eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Świdnicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-05

Świdnica: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Świdnicy
Numer ogłoszenia: 295584 - 2014; data zamieszczenia: 05.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157359 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Świdnicy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu komputerowego - zgodnie z Minimalnymi parametrami sprzętu komputerowego - załącznik nr 3 do SIWZ; LP Nazwa sprzętu komputerowego szt. 1. Dysk SSD 3 2. Router GSM 1 3. Modem GSM/LTE 1 4. Organizer kabli 30 5. Karta sieciowa 2 6. Nagrywarka DVD/CD 4 7. Nagrywarka Bluray 2 8. Pamięć RAM 2GB 1 9. Pamięć RAM 4GB 1 10. Klawiatura bezprzewodowa 1 11. Dysk twardy 2TB 3 12. Monitor1 3 13. Zasilacz do laptopa HP 3 14. Program TotalCommander 6 15. Zestaw komputerowy 10 16. Monitor2 10 17. Monitor3 1 18. Laptop 2 19. Pakiet biurowy 12 20. Drukarka A4 laserowa1 2 21. Drukarka A4 Laserowa duplex 1 22. Drukarka A4 laserowa kolor 1 23. Urządzenie wielofunkcyjne A4 2 24. Urządzenie wielofunkcyjne A3 1 25. Skaner A4 5 26. Skaner A3 1 27. Pendrive 6 28. Norma Pro 4.46 1 29. ABBYY FineReader 12 Pro 2 30. Kontrakt Cisco 1 Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30213300-8, 30213100-6,30216110-0,30231300-0,30232110-8,30233132-5,30233153-8,30234600-4,30236110-6,30237135-4,30237460-1,48313000-5,48310000-4, 32413100-2 V. Opis przedmiotu zamówienia: 1. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany na swój koszt: dostarczyć sprzęt do siedziby Urzędu Miejskiego w Świdnicy, 2. Wykonawca dostarczy sprzęt wraz z oryginalnymi kartami gwarancyjnymi, licencjami (certyfikatami) zarejestrowanymi na Urząd Miejski w Świdnicy, 3. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji językowej wraz z dokumentacją w języku polskim, 4. Dostarczone komputery, monitory i laptopy muszą być wyszczególnione na liście Microsoft - Products Designed for Microsoft Windows - Windows Catalog and HCL) dla dostarczanego systemu operacyjnego (Certyfikat zgodności z MS Windows), 5. Dostarczone komputery i monitory muszą posiadać minimum 36 miesięcy gwarancji producenta na części i robociznę oraz minimum 36 miesięcy serwisu gwarancyjnego producenta w miejscu instalacji sprzętu z reakcją w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu awarii. Pozostały sprzęt ma posiadać gwarancje wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku awarii dysków twardych w okresie gwarancji, dyski pozostają u Zamawiajacego. W celu potwierdzenia oferowanych warunków gwarancji Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie producenta sprzętu (załącznik nr 16 do oferty, wzór w załączeniu), 6. Wszystkie komputery, monitory i laptopy muszą posiadać certyfikat serii ISO 9000 lub równoważny na projektowanie, produkcję i serwis, 7. Komputery, monitory i laptopy muszą pochodzić z autoryzowanej dystrybucji producenta sprzętu, znajdującej się na terytorium Polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia źródła pochodzenia urządzenia w postaci oświadczenia producenta. 8. Oferowane komputery, monitory i laptopy muszą pochodzić od jednego producenta. 9. Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej na dzień poprzedzający dzień składania ofert. 10. Oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 11. Dostarczony sprzęt i urządzenia muszą posiadać deklaracje zgodności z CE, 12. Dostarczane urządzenia elektryczne muszą posiadać wtyczki zasilania proste (nie kątowe, ze względu na budowę gniazd elektrycznych w urzędzie), 13. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy (tzn. wyprodukowany nie dawniej, niż na 6 miesięcy przed ich dostarczeniem) oraz by był nieużywany, (przy czym Zamawiający dopuszcza, by urządzenia były rozpakowane i uruchomione przed ich dostarczeniem wyłącznie przez wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania urządzenia, przy czym jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o zamiarze rozpakowania sprzętu, a Zamawiający ma prawo inspekcji sprzętu przed jego rozpakowaniem), 14. Dostarczone produkty nie stanowią naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich. 15. Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ, 16. Propozycje rozwiązań wariantowych nie będą brane pod uwagę, VI. Termin wykonania zamówienia: Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 14 dni od dnia podpisania umowy,..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0, 30.23.13.00-0, 30.23.31.32-5, 30.23.31.53-8, 30.23.46.00-4, 30.23.61.10-6, 30.23.71.35-4, 30.23.74.60-1, 48.31.30.00-5, 48.31.00.00-4, 32.41.31.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NetCom Spółka z o.o., ul. Jarzębinowa 22/1, 53-120 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95452,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86034,81

  • Oferta z najniższą ceną: 86034,81 / Oferta z najwyższą ceną: 89316,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.