eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa materiałów eksploatacyjncyh do urządzeń automatycznego cyfrowego i analogowego wykonywania zdjęć fotograficznych (D-Lab i MSC) - postępowanie wspólne dla potrzeb policji

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-06-05

POZYCJA 29466

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa materiałów eksploatacyjncyh do urządzeń automatycznego cyfrowego i analogowego wykonywania zdjęć fotograficznych (D-Lab i MSC) - postępowanie wspólne dla potrzeb policji Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Stołeczna Policji, do kontaktów: Dariusz Kwiatkowski, Katarzyna Dąbrowa, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6036537, 6037659, fax +48 22 6037642, e-mail: zamowienia@warszawa.policja.gov.pl, www.warzszawa.policja.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów eksploatacyjncyh do urządzeń automatycznego cyfrowego i analogowego wykonywania zdjęć fotograficznych (D-Lab i MSC) - postępowanie wspólne dla potrzeb policji. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń automatycznego cyfrowego (D-LAB) oraz automatycznego analogowego (MSC) wykonywania zdjęć fotograficznych (urządzeń firmy AGFA). 2. Oferowany papier i odczynniki muszą pochodzić od tego samego producenta. 3. Zamawiający dopuszcza materiały równoważne. 4. W ramach przedmiotu i wartości zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie: a. dostarczać przedmiot zamówienia bez naliczania Odbiorcom i Zamawiającemu kaucji za opakowania, stosownie do art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o opakowaniach i odpadach opakowaniowych (Dz. U. z dnia 22 czerwca 2001 r. nr 63 poz. 638). Użytkownikami są laboratoria Kryminalistyczne w tym Centralne Laboratorium Kryminalistyczne KGP, które jak wynika z zarządzenia nr 22 Komendanta Głównego Policji z dnia 27 listopada 2001 r. w sprawie regulaminu Komendy Głównej Policji (Dz. Urz. KGP z dnia 3 grudnia 2001 r. nr 14 poz. 153) jest podmiotem w zakresie kompetencji którego należy prowadzenie badań naukowych i dydaktyki, b. do odbioru zużytych opakowań po odczynnikach chemicznych siłami własnymi lub w ramach podpisanych umów, c. dostosować od strony technicznej i programowej urządzenia, posiadane przez Odbiorców (D-lab 2, FP200, FP210 firmy AGFA oraz MSC i FP200 firmy AGFA) do zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych. 5. Wszystkie ceny podane przez Wykonawcę w Ofercie Wykonawcy nie mogą zawierać kaucji za opakowanie, zgodnie z pkt 4 lit. a 6. Wykonawca udzieli na zaoferowany przedmiot zamówienia min. 24 miesięcznej gwarancji (jednakże nie krótszej niż gwarancja producenta) licząc od daty podpisania bez uwag protokołu odbioru. Gwarancja obejmuje wady ukryte w dostarczonym asortymencie, stwierdzone podczas jego użytkowania. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zad. 1: Komenda Główna Policji w Warszawie, Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu, Szkoła Policji w Legionowie. Zad. 2: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.64.00.00 - Chemikalia fotograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.00.00 - Chemikalia fotograficzne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Szacunkowa wartość bez VAT: 861 762,30 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 21; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium na całość zamówienia 17 235,25 zł - w zadaniu nr 1 15 664,87 zł - w zadaniu nr 2 1 570,38 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności za dostawę - 30 dni od dostarczenia do zamawiającego faktury VAT. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym potwierdzą posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności poprzez załączenie: a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e. aktualnego zezwolenia właściwych organów na prowadzenie działalności w zakresie utylizacji odpadów (takich jak materiały fotograficzne) decyzja adm. zgodnie z art. 26 Ustawy o odpadach (DZ.U.Nr 62 poz. 628 z dnia 27.04.01 z późń. zm.) dla Wykonawcy lub wskazanego w ofercie podmiotu (Podwykonawcy) zajmującego się usuwaniem i utylizacją odpadów. W przypadku wskazania w ofercie Podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu umowę z Podwykonawcą. 2. Jeżeli wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt IX.1 ppkt a, c, d składa dokument (dokumenty) wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ubiegający się o udzielenie Zamówienia ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu (dokumentów), o którym mowa w pkt IX.3 oraz w pkt IX.1 ppkt b należy zastąpić go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Aktualny Certyfikat Jakości ISO 9001 (lub równoważny dokument wydany przez akredytowaną jednostkę certyfikującą) wystawiony dla producenta wyrobów (sporządzony w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WZP-1498/06/65/ZW. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - 73,50 PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać po uprzednim: a. złożeniu wniosku o przesłanie specyfikacji na numer faxu: (0-22) 60-376-42. b. dokonaniu wpłaty na konto Zamawiającego 49 1010 1010 0056 5613 9150 0000. Potwierdzenie dokonania zapłaty należy przesłać razem z wnioskiem o SIWZ. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 24.07.2006, godzina 11:00, Warszawa, ul. Nowolipie 2.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 24.05.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.64.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ZADANIE NR 1 dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń automatycznego cyfrowego wykonywania zdjęć fotograficznych (D-LAB 2, FP 200, FP 210 firmy AGFA). Dostawy dotyczą n/w asortymentu (z uwzględnieniem zapisów pkt II.1.5 ppkt 3): 1. Wywoływacz 71/72 CD-LR (4x10 l) 2. Odbielacz 72 BL (2x5 1) 3. Utrwalacz 72 FX (2x10 l) 4. Stabilizator 71/72 SB-R (2x20x10 l) 5. Easy film box F1 (4x) 6. Easy film box F2 (2x) 7. Papier do d-lab-510 12,7x158 rola (Zamawiający dopuszcza długość w przedziale 150-160 m) 8. Papier do d-lab- 510 15,2x158 rola (Zamawiający dopuszcza długość w przedziale 150-160 m) 9. Papier do d-lab- 510 30,5x79 rola (Zamawiający dopuszcza długość w przedziale 75-85 m) 10. Papier do d-lab-510 12,7x183 rola (Zamawiający dopuszcza długość w przedziale 180-190 m) 11. Papier do d-lab-510 15,2x183 rola (Zamawiający dopuszcza długość w przedziale 180-190 m) 12. Papier do d-lab-510 30,5x91,5 rola (Zamawiający dopuszcza długość w przedziale 90-95 m) 13. D-lab 2 easy paper box (2x). 3) Zakres lub wartość: 1. Wywoływacz 71/72 CD-LR (4x10 l) 34 kpl. 2. Odbielacz 72 BL (2x5 1) 28 kpl. 3. Utrwalacz 72 FX (2x10 l) 102 kpl. 4. Stabilizator 71/72 SB-R (2x20x10 l) 12 kpl. 5. Easy film box F1 (4x) 53 kpl. 6. Easy film box F2 (2x) 188 kpl. 7. Papier do d-lab-510 12,7x158 rola (Zamawiający dopuszcza długość w przedziale 150-160 m) 700 rolek 8. Papier do d-lab- 510 15,2x158 rola (Zamawiający dopuszcza długość w przedziale 150-160 m) 300 rolek 9. Papier do d-lab- 510 30,5x79 rola (Zamawiający dopuszcza długość w przedziale 75-85 m) 10 rolek 10. Papier do d-lab-510 12,7x183 rola (Zamawiający dopuszcza długość w przedziale 180-190 m) 774 rolki 11. Papier do d-lab-510 15,2x183 rola (Zamawiający dopuszcza długość w przedziale 180-190 m) 372 rolki 12. Papier do d-lab-510 30,5x91,5 rola (Zamawiający dopuszcza długość w przedziale 90-95 m) 39 rolek 13. D-lab 2 easy paper box (2x) 402 kpl Szacunkowa wartość bez VAT: 783 243,45 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.64.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ZADANIE NR 2 dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń automatycznego analogowego wykonywania zdjęć fotograficznych (MSC i FP 200 firmy AGFA). Dostawy dotyczą n/w asortymentu (z uwzględnieniem zapisów pkt II.1.5 ppkt 3): 1. Wywoływacz 71/72 CD-LR (4x10 l). 2. Odbielacz 72 BL (2x5 1). 3. Utrwalacz 72 FX (2x10 l). 4. Stabilizator 71/72 SB-R (2x20x10 l). 5. Papier do MSC - 310 12,7x183 rola (Zamawiający dopuszcza długość w przedziale 180-190 m), 6. Papier do MSC - 310 15,2x183 rola (Zamawiający dopuszcza długość w przedziale 180-190 m), 7. AP 94 (RA-4) wywoływacz 94 CD-R/AB (1x100 l). 8. AP 94 (RA-4) odbielacz 94 BX-MR/A (1x100 l). 9. AP 94 (RA-4) odbielacz 94 BX-MR/B (1x100 l). 10. AP 94 (RA-4) stabilizator (2x200 l). 3) Zakres lub wartość: 1. Wywoływacz 71/72 CD-LR (4x10 l) 10 kpl. 2. Odbielacz 72 BL (2x5 1) 12 kpl. 3. Utrwalacz 72 FX (2x10 l) 20 kpl. 4. Stabilizator 71/72 SB-R (2x20x10 l) 5 kpl. 5. Papier do MSC - 310 12,7x183 rola 200 rolek 6. Papier do MSC - 310 15,2x183 rola 80 rolek 7. AP 94 (RA-4) wywoływacz 94 CD-R/AB (1x100 l) 15 kpl. 8. AP 94 (RA-4) odbielacz 94 BX-MR/A (1x100 l) 18 kpl. 9. AP 94 (RA-4) odbielacz 94 BX-MR/B (1x100 l) 18 kpl. 10. AP 94 (RA-4) stabilizator (2x200 l) 10 kpl Szacunkowa wartość bez VAT: 78 518,85 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.