eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Organizacja obozów wyjazdowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-14

Jarocin: Organizacja obozów wyjazdowych
Numer ogłoszenia: 301150 - 2012; data zamieszczenia: 14.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214478 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Szubianki 21, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 5054606, faks 062 5054606.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja obozów wyjazdowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania przetargowego jest zorganizowanie wyjazdów szkoleniowych dla podopiecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Jarocinie. Przedmiotowe wyjazdy współfinansowane są ze środków Unii Europejskiej w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla projektu pn. Lepszy start - wsparcie aktywności i mobilności zawodowej oraz zdolności do zatrudnienia podopiecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Jarocinie w ramach Priorytetu VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Postępowanie składa się z czterech części: CZĘŚĆ I: Obóz motywacyjno - wzmacniający CZĘŚĆ II: Obóz aktywnej integracji CZĘŚĆ III: Warsztaty wyjazdowe w zakresie poszukiwania pracy i pierwszej pomocy CZĘŚĆ IV: Obóz integracyjny osób usamodzielnianych CZĘŚĆ I: obóz motywacyjno - wzmacniający 1) długość wyjazdu: 7 dniowy wyjazd motywacyjno-wzmacniający (w tym 6 noclegów), 2) ilość podopiecznych: 10 osób dorosłych + 13 dzieci w wieku od 3 do 12 lat oraz 1 pracownika PCPR. Wykonawca wycenia w ofercie pobyt 23 uczestników (pobyt pracownika PCPR jako dodatkowej osoby wkalkulowany zostanie w oferowanych cenach jednostkowych dotyczących 23 osób). Podopiecznymi podczas wyjazdu będą matki z dziećmi, 3) termin wyjazdu (organizacji wyjazdu, pobytu): sierpień 2012 rok - 7 dni (6 noclegów). Wyjazd 1 dnia rano, powrót 7 dnia w godzinach wieczornych do 22.00 4) miejsce wyjazdu/powrotu: zostanie ustalone w porozumieniu z Zamawiającym w dniu podpisania umowy. 5) miejsce wykonania usługi: miejscowość wypoczynkowa nad polskim morzem lub jeziorem w odległości powyżej 150 km od Jarocina z bezpośrednim dostępem do plaży ze strzeżonym kąpieliskiem. Dopuszcza się lokalizację stałego miejsca pobytu uczestników wyjazdu (ośrodka) w odległości nie większej niż 30 min. pieszo od plaży. 6) zakwaterowanie: 6 noclegów w ośrodku lub pensjonacie murowanym, pokoje dwu-cztero osobowe (z możliwością dostawienia łóżka dla dziecka) z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju oraz TV, czajnikiem. Na terenie ośrodka powinna się znajdować stołówka, a w jego bezpośrednim otoczeniu plac zabaw dla dzieci. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom dostęp do zaplecza sportowo -rekreacyjnego. CZĘŚĆ II: obóz aktywnej integracji 1) długość wyjazdu: 7 dni wyjazdu szkoleniowego z zakresu aktywnego poszukiwania pracy, autoprezentacji i rehabilitacji zdrowotnej(w tym 6 noclegów) dla grupy 10 osób oraz 7 dni wyjazdu szkoleniowego z zakresu aktywnego poszukiwania pracy, autoprezentacji i rehabilitacji zdrowotnej(w tym 6 noclegów) dla grupy 15 osób, 2) ilość podopiecznych: jedna grupa licząca 10 osób, druga grupa licząca 15osób (łącznie 25 osób niepełnosprawnych, rodzaj niepełnosprawności bez dysfunkcji ruchowej, nie uniemożliwiającym samodzielne poruszanie) oraz 2 pracowników PCPR. Wykonawca wycenia w ofercie pobyt 25 uczestników (pobyt pracowników PCPR jako dodatkowej osoby wkalkulowany zostanie w oferowanych cenach jednostkowych dotyczących 25 osób). 3) termin wykonania zamówienia (organizacji wyjazdu, pobytu): druga połowa sierpnia -7 dni (6 noclegów). Wyjazd 1 dnia w godzinach porannych, powrót 7 dnia w godzinach wieczornych do 22.00. 4) miejsce wyjazdu/powrotu: zostanie ustalone w porozumieniu z Zamawiającym w dniu podpisania umowy. 5) miejsce wyjazdu/pobytu: ośrodek wypoczynkowy położony nad polskim morzem. Dopuszcza się lokalizację stałego miejsca pobytu uczestników wyjazdu (ośrodka) w odległości nie większej niż 30 min. pieszo od plaży. 6) zakwaterowanie: 6 noclegów w ośrodku lub pensjonacie murowanym, pokoje dwu i trzy osobowe z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju oraz TV, czajnikiem Na terenie ośródka powinna się znajdować stołówka, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom dostęp do zaplecza sportowo -rekreacyjnego. CZĘŚĆ III: warsztaty wyjazdowe w zakresie poszukiwania pracy i pierwszej pomocy 1) długość wyjazdu: 6 dni wyjazdu szkoleniowego z zakresu aktywnego poszukiwania pracy i udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej (w tym 5 noclegów), 2) ilość podopiecznych: 10 osób (10 osób niepełnosprawnych, rodzaj niepełnosprawności bez dysfunkcji ruchowej uniemożliwiającej samodzielne poruszanie) oraz 1 pracownika PCPR. Wykonawca wycenia w ofercie pobyt 10 uczestników (pobyt pracownika PCPR jako dodatkowej osoby wkalkulowany zostanie w oferowanych cenach jednostkowych dotyczących 10 osób). 3) termin wykonania zamówienia (organizacji wyjazdu, pobytu): 1 połowa sierpnia 2012 - 6 dni (5 noclegów). Wyjazd 1 dnia w godzinach popołudniowych, powrót 6 dnia w godzinach wieczornych do 22.00. 4) miejsce wyjazdu/powrotu: zostanie uzgodnione w porozumieniu z Zamawiającym w dniu podpisania umowy. 5) miejsce wykonania: ośrodek wypoczynkowy położony nad jeziorem z bezpośrednim dostępem do jeziora z zapleczem rekreacyjno-sportowym w odległości powyżej 100 km od Jarocina. Dopuszcza się lokalizację stałego miejsca pobytu uczestników wyjazdu (ośrodka) w odległości nie większej niż 30 min. pieszo od plaży. 6) zakwaterowanie: 5 noclegów w ośrodku lub pensjonacie murowanym, pokoje dwu i trzy osobowe z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju oraz TV, czajnikiem Na terenie ośródka powinna się znajdować stołówka, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom dostęp do zaplecza sportowo -rekreacyjnego. CZĘŚĆ IV: obóz integracyjny osób usamodzielnianych 1) długość wyjazdu: 10 dni wyjazdu warsztatowo - integracyjnego (w tym 9 noclegów), 2) ilość podopiecznych: 20 osób (20 osób umieszczonych w rodzinach zastępczych w wieku od 15 do 25 lat) oraz 1 pracownika PCPR. Wykonawca wycenia w ofercie pobyt 20 uczestników (pobyt pracownika PCPR jako dodatkowej osoby wkalkulowany zostanie w oferowanych cenach jednostkowych dotyczących 20 osób). 3) termin wykonania zamówienia (organizacji wyjazdu, pobytu): sierpień 2012 rok - 10 dni (9 noclegów). Wyjazd 1 dnia rano, powrót 10 dnia w godzinach wieczornych do 22.00. 4) miejsce wyjazdu/powrotu: zostanie ustalone w porozumieniu z Zamawiającym w dniu podpisania umowy. 5) miejsce wykonania: miejscowość nadmorska. Dopuszcza się lokalizację stałego miejsca pobytu uczestników wyjazdu (ośródka) w odległości nie większej niż 30 min. pieszo od plaży. 6) zakwaterowanie: 9 noclegów w ośrodku lub pensjonacie murowanym, pokoje dwu i trzy osobowe z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju oraz TV, czajnikiem Na terenie ośródka powinna się znajdować stołówka, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom dostęp do zaplecza sportowo -rekreacyjnego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 55.13.00.00 - Inne usługi hotelarskie 80.56.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współ. ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla projektu pn. Lepszy start - wsparcie aktywności i mobilności zawodowej oraz zdolności do zatrudnienia podopiecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Jarocinie w ramach Priorytetu VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: obóz motywacyjno - wzmacniający

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FUNDACJA im. Królowej Polskiej Św. Jadwigi, ul. Wczasowa 8A, 62-040 Puszczykowo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28745,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28745,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38143,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: obóz aktywnej integracji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FUNDACJA im. Królowej Polskiej Św. Jadwigi, ul. Wczasowa 8A, 62-040 Puszczykowo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30890,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30890,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42543,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: warsztaty wyjazdowe w zakresie poszukiwania pracy i pierwszej pomocy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FUNDACJA im. Królowej Polskiej Św. Jadwigi, ul. Wczasowa 8A, 62-040 Puszczykowo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13415,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13415,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29654,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: obóz integracyjny osób usamodzielnianych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FUNDACJA im. Królowej Polskiej Św. Jadwigi, ul. Wczasowa 8A, 62-040 Puszczykowo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33815,00

  • Oferta z najniższą ceną: 33815,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38264,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.