eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Dostawa odzieży ochronnej i roboczej, sprzętu ochrony osobistej dla pracowników wojska, osprzętu BHP - Nr 24/13/N

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-31

Dęblin: Dostawa odzieży ochronnej i roboczej, sprzętu ochrony osobistej dla pracowników wojska, osprzętu BHP - Nr 24/13/N
Numer ogłoszenia: 210456 - 2013; data zamieszczenia: 31.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego , ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 75 25, faks 81 551 95 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży ochronnej i roboczej, sprzętu ochrony osobistej dla pracowników wojska, osprzętu BHP - Nr 24/13/N.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dla grup -części: I-V 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej i roboczej, sprzętu ochrony osobistej dla pracowników wojska, osprzętu BHP, zwanych w dalszej części opisu przedmiotu zamówienia odzieżą ochronną w ilościach i asortymencie określonych w formularzu ofertowym - załączniku Nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej oraz w załączniku nr 1 do SIWZ formularzu ofertowym. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać co najmniej funkcje i parametry przedstawione w formularzu ofertowym - określone jako parametry graniczne. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na następujące grupy: grupa I- półmaska ochronna, ochronniki słuchu, stopery przeciwhałasowe, nakolanniki; grupa II - rękawice, ubranie kwasoochronne, buty kwasoochronne; grupa III - obuwie, trzewiki robocze, fartuchy; grupa IV - odzież ochronna dla służby zdrowia; grupa V - odzież ochronna i osprzęt BHP dla sekcji ZLT i NOSP 3. Przed podpisaniem umowy wymagane złożenie tabel rozmiarowych i kolorystycznych zgodnie z opisem poszczególnych przedmiotów zamówienia zawartym w formularzu ofertowym. W terminie 7 dni roboczych siedmiu dni roboczych od dnia podpisania umowy zamawiający sporządzi oraz prześle wykonawcy szczegółowe, pisemne zamówienie, określające asortyment odzieży ochronnej oraz jej zakres rozmiarowy, opracowane na podstawie dostarczonych przed podpisania umowy tabel rozmiarowych dla grup: II, III, IV i kolorystycznych dla grupy IV. Na podstawie otrzymanego zamówienia rozmiarowego od zamawiającego wykonawca wykona zamówienie. W przypadku wystąpienia trudności w jednoznacznym dopasowaniu odzieży ochronnej, zamawiający zastrzega sobie prawo do otrzymania od wykonawcy odzieży ochronnej w poszczególnym asortymencie i poszczególnych rozmiarach w celu ich właściwego dopasowania. W takiej sytuacji zamawiający zobowiązuje się do złożenia wykonawcy szczegółowego zamówienia w terminie 5 dni roboczych pięciu dni roboczych od dnia otrzymania odzieży ochronnej do przymiarki, nie później jednak niż 15 dni piętnaście dni od dnia podpisania umowy. W wyjątkowych sytuacjach, zamawiający zastrzega sobie prawo do nieodpłatnej wymiany odzieży ochronnej, jeżeli pomimo zachowania należytej staranności, została ona niewłaściwie dopasowana do użytkownika. W takiej sytuacji wykonawca dokona bezpłatnej wymiany odzieży ochronnej na właściwą rozmiarowo w terminie 7 dni siedmiu dni od daty dostawy odzieży ochronnej. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć odzież ochronną, w ilości, asortymencie oraz rodzaju określonym w formularzu ofertowym dla każdej z V grup, jednorazowo i w całości asortymentu danej grupy w terminie 30 dni trzydziestu dni od dnia podpisania umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć odzież ochronną, spełniającą wszystkie określone w formularzu ofertowym wymagania ilościowe i jakościowe, we własnym zakresie lub za pośrednictwem wybranego przez siebie przewoźnika do: - dla grup I-IV - do magazynu mundurowego - budynku nr 64, znajdującego się na terenie kompleksu Dęblin-Lotnisko, 08-521 Dęblin; - dla grupy V - do magazynu Służby ZLT i NOSP i WR - znajdującego się na terenie kompleksu Dęblin-Lotnisko, 08-521 Dęblin. 6. Dostawa odzieży ochronnej do miejsca wskazanego w punkcie 5 może nastąpić w dzień pracy zamawiającego, tj. w dzień roboczy pomiędzy poniedziałkiem a piątkiem w godzinach 800-1400. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić, przynajmniej z dwudniowym wyprzedzeniem: - dla grup I-IV - Szefa Służby Mundurowej, telefonicznie lub faksem; - dla grupy V - Szefa Służby ZLT, telefonicznie lub faksem. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu odzież ochronną pełnowartościową, nową i oryginalną, pochodzącą z produkcji 2013 roku, nie posiadającą wad fizycznych lub prawnych. Dostarczona odzież ochronna nie może również posiadać śladów jej uszkodzenia lub wcześniejszego używania, winna być najwyższej jakości, posiadać cechy wykonawcy, oraz być odpowiednio złożona i opakowana w bezzwrotne, nienaruszone opakowania. 8. Dostarczona odzież ochronna musi być zgodna z normami określonymi przez Polską Normę. Wraz z dostarczoną odzieżą ochronną wykonawca winien również dostarczyć odpowiednie certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, jeżeli poszczególne wyroby, ujęte w formularzu ofertowym takie dokumenty posiadają. W przypadku niedostarczenia wraz z odzieżą ochronną odpowiednich certyfikatów, atestów itp., zamawiającemu przysługuje prawo do odmowy przyjęcia odzieży ochronnej, do momentu uzupełnienia tych braków przez wykonawcę. 9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć odzież ochronną do miejsca wskazanego w punkcie 5 na własny koszt i niebezpieczeństwo. Do momentu odbioru przez zamawiającego przedmiotu zamówienia, niebezpieczeństwo związane z jego utratą lub uszkodzeniem ponosi wykonawca. Z tytułu załadunku, transportu oraz rozładunku odzieży ochronnej wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 10. Ilościowy i jakościowy odbiór dostarczonej odzieży ochronnej zostanie dokonany w miejscu jej dostawy, przez upoważnionych przedstawicieli zamawiającego i wykonawcy. Z czynności odbioru odzieży ochronnej sporządzony będzie protokół odbioru, stanowiący podstawę do wystawienia faktury VAT. 11. Wykonawca udziela gwarancji jakości na dostarczoną odzież ochronną, w wymiarze: - dla grup I-IV: 24 miesięcy dwudziestu czterech miesięcy; - dla grupy V: 12 miesięcy dwunastu miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru przedmiotu zamówienia, potwierdzonego protokołem odbioru. 12. Wykonawca zobowiązuje się wystawić oddzielne faktury dla poszczególnych grup i podgrup przedmiotu zamówienia. 13. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 14. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się także w ogólnych warunkach umowy dla grup I-V załącznik Nr 5 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 35.11.30.00 - Sprzęt bezpieczeństwa 18.14.10.00 - Rękawice robocze 18.14.20.00 - Okulary ochronne 18.13.00.00 - Specjalna odzież robocza .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) jeżeli wykonawca polega na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, to w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, przedstawiając w tym celu w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji tych podmiotów. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający żąda przedstawienia dokumentów dotyczących: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 2 Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w części III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. W przypadku wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo do podpisania oferty i jej załączników, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

dla grup I-V Zmiany umowy mogą być dokonywane w zakresie dopuszczonym przez ustawę Prawo zamówień publicznych, wymagają zgodnej woli stron oraz zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności w poniższym zakresie: 1) w zakresie zmiany cen jednostkowych określonych w formularzu ofertowym w przypadku ustawowych zmian podatku VAT, w zakresie wynikającym z tych zmian; 2) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, jeżeli zajdzie taka potrzeba - w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy z daną osobą lub zdarzenia losowego, choroby uniemożliwiającej pełnienie powierzonych jej obowiązków; 3) gdy ze względu na zmianę przepisów prawa (uchylenia, zmiany lub nowelizacji przepisów) lub z innych przyczyn o charakterze obiektywnym nie będzie możliwe spełnienie przez Wykonawcę tych wymogów lub konieczne będzie spełnienie wymogów dodatkowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.41blsz.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, 08-521 Dęblin, Lotnisko bud. 205 (sekcja zamówień publicznych pok. 304) w godz. 7.30-15.30 lub pocztą po wpłacie 19 zł na konto: 24 1010 1339 0016 1622 3100 0000..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2013 godzina 12:00, miejsce: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, 08 - 521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5, budynek Nr 226, pokój nr 7 (Kancelaria Jawna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.