eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Dostawa sprzętu komputerowego z dopuszczeniem ofert częściowych II postepowanie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-03

Oświęcim: Dostawa sprzętu komputerowego z dopuszczeniem ofert częściowych II postepowanie
Numer ogłoszenia: 295054 - 2015; data zamieszczenia: 03.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 228000 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 33 844 8003, faks 33 843 18 62.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego z dopuszczeniem ofert częściowych II postepowanie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części w następujący sposób: Załącznik nr 1 Lp. Sprzęt szt. Części zamówienia 1. Serwer 1 Część I 2. Laptop typ 1 z replikatorem portów 4 Część II 3. Laptop typ 2 z replikatorem portów 13 4. Laptop typ 3 9 5. Jednostka centralna typ 1 6 6. Jednostka centralna typ 2 34 7. Jednostka centralna typ 3 8 8. Jednostka centralna typ 4 1 9. Monitor typ 1 z osłoną 1 10. Monitor typ 2 6 11. Monitor typ 3 6 12. Monitor typ 4 11 13. Monitor typ 5 26 14. Osłona na monitor 2 15. Drukarka typ 1 1 16. Drukarka typ 2 1 17. Urządzenie wielofunkcyjne 3 18. Anteny wifi 6 19. Stacja dokująca do dysku twardego 1 20. Switch 10 21. Zewnętrzny napęd DVD 10 22. Dysk zewnętrzny 10 23. Zasilacz awaryjny UPS typ 1 11 24. Zasilacz awaryjny UPS typ 2 2 25. Switch typ 2 10 Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. 3. Szczegółowy opis wymagań dla poszczególnych części zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia przedmiotu zamówienia, w tym wniesienia do odpowiedniego pomieszczenia. 5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń równoważnych w stosunku do określonych w SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych rozwiązań Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę urządzenia równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu ofertowym pełnej nazwy producenta i modelu. 6. Dostarczone urządzenie i sprzęt powinny być fabrycznie nowe z bieżącej produkcji, nieużywane, posiadać wymagane prawem atesty, certyfikaty itp. oraz posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Za nowy toner Zamawiający nie uzna materiału, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. 7. Sprzęt komputerowy wymieniony w załączniku nr 1 do SIWZ musi posiadać gwarancje producenta na warunkach określonych w załączniku nr 1 i 7 do SIWZ. 8.Termin gwarancji, o których mowa w pkt. 7 i 8 biegnie od dnia odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia stwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.21.00 - Drukarki i plotery .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Serwer

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AF Seko Sp. z o.o., ul. Bogusławskiego 17, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48781,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34007,04

  • Oferta z najniższą ceną: 34007,04 / Oferta z najwyższą ceną: 49990,89

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.