eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Dostawa odzieży ochronnej i roboczej, sprzętu ochrony osobistej dla pracowników wojska, osprzętu BHP - Nr 24/13/N

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-22

Dęblin: Dostawa odzieży ochronnej i roboczej, sprzętu ochrony osobistej dla pracowników wojska, osprzętu BHP - Nr 24/13/N
Numer ogłoszenia: 287268 - 2013; data zamieszczenia: 22.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 210456 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 75 25, faks 81 551 95 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży ochronnej i roboczej, sprzętu ochrony osobistej dla pracowników wojska, osprzętu BHP - Nr 24/13/N.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dla grup -części: I-V 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej i roboczej, sprzętu ochrony osobistej dla pracowników wojska, osprzętu BHP, zwanych w dalszej części opisu przedmiotu zamówienia odzieżą ochronną w ilościach i asortymencie określonych w formularzu ofertowym - załączniku Nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej oraz w załączniku nr 1 do SIWZ formularzu ofertowym. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać co najmniej funkcje i parametry przedstawione w formularzu ofertowym - określone jako parametry graniczne. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na następujące grupy: grupa I- półmaska ochronna, ochronniki słuchu, stopery przeciwhałasowe, nakolanniki; grupa II - rękawice, ubranie kwasoochronne, buty kwasoochronne; grupa III - obuwie, trzewiki robocze, fartuchy; grupa IV - odzież ochronna dla służby zdrowia; grupa V - odzież ochronna i osprzęt BHP dla sekcji ZLT i NOSP 3. Przed podpisaniem umowy wymagane złożenie tabel rozmiarowych i kolorystycznych zgodnie z opisem poszczególnych przedmiotów zamówienia zawartym w formularzu ofertowym. W terminie 7 dni roboczych siedmiu dni roboczych od dnia podpisania umowy zamawiający sporządzi oraz prześle wykonawcy szczegółowe, pisemne zamówienie, określające asortyment odzieży ochronnej oraz jej zakres rozmiarowy, opracowane na podstawie dostarczonych przed podpisania umowy tabel rozmiarowych dla grup: II, III, IV i kolorystycznych dla grupy IV. Na podstawie otrzymanego zamówienia rozmiarowego od zamawiającego wykonawca wykona zamówienie. W przypadku wystąpienia trudności w jednoznacznym dopasowaniu odzieży ochronnej, zamawiający zastrzega sobie prawo do otrzymania od wykonawcy odzieży ochronnej w poszczególnym asortymencie i poszczególnych rozmiarach w celu ich właściwego dopasowania. W takiej sytuacji zamawiający zobowiązuje się do złożenia wykonawcy szczegółowego zamówienia w terminie 5 dni roboczych pięciu dni roboczych od dnia otrzymania odzieży ochronnej do przymiarki, nie później jednak niż 15 dni piętnaście dni od dnia podpisania umowy. W wyjątkowych sytuacjach, zamawiający zastrzega sobie prawo do nieodpłatnej wymiany odzieży ochronnej, jeżeli pomimo zachowania należytej staranności, została ona niewłaściwie dopasowana do użytkownika. W takiej sytuacji wykonawca dokona bezpłatnej wymiany odzieży ochronnej na właściwą rozmiarowo w terminie 7 dni siedmiu dni od daty dostawy odzieży ochronnej. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć odzież ochronną, w ilości, asortymencie oraz rodzaju określonym w formularzu ofertowym dla każdej z V grup, jednorazowo i w całości asortymentu danej grupy w terminie 30 dni trzydziestu dni od dnia podpisania umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć odzież ochronną, spełniającą wszystkie określone w formularzu ofertowym wymagania ilościowe i jakościowe, we własnym zakresie lub za pośrednictwem wybranego przez siebie przewoźnika do: - dla grup I-IV - do magazynu mundurowego - budynku nr 64, znajdującego się na terenie kompleksu Dęblin-Lotnisko, 08-521 Dęblin; - dla grupy V - do magazynu Służby ZLT i NOSP i WR - znajdującego się na terenie kompleksu Dęblin-Lotnisko, 08-521 Dęblin. 6. Dostawa odzieży ochronnej do miejsca wskazanego w punkcie 5 może nastąpić w dzień pracy zamawiającego, tj. w dzień roboczy pomiędzy poniedziałkiem a piątkiem w godzinach 800-1400. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić, przynajmniej z dwudniowym wyprzedzeniem: - dla grup I-IV - Szefa Służby Mundurowej, telefonicznie lub faksem; - dla grupy V - Szefa Służby ZLT, telefonicznie lub faksem. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu odzież ochronną pełnowartościową, nową i oryginalną, pochodzącą z produkcji 2013 roku, nie posiadającą wad fizycznych lub prawnych. Dostarczona odzież ochronna nie może również posiadać śladów jej uszkodzenia lub wcześniejszego używania, winna być najwyższej jakości, posiadać cechy wykonawcy, oraz być odpowiednio złożona i opakowana w bezzwrotne, nienaruszone opakowania. 8. Dostarczona odzież ochronna musi być zgodna z normami określonymi przez Polską Normę. Wraz z dostarczoną odzieżą ochronną wykonawca winien również dostarczyć odpowiednie certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, jeżeli poszczególne wyroby, ujęte w formularzu ofertowym takie dokumenty posiadają. W przypadku niedostarczenia wraz z odzieżą ochronną odpowiednich certyfikatów, atestów itp., zamawiającemu przysługuje prawo do odmowy przyjęcia odzieży ochronnej, do momentu uzupełnienia tych braków przez wykonawcę. 9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć odzież ochronną do miejsca wskazanego w punkcie 5 na własny koszt i niebezpieczeństwo. Do momentu odbioru przez zamawiającego przedmiotu zamówienia, niebezpieczeństwo związane z jego utratą lub uszkodzeniem ponosi wykonawca. Z tytułu załadunku, transportu oraz rozładunku odzieży ochronnej wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 10. Ilościowy i jakościowy odbiór dostarczonej odzieży ochronnej zostanie dokonany w miejscu jej dostawy, przez upoważnionych przedstawicieli zamawiającego i wykonawcy. Z czynności odbioru odzieży ochronnej sporządzony będzie protokół odbioru, stanowiący podstawę do wystawienia faktury VAT. 11. Wykonawca udziela gwarancji jakości na dostarczoną odzież ochronną, w wymiarze: - dla grup I-IV: 24 miesięcy dwudziestu czterech miesięcy; - dla grupy V: 12 miesięcy dwunastu miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru przedmiotu zamówienia, potwierdzonego protokołem odbioru. 12. Wykonawca zobowiązuje się wystawić oddzielne faktury dla poszczególnych grup i podgrup przedmiotu zamówienia. 13. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 14. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się także w ogólnych warunkach umowy dla grup I-V załącznik Nr 5 do SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 35.11.30.00 - Sprzęt bezpieczeństwa 18.14.10.00 - Rękawice robocze 18.14.20.00 - Okulary ochronne 18.13.00.00 - Specjalna odzież robocza .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: półmaska ochronna, ochronniki słuchu, stopery przeciwhałasowe, nakolanniki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HEALTH & SAFETY Arkadiusz Moniakowski, ul. Sierpniowa 5, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10853,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7749,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7749,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9649,35

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: rękawice, ubranie kwasoochronne, buty kwasoochronne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HEALTH & SAFETY Arkadiusz Moniakowski, ul. Sierpniowa 5, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2552,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1167,27

  • Oferta z najniższą ceną: 1167,27 / Oferta z najwyższą ceną: 4231,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: obuwie, trzewiki robocze, fartuchy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i Wspólnicy Spółka Jawna, ul. Słowicza 17, 02-170 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27013,26

  • Oferta z najniższą ceną: 27013,26 / Oferta z najwyższą ceną: 44452,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: odzież ochronna dla służby zdrowia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HEALTH & SAFETY Arkadiusz Moniakowski, ul. Sierpniowa 5, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2065,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3254,58

  • Oferta z najniższą ceną: 3254,58 / Oferta z najwyższą ceną: 3254,58

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: odzież ochronna i osprzęt BHP dla sekcji ZLT i NOSP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HEALTH & SAFETY Arkadiusz Moniakowski, ul. Sierpniowa 5, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5330,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3615,47

  • Oferta z najniższą ceną: 3615,47 / Oferta z najwyższą ceną: 10391,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.