eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Dostawa wraz z wdrożeniem i konfiguracją przełączników szkieletowych oraz usługa konfiguracji i wdrożenie segmentacji sieci szpitalnej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-18

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wraz z wdrożeniem i konfiguracją przełączników szkieletowych oraz usługa konfiguracji i wdrożenie segmentacji sieci szpitalnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ZESPÓŁ SZPITALI MIEJSKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271503410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 11

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zsm.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsm.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z wdrożeniem i konfiguracją przełączników szkieletowych oraz usługa konfiguracji i wdrożenie segmentacji sieci szpitalnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f566d30-fbca-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291128

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00214796/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa wraz z wdrożeniem i konfiguracją dwóch przełączników szkieletowych oraz usługa konfiguracji i wdrożenie segmentacji sieci szpitalnej.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/pn/zsm-chorzow/demand/155587/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/pn/zsm-chorzow/demand/155587/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. Platformy zakupowej: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl. Ilekroć w dalszej części SWZ jest mowa o: „Platformie zakupowej” – należy przez to rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych w formie elektronicznej służące szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń zwane dalej „Platformą” lub „eZamawiający”. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska Wykonawcy znajdą na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
b) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie; https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
c) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
d) Rejestracja konta następuje poprzez: kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub jeżeli użytkownik nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.
e) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. 2. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – Klauzula informacyjna dotycząca Zamawiającego została zamieszczona na ostatniej stronie specyfikacji warunków zamówienia (dalej w treści: SWZ). Natomiast, klauzula informacyjna dotycząca Wykonawcy ujęta jest w załączniku nr 1 do SWZ – „Formularz ofertowy”. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać wszystkich pracowników z klauzulą dot. powierzenia danych osobowych, a których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w trakcie i po rozstrzygnięciu postępowania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSM/ZP/14/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie do 180 dni roboczych, liczonym od dnia zawarcia Umowy, w podziale na niżej określone 3 etapy:
A. Etap 1:
1) Inwentaryzacja okablowania strukturalnego oraz istniejącej infrastruktury urządzeń sieciowych posiadanych przez Zamawiającego, w tym infrastruktury krytycznej (serwery, macierze dyskowe, urządzenia brzegowe, zapory sieciowe, przełączniki sieciowe szkieletowe) oraz dostępowej (przełączniki sieciowe dostępowe, stacje robocze, inne urządzenia podłączone do sieci LAN).
2) Przygotowanie dokumentacji przedstawiającej aktualny stan warstwy fizycznej sieci informatycznej wraz z zestawieniem miejsc montażu oraz podłączenia do sieci poszczególnych urządzeń informatycznych.
3) Zaprojektowanie schematu segmentacji sieci na mniejsze sieci logiczne (VLAN) uwzględniającego wymagania sieci oraz przyszłe potrzeby rozwojowe. Projekt musi zakładać różne wymagania dotyczące izolacji ruchu, polityk bezpieczeństwa i dostępu do zasobów sieciowych. Prace te muszą być wykonane w porozumieniu i z wytycznymi.
4) Zaprojektowanie takiej liczby sieci wirtualnych aby odseparować różne typy ruchu, ale nie mniej niż:
a) VLAN’y Pracownicze (odzwierciedlające strukturę organizacyjną)
b) VLAN część szara
c) VLAN część biała
d) VLAN WLAN
e) VLAN Serwer
f) VLAN Zarządzanie
g) VLAN Backup
h) VLAN Wirtualizacja
i) VLAN DMZ
j) VLAN Monitoring wizyjny
k) VLAN Aparatura Medyczna
l) VLAN Laboratorium
m) VLAN SAN
5) Połączenia między przełącznikami sieci LAN z wykorzystaniem połączeń światłowodowych oraz miedzianych.
B. Etap 2:
1) Instalacja dostarczonych przełączników szkieletowych w dwóch lokalizacjach Zamawiającego, po dwa urządzenia pracujące w stosie. Wymagana jest konfiguracja urządzeń minimum w zakresie:
a. Rejestracja urządzeń w systemach producenta;
b. Aktualizacja firmware przełączników do najnowszej, stabilnej wersji udostępnionej przez producenta;
c. Utworzenie stosów dostarczonych urządzeń,
d. Konfiguracja mechanizmów zarządzania urządzeniami (np. SSH, telnet, SNMP, HTTPS);
e. Konfiguracja interfejsów fizycznych, funkcjonalności LACP;
f. Konfiguracja routingu
g. Konfiguracja polityk bezpieczeństwa, QoS, mechanizmów STP i ich bezpieczeństwa
h. Konfiguracja przełączników w zakresie funkcjonowania w środowisku wydzielonych sieci logicznych – przygotowanie interfejsów;
i. Integracja autoryzacji z posiadanym przez Zamawiającego systemem NAC
C. Etap 3:
1) Rekonfiguracja obecnie posiadanego rozwiązania NACVIEW w celu implementacji zaprojektowanego schematu VLAN oraz konfiguracja sieci podążającej za użytkownikiem lub za urządzeniem w taki sposób, aby użytkownik/urządzenie miało dostęp do tych samych zasobów sieciowych, niezależnie od fizycznego miejsca podłączenia do sieci;
2) Rekonfiguracja 70 przełączników w celu dostosowania ich do nowego schematu segmentacji sieci z uwzględnieniem podążających VLAN za użytkownikiem lub urządzeniem oraz zapewniania prawidłowego działania całej sieci i komunikacji z serwerem NACVIEW
3) Konfiguracja Fortigate w zakresie wirtualnych sieci LAN (VLAN), zdefiniowania reguł komunikacji między nimi oraz siecią WAN/DMZ, zapewniając bezpieczny i efektywny przepływ danych w całej infrastrukturze sieciowej
4) Przeprowadzenie testów funkcjonalnych, w tym testów autoryzacji 802.1x oraz komunikacji miedzy VLAN
5) Przepięcie obecnej infrastruktury sieciowej na nową sieć LAN
6) Dokumentacja końcowa zawierająca szczegółowy opis dokonanej konfiguracji (w formie papierowej i elektronicznej), w tym przełączników, UTM, systemu NACVIEW.
Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania:
a) Konfiguracji urządzeń (lub opisy konfiguracji w przypadku sprzętu lub oprogramowania nieumożliwiającego eksportu konfiguracji do pliku tekstowego bądź posiadające rozproszoną konfigurację)
b) Kodów dostępowych oraz kluczy licencyjnych, jeżeli takie występują

4.2.6.) Główny kod CPV: 32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

32427000-2 - System sieciowy

32428000-9 - Modernizacja sieci

72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
Pc – Cena - 60 %
Pg – Ilość godzin świadczenia opieki serwisowej - 40 %

A. Kryterium „Cena” (Pc) sposób oceny ofert
Ocena ofert w kryterium cena zostanie przeprowadzona na podstawie wyliczeń matematycznych zgodnie z poniższym wzorem.
najniższa cena
Liczba punktów (Pc) = ------------------------------------- x 100 x 60 %
cena badanej oferty

Do wyliczenia punktowego w kryterium ceny zostanie przyjęta wartość brutto wyrażona w złotych zgodnie z danymi zamieszczonymi przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w niniejszym kryterium wynosi: 60 pkt.

B. Kryterium „Ilość godzin świadczenia opieki serwisowej” (Pg) sposób oceny ofert:
Ocena ofert w kryterium Ilość godzin świadczenia opieki serwisowej (Pg) zostanie przeprowadzona wg następującej skali:
8 godzin opieki serwisowej – 0 punktów
10 godzin opieki serwisowej – 20 punktów
12 godzin opieki serwisowej – 40 punktów
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w niniejszym kryterium wynosi: 40 pkt.
Minimalna ilość godzin świadczenia opieki serwisowej wynosi 8 godzin. Wykonawca zobowiązany jest podać czas w pełnych godzinach.

Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z poniższym wzorem:
Pc + Pg = Ocena końcowa oferty
13.2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska sumarycznie najwyższą ocenę końcową oferty.
13.3. W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze wśród tych ofert, ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
13.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość godzin świadczenia opieki serwisowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie ustanawia warunku.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie ustanawia warunku.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie ustanawia warunku.
d) zdolności technicznej lub zawodowej – warunek ten zostanie spełniony, jeśli:
1) Wykonawca wykaże, że zrealizował należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 3 wdrożenia przełączników sieciowych wraz z usługą konfiguracji i wdrożeniem segmentacji sieci o wartości co najmniej 170 000,00 PLN brutto każda.
2) Wykonawca dysponuje co najmniej 2 osobami, które posiadają:
a) wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne,
b) co najmniej 2 letnie doświadczenie we wdrażaniu sieci komputerowych
c) certyfikat producenta dostarczonych przełączników szkieletowych w zakresie instalacji i konfiguracji urządzeń sieciowych;
d) certyfikat producenta NACVIEW w zakresie instalacji oraz konfiguracji systemu NAC

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ) , zawierającego co najmniej 3 wdrożenia przełączników sieciowych wraz z usługą konfiguracji i wdrożeniem segmentacji sieci o wartości co najmniej 170 000,00 PLN brutto każda (dostawa sprzętu oraz wdrożenie), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zadanie zostało wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy/usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:
- referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane,
- oświadczenie Wykonawcy - jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów
Wyjaśnienie. Dowodami, o których mowa powyżej, są:
- poświadczenia, z których wynika, iż dostawę zrealizowano z rzetelnością lub w sposób potwierdzający kwalifikacje i doświadczenie Wykonawcy lub
- oświadczenie, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest on w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
UWAGA: nie można łączyć kilku zamówień na dostawę w celu uzyskania wymaganej kwotowo wartości.
b) Wykaz osób skierowanych do realizacji zadania wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ) potwierdzający, iż Wykonawca dysponuje on co najmniej dwoma osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, oraz które posiadają:
- wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne;
- co najmniej 2 letnie doświadczenie we wdrażaniu sieci komputerowych;
- certyfikat producenta dostarczonych przełączników szkieletowych w zakresie instalacji i konfiguracji urządzeń sieciowych;
- certyfikat producenta NACVIEW w zakresie instalacji oraz konfiguracji systemu NAC

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) Wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ
b) Karta katalogowa producenta dla oferowanych szkieletowych przełączników sieciowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

b) Karta katalogowa producenta dla oferowanych szkieletowych przełączników sieciowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) Wypełniony Formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SWZ. Niniejszy Formularz (zał. nr 1 do SWZ) nie podlega uzupełnieniu na zasadach regulowanych przepisami art. 128 ust. 1 UPZP. Dla Zamawiającego wiążący jest wyłącznie Formularz Ofertowy (Załącznik nr 1 do SWZ). Wykonawca wypełnia również wyłącznie informacyjnie formularz systemowy (tj. wartości brutto, okres gwarancji,) na Platformie https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – formularz ofertowy, pkt 2 załącznika nr 1 do SWZ (OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY pkt 12 ppkt 12.7) SWZ,
b) Wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ, dokument nie podlega uzupełnieniu na zasadach regulowanych przepisami art. 128 ust. 1 UPZP.
c) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia – załącznik nr 4.1 do SWZ oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4.2 do SWZ – dołączyć do oferty w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
d) Zobowiązanie Podmiotu/Podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby – dołączyć do oferty – załącznik nr 7 do SWZ (jeśli dotyczy).
e) Protokół odbycia wizji lokalnej zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.
f) Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 5 SWZ przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”,
g) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania dokumentów składanych wraz z ofertą – jeżeli dotyczy,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

5.26. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy dołączyć do oferty.
5.27. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przekazania kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5.28. Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub Podwykonawca, podmiotowe środki dowodowe oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, oraz pełnomocnictwo sporządza w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym W przypadku gdy Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub Podwykonawca, podmiotowe środki dowodowe oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, lub pełnomocnictwo, sporządzi jako dokument w postaci papierowej i opatrzy własnoręcznym podpisem, przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokumenty te należy wczytać na Platformę: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl poprzez zakładkę Korespondencja., poza zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby oraz przedmiotowymi środkami dowodowymi które należy dołączyć do oferty.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

4. Zmiany postanowień Umowy zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą nastąpić w następujących sytuacjach:
1) w przypadku przerwy w pracach spowodowanej działaniem siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia,
2) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego,
3) zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych i tym podobnych), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy:
a) zmiana oferowanego przez Wykonawcę sprzętu/oprogramowania w sytuacji wprowadzenia na rynek przez Wykonawcę lub osobę trzecią nowszej wersji sprzętu/oprogramowania,
b) zmiana oferowanego przez Wykonawcę sprzętu/oprogramowania w sytuacji ujawnienia się powszechnie występujących wad zaoferowanego sprzętu/oprogramowania,
c) zmiany oferowanego przez Wykonawcę sprzętu/oprogramowania (wersja), o ile nowe oprogramowanie/sprzęt posiada parametry i właściwości równoważne lub lepsze niż pierwotnie zaoferowane,
5) w przypadku przestojów i przypadków zwłoki z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem, że okres przesunięcia terminu nie może być dłuższy niż okres trwania udokumentowanych przestojów i przypadków zwłoki,
5. Zamawiający dopuszcza zmianę osób skierowanych do wykonania zamówienia, pod warunkiem, posiadania kwalifikacji nie gorszych niż posiadane przez osobę wyznaczoną na etapie składania oferty.
6. Zmiana o której mowa w pkt 5 powyżej musi zostać Zamawiającemu zgłoszona na piśmie przed przystąpieniem do prac wdrożeniowych, wraz z załączonymi kwalifikacjami pracownika.
7. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania Umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia.
10. Zamawiający dopuszcza również wprowadzenie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia; poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia uprawniający Strony Umowy do żądania zmiany wynagrodzenia ustala się na 10 % w stosunku do poziomu cen tych samych materiałów lub kosztów z dnia składania ofert. Początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia ustala się na dzień zaistnienia przesłanki w postaci wzrostu wynagrodzenia ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia o 10 %, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana taka nie może nastąpić przed upływem 6 miesiąca trwania umowy.
11. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie waloryzacji w przypadku wskazanym w ust. 10 o zmianę wskaźnika cen towarów i usług, ustalanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego i ogłaszanego w Dzienniku Urzędowym RP „Monitor Polski”. W przypadku gdyby wskaźniki przestały być dostępne, zastosowanie znajdą inne, najbardziej zbliżone, wskaźniki publikowane przez Prezesa GUS.

Pozostałe postanowienia dot, zmiany umowy zostały zawarte w zał. 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 10.2 Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY".

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-08 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.