eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguszów-Gorce › Dostawa wraz z montażem mebli do sali konferencyjnej oraz restauracji Centrum Kulturalno-Kongresowego WITOLD w Boguszowie-Gorcach w ramach zadania inwestycyjnego pt.Adaptacja budynku nadszybia z wieżą wyciągową na Centrum Kulturalno-Kongresowe WITOLD przy ul. Traugutta w Boguszowie-Gorcach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-23

Boguszów-Gorce: Dostawa wraz z montażem mebli do sali konferencyjnej oraz restauracji Centrum Kulturalno-Kongresowego WITOLD w Boguszowie-Gorcach w ramach zadania inwestycyjnego pt.: Adaptacja budynku nadszybia z wieżą wyciągową na Centrum Kulturalno-Kongresowe WITOLD przy ul. Traugutta w Boguszowie-Gorcach
Numer ogłoszenia: 246764 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Boguszów-Gorce , Pl. Odrodzenia 1, 58-370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie, tel. 74 8449311 w. 32, faks 74 8449165.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli do sali konferencyjnej oraz restauracji Centrum Kulturalno-Kongresowego WITOLD w Boguszowie-Gorcach w ramach zadania inwestycyjnego pt.: Adaptacja budynku nadszybia z wieżą wyciągową na Centrum Kulturalno-Kongresowe WITOLD przy ul. Traugutta w Boguszowie-Gorcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli do sali konferencyjnej oraz restauracji Centrum Kulturalno-Kongresowego WITOLD w Boguszowie-Gorcach, zgodnie z zestawieniem wyposażenia załączonym do SIWZ (załącznik nr 1 do umowy): 1) Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy w dostarczenie wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, oraz jego montaż we wskazanym miejscu. Potwierdzeniem realizacji dostawy będzie bezusterkowy protokół odbioru przedmiotu zamówienia, potwierdzający jego kompletność, terminowość i zgodność dostawy. 2) Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczony do stosowania w placówkach użyteczności publicznej (sala konferencyjna oraz restauracja). 3) Dostarczone wyposażenie winno spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 4) Wykonawca dostarczony towar zamontuje w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 5) Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zatwierdzenie produktów, kształtów produktów oraz kolorów przez Zamawiającego przed dostawą. 6) Przedmiot zamówienia objęty będzie minimum 24 miesięcznym okresem gwarancji, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru. W przypadku, gdy producent dostarczanych elementów nie gwarantuje okresu 24 miesięcy gwarancji, wówczas Wykonawca osobiście wydłuża okres gwarancji i w przypadku uszkodzenia elementów wyposażenia nie z winy Zamawiającego wykona naprawę na swój koszt. W przypadku udzielenia przez producenta gwarancji dłuższej niż wymagana przez Zamawiającego wówczas przyjmuje się gwarancję udzieloną przez producenta. 3. Dodatkowe ustalenia Uwaga!!! Dostawca zobowiązany jest dołączyć do oferty zdjęcia oferowanych mebli. SPECYFIKACJA MEBLI SALI KONFERENCYJNEJ ORAZ RESTAURACJI CKK WITOLD W BOGUSZOWIE-GORCACH ZESTAWIENIE ELEMENTÓW: 1. STÓŁ Z BLATEM SZKLANYM - SZT. 30 Wymagania: 1. Cechy produktu: stół do restauracji prostokątny wykonany ze szkła i stali nierdzewnej, 2. Płyta blatu wykonana ze szkła, 3. Stelaż stołu oparty na 4 kształtownikach o przekroju okrągłym ze stali nierdzewnej, 4. Kolorystyka blatu: wnętrze blatu - szkło przezroczyste, obrzeża - szkło w kolorze czarnym, 5. Wysokość : 70-77 cm 6. Długość : 140-150 cm 7. Szerokość : 80-90 cm 2. KRZESŁO - SZT. 160 Wymagania: 1. Cechy produktu: krzesło metalowe do restauracji wykonane ze stali nierdzewnej oraz eko skóry, 2. Stelaż krzesła wykonany z kształtowników o przekroju okrągłym ze stali nierdzewnej, 3. Oparcie: pełne, tapicerka z eko skóry w kolorze czarnym, obramowanie oparcia z kształtownika okrągłego ze stali nierdzewnej, 4. Siedzisko: tapicerka z eko skóry w kolorze czarnym, 5. Wysokość : 100-105 cm 6. Głębokość : 50-55 cm 7. Szerokość : 40-45 cm 3. STÓŁ KONFERENCYJNY - SZT. 10 Wymagania: 1. Cechy produktu: stół konferencyjny z możliwością składania, 2. Płyta blatu: wykonana z płyty wiórowej oklejonej melaminą, 3. Stelaż stołu: rama metalowa lakierowana, 4. Kolorystyka: blat - szary, stelaż - srebrny 5. Wysokość : 80-90 cm 6. Długość : 150-160 cm 7. Szerokość : 80-90 cm 4. KRZESŁO KONFERENCYJNE - SZT. 120 Wymagania: 1. Cechy produktu: krzesło metalowe do sal konferencyjnych składane, 2. Stelaż krzesła: metalowy lakierowany, w kolorze srebrnym, 3. Oparcie i siedzisko: plastikowe, tapicerowane w kolorze czarnym, 5. Głębokość siedziska: 40-45 cm 6. Szerokość siedziska: 45-45 cm 5. ANTYRAMA WISZĄCA - SZT. 10 Wymagania: 1. Antyrama wisząca antyrefleksyjna, 2. Wypełnienie: szyba plexi, tył płytą MDF 3. Mocowanie: klipsy, antyrama zawieszona na dwóch łańcuchu o długości 2mb każdy, 4. Format: A0 6. WITRYNA - SZT. 5 Wymagania: 1. Witryna stojąca szklana na bazie profili aluminiowych anodowanych owalnych, 2. Wypełnienie: ścianki, półki oraz plecy wykonane ze szkła hartowanego, 3. Ilość półek: 4 szt., 4. Witryna otwierana z boku, zabezpieczona zamkiem patentowym, 5. Oświetlenie: ledowe każdej półki, 6. Wymiary: 45x45x190 (wys.) cm 7. WITRYNA - SZT. 2 Wymagania: 1. Witryna stojąca szklana na bazie profili aluminiowych anodowanych owalnych, 2. Wypełnienie: ścianki, półki oraz plecy wykonane ze szkła hartowanego, 3. Ilość półek: 4 szt., 4. Witryna otwierana z boku, zabezpieczona zamkiem patentowym, 5. Oświetlenie: ledowe każdej półki, 6. Wymiary: 60x60x190 (wys.) cm 8. REGAŁY - SZT. 5 Wymagania: 1. Regał magazynowy, z profili metalowych perforowanych, malowanych proszkowo, 2. Półki metalowe, malowane proszkowo, mocowane poprzez skręcanie, 3. Nośność półki: 150 kg, 4. Ilość półek: 6 szt. na regał, 5. Wysokość : 190-200 cm 6. Szerokość : 30-40 cm 9. STOLIK MULTIMEDIALNY - 1 SZT. Wymagania: 1. Cechy produktu: stolik multimedialny pod projektor oraz komputer przenośny, 2. Półki - metalowe malowane, 2 szt regulowane w pionie, z możliwością obrotu o kąt 360°, 3. Stelaż stolika - metalowy malowany, konstrukcja na kółkach, 4. Kolorystyka: półki - szare, stelaż - srebrny, 5. Wysokość max: do 120 cm 10. SZAFKA MULTIMEDIALNA - 1 SZT. Wymagania: 1. Cechy produktu: szafka multimedialna pod sprzęt multimedialny, 2. Konstrukcja - metalowa lub z płyty wiórowej, konstrukcja na 4 kółkach, 2 kółka z możliwością blokowania, drzwi dwustronne zamykane na klucz, możliwość wprowadzenia przewodów elektrycznych, 3. Półki - metalowe lub z płyty wiórowej, min. 3 półki z możliwością regulacji wysokości 4. Kolorystyka: półki - szare, stelaż - srebrny, 5. Wysokość max: do 100 cm.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00 - 36.10.00.00 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.11.00 - Biurka 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.14.13.00 - Szafy 39.15.60.00 - Meble recepcyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 000 PLN.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał/wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zadanie polegające na dostawie mebli wraz z ich montażem, o wartości brutto min. 10 000 PLN. Przez jedno zadanie Zamawiający rozumie realizację zamówienia w ramach jednej umowy. Na potwierdzenie Wykonawca załącza dowody dotyczące najważniejszych dostaw, określających, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały prawidłowo ukończone. Wykonawca jako dowody przedkłada poświadczenia lub inne dokumenty (np. protokół odbioru robót, listy referencyjne itp.). Z dokumentów tych powinno jednoznacznie wynikać, że zamówienie publiczne zostało wykonane w sposób poprawny i zadawalający zamawiającego, zgodnie z umową, w terminie, w sposób należyty. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej, jest zobowiązany pisemnie do uzasadnienia braku możliwości uzyskania poświadczenia oraz wykazać obiektywne przyczyny uniemożliwiające uzyskania go. W przypadku, gdy dostawy wskazane w wykazie wykonanych dostaw zostały wcześniej wykonane na rzecz zamawiającego - Gminy Miasto Boguszów-Gorce, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania wymienionych wyżej dowodów. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz dostaw lub dowody, o których mowa wyżej budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy są/ były wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. Dla wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania. Uwaga!: Sytuacja, w której Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu(ów) winien złożyć w szczególności pisemne zobowiązanie tego podmiotu(ów) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, na zasadach określonych w pkt.I.6.1). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniane będą łącznie wiedza i doświadczenie. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie w formule spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych z art.22 ust.1 pkt 1- 4 Pzp, Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Uwaga!: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument, o którym mowa, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Uwaga!: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument, o którym mowa, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie. 5. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów żąda od Wykonawcy: 1) przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia , obejmującego w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1-4pzp, 9. Zasady składania oferty wspólnej przez formę organizacyjną typu konsorcjum. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. W takim przypadku Wykonawca do oferty musi dołączyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie członków konsorcjum o ich odpowiedzialności solidarnej za zobowiązania, 2) Pismo o powołaniu pełnomocnika konsorcjum, czyli członka konsorcjum wyznaczonego do kontaktów z Zamawiającym i mającego pełnomocnictwo ogólne do składania oświadczeń w imieniu członków konsorcjum oraz do złożenia oferty i podpisania umowy w imieniu konsorcjum w sprawie zamówienia publicznego, 3) W razie pełnienia czynności przekraczający zwykły zarząd, pełnomocnik konsorcjum zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu pełnomocnictwa szczegółowego, w którym to uwidoczni, że jest uprawniony do podejmowania takiej czynności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. Zgodnie z art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie: 1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT, 2) zmiana terminu wykonania Dostawy - wskutek wystąpienia okoliczności, niezależnych od stron umowy związanych z koniecznością zmiany okresu realizacji zadania, 3) zmiany postanowień umowy mogących mieć wpływ na niezakończenie lub utratę finansowania zadania, 4) osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego, 5) wystąpienie siły wyższej, 6) dopuszcza się zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. Nieważne są zmiany umowy, jeżeli są niekorzystne dla Zamawiającego, a dla ich uwzględnienia niezbędna jest zmiana treści oferty przetargowej, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy i zawarcia umowy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. Zakazuje się zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem dopuszczonych przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w przedmiotowej umowie. Zamawiającemu przysługuje nieograniczone prawo wyłączenia albo ograniczenia poszczególnych pozycji z zakresu umowy, równocześnie Wykonawcy nie przysługuje prawo do ubiegania się o odszkodowanie za ewentualną utratę zysków, a jedynie zwrot poniesionych nakładów. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. Nie stanowi zmiany umowy o charakterze istotnym w szczególności: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust.1 i art.140 ust.3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boguszow-gorce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Boguszowie-Gorcach, Pl. Odrodzenia 1, 58-370 Boguszów-Gorce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Boguszowie-Gorcach, Pl. Odrodzenia 1, 58-370 Boguszów-Gorce, pok.nr 105.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne dofinansowane jest w ramach Projektu nr RPDS.09.01.00-02-222/09 pn.: Adaptacja budynku nadszybia z wieżą wyciągową na Centrum Kulturalno- Kongresowe Witold przy ul. Traugutta w Boguszowie-Gorcach, w ramach Działania nr 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców, Priorytet nr 9. Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta) RPO WD na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-RPDS.09.01.00-02-222-09-00 z dnia 19.08.2010r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.