eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa mebli biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-26

Kraków: Dostawa mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 293608 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział Kraków , ul. Garncarska 11, 31-115 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4231565, faks 012 4231076, 4231565.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: onkologia.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo - rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sofy 3 wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ Dostawa mebli biurowych 1 wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ Dostawa krzeseł 2 wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ Wykonanie ścianki szklanej 4 wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ Dostawa mebli biurowych 5 wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ Dostawa mebli biurowych 6 wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ Dostawa foteli 7 wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy (podstawa prawna art. 22 ust 1 pkt 1 i 4 ustawy) Sposób oceny warunku - spełnia/niespełnia , Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2). sposób oceny warunku spełnia/niespełnia. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że zrealizował co najmniej 3 dostawy mebli odpowiadające przedmiotowi zamówienia, przy czym wartości każdej z dostaw stanowi co najmniej 80% ceny swojej oferty., Przedmiot oferty odpowiada opisowi przedmiotowi zamówienia., Oferowany przedmiot zamówienia winien odpowiadać opisowi w zał. nr 4 do SIWZ, Serwis, Wykonawca winien zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oferowanego przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert , Oświadczenie z art. 22 ust.1 i 24 ustawy prawo zamowień publicznych, Oświadczenie wykonawcy, wypełnione i własnoręcznie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy według druku stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji. , Materiały firmowe, Katalogi zawierające oferowany przedmiot zamówienia, Wykaz wykonanych dostaw lub usług, Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (składa wykonawca, a w przypadku konsorcjum - każdy uczestnik).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: onkologia.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego pokój nr Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2009 godzina 12:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr Sekretariat Dyrektora ds Adm. Techn IIp..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zgodnie z opisem w poszczególnych częściach.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli biurowych 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli biurowych 1 wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa krzeseł 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa krzeseł 2 wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sofy 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sofy 3 wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie ścianki szklanej 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie ścianki szklanej 4 wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa mebli biurowych 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli biurowych 5 wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa mebli biurowych 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli biurowych 6 wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa foteli 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa foteli 7 wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.