eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zakup i dostawa urządzeń medycznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego - defibrylator (1 szt.) i respirator (3 szt.)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-28

Radom: Zakup i dostawa urządzeń medycznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego - defibrylator (1 szt.) i respirator (3 szt.)
Numer ogłoszenia: 288431 - 2008; data zamieszczenia: 28.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa urządzeń medycznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego - defibrylator (1 szt.) i respirator (3 szt.).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES NR 1 - DEFIBRYLATOR - 1 szt. DEFIBRYLATOR/MONITOR PRZENOŚNY - 1 szt. -Defibrylacja dwufazowa -Defibrylacja ręczna -Defibrylacja półautomatyczna -Zasilanie sieciowo-akumulatorowe -Możliwość wykonania kardiowersji -Monitorowanie EKG -Stymulacja przezskórna -Saturacja Krwi Tętniczej (SpO2) Wymagania dodatkowe: -Wózek pod defibrylator (medyczny) -Pełna gwarancja przez okres min. 24 miesiące. ZAKRES NR 2 - RESPIRATOR - 3 szt. RESPIRATOR dla dzieci i dorosłych (3 SZT.) - w tym transportowe 2 szt. i z możliwością regulacji tlenu 1 szt. -Zasilanie elektryczne AC 230V 50Hz +- 10% -Zasilanie akumulatorowe -Zasilanie w powietrze i O2 z centralnej szpitalnej instalacji gazów -Możliwość awaryjnej pracy przy zasilaniu tylko jednym gazem Wózek przejezdny z blokadą kół Tryby wentylacji: 1. Wentylacja z zadaną objętością 2.Wentylacja z zadanym ciśnieniem 3.Wentylacja wspomagania oddechu spontanicznego ciśnieniem 4.Wentylacja dwupoziomowa (Bi-level, BiPAP,DuoPAP) 5.Wentylacja SIMV 6.Możliwość wentylacji nieinwazyjnej- wentylacja przez maskę twarzową 7.Oddech ręczny 8.Zatrzymanie wdechowe/wydechowe Parametry kontrolowane: 1.Zakres objętości pojedynczego oddechu 2.Zakres częstości oddychania 3.Zakres przepływu 4.I:E 5.Ciśnienie wdechowe 6.Ciśnienie wspomagania 7.PEEP/CPAP 8.Stężenie O2 w mieszaninie oddechowej 9.Wyzwalanie oddechu Obrazowanie mierzonych parametrów wentylacji: 1.Obrazowanie stężenia O2 2.Obrazowanie częstości oddechów oraz spontanicznej częstości oddechowej 3.Obrazowanie objętości minutowej oddechów kontrolowanych oraz spontanicznej objętości oddechowej 4.Obrazowanie ciśnień w drogach oddechowych 5.Obrazowanie krzywych oddechowych ciśnienie/czas oraz przepływ/czas 6.Pamięć trendów z min 5 dni zapisywana i przechowywana w respiratorze 7.Pomiar oporów i podatności układu oddechowego 8.Pomiar indeksu dyszenia RSBI Alarmy: 1.Alarm bezdechu z możliwością uruchomienia trybu wentylacji bezdechu 2.Alarm objętości minutowej 3.Alarm ciśnienia w układzie oddechowym 4.Alarm częstości oddechowej 5.Alarm stężenia tlenu 6.Alarm braku zasilania gazowego i elektrycznego 7.Możliwość ręcznego oraz automatycznego dostosowania granic alarmowych 8.Pamięć alarmów Inne: Pełna gwarancja przez okres min. 24 miesiące..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00 - Defibrylatory 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zakres nr 1: 1.300,00 zł ( słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100) Zakres nr 2: 2 140,00 zł (słownie: dwa tysiące sto czterdzieści złotych 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: I. Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. Nr 3 do oferty. II. Warunki szczegółowe: 1)Potencjał kadrowy: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. 2)Doświadczenie: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia.Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. 3)Potencjał techniczny: Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę 4)Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę III. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wg. formuły spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1, pkt. 1-3 ustawy Pzp 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej albo w przypadku Wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa on dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczony przedmiot zamówienia odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. a)deklaracja zgodności CE wystawiona przez producenta lub b)certyfikat jednostki notyfikowanej uczestniczącej w procesie notyfikacji zgodnie z ustawą z 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r. Nr 93 poz. 896) lub c) zaświadczenie o wpisie do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oferowanego towaru. 6.Katalogi/foldery dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia 5.Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. 6. Dowód potwierdzający wniesienie wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny ul. Lekarska 4 26-610 Radom III piętro, pok. 309A Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2008 godzina 08:30, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny ul. Lekarska 4 26-610 Radom III piętro, pok. 309A Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DEFIBRYLATOR - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEFIBRYLATOR/MONITOR PRZENOŚNY - 1 szt. -Defibrylacja dwufazowa -Defibrylacja ręczna -Defibrylacja półautomatyczna -Zasilanie sieciowo-akumulatorowe -Możliwość wykonania kardiowersji -Monitorowanie EKG -Stymulacja przezskórna -Saturacja Krwi Tętniczej (SpO2) Wymagania dodatkowe: -Wózek pod defibrylator (medyczny) -Pełna gwarancja przez okres min. 24 miesiące..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: RESPIRATOR - 3 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RESPIRATOR dla dzieci i dorosłych (3 SZT.) - w tym transportowe 2 szt. i z możliwością regulacji tlenu 1 szt. -Zasilanie elektryczne AC 230V 50Hz +- 10% -Zasilanie akumulatorowe -Zasilanie w powietrze i O2 z centralnej szpitalnej instalacji gazów -Możliwość awaryjnej pracy przy zasilaniu tylko jednym gazem Wózek przejezdny z blokadą kół Tryby wentylacji: 1. Wentylacja z zadaną objętością 2.Wentylacja z zadanym ciśnieniem 3.Wentylacja wspomagania oddechu spontanicznego ciśnieniem 4.Wentylacja dwupoziomowa (Bi-level, BiPAP,DuoPAP) 5.Wentylacja SIMV 6.Możliwość wentylacji nieinwazyjnej- wentylacja przez maskę twarzową 7.Oddech ręczny 8.Zatrzymanie wdechowe/wydechowe Parametry kontrolowane: 1.Zakres objętości pojedynczego oddechu 2.Zakres częstości oddychania 3.Zakres przepływu 4.I:E 5.Ciśnienie wdechowe 6.Ciśnienie wspomagania 7.PEEP/CPAP 8.Stężenie O2 w mieszaninie oddechowej 9.Wyzwalanie oddechu Obrazowanie mierzonych parametrów wentylacji: 1.Obrazowanie stężenia O2 2.Obrazowanie częstości oddechów oraz spontanicznej częstości oddechowej 3.Obrazowanie objętości minutowej oddechów kontrolowanych oraz spontanicznej objętości oddechowej 4.Obrazowanie ciśnień w drogach oddechowych 5.Obrazowanie krzywych oddechowych ciśnienie/czas oraz przepływ/czas 6.Pamięć trendów z min 5 dni zapisywana i przechowywana w respiratorze 7.Pomiar oporów i podatności układu oddechowego 8.Pomiar indeksu dyszenia RSBI Alarmy: 1.Alarm bezdechu z możliwością uruchomienia trybu wentylacji bezdechu 2.Alarm objętości minutowej 3.Alarm ciśnienia w układzie oddechowym 4.Alarm częstości oddechowej 5.Alarm stężenia tlenu 6.Alarm braku zasilania gazowego i elektrycznego 7.Możliwość ręcznego oraz automatycznego dostosowania granic alarmowych 8.Pamięć alarmów Inne: Pełna gwarancja przez okres min. 24 miesiące.L.p. Parametr-warunek I.Parametry wstępne 1.Producent 2.Oferowany model-typ 3.Kraj pochodzenia 4.Rok produkcji 2008 II.Parametry ogólne 1.Zasilanie elektryczne AC 230V 50Hz +- 10% 2.Zasilanie akumulatorowe na minimum 30 min. 3.Numeryczny wskaźnik pozostałego czasu na zasilaniu bateryjnym w min. lub % 4.Zasilanie w powietrze i O2 z centralnej szpitalnej instalacji gazów (min. 3-6 bar) 5.Możliwość awaryjnej pracy przy zasilaniu tylko jednym gazem (O2 lub powietrze) 6.Respirator wyposażony w kolorowy, podstawowy, dotykowy ekran LCD min. 10 z możliwością płynnej zmiany kąta nachylenia ekranu w stosunku do obudowy respiratora. Wszystkie nastawy i pomiary parametrów wentylacji dokonywane i prezentowane na jednym ekranie 7.Zabezpieczenie przed przypadkową zmianą parametrów oraz przed przypadkowym wyłączeniem aparatu w czasie wentylacji pacjenta 8.Wózek przejezdny z blokadą kół z możliwością z blokadą umożliwiającą zdjęcie respiratora III.Tryby wentylacji 1. Wentylacja z zadaną objętością 2.Wentylacja z zadanym ciśnieniem 3.Wentylacja wspomagania oddechu spontanicznego ciśnieniem 4.Wentylacja dwupoziomowa (Bi-level, BiPAP,DuoPAP) 5.Wentylacja SIMV 6.Możliwość wentylacji nieinwazyjnej- wentylacja przez maskę twarzową 7.Oddech ręczny 8.Zatrzymanie wdechowe/wydechowe IV.Parametry kontrolowane 1.Zakres objętości pojedynczego oddechu min. 30-1800 ml 2.Zakres częstości oddychania w zakresie od min. 4-100 oddechów/min 3.Zakres przepływu min.2-90 l na min 4.I:E min. 4:1 do 1:9 5.Ciśnienie wdechowe min. 5-50 cm H2O 6.Ciśnienie wspomagania min. 0-50 cm H2O 7.PEEP/CPAP min. do 30 cm H2O 8.Stężenie O2 w mieszaninie oddechowej regulowane płynnie w zakresie 21-100% 9.Wyzwalanie oddechu czułość przepływowa w zakresie min 0,5-20 l/min. V.Obrazowanie mierzonych parametrów wentylacji 1.Obrazowanie stężenia O2 2.Obrazowanie częstości oddechów oraz spontanicznej częstości oddechowej 3.Obrazowanie objętości minutowej oddechów kontrolowanych oraz spontanicznej objętości oddechowej 4.Obrazowanie ciśnień w drogach oddechowych 5.Obrazowanie krzywych oddechowych ciśnienie/czas oraz przepływ/czas 6.Pamięć trendów z min 5 dni zapisywana i przechowywana w respiratorze 7.Pomiar oporów i podatności układu oddechowego 8.Pomiar indeksu dyszenia RSBI VI.Alarmy 1.Alarm bezdechu z możliwością uruchomienia trybu wentylacji bezdechu 2.Alarm objętości minutowej 3.Alarm ciśnienia w układzie oddechowym 4.Alarm częstości oddechowej 5.Alarm stężenia tlenu 6.Alarm braku zasilania gazowego i elektrycznego 7.Możliwość ręcznego oraz automatycznego dostosowania granic alarmowych 8.Pamięć alarmów VII.Wyposażenie 1.Autoklawowalny układ oddechowy dla dorosłych: rury oddechowe, pułapka wodna, złączka Y-1 kpl do respiratora 2.Kompletna linia do wziewnej podaży leków (wszystkie elementy jednorazowe po 10 szt.) - 1 kpl do każdego respiratora 3.HMEF - 10 szt. dla dorosłych do respiratora 4.Ramię podtrzymujące układ oddechowy VIII.Inne 1.Obsługa respiratora w języku polskim: menu, komunikaty ekranowe 2.Oryginalny prospekt techniczny w załączeniu do oferty 3.Instrukcja obsługi w języku polskim 4.Certyfikat dopuszczający sprzęt do użytku w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami 5.Pełna gwarancja przez okres min. 12 miesięcy od daty zakupu. W tym okresie Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów napraw i przeglądów sprzętu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.