzi i poczucia bezpieczeństwa 1.2.1.4. radzenie sobie ze stresem 1.2.1.5. nauka stawiania granic i wymagań 1.2.1.6. poszerzenie predyspozycji osobistych 1.2.2. Gdy zostanę mamą - tatą 20h 1.2.2.1. zagadnienia związane z przebiegiem ciąży 1.2.2.2. omówienie zagrożeń z którymi spotyka się większość wychowanków - alkohol, papierosy, narkotyki 1.2.2.3. omówienie kwestii wydatków-od cen wyprawki po cenę wysłania syna-córki do szkoły podstawowej 1.2.2.4. omówienie praw dziecka, 1.2.2.5. warsztaty z położną -zajęcia dotyczące .pielęgnacji i opieki nad noworodkiem; 1.2.3. Aktywne formy spędzania czasu wolnego - wycieczki krajoznawcze, basen, ognisko 1.3. Charakterystyka miejsca wykonania zamówienia: 1.3.1. Zamówienie winno zostać wykonane w ośrodku- hotelu z dostępem do kąpieliska lub basenu. 1.3.2. Zakwaterowanie uczestników będzie się odbywać w jednym budynku lub kilku budynkach połączonych ze sobą utwardzonymi ciągami komunikacyjnymi i położonych w odległości nie większej niż 500m od siebie z dostępem do kąpieliska lub basenu (strzeżona-ratownik) nie dalszym niż 200m. Przemieszczanie się między budynkami nie będzie powodowało konieczności opuszczenia terenu placówki (uczestnicy cały czas przebywać będą na terenie hotelu-ośrodka). Wykonawca zapewnić musi ograniczenie dostępu osób postronnych do ogrodzonego terenu, gdzie realizowana będzie zamówienie przez zorganizowany system monitoringu terenu zamkniętego, na którym nastąpi realizacja usługi. Wykonawca zobowiązany będzie zakwaterować uczestników Obozu w warunkach wskazanych poniżej - łącznie 20 osób w miesiącu sierpniu przez okres 5 dni w następującym układzie: Liczba osób: 20, Układ pokoi : 9 x 2 osobowy i 2 x 1 osobowe. Zamawiający nie dopuszcza zakwaterowania uczestników i kadry w kilku ośrodkach-hotelach. Każdy z pokoi posiadał będzie własny, pełny węzeł sanitarny i wyposażony będzie w: ręczniki (w liczbie odpowiedniej do liczby mieszkańców) czajnik elektryczny, szklanki, kubki, pościel, mydło, szampon, telefon, odbiornik TV, bezpłatny dostęp do sieci Internet, lodówkę. Wykonawca zapewni całodobową, podstawową, nieodpłatną opiekę medyczną i pielęgniarską przez cały czas trwania Obozu. Koszty ewentualnej opłaty klimatycznej nałożonej z tytułu pobytu uczestników w miejscu świadczenia usługi ponosi wykonawca 1.3.3. Wykonawca zapewni. 1 salę szkoleniową, umożliwiającą prowadzenie zajęć. Sale muszą być umeblowane, zapewniające każdemu uczestnikowi samodzielne miejsce siedzące oraz miejsce do sporządzania notatek (pulpit-blat). Wyposażenie sal: rzutnik multimedialny i ekran do projekcji, flipchart (zapas bloków + pisaki). Sale klimatyzowane z możliwością zaciemnienia roletami-zasłonami oraz rozświetlenia światłem elektrycznym. Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia każdej sali informacjami o współfinansowaniu projektu, sporządzonymi zgodnie z wytycznymi w zakresie oznaczania projektów obowiązującymi dla projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Ponadto zapewni podczas szkoleń ( 2 razy dziennie) serwis kawowy z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, suche ciastka). 1.3.4. Dodatkowe warunki jakie stawia Zamawiający w stosunku do hotelu-ośrodka: Uczestnicy powinni mieć swobodną możliwość skorzystania z: 1.3.4.1. Kąpieliska, basenu strzeżonego z ratownikiem (przy czym kąpielisko, basen nie powinno być oddalone od ośrodka-hotelu dalej niż 200 metrów), 1.3.4.2. Zaplecza rekreacyjnego i sportowego z wyposażeniem (np.: boisko, piłki, stoły do tenisa stołowego, korty tenisowe), 1.3.4.3. żelazka i deski do prasowania, 1.3.4.4. Internetu. 1.4. Wymagania dotyczące kadry realizującej przedmiot Zamówienia: Zamawiający wymaga by kadra realizująca zajęcia posiadała wiedzę, umiejętności, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga następującej kadry: 1.4.1. Trenerzy -co najmniej 3 osoby: psycholog - wymagane wykształcenie wyższe psychologiczne, pedagog - wymagane wykształcenie wyższe pedagogiczne, położna - minimum wykształcenie średnie medyczne w zawodzie położna. Dodatkowe wymagania w stosunku do specjalistów: doświadczenie w przedmiocie zamówienia - jako potwierdzenie spełnienia warunku przeprowadzenie minimum 3 warsztatów tematycznych, dla młodzieży z rodzin zastępczych, placówek różnego typu, usamodzielnianych wychowanków opuszczających rodziny zastępcze, placówki. 1.4.2. Osoba posiadająca doświadczenie w organizacji i obsłudze minimum 5 szkoleń wyjazdowych obejmujących zapewnienie transportu, wyżywienia, zakwaterowania dla grup liczących minimum 20 osób. Wykonawca do czasu zawarcia umowy przedłoży zamawiającemu dokumenty potwierdzające dysponowanie kadrą o której mowa w pkt. 1.4.1. i 1.4.2. wraz z posiadanym przez nią doświadczeniem. W przypadku ewentualnej zmiany kadry zatrudnienia wyłącznie pracowników posiadających minimum takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w ofercie. Zmiana kadry wymaga każdorazowo wymaga akceptacji Zleceniodawcy. 1.3. Ponadto w ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1.3.1. Zapewnienia podczas trwania obozu zakwaterowania, wyżywienia i przejazdu (z Szamotuł do miejsca realizacji szkolenia i z powrotem) dla 1 osoby: przedstawiciela Zamawiającego - koordynacja i nadzór nad realizacją zamówienia, w tym zapewnienie możliwości przewozu dokumentacji (materiały dydaktyczne dla uczestników) i sprzętu niezbędnego dla wykonania zadania (komputer, drukarka, itp.). Przedstawiciel zamawiającego powinien zostać zakwaterowany w pokoju jednoosobowym lub w pokoju razem z osobami prowadzącymi szkolenie. 1.3.2. Współpracy z przedstawicielem Zamawiającego o którym mowa w pkt. 5.1. w trakcie realizacji szkolenia, w szczególności w zakresie: kontroli uczestnictwa skierowanych osób na prowadzonych zajęciach, przygotowania i przekazania materiałów szkoleniowych, organizacji zajęć integracyjnych, aktywizacyjnych oraz organizacji wolnego czasu uczestników. 1.3.3. Opracowania i przekazania Zamawiającemu ( w terminie 5 dni przed planowanym terminem wyjazdu ) projektu materiałów dydaktycznych, w tym, np.: programu zajęć i obozu, skryptów prowadzonych wykładów, ćwiczeń do wykorzystania na warsztatach, dodatkowych materiałów w formie multimedialnej, oraz do ich przekazania uczestnikom w trakcie prowadzenia zajęć 1.3.4. Przygotowania i przekazania uczestników zaświadczeń potwierdzających uczestnictwo i ukończenie poszczególnych zajęć w ramach obozu. 1.3.5. Przekazania uczestnikom materiałów promocyjnych projektu (segregator, brulion i długopis z logotypami POKL, EFS i PCPR) opracowanych przez Wykonawcę zgodnie z zapisami pkt. 5.3. 1.3.6. Zapewnienia 4 noclegów z pełnym wyżywieniem (4 śniadań w formie szwedzkiego stołu, 4 dwudaniowych obiadów z deserem i napojami, 4 kolacji w formie szwedzkiego stołu z ciepłymi i zimnymi napojami, 2 przerwy kawowe w trakcie zajęć - ciepłe i zimne napoje, ciastka). Ponadto uczestnicy winni mieć zapewniony stały dostęp do wody mineralnej a na czas podróży z ośrodka tzw. suchy prowiant. 1.3.7. Dowozu uczestników obozu z bagażem z Szamotuł do miejsca organizacji obozu i z powrotem klimatyzowanymi autobusami. 1.3.8. Ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków. 1.3.9. Przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji realizacji przedmiotu zamówienia niezwłocznie po zakończeniu jego realizacji. 1.3.10. Dysponowania polisą OC o wartości równej wartości oferty na cały okres obowiązywania umowy. Etap II Przeprowadzenie zajęć praktycznych indywidualnych w miejscu zamieszkania beneficjenta. 2. Zajęcia praktyczne indywidualne w miejscu zamieszkania beneficjenta 2.1. Przeprowadzenie zajęć praktycznych z zastosowaniem specjalistycznego sprzętu -symulatora niemowlęcia, w ilości co najmniej 2 sztuki. Ilość dni zajęć praktycznych dla każdej osoby tj. dla 20 osób z udziałem symulatora niemowlęcia w ilości 3 dni w tym: 2.1.1. Koordynowanie warsztatów praktycznych w miejscu zamieszkania beneficjenta, placówce, szkolenie przed przekazaniem symulatora niemowlęcia, kontakt telefoniczny z osobą, której przekazano symulatora niemowlęcia w przypadku konieczności konsultacji, ewaluacja zajęć praktycznych poprzez sporządzenie raportu po zakończonych zajęciach, dostarczenie dla każdej osobie i zamawiającemu materiału będącego podsumowaniem realizacji projektu z uwzględnieniem założeń i osiągniętych celów. 2.1.2. indywidualne przekazanie sprzętu: symulatora niemowlęcia poszczególnym osobom i przeszkolenie indywidualne każdej osoby w siedzibie Centrum ul. Wojska Polskiego 1, Szamotuły, praca z symulatora niemowlęcia w miejscu zamieszkania beneficjenta. 2.1.3. Zajęcia praktyczne w terminie od : od 19.08.2013r do 15.11.2013r 2.1.4. Przez symulator niemowlęcia zamawiający rozumie urządzenie elektroniczne - realistyczny manekin o wadze nie większej niż 4 kg i długości nie większej niż 60 cm, ze wszystkimi możliwymi zachowaniami typowymi dla niemowlęcia i programem, który nie wymaga nadzoru instruktora. Urządzenie musi symulować płacz, oddychanie, kaszel i gaworzenie jak prawdziwe niemowlę ora posiadać ruchomą głowę poruszającą się na boki, do przodu i do tyłu odzwierciedlając fizjologiczne zachowanie niemowlęcia. Wgrany program komputerowy umożliwi: -ustawienie czasu rozpoczęcia i zakończenia symulacji na min. 3 dni do przodu, -wybór poziomu opieki: trudna, średnia, łatwa lub ustawiona przez programującego, -wykonanie raportu ukazującego procentową poprawność opieki, która może być skorelowana z późniejszą oceną, -rejestrację wszystkich popełnianych błędy w opiece wraz z czasem i długością ich popełnienia co umożliwia szczegółową ocenę, -proste programowanie funkcji i zachowań. Ponadto symulator wyposażony będzie w: -min. 10 programów opieki z możliwością indywidualnego programowania poziomu trudności (łatwy, średni, trudny) przez instruktora, -min. tryby pokazu i ćwiczeń oraz proste uruchomienie różnych funkcji w tym przede wszystkim: karmienie, odbijanie, zmiana pieluszki, kołysanie, nieprawidłowość w opiece, podparcie główki, zadowolenie, odgłosy snu, -możliwość ustawienia do min. 2 okresów ciszy lub wprowadzenie, na żądanie trybu opieki dziennej np. gdy dziecko jest pod opieką zewnętrzną, -prosty sposób sprawdzania nowych ustawień. Symulator musi być wyposażony w ubranie imitujące ubranko niemowlęcia zabezpieczające go przed zabrudzeniem.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.13.00.00 - Inne usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy pn. Aktywizacja życiowa, zawodowa, edukacyjna, doradztwo, zatrudnienie - jako system przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu osób z wybranych grup społecznych w powiecie szamotulskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Priorytet - VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego, Ul. Bronowicka 73, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.