To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-09-23
Kraków: Dostawa mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 328324 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 293608 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział Kraków, ul. Garncarska 11, 31-115 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4231565, faks 012 4231076, 4231565.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo - rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sofy 3 wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ Dostawa mebli biurowych 1 wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ Dostawa krzeseł 2 wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ Wykonanie ścianki szklanej 4 wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ Dostawa mebli biurowych 5 wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ Dostawa mebli biurowych 6 wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ Dostawa foteli 7 wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 25001 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa mebli biurowych 1
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. ALTALENA M.Guzik, A.Wlazło, Bagrowa 9, 30-733 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 15 725.00
- Oferta z najniższą ceną: 15 725.00 oferta z najwyższą ceną: 20 090.99
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa krzeseł 2
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ HACHUŁA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE " BIUROTECH-2 "
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ HACHUŁA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE " BIUROTECH-2 "
- Przedsiębiorstwo Handlowe BIUROTECH-2, Racławicka 1, 30-075 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5 536.00
- Oferta z najniższą ceną: 5 536.00 oferta z najwyższą ceną: 6 695.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa mebli biurowych 5
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. ALTALENA M.Guzik, A.Wlazło, Bagrowa 9, 30-733 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3 740.00
- Oferta z najniższą ceną: 3 740.00 oferta z najwyższą ceną: 4 140.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie hali namiotowej wraz z wewnętrznymi instalacjami w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Wykonanie posadowienia pod namiot magazynowy na terenie ZPD CEBEA, ul. Z. Krasińskiego 29, Bochnia"
- Zakup i dostawa sprzętu aparaturowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu szkoleniowo - integracyjnego dla osób pełniących funkcję rodziny zastępczej zawodowej.
- Zakup i dostawa materiałów do utrzymania czystości II
- Dostawy materiałów terapeutycznych - ZP-15/24
- Dostawa przenośnego systemu detekcji promieniowania jonizującego wraz z oprogramowaniem dla WEiP- DE-dzp.272-201/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych i mebli kuchennych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 5
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Dusznikach - Etap I i Etap II
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 2 krzeseł biurowych z zagłówkiem niezbędnych dla potrzeb Komisji Bioetycznej Uniwersytetu Rzeszowskiego
- "Zakup, dostawa i montaż mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola"
- Adaptacja budynku przy ul. Lipowej 1 w Bartoszycach - zakup mebli
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.