eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguszów-Gorce › Dostawa wraz z montażem mebli do sali konferencyjnej oraz restauracji Centrum Kulturalno-Kongresowego WITOLD w Boguszowie-Gorcach w ramach zadania inwestycyjnego pt.Adaptacja budynku nadszybia z wieżą wyciągową na Centrum Kulturalno-Kongresowe WITOLD przy ul. Traugutta w Boguszowie-Gorcach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-02

Boguszów-Gorce: Dostawa wraz z montażem mebli do sali konferencyjnej oraz restauracji Centrum Kulturalno-Kongresowego WITOLD w Boguszowie-Gorcach w ramach zadania inwestycyjnego pt.: Adaptacja budynku nadszybia z wieżą wyciągową na Centrum Kulturalno-Kongresowe WITOLD przy ul. Traugutta w Boguszowie-Gorcach
Numer ogłoszenia: 290872 - 2014; data zamieszczenia: 02.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246764 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Boguszów-Gorce, Pl. Odrodzenia 1, 58-370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie, tel. 74 8449311 w. 32, faks 74 8449165.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli do sali konferencyjnej oraz restauracji Centrum Kulturalno-Kongresowego WITOLD w Boguszowie-Gorcach w ramach zadania inwestycyjnego pt.: Adaptacja budynku nadszybia z wieżą wyciągową na Centrum Kulturalno-Kongresowe WITOLD przy ul. Traugutta w Boguszowie-Gorcach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli do sali konferencyjnej oraz restauracji Centrum Kulturalno-Kongresowego WITOLD w Boguszowie-Gorcach, zgodnie z zestawieniem wyposażenia załączonym do SIWZ (załącznik nr 1 do umowy): 1) Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy w dostarczenie wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, oraz jego montaż we wskazanym miejscu. Potwierdzeniem realizacji dostawy będzie bezusterkowy protokół odbioru przedmiotu zamówienia, potwierdzający jego kompletność, terminowość i zgodność dostawy. 2) Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczony do stosowania w placówkach użyteczności publicznej (sala konferencyjna oraz restauracja). 3) Dostarczone wyposażenie winno spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 4) Wykonawca dostarczony towar zamontuje w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 5) Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zatwierdzenie produktów, kształtów produktów oraz kolorów przez Zamawiającego przed dostawą. 6) Przedmiot zamówienia objęty będzie minimum 24 miesięcznym okresem gwarancji, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru. W przypadku, gdy producent dostarczanych elementów nie gwarantuje okresu 24 miesięcy gwarancji, wówczas Wykonawca osobiście wydłuża okres gwarancji i w przypadku uszkodzenia elementów wyposażenia nie z winy Zamawiającego wykona naprawę na swój koszt. W przypadku udzielenia przez producenta gwarancji dłuższej niż wymagana przez Zamawiającego wówczas przyjmuje się gwarancję udzieloną przez producenta. 3. Dodatkowe ustalenia Uwaga!!! Dostawca zobowiązany jest dołączyć do oferty zdjęcia oferowanych mebli. SPECYFIKACJA MEBLI SALI KONFERENCYJNEJ ORAZ RESTAURACJI CKK WITOLD W BOGUSZOWIE-GORCACH ZESTAWIENIE ELEMENTÓW: 1. STÓŁ Z BLATEM SZKLANYM - SZT. 30 Wymagania: 1. Cechy produktu: stół do restauracji prostokątny wykonany ze szkła i metalu, 2. Płyta blatu wykonana ze szkła hartowanego, 3. Stelaż stołu oparty na 4 kształtownikach o przekroju okrągłym, metalowy w kolorze chromu lub niklu lub srebra 4. Kolorystyka blatu: wnętrze blatu - szkło przezroczyste, obrzeża - szkło w kolorze czarnym, 5. Wysokość : 70-77 cm 6. Długość : 140-150 cm 7. Szerokość : 80-90 cm 2. KRZESŁO - SZT. 160 Wymagania: 1. Cechy produktu: krzesło do restauracji metalowe wykonane w kolorze chromu lub niklu lub srebra oraz eko skóry, 2.Stelaż krzesła metalowy w kolorze chromu lub niklu lub srebra wykonany z kształtowników o przekroju okrągłym, 3. Oparcie: pełne, tapicerka z eko skóry w kolorze czarnym, obramowanie oparcia z metalowego kształtownika o przekroju okrągłym, w kolorze chromu lub niklu lub srebra 4. Siedzisko: tapicerka z eko skóry w kolorze czarnym, 5. Wysokość : 100-105 cm 6. Głębokość : 50-55 cm 7. Szerokość : 40-45 cm. 3. STÓŁ KONFERENCYJNY - SZT. 10 Wymagania: 1. Cechy produktu: stół konferencyjny z możliwością składania, 2. Płyta blatu: wykonana z płyty wiórowej oklejonej melaminą, 3. Stelaż stołu: rama metalowa lakierowana, 4. Kolorystyka: blat - szary, stelaż - srebrny 5. Wysokość : 80-90 cm 6. Długość : 150-160 cm 7. Szerokość : 80-90 cm 4. KRZESŁO KONFERENCYJNE - SZT. 120 Wymagania: 1. Cechy produktu: krzesło metalowe do sal konferencyjnych składane, 2. Stelaż krzesła: metalowy lakierowany, w kolorze srebrnym, 3. Oparcie i siedzisko: plastikowe, tapicerowane w kolorze czarnym, 5. Głębokość siedziska: 40-45 cm 6. Szerokość siedziska: 45-45 cm 5. ANTYRAMA WISZĄCA - SZT. 10 Wymagania: 1. Antyrama wisząca antyrefleksyjna, 2. Wypełnienie: szyba plexi, tył płytą MDF 3. Mocowanie: klipsy, antyrama zawieszona na dwóch łańcuchu o długości 2mb każdy, 4. Format: A0 6. WITRYNA - SZT. 5 Wymagania: 1. Witryna stojąca szklana na bazie profili aluminiowych anodowanych owalnych, 2. Wypełnienie: ścianki, półki oraz plecy wykonane ze szkła hartowanego, 3. Ilość półek: 4 szt., 4. Witryna otwierana z boku, zabezpieczona zamkiem patentowym, 5. Oświetlenie: ledowe każdej półki, 6. Wymiary: 45x45x190 (wys.) cm 7. WITRYNA - SZT. 2 Wymagania: 1. Witryna stojąca szklana na bazie profili aluminiowych anodowanych owalnych, 2. Wypełnienie: ścianki, półki oraz plecy wykonane ze szkła hartowanego, 3. Ilość półek: 4 szt., 4. Witryna otwierana z boku, zabezpieczona zamkiem patentowym, 5. Oświetlenie: ledowe każdej półki, 6. Wymiary: 60x60x190 (wys.) cm 8. REGAŁY - SZT. 5 Wymagania: 1. Regał magazynowy, z profili metalowych perforowanych, malowanych proszkowo, 2. Półki metalowe, malowane proszkowo, mocowane poprzez skręcanie, 3. Nośność półki: 150 kg, 4. Ilość półek: 6 szt. na regał, 5. Wysokość : 190-200 cm 6. Szerokość : 30-40 cm 9. STOLIK MULTIMEDIALNY - 1 SZT. Wymagania: 1. Cechy produktu: stolik multimedialny pod projektor oraz komputer przenośny, 2. Półki - metalowe malowane, 2 szt regulowane w pionie, z możliwością obrotu o kąt 360°, 3. Stelaż stolika - metalowy malowany, konstrukcja na kółkach, 4. Kolorystyka: półki - szare, stelaż - srebrny, 5. Wysokość max: do 120 cm 10. SZAFKA MULTIMEDIALNA - 1 SZT. Wymagania: 1. Cechy produktu: szafka multimedialna pod sprzęt multimedialny, 2. Konstrukcja - metalowa lub z płyty wiórowej, konstrukcja na 4 kółkach, 2 kółka z możliwością blokowania, drzwi dwustronne zamykane na klucz, możliwość wprowadzenia przewodów elektrycznych, 3. Półki - metalowe lub z płyty wiórowej, min. 3 półki z możliwością regulacji wysokości 4. Kolorystyka: półki - szare, stelaż - srebrny, 5. Wysokość max: do 100 cm..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00 - 36.10.00.00 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.11.00 - Biurka 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.14.13.00 - Szafy 39.15.60.00 - Meble recepcyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt nr RPDS.09.01.00-02-222/09 pn.: Adaptacja budynku nadszybia z wieżą wyciągową na Centrum Kulturalno- Kongresowe Witold przy ul. Traugutta w Boguszowie-Gorcach, w ramach Działania nr 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców, Priorytet nr 9. Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta) RPO WD na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-RPDS.09.01.00-02-222-09-00 z dnia 19.08.2010r..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POKKER OFFICE Tadeusz Kubic Spółka Jawna, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 14-15, 50-370 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47782,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67066,98

  • Oferta z najniższą ceną: 67066,98 / Oferta z najwyższą ceną: 138240,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.