eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu zdobycia kwalifikacji zawodowych, dla Beneficjentów Ostatecznych zakwalifikowanych do udziału w ramach projektu pt. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Puławy realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Puławach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-21

Puławy: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu zdobycia kwalifikacji zawodowych, dla Beneficjentów Ostatecznych zakwalifikowanych do udziału w ramach projektu pt. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Puławy realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Puławach
Numer ogłoszenia: 299564 - 2011; data zamieszczenia: 21.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Puławach , ul. Dęblińska 4, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 8890506, 8890519, faks 81 888 82 45.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu zdobycia kwalifikacji zawodowych, dla Beneficjentów Ostatecznych zakwalifikowanych do udziału w ramach projektu pt. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Puławy realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Puławach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1: OBSŁUGA IMPREZ OKOLICZNOŚCIOWYCH Z MODUŁEM OBSŁUGI KASY FISKALNEJ: Przedmiot zamówienia obejmuje organizację i realizację kursu pt. Obsługa imprez okolicznościowych z modułem obsługi kasy fiskalnej w wymiarze 250 godzin lekcyjnych dla 6 osób - Beneficjentów Ostatecznych projektu systemowego Efektywna pomoc społeczna w gminie Puławy. Realizacja kursu powinna być planowana 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, a po uzyskaniu zgody uczestnika kursu, także w dni wolne od pracy, za wyjątkiem dni świątecznych. Dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 6 godzin zegarowych, wymagamy, aby po każdych 2 godzinach zegarowych zajęć edukacyjnych przewidziana była przerwa 15to minutowa, przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych w ciągu dnia, tj. 6 godzin zegarowych dziennie, zaleca się aby zajęcia kończyły się nie później niż o godz. 18.00. Organizator kursu zapewni: - catering dla 6 osób uczestniczących w kursie. Na usługę cateringową składa się w czasie przerwy kawowej: kawa, herbata, woda mineralna, soki, ciastka, śmietanka do kawy, cukier. Lunch w formie jednodaniowego gorącego posiłku podawanego w opakowaniach termoizolacyjnych jednorazowego użytku wraz ze sztućcami jednorazowego użytku, - materiały niezbędne do realizacji zajęć, materiały szkoleniowe (w tym materiały biurowe i piśmiennicze), egzamin wewnętrzny wydanie zaświadczenia bądź certyfikatu w oparciu o § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach poza szkolnych (Dz. U. nr 31, poz. 216) potwierdzające kwalifikacje zawodowe w danym zakresie (w obrębie danego zawodu), - badania lekarskie niezbędne dla rozpoczęcia i ukończenia kursu - trzykrotny wymaz i wpis do książeczki zdrowia, które zostaną wykonane na koszt Wykonawcy szkolenia ZADANIE 2: SPAWANIE W OSŁONIE CO ( MAG) I W OSŁONIE (TIG): Przedmiot zamówienia obejmuje organizację i realizację kursu Spawanie metodą MAG i TIG w wymiarze 160 godzin dla 3 osób, Beneficjentów Ostatecznych projektu systemowego Efektywna pomoc społeczna w Gminie Puławy Realizacja kursu powinna być planowana 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, a po uzyskaniu zgody uczestnika kursu, także w dni wolne od pracy. Dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 6 godzin zegarowych, wymagamy, aby po każdych 2 godzinach zegarowych zajęć edukacyjnych przewidziana była przerwa 15to minutowa, przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych w ciągu dnia, tj. 6 godzin zegarowych dziennie, zaleca się aby zajęcia kończyły się nie później niż o godz. 18.00. Organizator kursu zapewni: - catering dla 3 osób uczestniczących w kursie. Na usługę cateringową składa się w czasie przerwy kawowej: kawa, herbata, woda mineralna, soki, ciastka, śmietanka do kawy, cukier oraz lunch w formie jednodaniowego gorącego posiłku podawanego w opakowaniach termoizolacyjnych jednorazowego użytku wraz ze sztućcami jednorazowego użytku, - materiały niezbędne do realizacji zajęć, materiały szkoleniowe (w tym materiały biurowe i piśmiennicze), ubranie robocze, i inne materiały niezbędne do realizacji zajęć praktycznych. ZADANIE 3: FLORYSTYKA: Przedmiot zamówienia obejmuje organizację i realizację kursu Florystyka w wymiarze 90 godzin dla 2 osób, Beneficjentów Ostatecznych projektu systemowego Efektywna pomoc społeczna w gminie Puławy. Realizacja kursu florystyka powinna być planowana 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, a po uzyskaniu zgody uczestnika kursu, także w dni wolne od pracy. Dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 6 godzin zegarowych, wymagamy, aby po każdych 2 godzinach zegarowych zajęć edukacyjnych przewidziana była przerwa 15- to minutowa, przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych w ciągu dnia, tj. 6 godzin zegarowych dziennie, zaleca się aby zajęcia kończyły się nie później niż o godz. 18.00. Organizator kursu zapewni: - catering dla 2 osób uczestniczących w kursie. Na usługę cateringową składa się: w czasie przerwy kawowej: kawa, herbata, woda mineralna, soki, ciastka, śmietanka do kawy, cukier. Lunch w formie jednodaniowego gorącego posiłku podawanego w opakowaniach termoizolacyjnych jednorazowego użytku wraz ze sztućcami jednorazowego użytku, - materiały niezbędne do realizacji zajęć, materiały szkoleniowe (w tym materiały biurowe i piśmiennicze), egzamin wewnętrzny i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, - materiały niezbędne do pracy podczas zajęć praktycznych/różnorodne kwiaty żywe oraz sztuczne w zależności od potrzeb na zajęciach praktycznych. - indywidualne konsultacje z trenerem. ZADANIE 4: KSIĘGOWOŚĆ Z ELEMENTAMI KADR I PŁAC: Przedmiot zamówienia obejmuje organizację i realizację kursu Księgowość, kadry i płace z obsługą komputera i sekretariatu w wymiarze 100 godzin lekcyjnych dla 1 osoby, Beneficjenta Ostatecznego projektu systemowego Efektywna pomoc społeczna w gminie Puławy. Realizacja kursu powinna być planowana 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, a po uzyskaniu zgody uczestnika kursu, także w dni wolne od pracy. Dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 6 godzin zegarowych, wymagamy, aby po każdych 2 godzinach zegarowych zajęć edukacyjnych przewidziana była przerwa 15to minutowa, przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych w ciągu dnia, tj. 6 godzin zegarowych dziennie, zaleca się aby zajęcia kończyły się nie później niż o godz. 18.00. Organizator kursu zapewni: - catering dla 1 osoby uczestniczącej w kursie. Na usługę cateringową składa się: w czasie przerwy kawowej: kawa, herbata, woda mineralna, soki, ciastka, śmietanka do kawy, cukier. Lunch w formie jednodaniowego gorącego posiłku podawanego w opakowaniach termoizolacyjnych jednorazowego użytku wraz ze sztućcami jednorazowego użytku, - materiały niezbędne do realizacji zajęć, materiały szkoleniowe (w tym materiały biurowe i piśmiennicze). - materiały niezbędne do realizacji zajęć, materiały szkoleniowe (w tym materiały biurowe i piśmiennicze) -uczestnik kursu otrzymuje 2 zaświadczenia - o ukończeniu kursu Księgowość, kadry i płace z obsługą komputera zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. nr 31, poz. 216) potwierdzające kwalifikacje zawodowe w danym zakresie (w obrębie danego zawodu). ZADANIE 5: KASA FISKALNA: Przedmiot zamówienia obejmuje organizacje i realizację kursu kasa fiskalna w wymiarze 40 godzin zegarowych Dla 1 osoby, Beneficjenta Ostatecznego projektu systemowego Efektywna pomoc społeczna w gminie Puławy. Realizacja kursu powinna być planowana 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, a po uzyskaniu zgody uczestnika kursu, także w dni wolne od pracy. Dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 6 godzin zegarowych, wymagamy, aby po każdych 2 godzinach zegarowych zajęć edukacyjnych przewidziana była przerwa 15to minutowa, przerwy miedzy zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych w ciągu dnia, tj. 6 godzin zegarowych dziennie, zaleca się aby zajęcia kończyły się nie później niż o godzinie 17.00. Organizator kursu zapewni: - catering dla 1 osoby uczestniczącej w kursie. Na usługę cateringową składa się: w czasie : przerwy kawowej-kawa, herbata, woda mineralna, soki, ciastka, śmietanka do kawy, cukier. Lunch w formie jednodaniowego gorącego posiłku podawanego w opakowaniach termoizolacyjnych jednorazowego użytku wraz ze sztućcami jednorazowego użytku, - materiały niezbędne do realizacji zajęć, materiały szkoleniowe (w tym materiały biurowe i piśmiennicze). ZADANIE 6: MAGAZYNIER Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA I KASY FISKALNEJ: Przedmiot zamówienia obejmuje organizacje i realizację kursu Magazynier z obsługą komputera w wymiarze 140 godzin lekcyjnych dla 1 osoby, Beneficjenta Ostatecznego projektu systemowego Efektywna pomoc społeczna w gminie Puławy. Realizacja kursu powinna być planowana 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, a po uzyskaniu zgody uczestnika kursu, także w dni świąteczne. Dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 6 godzin zegarowych, wymagamy, aby po każdych 2 godzinach zegarowych zajęć edukacyjnych przewidziana była przerwa 15to minutowa, przerwy miedzy zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych w ciągu dnia, tj. 6 godzin zegarowych dziennie, zaleca się aby zajęcia kończyły się nie później niż o godzinie 17.00. Organizator kursu zapewni: - catering dla 1 osoby uczestniczącej w kursie. Na usługę cateringową składa się: w czasie przerwy kawowej: kawa, herbata, woda mineralna, soki, ciastka, śmietanka do kawy, cukier. Lunch w formie jednodaniowego gorącego posiłku podawanego w opakowaniach termoizolacyjnych jednorazowego użytku wraz ze sztućcami jednorazowego użytku, - materiały niezbędne do realizacji zajęć, materiały szkoleniowe (w tym materiały biurowe i piśmiennicze). Uczestnik kursu otrzyma zaświadczenia- o ukończeniu kursu Magazynier zgodnie z rozporządzeniem ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. (Dz. U. nr 31, poz. 216). Wykonawca ma zapewnić dla wszystkich uczestników projektu oraz wliczyć w koszt zamówienia także: 1)Zwrot kosztów dojazdu uczestników z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji zamówienia przez wykonawcę tj. na wszystkie zajęcia, szkolenia i warsztaty objęte przedmiotowym zamówieniem oraz zwrot kosztów powrotu uczestników do miejsca zamieszkania - na podstawie przedłożonych przez uczestników biletów, potwierdzonych oświadczeniami przewoźnika.Uczestnicy projektu zamieszkują na terenie gminy Puławy w następujących miejscowościach: Piskorów - 3 osoby, Jaroszyn - 2 osoby, Anielin- 2 osoby, Gołąb- 3 osoby, Pachnowola - 1 osoba, Kowala- 1 osoba, Smogorzów- 1 osoba oraz Góra Puławska - 1 osoba. 2) Warunki lokalowe: Warunki lokalowe, sale szkoleniowe oraz wykorzystany sprzęt muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i ppoż. Wyposażenie sal, pomieszczeń niezbędne do przeprowadzenia danych szkoleń, zajęć, w szczególności: tablica, markery, papier do tablicy, projektor, ekran projekcyjny. 3) materiały dydaktyczne i szkoleniowe dla każdego uczestnika niezbędne do realizacji zajęć oraz materiały biurowe dla każdego uczestnika tj. po 1 notatniku A-4, po 1 długopisie, po 1 tekturowej kolorowej teczce na każdego uczestnika oraz po 1 skrypcie o zakresie tematycznym dostosowanym do przedmiotu zamówienia, które po zakończeniu szkolenia stają się ich własnością; Wszystkie materiały wydane uczestnikom winny być oznaczone logotypami UE, EFS i POKL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie internetowej www.wup.lublin.pl. oraz informacją: Projekt systemowy Efektywna pomoc społeczna w Gminie Puławy współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4) ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas realizacji zamówienia, przy czym Zamawiający zastrzega, że obowiązkiem wykonawcy jest przekazanie Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji zamówienia kopii polisy żądanego ubezpieczenia, 5) dla każdego z uczestników zaświadczenie o ukończeniu odrębne dla każdego rodzaju zajęć, szkoleń: zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formie pozaszkolnej (Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216). Wydane uczestnikom zaświadczenia mają być oznaczone logotypami UE, EFS i POKL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie internetowej www.wup.lublin.pl oraz informacją: Projekt systemowy Efektywna pomoc społeczna w Gminie Puławy współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 6) Program dla każdego zadania Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie. 7) Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia z należytą starannością dokumentacji dotyczącej wykonanych działań, a w szczególności: ewidencji obecności uczestników zajęć (w tym do oraz do niezwłocznego informowania Zamawiającego o każdej nieobecności lub rezygnacji z uczestnictwa), wymiaru godzin i tematów zajęć, ankiet ewaluacyjnych dla poszczególnych działań oraz całości zamówienia, potwierdzenia otrzymania materiałów szkoleniowych, potwierdzenie otrzymania serwisu kawowego oraz obiadów, zwrotu kosztów dojazdu, dokumentacji audiowizualnej z wykonywanych działań. Dokumentacja winna być potwierdzona przez uczestnika własnoręcznym podpisem. Wszelka dokumentacja dotycząca wykonywanych działań ma być oznaczona logotypami UE, EFS i POKL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie internetowej www.wup.lublin.pl oraz informacją: Projekt systemowy Efektywna pomoc społeczna w Gminie Puławy współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona niezwłocznej oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony powyższy warunek, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, należycie co najmniej 1 usługę o wartości minimum 35 000, 00 zł brutto (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100), polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń, zajęć, warsztatów o zakresie tematycznym tożsamym bądź zbliżonym do przedmiotu zamówienia, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Zamawiający dokona niezwłocznej oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, z wyjątkiem ZADANIA NR 2 - Spawanie metodą MAG-135, gdzie Wykonawca zapewnia bazę dydaktyczną do zajęć teoretycznych i praktycznych odpowiadającą wymogom Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach zgodnie z wytycznymi W-07/IS-41. Poza tym pomieszczenia muszą być wyposażone w odpowiedni sprzęt i pomoce dydaktyczne, niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, które będą wykorzystane podczas zajęć szkoleniowych. Wyposażenie każdego uczestnika szkolenia w odzież ochronną (maski spawalnicze, fartuchy spawalnicze oraz rękawice itp.) i roboczą. Zamawiający dokona niezwłocznej oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony ww. warunek, jeżeli Wykonawca zapewni przy realizacji zamówienia niżej wymienione osoby do poszczególnych zadań: 1. Dla zadania nr 1 tj. Obsługa przyjęć okolicznościowych z małą gastronomią oraz modułem obsługi kasy fiskalnej - mgr pedagogiki pracy i zarządzania - posiadający tytuł nauczyciela praktycznej nauki zawodu oraz egzaminatora w zawodzie - technik żywienia lub technolog żywności w zawodzie kucharz. 2. Dla zadania nr 2 tj. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135 - 1 wykładowca zajęć teoretycznych posiadający wykształcenie wyższe, tytuł inżyniera lub z wykształceniem średnim - technik posiadający uprawnienia i odpowiedni poziom wiedzy spawalniczej.1 instruktor do szkolenia praktycznego posiadający ukończony kurs instruktora spawania ze zdanym egzaminem ponadpodstawowym dla metody spawania odpowiadającej zakresowi szkolenia. Powierzenie realizacji szkolenia wykładowcom z odpowiednimi kwalifikacjami spełniającymi wymagania wg Wytycznych Instytutu Spawalnictwa nr W-07/IS-41: - wykładowca szkolenia teoretycznego: powinien to być inżynier lub technik spawalnictwa lub osoba posiadająca kwalifikacje instruktora spawania potwierdzona dyplomem Europejskiego/ Międzynarodowego Instruktora Spawalniczego (EWP/IWP) - wykładowca szkolenia praktycznego: osoba posiadająca ukończony kurs Europejskiego Międzynarodowego Instruktora Spawalniczego (EWP/IWP) oraz aktualne świadectwo Egzaminu Spawacza wg EN 287-1, 3. Dla zadania nr 3 tj. Florystyka - Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w zakresie kadry realizującej zadanie. 4. Dla zadania nr 4 Księgowość z elementami kadr i płac - Zamawiający wyznacza szczegółowe warunki w tym zakresie. Jedna osoba, która będzie bezpośrednio zaangażowana w prowadzenie zajęć dydaktycznych musi posiadać wykształcenie wyższe w jednym z kierunków lub specjalności: rachunkowość, finanse, ekonomia, prawo oraz doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 szkoleń z księgowości/rachunkowości oraz jedna osoba posiadająca wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, a także posiadająca doświadczenie w przeprowadzeniu kursów lub szkoleń z zakresu księgowości oraz w zakresie zadania. 5. Dla zadania nr 5 Kasa fiskalna - dwiema osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi: wykształcenie - min. średnie, doświadczenie zawodowe - udokumentowane doświadczenie potwierdzające przeprowadzenie, co najmniej trzech szkoleń lub innych form kształcenia z zakresu obsługi kasy fiskalnej. 6. Dla zadania nr 6 tj. Magazynier z obsługą kasy fiskalnej i komputera - co najmniej dwie osoby posiadające wykształcenie min. średnie, a także posiadającymi doświadczenie w przeprowadzaniu kursów i szkoleń z zakresu magazynier z obsługą komputera i kasy fiskalnej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona niezwłocznej oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, polegające na: a) zmianie terminu realizacji zamówienia spowodowanej warunkami atmosferycznymi - w przypadku klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne uniemożliwiają wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z oferty, b)zmianie spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia którego strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwią Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań, c)zmianie warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych Instytucji Wdrażającej dotyczących realizacji projektu, d)zmianie osób upoważnionych do współpracy w sprawach związanych z wykonaniem umowy, o których mowa w § 9 umowy, e)za zgodą Zamawiającego zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca realizować będzie zamówienie, wynikającej z ważnych przyczyn, które nie mogły być wcześniej przewidziane, z zastrzeżeniem, że proponowane przez Wykonawcę osoby będą spełniały warunki określone w SIWZ; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy; f)zmianie, w przypadku wystąpienia innych nieprzewidzianych okoliczności mających wpływ na możliwość wykonania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulawy.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nieodpłatnie w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Dęblińska 4 w Puławach, w godzinach urzędowania: pon. w godzinach od 8 do 16, wt.- pt. w godzinach od 7 do 15..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2011 godzina 09:30, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Dęblińska 4, 24-100 Puławy, pok. 109..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji. Program realizowany jest na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Lublinie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.