eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › przebudowa drogi nr 2075D na odcinkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-25

POZYCJA 29933

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: przebudowa drogi nr 2075D na odcinkach: - Maniów - gr. powiatu, gm. Mietków; - Świątnki - skrzyżowanie z drogą nr 1989D na terenie gmin Sobótka i Jordanów Śląski Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, do kontaktów: Danuta Nowakiewicz, ul. Podwale 28, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3443641 do 49 w. 403, fax 071 3430731, e-mail: powiatwroclawski@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiatwrocławski Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi nr 2075D na odcinkach: - Maniów - gr. powiatu, gm. Mietków; - Świątnki - skrzyżowanie z drogą nr 1989D na terenie gmin Sobótka i Jordanów Śląski. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: droga nr 2075D na odcinkach: - Maniów - gr. Powiatu, gm. Mietków; - Świątnki - skrzyżowanie z drogą nr 1989D na terenie gmin Sobótka i Jordanów Śląski. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi nr 2075D na odcinkach: - Maniów - gr. Powiatu, gm. Mietków; - Świątnki - skrzyżowanie z drogą nr 1989D na terenie gmin Sobótka i Jordanów Śląski. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówiwenia jest przebudowa drogi nr 2075D na odcinkach: - Maniów - gr. Powiatu, gm. Mietków; - Świątnki - skrzyżowanie z drogą nr 1989D na terenie gmin Sobótka i Jordanów Śląski. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 27.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 40 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę oraz: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuja potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 PZP, a ponadto spełniają niżej wymienione warunki: 1.5. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, 1.6. wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jezeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 3 zadania w zakresie budowy dróg o wartości każdej z nich w wysokości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia, 1.7. wykonali w/w prace należycie, 1.8. posiadają potencjał techniczny tj. sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia, 1.9. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej oraz: 1.10. spełnią warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamowienia publicznego określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, 1.11. wniosą wadium w wysokosci 40 000,00zł, 1.12. oświadcza, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywac się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełni/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załaczą dokumenty wymienione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl/. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ w wersji papierowej - płatna w kasie Sarostwa Powaitowego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.07.2007, godzina 13:15, Starostwo Powiatowe we Wrocławiu ul. Podwale 28 50-040 Wrocław; pokój 209; II piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Reginalny Program Operacyjny 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.