eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Dostawa sprzętu komputerowego z dopuszczeniem ofert częściowych - II postępowanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-03

Oświęcim: Dostawa sprzętu komputerowego z dopuszczeniem ofert częściowych - II postępowanie
Numer ogłoszenia: 228000 - 2015; data zamieszczenia: 03.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu , ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 33 844 8003, faks 33 843 18 62.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.auschwitz.org

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego z dopuszczeniem ofert częściowych - II postępowanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części w następujący sposób: Załącznik nr 1 Lp. Sprzęt szt. Części zamówienia 1. Serwer 1 Część I 2. Laptop typ 1 z replikatorem portów 4 Część II 3. Laptop typ 2 z replikatorem portów 13 4. Laptop typ 3 9 5. Jednostka centralna typ 1 6 6. Jednostka centralna typ 2 34 7. Jednostka centralna typ 3 8 8. Jednostka centralna typ 4 1 9. Monitor typ 1 z osłoną 1 10. Monitor typ 2 6 11. Monitor typ 3 6 12. Monitor typ 4 11 13. Monitor typ 5 26 14. Osłona na monitor 2 15. Drukarka typ 1 1 16. Drukarka typ 2 1 17. Urządzenie wielofunkcyjne 3 18. Anteny wifi 6 19. Stacja dokująca do dysku twardego 1 20. Switch 10 21. Zewnętrzny napęd DVD 10 22. Dysk zewnętrzny 10 23. Zasilacz awaryjny UPS typ 1 11 24. Zasilacz awaryjny UPS typ 2 2 25. Switch typ 2 10 Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. 3. Szczegółowy opis wymagań dla poszczególnych części zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia przedmiotu zamówienia, w tym wniesienia do odpowiedniego pomieszczenia. 5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń równoważnych w stosunku do określonych w SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych rozwiązań Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę urządzenia równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu ofertowym pełnej nazwy producenta i modelu. 6. Dostarczone urządzenie i sprzęt powinny być fabrycznie nowe z bieżącej produkcji, nieużywane, posiadać wymagane prawem atesty, certyfikaty itp. oraz posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Za nowy toner Zamawiający nie uzna materiału, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. 7. Sprzęt komputerowy wymieniony w załączniku nr 1 do SIWZ musi posiadać gwarancje producenta na warunkach określonych w załączniku nr 1 i 7 do SIWZ. 8.Termin gwarancji, o których mowa w pkt. 7 i 8 biegnie od dnia odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia stwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.21.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.1. dla części I - 1500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych), 1.3. dla części II - 13200 zł (słownie: trzynaście tysięcy dwieście złotych) Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania na rachunku Zamawiającego. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu przelewem, na konto Zamawiającego Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcim, Bank Gospodarstwa Krajowego w Krakowie nr rachunku 80 1130 1150 0012 1268 9790 0005 z dopiskiem tytułu i numeru części lub numeru postępowania i numeru części której wadium dotyczy. - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - gwarancjach bankowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. 2007 nr 42 poz. 275).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonaca wykaże, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenię, wyrażające się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł brutto każda z osobna. UWAGA: WYMÓG POSIADANIA DOŚWIADCZENIA OKREŚLONEGO W NINIEJSZYM PKT. DOTYCZY TYLKO WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ NA CZĘŚĆ II PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca zobowiązany jest wskazać w wykazie usługi wystarczające dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt V/1.2 SIWZ oraz w pkt. III.3.2) niniejszego ogłoszenia. UWAGA: PRZEDMIOTOWY WYKAZ DOSTAW PRZEDKŁADAJĄ TYLKO CI WYKONAWCY, KTÓRZY ZŁOŻĄ OFERTĘ NA CZĘŚĆ II PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt komputerowy odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ wykonawca zobowiązany jest dokonać opisu zaoferowany sprzęt zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Termin dostawy - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.auschwitz.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu 32-603 Oświęcim, ul. Więźniów Oświęcimia 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2015 godzina 12:00, miejsce: 32-603 Oświęcim, ul. Więźniów Oświęcimia 20 w budynku administracji A-44, w biurze podawczym (na parterze w pokoju nr 1.8)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Serwer.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin dostawy - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laptop typ 1 z replikatorem portów 4 Laptop typ 2 z replikatorem portów 13 Laptop typ 3 9 Jednostka centralna typ 1 6 Jednostka centralna typ 2 34 Jednostka centralna typ 3 8 Jednostka centralna typ 4 1 Monitor typ 1 z osłoną 1 Monitor typ 2 6 Monitor typ 3 6 Monitor typ 4 11 Monitor typ 5 26 Osłona na monitor 2 Drukarka typ 1 1 Drukarka typ 2 1 Urządzenie wielofunkcyjne 3 Anteny wifi 6 Stacja dokująca do dysku twardego 1 Switch 10 Zewnętrzny napęd DVD 10 Dysk zewnętrzny 10 Zasilacz awaryjny UPS typ 1 11 Zasilacz awaryjny UPS typ 2 2 Switch typ 2 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin dostawy - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.