eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › Zorganizowanie i przeprowadzenie Warsztatów Umiejętności Społecznej i Aktywnej Przedsiębiorczości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-29

Szamotuły: Zorganizowanie i przeprowadzenie Warsztatów Umiejętności Społecznej i Aktywnej Przedsiębiorczości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 301638 - 2013; data zamieszczenia: 29.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 249312 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Wojska Polskiego 1, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 29 20 320; 29 22 674, faks 0-61 29 20 320.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie Warsztatów Umiejętności Społecznej i Aktywnej Przedsiębiorczości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Charakterystyka i liczba uczestników obozu: 10 - uczestników projektu Aktywizacja życiowa, zawodowa, edukacyjna, doradztwo, zatrudnienie - jako system przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu osób z wybranych grup społecznych w powiecie szamotulskim. W ramach zamówienia należy zorganizować i przeprowadzić: 1. Charakterystyka programu zajęć: 1.1. Kurs dla usamodzielnionych wychowanków pieczy zastępczej 40 godzin 5 dni, 30 h zajęć tematycznych, 10 h zajęć integracyjnych Tematyka modułów szkoleniowych: 1.1.1. Trening ekonomiczny: 10 h -struktura wydatków osobistych -aktywa a pasywa w finansach -tworzenie rezerw finansowych -lokowanie oszczędności. -zarządzanie długami. -przykłady budżetów osobistych -tworzenie własnego planu dochodów i wydatków w arkuszu kalkulacyjnym Excel. -analiza planowanych i faktycznie poniesionych wydatków na przykładach -zasady organizowania i planowania budżetu - wnioski. -oszczędzanie a inwestowanie. 1.1.2. Przedsiębiorczość: 10h -indywidualna działalność gospodarcza (pomysł, biznes plan, rejestracja, prowadzenie), -dotacje na rozpoczęcie działalności gospodarczej (unijne, PUP, mikrofundusze, inkubatory przedsiębiorczości), -inne formy działalności - spółdzielnie socjalne, fundacje, stowarzyszenia - funkcjonowanie i możliwości, -prawne otoczenie firmy, -wstęp do prowadzenia rozliczeń małej firmy 1.1.3. Autoprezentacja i komunikacja interpersonalna:10h -trening komunikacji interpersonalnej -przygotowanie do rozmowy z kontrahentem (autoprezentacja, wizerunek, kultura biznesowa) -negocjacje instytucjonalne 1.2. Zajęcia integracyjne: -poświęcone przełamywaniu barier oraz rozwijaniu umiejętności pracy w grupie 10 h 2. Aktywne formy spędzania czasu wolnego - wycieczki krajoznawcze/basen/ognisko 3. Charakterystyka miejsca wykonania zamówienia: 3.1. Zamówienie winno zostać wykonane w ośrodku/ hotelu położonym w miejscowości z dostępem do basenu. 3.2. Zakwaterowanie uczestników będzie się odbywać w jednym budynku lub kilku budynkach połączonych ze sobą utwardzonymi ciągami komunikacyjnymi i położonych w odległości nie większej niż 500m od siebie z dostępem do basenu (strzeżona-ratownik) nie dalszym niż 200m. Przemieszczanie się między budynkami nie będzie powodowało konieczności opuszczenia terenu placówki (uczestnicy cały czas przebywać będą na terenie hotelu/ośrodka). Wykonawca zapewnić musi ograniczenie dostępu osób postronnych do ogrodzonego terenu, gdzie realizowana będzie zamówienie przez zorganizowany system monitoringu terenu zamkniętego, na którym nastąpi realizacja usługi. Wykonawca zobowiązany będzie zakwaterować uczestników Obozu w warunkach wskazanych poniżej - łącznie 10 osób w miesiącu sierpniu przez okres 5 dni w następującym układzie: Liczba osób: 10, Układ pokoi : 4 x 2 osobowy i 2 x 1 osobowy. Zamawiający nie dopuszcza zakwaterowania uczestników i kadry w kilku ośrodkach/ hotelach. Każdy z pokoi posiadał będzie własny, pełny węzeł sanitarny i wyposażony będzie w: ręczniki (w liczbie odpowiedniej do liczby mieszkańców) czajnik elektryczny, szklanki, kubki, pościel, mydło, szampon, telefon, odbiornik TV, bezpłatny dostęp do sieci Internet, lodówkę. Wykonawca zapewni całodobową, podstawową, nieodpłatną opiekę medyczną i pielęgniarską przez cały czas trwania Obozu. Koszty ewentualnej opłaty klimatycznej nałożonej z tytułu pobytu uczestników w miejscu świadczenia usługi ponosi wykonawca 3.3. Wykonawca zapewni. 1 salę szkoleniową, umożliwiającą prowadzenie zajęć. Sale muszą być umeblowane, zapewniające każdemu uczestnikowi samodzielne miejsce siedzące oraz miejsce do sporządzania notatek (pulpit/blat). Wyposażenie sal: rzutnik multimedialny i ekran do projekcji, flipchart (zapas bloków + pisaki). Sale klimatyzowane z możliwością zaciemnienia roletami/zasłonami oraz rozświetlenia światłem elektrycznym. Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia każdej sali informacjami o współfinansowaniu projektu, sporządzonymi zgodnie z wytycznymi w zakresie oznaczania projektów obowiązującymi dla projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Ponadto zapewni podczas szkoleń ( 2 razy dziennie) serwis kawowy z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, suche ciastka). 3.4. Dodatkowe warunki jakie stawia Zamawiający w stosunku do hotelu/ośrodka: Uczestnicy powinni mieć swobodną możliwość skorzystania z: 3.4.1. Basenu strzeżonego z ratownikiem (przy czym basen nie powinno być oddalone od ośrodka/ hotelu dalej niż 200 metrów), 3.4.2. Zaplecza rekreacyjnego i sportowego z wyposażeniem (np.: boisko, piłki, stoły do tenisa stołowego, korty tenisowe), 3.4.3. żelazka i deski do prasowania, 3.4.4. Internetu. 4. Wymagania dotyczące kadry realizującej przedmiot Zamówienia: Zamawiający wymaga by kadra realizująca zajęcia posiadała wiedzę, umiejętności, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga następującej kadry: 4.1. Trenerzy - co najmniej 1 osoba, posiadająca doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 100 godzin szkoleniowych z zakresu funkcjonowania usamodzielnionych wychowanków pieczy zastępczej, która posiada wykształcenie wyższe magisterskie z psychologii lub socjologii lub pedagogiki. 4.2. Osoba posiadająca doświadczenie w organizacji i obsłudze minimum 5 szkoleń wyjazdowych obejmujących zapewnienie transportu, wyżywienia, zakwaterowania dla grup liczących minimum 50 osób. W przypadku ewentualnej zmiany kadry zatrudnienia wyłącznie pracowników posiadających minimum takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w ofercie. Zmiana kadry wymaga każdorazowo wymaga akceptacji Zleceniodawcy. 5. Ponadto w ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 5.1. Zapewnienia podczas trwania obozu zakwaterowania, wyżywienia i przejazdu (z Szamotuł do miejsca realizacji szkolenia i z powrotem) dla 1 osoby: przedstawiciela Zamawiającego - koordynacja i nadzór nad realizacją zamówienia, w tym zapewnienie możliwości przewozu dokumentacji (materiały dydaktyczne dla uczestników) i sprzętu niezbędnego dla wykonania zadania (komputer, drukarka, itp.). Przedstawiciel zamawiającego powinien zostać zakwaterowany w pokoju jednoosobowym lub w pokoju razem z osobami prowadzącymi szkolenie. 5.2. Współpracy z przedstawicielem Zamawiającego o którym mowa w pkt. 5.1. w trakcie realizacji szkolenia, w szczególności w zakresie: kontroli uczestnictwa skierowanych osób na prowadzonych zajęciach, przygotowania i przekazania materiałów szkoleniowych, organizacji zajęć integracyjnych, aktywizacyjnych oraz organizacji wolnego czasu uczestników. 5.3. Opracowania i przekazania Zamawiającemu ( w terminie 7 dni przed planowanym terminem wyjazdu ) projektu materiałów dydaktycznych, w tym, np.: programu zajęć i obozu, skryptów prowadzonych wykładów, ćwiczeń do wykorzystania na warsztatach, dodatkowych materiałów w formie multimedialnej, oraz do ich przekazania uczestnikom w trakcie prowadzenia zajęć 5.4. Przygotowania i przekazania uczestników zaświadczeń potwierdzających uczestnictwo i ukończenie poszczególnych zajęć w ramach obozu. 5.5. Przekazania uczestnikom materiałów promocyjnych projektu (segregator, brulion i długopis z logotypami POKL, EFS i PCPR) opracowanych przez Wykonawcę zgodnie z zapisami pkt. 5.3. 5.6. Zapewnienia 4 noclegów z pełnym wyżywieniem (4 śniadań w formie szwedzkiego stołu, 4 dwudaniowych obiadów z deserem i napojami, 4 kolacji w formie szwedzkiego stołu z ciepłymi i zimnymi napojami, 2 przerwy kawowe w trakcie zajęć - ciepłe i zimne napoje, ciastka). Ponadto uczestnicy winni mieć zapewniony stały dostęp do wody mineralnej a na czas podróży z ośrodka tzw. suchy prowiant. 5.7. Dowozu uczestników obozu z bagażem z Szamotuł do miejsca organizacji obozu i z powrotem klimatyzowanymi autobusami. 5.8. Ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków. 5.9. Przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji realizacji przedmiotu zamówienia niezwłocznie po zakończeniu jego realizacji. 5.10. Dysponowania polisą OC o wartości równej wartości oferty na cały okres obowiązywania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.13.00.00 - Inne usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy pn. Aktywizacja życiowa, zawodowa, edukacyjna, doradztwo, zatrudnienie - jako system przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu osób z wybranych grup społecznych w powiecie szamotulskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Priorytet - VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sun Snow & More Sp. z o.o., Ul.Chopina 53, 70-450 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.