eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › zamówienie uzupełniające do zadania pn. Budowa nawierzchni drogowej, oświetlenia ulicznego i kanalizacji deszczowej w ulicy Orzeszkowej (na odcinku od pętli autobusowej przy ul. Gdańskiej do skrzyżowania z ulicą Gryfa Pomorskiego) na działkach nr 45/18, 45/21, 76, 54, 68, 45/23, 45/8, 45/10, 45/28 (obręb 20) oraz 20/1, 20/4, 26/22, 18/5, 9 (obręb 12) w Wejherowie w zakresie wykonania zieleni ulicznej.



Ogłoszenie z dnia 2010-10-20

Wejherowo: zamówienie uzupełniające do zadania pn. Budowa nawierzchni drogowej, oświetlenia ulicznego i kanalizacji deszczowej w ulicy Orzeszkowej (na odcinku od pętli autobusowej przy ul. Gdańskiej do skrzyżowania z ulicą Gryfa Pomorskiego) na działkach nr 45/18, 45/21, 76, 54, 68, 45/23, 45/8, 45/10, 45/28 (obręb 20) oraz 20/1, 20/4, 26/22, 18/5, 9 (obręb 12) w Wejherowie w zakresie wykonania zieleni ulicznej.
Numer ogłoszenia: 295549 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 285265 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Wejherowa reprezentowana przez Prezydenta Miasta, pl. Jakuba Wejhera 8, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6777105, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zamówienie uzupełniające do zadania pn. Budowa nawierzchni drogowej, oświetlenia ulicznego i kanalizacji deszczowej w ulicy Orzeszkowej (na odcinku od pętli autobusowej przy ul. Gdańskiej do skrzyżowania z ulicą Gryfa Pomorskiego) na działkach nr 45/18, 45/21, 76, 54, 68, 45/23, 45/8, 45/10, 45/28 (obręb 20) oraz 20/1, 20/4, 26/22, 18/5, 9 (obręb 12) w Wejherowie w zakresie wykonania zieleni ulicznej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: zamówienie uzupełniające do zadania pn. Budowa nawierzchni drogowej, oświetlenia ulicznego i kanalizacji deszczowej w ulicy Orzeszkowej (na odcinku od pętli autobusowej przy ul. Gdańskiej do skrzyżowania z ulicą Gryfa Pomorskiego) na działkach nr 45/18, 45/21, 76, 54, 68, 45/23, 45/8, 45/10, 45/28 (obręb 20) oraz 20/1, 20/4, 26/22, 18/5, 9 (obręb 12) w Wejherowie w zakresie wykonania zieleni ulicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Budowlano-Drogowa MTM SA, ul. Hutnicza 35, 81-038 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80082,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65392,00

  • Oferta z najniższą ceną: 65392,00 / Oferta z najwyższą ceną: 65392,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Uzasadnieniem dla udzielenia przedmiotowego zamówienia uzupełniającego jest: 1.Nieprzekraczalny termin 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 15.03.2010 r. (umowa nr WIGKiOŚ/ASZ/342-8/10). 2.Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia podstawowego została oszacowana na podstawie kosztorysów inwestorskich (opracowanych przez Biuro Projektów Budownictwa Wiejskiego i Miejskiego Sp. z o.o. ul. Grunwaldzka 76/78, 80-244 Gdańsk Wrzeszcz) oraz waloryzacji dokonanej na podstawie Zagregowanych Wskaźników Waloryzacyjnych ZWW Sekocenbud zeszyt 72/2009 IV kw. 2009 r. Tab. 73/10 i wynosiła (łącznie z zamówieniami uzupełniającymi) 2 365 455,00 zł netto. Wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 80 082,27 zł netto, co nie stanowi 50 % wartości możliwych do udzielenia zamówień uzupełniających dla przedmiotowego zadania. Wartość zamówienia uzupełniającego oszacowana została na podstawie kosztorysów inwestorskich (opracowanych przez Biuro Projektów Budownictwa Wiejskiego i Miejskiego Sp. z o.o. ul. Grunwaldzka 76/78, 80-244 Gdańsk Wrzeszcz) oraz waloryzacji dokonanej na podstawie Zagregowanych Wskaźników Waloryzacyjnych ZWW Sekocenbud zeszyt 54/2010 III kw. 2010 r. 3. Powtórzenie tego samego rodzaju zamówienia jak w zamówieniu podstawowym tj. polegającego na wykonaniu brakującego elementu drogi w postaci zieleni ulicznej. Zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) przedmiotem zamówienia podstawowego była budowa ulicy Orzeszkowej w Wejherowie na odcinku od pętli autobusowej przy ul. Gdańskiej do skrzyżowania z ul. Gryfa Pomorskiego w branży drogowej, sanitarnej, elektrycznej i zieleni. Zieleń przydrożną stanowi zieleń umieszczona w pasie drogowym mająca na celu w szczególności ochronę użytkowników drogi przed oślepieniem przez pojazdy nadjeżdżające z kierunku przeciwnego, ochronę drogi przed zawiewaniem i zaśnieżaniem, ochronę przyległego terenu przez hałasem, zanieczyszczeniem powietrza, wody i gleby (Ustawa o drogach publicznych Dz.U. Nr 14, poz. 60). Przedmiotowa zieleń uliczna zlokalizowana w pasie drogowym wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi, urządzeniami oraz instalacjami stanowi całość techniczno-użytkową drogi. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez Biuro Projektów Budownictwa Wiejskiego i Miejskiego Sp. z o.o. ul. Grunwaldzka 76/78, 80-244 Gdańsk Wrzeszcz. Projekt branży zieleni stanowił załącznik Nr 7.6 do SIWZ. Kod CPV opisujący branżę zieleni: 45233120-6 roboty w zakresie budowy dróg. Wykonanie zieleni ulicznej opisane zostało w dokumentacji projektowej jak i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, a następnie szczegółowym opisie przedmiotu umowy. Dokładna lokalizacja wykonania brakującej zieleni ulicznej zarówno w zakresie wykonania trawników jak i nasadzeń drzew wskazana została w w/w dokumentacji. Zamówienie uzupełniające określone zostało na podstawie dokumentacji projektowej, stanowiącej de facto opis przedmiotu zamówienia podstawowego. 4.Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego - nr WIGKiOŚ/ASZ/002/10. 5.Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w ogłoszeniu o zamówieniu nr 26251-2010 z dnia 05.02.2010 r. (sekcja II.1.4) oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdz. VI. W związku z powyższym Zamawiający udzielając zamówienia uzupełniającego nie narusza zasady prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równego traktowania Wykonawców (art. 7 ustawy pzp). Każdy Wykonawca składający ofertę do zamówienia podstawowego powziął wiadomość o przewidywanej możliwości udzielenia (do niego) zamówień uzupełniających. 6.Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W związku z powyższym udzielenie przedmiotowego zamówienia spełnia wszystkie przesłanki określone w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). UZASADNIENIE PRAWNE: Zamówienie z wolnej ręki - art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.