eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa wraz z konfiguracją elementów telefonii IP współpracującej z systemem firmy Cisco dla Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-21

Poznań: Dostawa wraz z konfiguracją elementów telefonii IP współpracującej z systemem firmy Cisco dla Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 281214 - 2015; data zamieszczenia: 21.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Poznań - Stare Miasto w Poznaniu , ul. Młyńska 1a, 61-729 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 647 34 44, faks 0-61 647 34 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan-staremiasto.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z konfiguracją elementów telefonii IP współpracującej z systemem firmy Cisco dla Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wraz z konfiguracją elementów telefonii IP współpracującej z systemem firmy Cisco dla Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu. 1. Na przedmiot umowy składa się w szczególności: a) dostawa urządzeń - telefonów IP, przystawek, stacji bazowych, zgodnie z ofertą cenową stanowiącą załącznik nr 1 do umowy (spełniających wymogi wskazane w Załączniku nr 7 i 7a do SIWZ). Rodzaj zamawianego sprzętu ze wskazaniem lokalizacji: Nazwa Liczba ul. Młyńska 1a Liczba szt. ul. Dożynkowa 9h Liczba szt. ul. 27 Grudnia 15 Razem Telefon typ 1 6 - - 6 Telefon typ 2 45 6 3 54 Telefon typ 3 3 1 - 4 Typ 4 - Przystawka do telefonu IP typ 3 (BOI) 3 1 - 4 Typ 5 - Przystawka do telefonu IP typ 1 (Sekretariat) 2 - - 2 Typ 6 - Stacja bazowa systemu DECT IP 40 8 4 52 Telefon typ 7 195 48 14 257 b) dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim i kart gwarancyjnych do sprzętu. c) udzielenie gwarancji i zapewnienie serwisu gwarancyjnego na zasadach określonych w § 2 umowy (zał. nr 8 do SIWZ), d) wykonanie, w porozumieniu i przy udziale pracowników Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, prac konfiguracyjnych określonych w § 5 (zał. nr 8 do SIWZ) umowy wraz z przeszkoleniem 5 osób wskazanych przez Zamawiającego. Pod uwagę należy również wziąć współpracę w realizacji przedmiotowego zadania z wyznaczonymi pracownikami Sądu Apelacyjnego w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 i 7a do SIWZ. 2. Wymagania Zamawiającego: a) Wykonawca musi być autoryzowanym partnerem producenta oferowanych rozwiązań (telefony i urządzenia typ 1,2,3,4,5) oraz posiadać specjalizację z zakresu rozwiązań komunikacji głosowej - dokument potwierdzający autoryzacje (certyfikaty lub pisemne potwierdzenie producenta lub jego polskiego przedstawicielstwa) należy przedstawić zamawiającemu przed podpisaniem umowy. b) Całość dostarczanego sprzętu musi pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów na terenie Polski - przy podpisaniu umowy należy dołączyć odpowiednie oświadczenie producenta lub jego polskiego przedstawicielstwa. c) Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe a ich data produkcji nie może być starsza niż 6 m-c liczone od daty podpisania umowy. Zamawiający zastrzega, że w przypadku nie przedstawienia ww. dokumentów przed podpisaniem umowy, Zamawiający uzna, że Wykonawca uchyla się od podpisania umowy w myśl art. 94 ust.3 Pzp, co skutkuje zatrzymaniem wadium w związku z art. 46 ust.5 pkt 3 Pzp. Wspólny Słownik Zamówień - Kod CPV 32.55.00.00 sprzęt telefoniczny.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9 000,00 zł słownie: dziewięćtysięcyzłotychzerogroszy 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium można wnieść w formie: a) przelewu pieniężnego na rachunek bankowy: BGK 89 1130 1017 0021 1000 0990 0004 z dopiskiem wadium - przetarg nieograniczony na: Dostawa wraz z konfiguracją elementów telefonii IP współpracującej z systemem firmy Cisco dla Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, c) gwarancji ubezpieczeniowych, d) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w miejscu składania ofert, tj. pokój nr 119 I piętro, ul. Młyńska 1a, Poznań przed upływem terminu składania ofert. Treść gwarancji lub poręczenia musi zawierać okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego wynikające z art. 46 ust.4a-5 ustawy Pzp. 4. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 5. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp oraz zatrzymuje wadium zgodnie z art.46 ust.4a-5 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenie takie zawiera załącznik nr 4 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy: wykazali, że wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) dostawy wraz z wdrożeniem systemu komunikacji głosowej w sieciach zbudowanych w oparciu o technologię IP, o wartości równej lub większej niż 250 000,00 zł brutto każda, wynikająca z oddzielnej umowy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenie takie zawiera załącznik nr 4 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca: dysponował przy realizacji przedmiotu umowy zespołem składającym się z co najmniej 4 osób, które posiadają doświadczenie zawodowe przy wdrażaniu rozbudowanych systemów komunikacji głosowej. W tym nie mniej niż 2 osoby posiadające certyfikat CCNP, co najmniej 1 osobę posiadającą certyfikat CCIE oraz przynajmniej 1 osobę posiadającą certyfikat CCIE Collaboration.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenie takie zawiera załącznik nr 4 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty na podstawie której dokonano wyboru oferty, w następujących przypadkach, na określonych warunkach: a. dopuszczalne jest zwiększenie liczby płatności z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia o płatność za dostarczone Zamawiającemu urządzenia określone w załączniku nr 2 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Formularz cenowy) - aneks do umowy za zgodą Zamawiającego, b. dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy uniemożliwiających mu realizację prac - aneks do umowy na wniosek wykonawcy za zgodą Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan-staremiasto.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy Poznań - Stare Miasto w Poznaniu 61-729 Poznań, ul. Młyńska 1a pok. 119 I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy Poznań - Stare Miasto w Poznaniu 61-729 Poznań, ul. Młyńska 1a pok. 119 I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.