eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szklarska Poręba › Przebudowa ul.11.Listopada w Szklarskiej Porębiie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-13

Szklarska Poręba: Przebudowa ul.11.Listopada w Szklarskiej Porębiie
Numer ogłoszenia: 28234 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Szklarska Poręba , ul. M. Buczka 2, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 075 7547712, faks 075 7547724.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szklarskaporeba.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul.11.Listopada w Szklarskiej Porębiie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy obejmuje: 1) w branży: drogowej - przebudowę drogi ( z całkowitą wymianą konstrukcji istniejącej jezdni) o łącznej długości 1 846,57 mb ( ~10 790 m2 ) na ulicę klasy L 1/2 ( gminna, lokalna, jezdnia jednoprzestrzenna, dwa pasy ruchu), szerokości jezdni 4,5 m ÷ 6,0 m (pasy ruchu po 2,25 m; 2,50 m; 2,75 m ; 3,00 m ) z chodnikami o szerokości: przy jezdni 1,00 m ÷ 2,50 m, odsunięte od jezdni pasem zieleni- 1,50 m, o konstrukcji nawierzchni jezdni złożonej z warstw: 5 cm warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grysowego 0/16 mm, 8 cm podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego grysowego 0/25 mm, 20cm podbudowy pomocniczej z mieszanki kruszywa kamiennego łamanego niesortowalnego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm, 40 cm warstwy ulepszonego podłożą G1 ( wymieniony grunt) z kruszywa naturalnego 0/25 mm lub łamanego niesortowanego, z zastosowaniem na podłożu nawilgoconym - geowłókniny separacyjnej Zerwana metodą frezowania istniejąca nawierzchnia bitumiczna wraz z usuniętą podbudową - stanowią materiał Zamawiającego, który należy składować w obrębie placu budowy, w miejscu lub miejscach wskazanych przez inspektora nadzoru. - wykonanie zatoki parkingowej z żelbetowej płyty YOMB gr.12 cm na 60 cm podbudowie tłuczniowej ~1 250 m2 i ~20 m2 z betonowej kostki na wyokrągleniach - wykonanie chodników z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na 28 cm podbudowie piaskowo-tłuczniowej ~1 820 m2 - ułożenie krawężników betonowych 15 x 30 cm i obrzeży trawnikowych betonowych 8 x 30 cm ~5 800m - wykonanie odwodnienia nawierzchni drogowych oraz pasa drogowego poprzez układ spadków podłużnych pochyleń poprzecznych do projektowanej kanalizacji deszczowej - przebudowę istniejących betonowych przepustów drogowych na przepusty rurowe PEHD ( trzy wyloty) ~ 10,6 m3 oraz wykonanie nowego wylotu prefabrykowanego z kolektora deszczowego 250 mm z przejściem pod istniejącą drogą powiatową ~140 m - renowacje i odbudowę istniejących rowów w obrębie przebudowywanych przepustów oraz formowanie skarp ~ 300 m - wykonanie trawników jako zieleni drogowej na skarpach, poboczach i powierzchniach nieutwardzonych ~ 7 000 m 2 - usunięcie drzew kolidujących z nową skrajnią drogową oraz ze względu na bezpieczeństwo ruchu ( jest stosowna decyzja administracyjna) - ~ 44 szt , ścinanie i karczowanie krzewów na powierzchni ~ 0,05 ha Pozyskany materiał stanowi własność Zamawiającego i winien być złożony w obrębie placu budowy. 2) w branży: kanalizacji deszczowej - wykonanie ~ 1 467 m sieci kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody deszczowe z powierzchni jezdni oraz spływów powierzchniowych z chodnika i pasów zieleni znajdujących się w obrębie układu komunikacyjnego do dwóch istniejących i trzech projektowanych przepustów poprzez studzienki z PE HD -średn.1200 ~ 3szt i betonowe średn.1200 ~79 szt oraz do rowu melioracyjnego - wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej do wpustów ulicznych średn.160 ~ 176 m - wykonanie wpustów deszczowych z osadnikiem i koszem średn. 500 ~ 55 szt. Na terenie projektowanych sieci i przyłączy występują uzbrojenia: sieć i przyłącza wody , kanalizacji, gazu oraz kable elektryczne i telekomunikacyjne. 3) w branży : przebudowy urządzeń telekomunikacyjnych - zabezpieczenie kabli telekomunikacyjnych w miejscu kolizji z przebudowywaną jezdnią rurami ochronnymi średn.110mm ~2198 m - wzmocnienie studni kablowej ciężka rama i oprawą - przesunięcie pięciu drewnianych słupów telefonicznych o wysok.7m poza obręb projektowanej drogi oraz studni kablowej o ok.3m poza obręb projektowanej drogi poprzez nadbudowanie nowej studni na istniejącym ciągu kanalizacji - podniesienie ram pokryw istniejących studni kablowych do nowego poziomu nawierzchni 4) w branży: oświetlenia ulicznego -wykonanie nowego oświetlenia ulicznego poprzez ustawienie ~79 szt stalowych słupów ocynkowanych o wysokości 7m z oprawami sodowymi o mocy 150W mocowanych na jednoramiennym 1,5 m wysięgniku oraz ~3 szt stalowych słupów ocynkowanych o wysokości 7m z oprawami sodowymi o mocy 150W mocowanych na dwuramiennym 1,5 m wysięgniku - wykonanie 2 szt szafek oświetleniowych w obudowach z laminatu poliestrowo -szklanego ,umożliwiających zasilanie projektowanej sieci oświetleniowej z istniejącej stacji transformatorowej i sterowanie oświetleniem poprzez wbudowany, w każdej szafce, zegar astronomiczny - wykonanie ~2480 m sieci oświetleniowej kablem YAKY lub YAKXS. Teren inwestycji jest wpisany do rejestru zabytków co oznacza, że roboty muszą być prowadzone przy zachowaniu warunków Decyzji Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, a rozpoczęcie prac ziemnych - poprzedzone pozwoleniem na prowadzenie nadzoru archeologicznego. W przypadku, kiedy cena ryczałtowa najkorzystniejszej oferty przekroczy możliwości finansowe Zamawiającego - Zamawiający ograniczy zakres zamówienia wyłączając kolejno roboty - wykonanie trawników jako zieleni drogowej na skarpach, poboczach i powierzchniach nieutwardzonych ~7 000 m2, ścinanie i karczowanie krzewów na powierzchni ~ 0,05 ha , renowacje i odbudowę istniejących rowów w obrębie przebudowywanych przepustów oraz formowanie skarp ~ 300 m i pod warunkiem, że oferta najkorzystniejsza nadal ( po wyłączeniu części robót) pozostanie najkorzystniejszą..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości 100.000 PLN. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach : pieniądz, poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji , gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji ( Zamawiającego tj. Miasta Szklarska Poręba ), gwaranta ( banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji ) oraz wskazanie ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca , którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy . Postanowienia jw. stosuje się również do poręczeń. Miejsce i sposób wniesienia wadium: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - wyłącznie - na rachunek Zamawiającego, otwarty w PLN : Bank Zachodni WBK S.A. 1 Oddział w Szklarskiej Porębie - nr 68 1090 1984 0000 0001 0081 6338 z adnotacją : ul.11.Listopada- wadium. Wadium wnoszone w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego formie / formach wykonawca wnosi do Zamawiającego przy czym , w takim przypadku za termin doręczenia uważa się datę wpływu do Skarbnika Miasta lub upoważnionego przez niego - pracownika. Wadium w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego, formie / formach wykonawca może dołączyć do oferty - pod warunkiem , że umieszczone zostanie w osobnej kopercie opisanej (nazwa wykonawcy, adnotacja : ul.11.Listopada-przebudowa ), w sposób umożliwiający zdeponowanie wadium u Skarbnika Miasta lub upoważnionego przez niego - pracownika , przed upływem terminu otwarcia ofert - bez konieczności naruszenia koperty , w której znajduje się oferta . Termin wniesienia wadium - należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest nie wystarczającym warunkiem do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1- posiadać uprawnienia do wykonania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia 2- posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. POTENCJAŁ KADROWY- Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub muszą przedstawić zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany do przedstawienia osób pełniących poniżej wymienione funkcje, i które muszą spełniać następujące warunki: a- osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Budowy - minimalna liczba osób : jedna (1) - minimalne kwalifikacje: posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w specjalności drogowej bez ograniczeń - minimalne doświadczenie zawodowe: co najmniej 36 miesięcy na stanowisku kierownika budowy branży drogowej lub kierownika robót branży drogowej, pełnienie funkcji kierownika budowy branży drogowej nad co najmniej dwoma (2) robotami drogowymi , co najmniej 24 miesięcy praktyki na budowie przy zabytkach nieruchomych . Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe należy rozumieć łączną ilość miesięcy przepracowanych na stanowisku jak proponowane, przy realizacji podobnych robót. Do doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy nie sumuje się okresu zatrudnienia danej osoby na innych budowach w tym samym czasie . Przez wymagany staż pracy należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień budowlanych do daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na portalu centralnym UZP - w Biuletynie Zamówień Publicznych . Przez podobne roboty branży drogowej rozumie się prace polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie nawierzchni dróg. Wymieniona osoba do pełnienia funkcji Kierownika budowy musi: - posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawą z 07.07.1994 r. Prawo budowlane w specjalności jak wyżej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów - posiadać dokument potwierdzający przynależność do polskiej , właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, z datą ważności na dzień otwarcia ofert. b- osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Robót Sanitarnych - minimalna liczba osób : jedna (1) - minimalne kwalifikacje: posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń- w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - minimalne doświadczenie zawodowe: 24 miesięcy na stanowisku kierownika robót branży sanitarnej Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe należy rozumieć łączną ilość miesięcy przepracowanych na stanowisku jak proponowane, przy realizacji podobnych robót. Do doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót nie sumuje się okresu zatrudnienia danej osoby na innych budowach w tym samym czasie . Przez podobne roboty branży sanitarnej rozumie się prace polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie sieci kanalizacyjnych lub wodociągowych Wymieniona osoba do pełnienia funkcji kierownika robót musi: - posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawą z 07.07.1994 r. Prawo budowlane w specjalności jak wyżej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów - posiadać dokument potwierdzający przynależność do polskiej , właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, z datą ważności na dzień otwarcia ofert. c - osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Robót Elektrycznych - minimalna liczba osób : jedna (1) - minimalne kwalifikacje: posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń -w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimalne doświadczenie zawodowe: 36 miesięcy na stanowisku kierownika robót branży elektrycznej lub elektroenergetycznej, w tym pełnienia funkcji kierownika robót nad minimum jedną (1) realizacją oświetlenia ulicznego na odcinku co najmniej jednego (1) kilometra . Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe należy rozumieć łączną ilość miesięcy przepracowanych na stanowisku jak proponowane, przy realizacji podobnych robót. Do doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót nie sumuje się okresu zatrudnienia danej osoby na innych budowach w tym samym czasie . Przez podobne roboty branży rozumie się prace polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie instalacji oświetlenia ulicznego . Wymieniona osoba do pełnienia funkcji kierownika robót musi: - posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawą z 07.07.1994 r. Prawo budowlane w specjalności jak wyżej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów - posiadać dokument potwierdzający przynależność do polskiej , właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, z datą ważności na dzień otwarcia ofert. POTENCJAŁ TECHNICZNY - Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami wymienionymi poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: a- wytwórnia mas bitumicznych o wydajności nie mniejszej niż 100Mg/godz. wyposażona w urządzenia automatycznego sterowania, czas transportu od załadunku do rozładunku nie może przekraczać dwóch(2) godzin pod warunkiem zachowania wymaganych właściwości i wymaganej temperatury przy wbudowaniu - minimalna liczba : jedna (1) sztuka Czas przejazdu mierzony będzie po trasie przejazdu samochodów od wytworni mas bitumicznych do każdego z punktów przebudowywanego odcinka ulicy, przy założeniu, że samochody po drogach poruszać się będą zgodnie z przepisami Kodeksu Drogowego. b- równiarka lub układarka do rozkładania mieszanki podbudowy, z elektronicznym sterowaniem grubością układanej warstwy - minimalna liczba : jedna (1) sztuka c- walce wibracyjne do zagęszczania podbudowy - minimalna liczba : jedna (1) sztuka d- układarki do układania masy bitumicznej, z elektronicznym sterowaniem grubości układanej warstwy - minimalna liczba : jedna (1) sztuka e- walce ogumione - minimalna liczba : jedna (1) sztuka f- frezarka - minimalna liczba : jedna (1) sztuka DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE- Wykonawca musi wykazać, że zrealizował ( zakończył) w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno (1) zadanie porównywalne pod względem złożoności jak i wartości z niniejszym zamówieniem, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni dróg o wartości nie mniejszej niż 3.500.000 zł (netto), kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody z powierzchni jezdni i oświetlenia ulicznego (ogólnie nazwanego robotami instalacyjnymi) o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 zł (netto). Porównywalność pod względem złożoności może być wykazana jednym zamówieniem lub dwoma tj. odrębnie - roboty drogowe i odrębnie - roboty instalacyjne. W przypadku wykazania wartości wykonanych robót w walutach innych niż PLN- wykonawca powinien również podać kwotę w tysiącach PLN , przeliczając kwoty wartości zadań rozliczanych w innych walutach na tysiące PLN wg kursu danej waluty, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski na dzień protokolarnego odbioru zadania. 3- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Wykonawca musi posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 300 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 000 PLN lub posiadać środki finansowe i zdolność kredytową na łączną kwotę co najmniej 300 000 PLN. 4- nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana systemem jedynkowym wg zasady spełnia _ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamów. przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich. ad. 2 - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych czynności przez te osoby - sporządzony według wzoru stanowiącego integralny załącznik nr 3 do IDW. oraz - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Do wykazu - dla Kierownika Budowy i Kierowników Robót należy dołączyć: - dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, - aktualne na dzień upływu terminu składania ofert zaświadczenia potwierdzające przynależność do polskiej, właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca może wykazać kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie załączając do Oferty proponowany przez Zamawiającego wzór CV- według wzoru stanowiącego załącznik 3.1 do IDW. - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponować wykonawca , sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik 4 do IDW . oraz - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń , jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. - wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik 5 do IDW . oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. ad. 3- - informację z banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, informację winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie warunku udziału w postępowaniu. ad. 4- - oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego integralny załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu . W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w/w dokument może być złożony przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną albo może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być podpisane przez pełnomocnika albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców składających ofertę wspólną..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szklarskaporeba.pl link: BIP.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie- ze strony internetowej za odpłatnością -równoważną cenie za wykonanie kopii w formie papierowej, po uprzednim złożeniu wniosku za posrednictwem faksu i dokonania wpłaty podanej kwoty.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2009 godzina 08:15, miejsce: siedziba Zamawiającego: Urząd Miasta Szklarska Poręba , ul . M. Buczka 2 , 58-580 Szklarska Poręba lub osobiście - w Biurze Obsługi Intresantów, adres j.w.-parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedsięwzięcie realizowane w ramach RPO dla województwa dolnośląskiego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.