eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2005-06-22

POZYCJA 29597

WSTĘPNE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH - usługi Warszawa: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Państwowe Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej Poczta Polska, do kontaktów: Marzanna Gierczak, Plac Małachowskiego 2, 00-940 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6565531, fax 022 6565322, e-mail: m.gierczak@centrala.poczta-polska.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 50.31. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 01 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1 039 340 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: uotsorcing usług call center. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 64.22.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 5 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 760 000 EUR/rok. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaciągnięcie kredytu inwestycyjnego w wysokości 250 000 000 PLN. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 66.13.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 81131-81139 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 7 602 827, 74 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi architektoniczne, usługi inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi planowania urbanistycznego i architektury krajobrazowej, związane z nimi usługi doradczo-techniczne i naukowe; usługi techniczne i analityczne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.22.20.00, 74.22.40.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1 235 544,14 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: konkurs na koncepcję architektoniczną siedziby DGPP PP w Warszawie. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.22.30.00, 74.22.21.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 3 600 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi sprzątania obiektów centrum ekspedycyjno-rozdzielczego w Warszawie przy ul. Łączyny 8. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.72.00.00, 74.72.20.00, 74.75.00.00, 74.71.00.00, 74.74.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 4 420 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa polegająca na zapewnieniu wykonywania czynności w eksploatacji pocztowej na terenie centrum ekspedycyjno-rozdzielczego w Warszawie przy ul. Łączyny 8. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.52.30.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 16 721 312 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi w zakresie drukowania nowych znaczków. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 78.13.50.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 15 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 3 088 860 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa i wdrożenie scentralizowanego, zintegrowanego systemu wspierającego świadczenie usług poprzez sieć placówek pocztowych - Epoczta. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.26.30.00, 30.24.82.00, 72.26.50.00, 72.25.32.00, 72.25.40.00, 50.90.00.00, 30.20.00.00, 80.42.10.00, 72.26.70.00, 72.22.40.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 17 013 000 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: standaryzacja i konsolidacja systemów finansowo-księgowych (FK). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.20.00.00, 30.24.94.00, 72.26.50.00, 72.31.11.00, 72.26.30.00, 72.31.40.00, 30.24.00.00, 72.53.20.00, 72.26.50.00, 72.22.40.00, 30.24.83.00, 72.25.00.00, 72.25.32.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 7 333 000 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: system inwentaryzacji wykorzystujący kody kreskowe. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.20.00.00, 72.26.30.00, 30.24.82.00, 72.26.50.00, 72.25.32.00, 72.26.70.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 327 000 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: system do planowania i budźetowania. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.82.00, 72.26.30.00, 30.20.00.00, 72.26.50.00, 72.25.32.00, 72.26.70.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 69 000 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup pasma gwarantowanego - usługa. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 32.42.80.00, 32.43.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 3 646 000 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: maintenance service na produkty IBM-usługa. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.26.70.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1 600 000 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi w zakresie sewisowania oprogramowania (przelew, prenumerata) - usługa. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.26.70.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 851 000 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja sieci lokalnej na Placu Małachowskiego 2 - usługa. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa Kod CPV wg słownika 2008: 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 59 000 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:

SEKCJA IV: INFORMACJE O CHARAKTERZE ADMINISTRACYJNYM

IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: 3) Data wysłania ogłoszenia: 13.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.