eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Obsługa prawna Agencji Rozwoju Pomorza S.A. w zakresie wdrażania OP1 RPO WP 2007-2013 (bez Działania 1.3)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-27

Gdańsk: Obsługa prawna Agencji Rozwoju Pomorza S.A. w zakresie wdrażania OP1 RPO WP 2007-2013 (bez Działania 1.3)
Numer ogłoszenia: 216182 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Pomorza S.A. , ul. Arkońska 6, 80-387 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 32 33 100, faks 58 30 11 341.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arp.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Agencji Rozwoju Pomorza S.A. w zakresie wdrażania OP1 RPO WP 2007-2013 (bez Działania 1.3).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie stałej obsługi prawnej przez radców prawnych lub adwokatów w ramach prowadzonych przez nich kancelarii prawnych dla Agencji Rozwoju Pomorza S.A. w zakresie jej działalności jako Instytucji Pośredniczącej II stopnia do wdrażania zadań realizowanych w ramach Osi Priorytetowej 1 Rozwój i Innowacje w MŚP Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013, z wyłączeniem Działania 1.3 Pozadotacyjne instrumenty finansowe dla MŚP. 2. Czynności stałej obsługi prawnej obejmują w szczególności: a. udzielanie porad, konsultacji i wydawanie opinii prawnych w szczególności dotyczących: określenia statusu MŚP Wnioskodawców lub Beneficjentów oraz powiązań pomiędzy podmiotami w świetle rozporządzenia Komisji (WE) nr 800/2008 z dnia 6 sierpnia 2008 r. uznającego niektóre rodzaje pomocy za zgodne ze wspólnym rynkiem w zastosowaniu art. 87 i 88 Traktatu (ogólne rozporządzenie w sprawie wyłączeń blokowych); kwalifikowalności wydatków w ramach umowy o dofinansowanie; rozpoczęcia inwestycji wg przepisów dotyczących udzielania regionalnej pomocy inwestycyjnej w ramach regionalnych programów operacyjnych; zagadnień związanych z wykonywaniem lub interpretacją umowy o dofinansowanie uwzględniając przy tym prawo krajowe w relacji do prawa Unii Europejskiej; zagadnień związanych z pomocą publiczną oraz Prawem Zamówień Publicznych w projektach realizowanych przez Beneficjentów; wpływu przekształceń i zmian własnościowych Wnioskodawców /Beneficjentów na realizację projektu i na jego trwałość; występowania konfliktu interesów w realizacji projektu; wydłużenia okresu trwałości; wpływu realizacji wskaźników na osiągnięcie celu projektu lub zachowanie trwałości; realizacji projektów w odniesieniu do Ustawy z dnia 3 października 2008 r.o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz Ustawy Prawo budowlane; poprawności dokumentów przedstawianych przez Wnioskodawców/Beneficjentów; dokumentacji i procedur związanych z wdrażaniem Osi Priorytetowej 1 Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem Działania 1.3 b. sprawdzanie pod względem formalno-prawnym i akceptację umów o dofinansowanie, aneksów do nich oraz wzorów oświadczeń c. sprawdzanie pod względem formalno-prawnym oraz akceptację zabezpieczeń prawidłowej realizacji umowy d. sprawdzanie pod względem formalno-prawnym dokumentów związanych z akceptacją cesji wierzytelności umów o dofinansowanie e. sprawdzanie i/lub przygotowanie zawiadomienia organów ścigania o podejrzeniu popełnienia przestępstwa w następstwie stwierdzonych nieprawidłowości f. opiniowanie i przygotowywanie treści korespondencji Zamawiającego z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi g. opiniowanie występowania przesłanek do rozwiązania umów o dofinansowanie h. uczestniczenie w rokowaniach, nadzór prawny nad egzekucją należności Zamawiającego i. monitorowanie toczących się w sądach postępowań w sprawie wniosków o ogłoszenie upadłości Beneficjentów j. reprezentowanie Zamawiającego jako pokrzywdzonego przed organami ścigania i jako oskarżyciela posiłkowego w postępowaniach karnych związanych z udzielaniem pomocy ze środków publicznych k. reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniach sądowych i administracyjnych związanych z udzielaniem pomocy ze środków publicznych l. opiniowanie oraz zatwierdzanie pod względem formalno-prawnym, na prośbę Zamawiającego, oświadczeń, pism oraz innych dokumentów w sprawach związanych z działalnością Zamawiającego jako Instytucji Pośredniczącej II stopnia do wdrażania Osi Priorytetowej 1 Rozwój i Innowacje w MŚP Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013 z wyłączeniem Działania 1.3 Pozadotacyjne instrumenty finansowe dla MŚP.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 79.11.20.00 - Usługi reprezentacji prawnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że w/w warunek udziału w postepowaniu został spełniony, na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożenego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na podstawie wykazu wykonanych usług (załącznik nr 5 do SIWZ) 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - należy wykazać, iż Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, świadczył stałą obsługę prawną w zakresie środków publicznych ze szczególnym uwzględnieniem środków Unii Europejskiej. Przez stałą obsługę prawną rozumie się wykonywanie usługi prawnej nieprzerwanie przez okres co najmniej 1 roku w jednym podmiocie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że w/w warunek udziału w postepowaniu został spełniony przy założeniu że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - należy wykazać, że Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą z tytułem radcy prawnego lub adwokata wpisanego na listę radców prawnych prowadzoną przez Radę Okręgową Izby Radców Prawnych lub listę adwokatów prowadzoną przez Okręgową Radę Adwokacką, z doświadczeniem obejmującym co najmniej: dwuletnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac w zakresie środków publicznych ze szczególnym uwzględnieniem środków unijnych jako radca prawny lub adwokat.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że w/w warunek udziału w postepowaniu został spełniony przy założeniu że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - należy wykazać, że Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą z tytułem radcy prawnego lub adwokata wpisanego na listę radców prawnych prowadzoną przez Radę Okręgową Izby Radców Prawnych lub listę adwokatów prowadzoną przez Okręgową Radę Adwokacką, z doświadczeniem obejmującym co najmniej: dwuletnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac w zakresie środków publicznych ze szczególnym uwzględnieniem środków unijnych jako radca prawny lub adwokat. Zamawiający dokona oceny na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że w/w warunek udziału w postepowaniu został spełniony, na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożenego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: a. w zakresie zmian danych teleadresowych Zamawiającego i Wykonawcy; b. wielkości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy; c. zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; d. zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; e. gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arp.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Pomorza S.A. ul. Arkońska 6, 80-387 Gdańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2014 godzina 12:00, miejsce: Agencja Rozwoju Pomorza S.A. ul. Arkońska 6, 80-387 Gdańsk IIp. sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.