eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn-Zdrój › Wykonanie i montaż 20 sztuk drogowskazów oraz 10 sztuk stojaków na rowery na terenie gminy Połczyn-Zdrój w ramach projektu p.n. Podniesienie atrakcyjności obszaru MLGR poprzez montaż elementów małej architektury na terenie gminy Połczyn-Zdrój

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-18

Połczyn-Zdrój: Wykonanie i montaż 20 sztuk drogowskazów oraz 10 sztuk stojaków na rowery na terenie gminy Połczyn-Zdrój w ramach projektu p.n. Podniesienie atrakcyjności obszaru MLGR poprzez montaż elementów małej architektury na terenie gminy Połczyn-Zdrój
Numer ogłoszenia: 283150 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Połczyn-Zdrój , Plac Wolności 3-4, 78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3666100, faks 94 3666105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polczyn-zdroj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i montaż 20 sztuk drogowskazów oraz 10 sztuk stojaków na rowery na terenie gminy Połczyn-Zdrój w ramach projektu p.n. Podniesienie atrakcyjności obszaru MLGR poprzez montaż elementów małej architektury na terenie gminy Połczyn-Zdrój.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż 20 sztuk drogowskazów oraz 10 sztuk stojaków na rowery na terenie gminy Połczyn-Zdrój w ramach projektu p.n. Podniesienie atrakcyjności obszaru MLGR poprzez montaż elementów małej architektury na terenie gminy Połczyn-Zdrój. Zadanie obejmuje wykonanie i montaż 20 sztuk drogowskazów oraz 10 sztuk stojaków na rowery w kolorze czarnym. Drogowskazy, w skład których wchodzą słupy stalowe-20 szt., tuleje i tabliczki(wskaźniki) o poniższej treści wg załączonego do SIWZ szkicu projektowego zostaną zamontowane w następujących miejscach: 1. ul. Zdrojowa - wejście do parku dz. nr 61/1 obr. 005 Połczyn-Zdrój, 4 tuleje, Tabliczki- 8 szt. Ścieżka rowerowa, Zamek, Informacja turystyczna, Hala Widowiskowo-Sportowa, stadion miejski , Kościół NMP, Dworzec autobusowy, Poczta 2. Park Zdrojowy - dz. nr 61/1 obr. 005 Połczyn-Zdrój, 3 tuleje Tabliczki- 5 szt. : Ścieżka rowerowa, Centrum, Hopferówka, Gryf, Borkowo 3. Park Zdrojowy - dz. nr 87/2 obr. 005 Połczyn-Zdrój, 4 tuleje , Tabliczki - 10 szt.: Ścieżka rowerowa, Centrum, Hopferówka, Borkowo, Vitae, Marta, Irena, Podhale, Amfiteatr, Dworzec autobusowy 4. Róg ulic Grunwaldzkiej i 5 Marca - dz. nr 336 obr. 003 Połczyn-Zdrój, 4 tuleje Tabliczki - 14 szt: Urząd Miejski, Zamek, Informacja turystyczna, Policja, Poczta, Szpital, Hopferówka, Borkowo, Vitae, Marta, Irena, Podhale, Gryf, Amfiteatr 5. Plac Wolności - dz. nr 225 obr. 003 Połczyn-Zdrój, 4 tuleje , Tabliczki - 6 szt.: Policja, Poczta, Szpital, Park Zdrojowy, Ścieżka rowerowa, Dworzec autobusowy 6. Plac 1000-lecia PP - dz. nr 359 obr. 003 Połczyn-Zdrój, 4 tuleje , Tabliczki - 12 szt.: Centrum, Szpital, Hopferówka, Borkowo, Vitae, Marta, Irena, Podhale, Gryf, Park Zdrojowy, Ścieżka rowerowa, Centrum Kultury 7. Róg ulic Chrobrego i Grunwaldzkiej - dz. nr 41 obr. 003 Połczyn-Zdrój, 4 tuleje , Tabliczki - 9 szt. : Urząd Miejski, Informacja turystyczna, Zamek, Policja, Poczta, Szpital, Park Zdrojowy, Ścieżka rowerowa, Dworzec autobusowy 8. Róg ulic Chrobrego i Ogrodowej - dz. nr 41 obr. 003 Połczyn-Zdrój, 4 tuleje , Tabliczki - 9 szt. : Urząd Miejski, Informacja turystyczna, Zamek, Policja, Poczta, Szpital, Park Zdrojowy, Ścieżka rowerowa, Dworzec autobusowy 9. Róg ulic Chrobrego i Powstańców Warszawskich - dz. nr 91/1 obr. 004 Połczyn-Zdrój, 2 tuleje , Tabliczki - 4 szt.: Centrum, Park Zdrojowy, Ścieżka rowerowa, Dworzec autobusowy 10. Róg ulic Grunwaldzkiej i Reymonta - dz. nr 118/3 obr. 003 Połczyn-Zdrój, 2 tuleje , Tabliczki - 4 szt.: Park Zdrojowy, Ścieżka rowerowa, Dworzec autobusowy, Centrum Kultury 11. Róg ulic Grunwaldzkiej i Mariackiej - dz. nr 250 obr. 003 Połczyn-Zdrój, 4 tuleje , Tabliczki - 8 szt. : Urząd Miejski, Zamek, Informacja turystyczna, Policja, Poczta, Szpital, Park Zdrojowy, Dworzec autobusowy 12. Róg ulic Strażackiej i Warszawskiej - dz. nr 62/2 obr. 006 Połczyn-Zdrój, 3 tuleje , Tabliczki - 3 szt. : Centrum, Park Zdrojowy, Hala widowiskowo-sportowa 13. ul. Grunwaldzka przy rondzie - dz. nr 60 obr. 003 Połczyn-Zdrój, 4 tuleje , Tabliczki - 7 szt. : Centrum, ścieżka rowerowa, Park Zdrojowy, Szpital, Centrum Kultury, Hala widowiskowo-sportowa, Dworzec autobusowy 14. Skrzyżowanie ulic 15 Grudnia i Piwnej - dz. nr 1/3 obr. 006 Połczyn-Zdrój, 3 tuleje , Tabliczki - 4 szt.: Centrum, Park Zdrojowy, Stadion Miejski, Dworzec autobusowy, 15. ul. 5 Marca przy schodach - dz. nr 302 obr. 003 Połczyn-Zdrój, 3 tuleje , Tabliczki - 5 szt.: Centrum, Park Zdrojowy, Stadion Miejski, Dworzec autobusowy, Hala widowiskowo-sportowa 16. ul. Solankowa przy rondzie - dz. nr 64 obr. 003 Połczyn-Zdrój, 3 tuleje , Tabliczki - 6 szt.: Centrum, Park Zdrojowy, Stadion Miejski, Dworzec autobusowy, Hala widowiskowo-sportowa, Amfiteatr 17. ul. Sobieskiego - wyjście z parku dz. nr 89/1 obr. 005 Połczyn-Zdrój, 3 tuleje , Tabliczki - 5 szt.: Centrum, Borkowo, Ścieżka rowerowa, Amfiteatr, Zalew 18. ul. Sobieskiego - zejście na zaporę dz. nr 94 obr. 005 Połczyn-Zdrój, 2 tuleje , Tabliczki - 4 szt.: Ścieżka rowerowa, Borkowo, Centrum, Zalew 19. ul. Sobieskiego - źródełko dz. nr 2/1 obr. 007 Połczyn-Zdrój, 2 tuleje , Tabliczki - 3 szt. : Ścieżka rowerowa, Centrum, Zalew 20. Międzyborze - dz. nr 11/11 obr. Międzyborze, 2 tuleje , Tabliczki - 3 szt. : Ścieżka rowerowa, Zalew, Centrum Montaż stojaków na rowery na terenie Połczyna-Zdroju w miejscach wskazanych przez Zamawiającego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego udzielenie dotychczasowemu wykonawcy robót zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.32.00 - Trwałe znaki informacyjne 39.15.11.00 - Stojaki .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania powyższego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał należycie, co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu drogowskazów i stojaków na rowery wraz z ich montażem na łączną kwotę nie mniejszą niż 70.000,00 zł. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt. 10 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania powyższego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania powyższego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 70.000,00 zł. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt. 10 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Dokumenty potwierdzające uprawnienie (pełnomocnictwo) osób podpisujących ofertę. Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. Pełnomocnictwo winno być załączone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 2) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) w uzasadnionych przypadkach lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, b) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a wynikły one w trakcie realizacji zamówienia, c) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - następstwem działań administracyjnych (np. koniecznością uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidziano na etapie zawarcia umowy lub - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - koniecznością przerwania wykonywania przedmiotu zamówienia z uwagi na wystąpienie obiektywnych przyczyn technicznych lub - innymi okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych tele-adresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polczyn-zdroj.pl/bip/zamówienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Połczynie-Zdroju Plac Wolności 3-4 78-320 Połczyn-Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Połczynie-Zdroju Plac Wolności 3-4 78-320 Połczyn-Zdrój Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający realizuje niniejsze zamówienie na podstawie Umowy o dofinansowanie Projektu p.n. Podniesienie atrakcyjności obszaru MLGR poprzez montaż elementów małej architektury na terenie gminy Połczyn-Zdrój Nr 00182-6173-SW1600127/12 zawartej w dniu 15.11.2012r. z Samorządem Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie w ramach Europejskiego Funduszu Rybackiego PO RYBY 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.