eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Obsługa prawna Agencji Rozwoju Pomorza S.A. w zakresie wdrażania OP1 RPO WP 2007-2013 (bez Działania 1.3)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-01

Gdańsk: Obsługa prawna Agencji Rozwoju Pomorza S.A. w zakresie wdrażania OP1 RPO WP 2007-2013 (bez Działania 1.3)
Numer ogłoszenia: 290278 - 2014; data zamieszczenia: 01.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 216182 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Pomorza S.A., ul. Arkońska 6, 80-387 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 32 33 100, faks 58 30 11 341.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Agencji Rozwoju Pomorza S.A. w zakresie wdrażania OP1 RPO WP 2007-2013 (bez Działania 1.3).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie stałej obsługi prawnej przez radców prawnych lub adwokatów w ramach prowadzonych przez nich kancelarii prawnych dla Agencji Rozwoju Pomorza S.A. w zakresie jej działalności jako Instytucji Pośredniczącej II stopnia do wdrażania zadań realizowanych w ramach Osi Priorytetowej 1 Rozwój i Innowacje w MŚP Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013, z wyłączeniem Działania 1.3 Pozadotacyjne instrumenty finansowe dla MŚP. 2. Czynności stałej obsługi prawnej obejmują w szczególności: a. udzielanie porad, konsultacji i wydawanie opinii prawnych w szczególności dotyczących: określenia statusu MŚP Wnioskodawców lub Beneficjentów oraz powiązań pomiędzy podmiotami w świetle rozporządzenia Komisji (WE) nr 800/2008 z dnia 6 sierpnia 2008 r. uznającego niektóre rodzaje pomocy za zgodne ze wspólnym rynkiem w zastosowaniu art. 87 i 88 Traktatu (ogólne rozporządzenie w sprawie wyłączeń blokowych); kwalifikowalności wydatków w ramach umowy o dofinansowanie; rozpoczęcia inwestycji wg przepisów dotyczących udzielania regionalnej pomocy inwestycyjnej w ramach regionalnych programów operacyjnych; zagadnień związanych z wykonywaniem lub interpretacją umowy o dofinansowanie uwzględniając przy tym prawo krajowe w relacji do prawa Unii Europejskiej; zagadnień związanych z pomocą publiczną oraz Prawem Zamówień Publicznych w projektach realizowanych przez Beneficjentów; wpływu przekształceń i zmian własnościowych Wnioskodawców /Beneficjentów na realizację projektu i na jego trwałość; występowania konfliktu interesów w realizacji projektu; wydłużenia okresu trwałości; wpływu realizacji wskaźników na osiągnięcie celu projektu lub zachowanie trwałości; realizacji projektów w odniesieniu do Ustawy z dnia 3 października 2008 r.o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz Ustawy Prawo budowlane; poprawności dokumentów przedstawianych przez Wnioskodawców/Beneficjentów; dokumentacji i procedur związanych z wdrażaniem Osi Priorytetowej 1 Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem Działania 1.3 b. sprawdzanie pod względem formalno-prawnym i akceptację umów o dofinansowanie, aneksów do nich oraz wzorów oświadczeń c. sprawdzanie pod względem formalno-prawnym oraz akceptację zabezpieczeń prawidłowej realizacji umowy d. sprawdzanie pod względem formalno-prawnym dokumentów związanych z akceptacją cesji wierzytelności umów o dofinansowanie e. sprawdzanie i/lub przygotowanie zawiadomienia organów ścigania o podejrzeniu popełnienia przestępstwa w następstwie stwierdzonych nieprawidłowości f. opiniowanie i przygotowywanie treści korespondencji Zamawiającego z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi g. opiniowanie występowania przesłanek do rozwiązania umów o dofinansowanie h. uczestniczenie w rokowaniach, nadzór prawny nad egzekucją należności Zamawiającego i. monitorowanie toczących się w sądach postępowań w sprawie wniosków o ogłoszenie upadłości Beneficjentów j. reprezentowanie Zamawiającego jako pokrzywdzonego przed organami ścigania i jako oskarżyciela posiłkowego w postępowaniach karnych związanych z udzielaniem pomocy ze środków publicznych k. reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniach sądowych i administracyjnych związanych z udzielaniem pomocy ze środków publicznych l. opiniowanie oraz zatwierdzanie pod względem formalno-prawnym, na prośbę Zamawiającego, oświadczeń, pism oraz innych dokumentów w sprawach związanych z działalnością Zamawiającego jako Instytucji Pośredniczącej II stopnia do wdrażania Osi Priorytetowej 1 Rozwój i Innowacje w MŚP Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013 z wyłączeniem Działania 1.3 Pozadotacyjne instrumenty finansowe dla MŚP..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 79.11.20.00 - Usługi reprezentacji prawnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 10.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KPMZ.pl Załucki, Pliś i Partnerzy Adwokaci i Radcowie Prawni Spółka Partnerska, ul. Armii Krajowej 7, 35-307 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 128520,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 104319,99

  • Oferta z najniższą ceną: 52275,00 / Oferta z najwyższą ceną: 167070,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.