eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żmigród › Przebudowa dróg na terenie gminy Żmigród

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-02

Żmigród: Przebudowa dróg na terenie gminy Żmigród
Numer ogłoszenia: 283884 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żmigród , pl. Wojska Polskiego 2-3, 55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie, tel. 071 3853057, faks 071 3853556.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmigrod.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg na terenie gminy Żmigród.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa dróg na terenie gminy Żmigród Zadanie 1 Przebudowa drogi dz. nr 220 w m. Borzęcin Zakres prac obejmuje: 1. roboty pomiarowe, 2. uzupełnienie podbudowy górnej o 5 cm kruszywem łamanym 0/31,5 mm oraz profilowanie; 3. regulacja wysokościowa istniejących urządzeń podziemnych; 4. wykonanie warstwy wiążącej z MMA - AC 16 W- o grubości 4 cm; 5. skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową - w ilości 0, 3 kg/m2; 6. wykonanie warstwy ścieralnej z MMA - AC 11 S - o grubości 3 cm; 7. uzupełnienie poboczy gruntowych z kruszywa łamanego 0/31.5 średnio grubości do 10 cm; 8. wykonie wjazdów do posesji z MMA - AC 11 S - grubości 5 cm; 9. uporządkowanie terenu; 10. oznakowanie skrzyżowania z drogą znakami pionowymi; 11. remont istniejącego włączenia bitumicznego do drogi krajowej nr 5 (km drogi krajowej nr 5 km 0+318.006); 12. na odcinkach gdzie zawężone jest pobocze uzupełnienie gruntem z dokopu i wykonanie renowacji rowu; 13. inwentaryzację powykonawczą. Zadanie 2 Przebudowa drogi w m. Borzęcin dz. nr 208 Zakres prac obejmuje: 1. roboty pomiarowe, 2. uzupełnienie podbudowy górnej o 5 cm kruszywem łamanym 0/31,5 mm oraz profilowanie; 3. regulacja wysokościowa istniejących urządzeń podziemnych; 4. wykonanie warstwy wiążącej z MMA - AC 16 W- o grubości 4 cm; 5. skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową - w ilości 0, 3 kg/m2; 6. wykonanie warstwy ścieralnej z MMA - AC 11 S - o grubości 3 cm; 7. uzupełnienie poboczy gruntowych z kruszywa łamanego 0/31.5 średnio grubości do 10 cm; 8. wykonie wjazdów do posesji z MMA - AC 11 S - grubości 5 cm; 9. uporządkowanie terenu; 10. oznakowanie skrzyżowania z drogą znakami pionowymi; 11. inwentaryzację powykonawcza. Zadanie 3 Przebudowa drogi w m. Borzęcin na dz. nr 221 i 222 Zakres prac obejmuje: 1. roboty pomiarowe, 2. uzupełnienie podbudowy górnej o 5 cm kruszywem łamanym 0/31,5 mm oraz profilowanie; 3. regulacja wysokościowa istniejących urządzeń podziemnych; 4. wykonanie warstwy wiążącej z MMA - AC 16 W- o grubości 4 cm; 5. skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową - w ilości 0, 3 kg/m2; 6. wykonanie warstwy ścieralnej z MMA - AC 11 S - o grubości 3 cm; 7. uzupełnienie poboczy gruntowych z kruszywa łamanego 0/31.5 średnio grubości do 10 cm; 8. wykonie wjazdów do posesji z MMA - AC 11 S - grubości 5 cm; 9. uporządkowanie terenu; 10. oznakowanie skrzyżowania z drogą znakami pionowymi; 11. inwentaryzację powykonawczą. Zadanie 4 Przebudowa drogi w m. Kanclerzowice na dz. nr 181 Zakres prac obejmuje: 1. roboty pomiarowe, 2. uzupełnienie podbudowy górnej o 5 cm kruszywem łamanym 0/31,5 mm oraz profilowanie; 3. regulacja wysokościowa istniejących urządzeń podziemnych; 4. wykonanie warstwy wiążącej z MMA - AC 16 W- o grubości 4 cm; 5. skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową - w ilości 0, 3 kg/m2; 6. wykonanie warstwy ścieralnej z MMA - AC 11 S - o grubości 3 cm; 7. uzupełnienie poboczy gruntowych z kruszywa łamanego 0/31.5 średnio grubości do 10 cm; 8. wykonie wjazdów do posesji z MMA - AC 11 S - grubości 5 cm; 9. uporządkowanie terenu; 10. oznakowanie skrzyżowania z drogą znakami pionowymi; 11. przebudowę przepustu rurowego pod drogą gminną na przepust rurowy PEHD (lub równoważny do przepustów pod korona drogi ) fi 50 długości 8m ze ściankami czołowymi betonowymi; 12. wykonanie przepustów pod zjazdami z rur betonowych fi 50 z umocnieniem wlotów przez darniowanie; 13. renowację istniejącego rowu z uzupełnieniem lokalnie skarpy przy wlocie do przepustu rurowego PEHD w celu poszerzenia pobocza; 14. inwentaryzację powykonawczą. Zadanie 5 Przebudowa drogi w m. Bukołowo na dz. nr 326 Zakres prac obejmuje: 1. roboty pomiarowe; 2. profilowanie istniejącej nawierzchni i uzupełnienie mieszanką mineralno-kamienną 0/31.5 w celu wyprofilowaniu podbudowy (uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni) w ilości średnio 5 cm grubości; 3. regulacja wysokościowa istniejących urządzeń podziemnych; 4. wykonanie warstwy wiążącej z MMA - AC 16 W- o grubości 4 cm; 5. skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową - w ilości 0, 3 kg/m2; 6. wykonanie warstwy ścieralnej z MMA - AC 11 S - o grubości 3 cm; 7. uzupełnienie poboczy gruntowych z kruszywa łamanego 0/31.5 średnio grubości do 10 cm; 8. ścince poboczy lokalnie w celu odprowadzenia wody z nawierzchni jezdni; 9. uporządkowanie terenu; 10. oznakowanie skrzyżowania z drogą gminną znakami pionowymi; 11. wykonanie drenażu w rejonie włączenia do drogi gminnej; 12. inwentaryzację powykonawczą. Zadanie 6 Przebudowa drogi w m. Niezgoda na dz. nr 253 Zakres prac obejmuje: 1. roboty pomiarowe, 2. uzupełnienie podbudowy górnej o 5 cm kruszywem łamanym 0/31,5 mm oraz profilowanie; 3. regulacja wysokościowa istniejących urządzeń podziemnych; 4. wykonanie warstwy wiążącej z MMA - AC 16 W- o grubości 4 cm; 5. skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową - w ilości 0, 3 kg/m2; 6. wykonanie warstwy ścieralnej z MMA - AC 11 S - o grubości 3 cm; 7. uzupełnienie poboczy gruntowych z kruszywa łamanego 0/31.5 średnio grubości do 10 cm; 8. wykonie wjazdów do posesji z MMA - AC 11 S - grubości 5 cm; 9. uporządkowanie terenu; 10. oznakowanie skrzyżowania z drogą znakami pionowymi; 11. inwentaryzację powykonawcza. USZCZEGÓŁOWIENIE: 1. Przebudowa drogi dz. nr 220w m. Borzęcin - przebudowę należy wykonać na długości 160 mb. 2. Przebudowa drogi w m. Bukołowo na dz. nr 326 - zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje działki 397/2 (tj. ok. 40 mb). UWAGA: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w dokumentacjach projektowych, stanowiącej załączniki do niniejszej SIWZ nr 8.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych o wartości do 50% zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu zamówienia tego samego rodzaju

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.28 - Roboty budowlane w zakresie krycia powierzchni 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie powyższego warunku, Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 1 roboty podobnej. Przez robotę budowlaną podobną należy rozumieć budowę lub przebudowę lub remont drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, by wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej: - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w SIWZ, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zmigrod.ibip.wroc.pl/public/?id=98244
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski wŻmigrodzie, pl. Wojska Polskiego 2-3, 55-140 Żmigród (pok. 18) - za odpłatnością 123,00 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski wŻmigrodzie, pl. Wojska Polskiego 2-3, 55-140 Żmigród (pok. 8) - punkt informacyjny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.