eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Augustów › Dostawa samochodu ratowniczo-specjalistycznego z wyposażeniem dodatkowym i specjalnym (bagażnik, autoalarm, lampa magnetyczna dachowa, wzmacniacz sygnałowy, głośnik kompaktowy, napis STRAŻ na drzwiach przednich, numer operacyjny na drzwiach tylnych i na dachu pojazdu), rusztu napowietrzającego z osprzętem (wąż zasilający, boja do podwieszenia rusztu), kompresora powietrza oddechowego (B-Timer(minikomputer), automatyczny zrzut kondensatu, autostart z autostop, przełącznik 200/300Bar).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-28

Augustów: Dostawa samochodu ratowniczo-specjalistycznego z wyposażeniem dodatkowym i specjalnym (bagażnik, autoalarm, lampa magnetyczna dachowa, wzmacniacz sygnałowy, głośnik kompaktowy, napis STRAŻ na drzwiach przednich, numer operacyjny na drzwiach tylnych i na dachu pojazdu), rusztu napowietrzającego z osprzętem (wąż zasilający, boja do podwieszenia rusztu), kompresora powietrza oddechowego (B-Timer(minikomputer), automatyczny zrzut kondensatu, autostart z autostop, przełącznik 200/300Bar).
Numer ogłoszenia: 299104 - 2013; data zamieszczenia: 28.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna Augustów - Lipowiec , ul. Tartaczna 27, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, tel. 502 123457.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.augustow.osp.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu ratowniczo-specjalistycznego z wyposażeniem dodatkowym i specjalnym (bagażnik, autoalarm, lampa magnetyczna dachowa, wzmacniacz sygnałowy, głośnik kompaktowy, napis STRAŻ na drzwiach przednich, numer operacyjny na drzwiach tylnych i na dachu pojazdu), rusztu napowietrzającego z osprzętem (wąż zasilający, boja do podwieszenia rusztu), kompresora powietrza oddechowego (B-Timer(minikomputer), automatyczny zrzut kondensatu, autostart z autostop, przełącznik 200/300Bar)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup)samochodu ratowniczo-specjalistycznego z wyposażeniem dodatkowym i specjalnym (bagażnik, autoalarm, lampa magnetyczna dachowa, wzmacniacz sygnałowy, głośnik kompaktowy, napis STRAŻ na drzwiach przednich, numer operacyjny na drzwiach tylnych i na dachu pojazdu), rusztu napowietrzającego z osprzętem (wąż zasilający, boja do podwieszenia rusztu), kompresora powietrza oddechowego (B-Timer(minikomputer), automatyczny zrzut kondensatu, autostart z autostop, przełącznik 200/300Bar). Zamówienie zostało podzielone na trzy części: Zadanie nr 1 - dostawa jednego samochodu ratowniczo-specjalistycznego z wyposażeniem dodatkowym i specjalnym (bagażnik, autoalarm, lampa magnetyczna dachowa, wzmacniacz sygnałowy, głośnik kompaktowy, napis STRAŻ na drzwiach przednich, numer operacyjny na drzwiach tylnych i na dachu pojazdu) Szczegółowe wymagania Zamawiającego dot. parametrów, opisu i wyposażenia samochodu: zawiera cz. III SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. Zadanie nr 2 - dostawa jednego rusztu napowietrzającego z osprzętem (wąż zasilający, boja do podwieszenia rusztu) Szczegółowe wymagania Zamawiającego dot. parametrów, opisu i wyposażenia rusztu napowietrzającego: zawiera cz. III SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. Zadanie nr 3 - dostawa jednego kompresora powietrza oddechowego (B-Timer(minikomputer), automatyczny zrzut kondensatu, autostart z autostop, przełącznik 200/300Bar). Szczegółowe wymagania Zamawiającego dot. parametrów, opisu i wyposażenia kompresora powietrza: zawiera cz. III SIWZ - opis przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku i za jego spełnienie uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku i za jego spełnienie uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku i za jego spełnienie uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku i za jego spełnienie uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku i za jego spełnienie uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty, pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 uPzp w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie w trybie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp: 2.1 w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) przedłużającego się procesu wyprodukowania samochodu, b) wystąpienia procedury odwoławczej, c) oraz wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, 3. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności. 4. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w następujących przypadkach: 4.1 jeżeli Wykonawca nie wykonał zamówienia w wymaganym terminie lub jeżeli podczas odbioru Zamawiający stwierdził, że przedmiot dostawy jest niezgodny z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, 4.2 w razie postawienia Wykonawcy w stan upadłości, 4.3 w razie wystąpienia istotnej okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w momencie podpisania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.augustow.osp.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ochotnicza Straż Pożarna Augustów-Lipowiec 16-300 Augustów ul. Tartaczna 27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Ochotnicza Straż Pożarna Augustów-Lipowiec 16-300 Augustów ul. Tartaczna 27 świetlica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach Środka 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej(LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnych społeczności..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa jednego samochodu ratowniczo-specjalistycznego z wyposażeniem dodatkowym i specjalnym (bagażnik, autoalarm, lampa magnetyczna dachowa, wzmacniacz sygnałowy, głośnik kompaktowy, napis STRAŻ na drzwiach przednich, numer operacyjny na drzwiach tylnych i na dachu pojazdu).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa samochodu ratowniczo-specjalistycznego z wyposażeniem dodatkowym i specjalnym (bagażnik, autoalarm, lampa magnetyczna dachowa, wzmacniacz sygnałowy, głośnik kompaktowy, napis STRAŻ na drzwiach przednich, numer operacyjny na drzwiach tylnych i na dachu pojazdu) o parametrach określonych w Rozdziale III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa jednego rusztu napowietrzającego z osprzętem (wąż zasilający, boja do podwieszenia rusztu).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa jednego rusztu napowietrzającego z osprzętem (wąż zasilający, boja do podwieszenia rusztu) o parametrach określonych w Rozdziale III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa jednego kompresora powietrza oddechowego (B-Timer(minikomputer), automatyczny zrzut kondensatu, autostart z autostop, przełącznik 200/300Bar)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: : Przedmiotem zamówienia jest: dostawa jednego kompresora powietrza oddechowego (B-Timer(minikomputer), automatyczny zrzut kondensatu, autostart z autostop, przełącznik 200/300Bar) o parametrach określonych w Rozdziale III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.