eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ INNEGO SPRZĘTU NA POTRZEBY PROJEKTU KOMPLEKSOWA INFORMATYZACJA PLACÓWEK STOWARZYSZENIA PO PIERWSZE RODZINA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2013-12-26

Warszawa: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ INNEGO SPRZĘTU NA POTRZEBY PROJEKTU KOMPLEKSOWA INFORMATYZACJA PLACÓWEK STOWARZYSZENIA PO PIERWSZE RODZINA
Numer ogłoszenia: 280971 - 2013; data zamieszczenia: 26.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie "Po pierwsze rodzina" , ul. Wojska Polskiego 29, 01-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 224 906 928, faks 228 393 957.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ INNEGO SPRZĘTU NA POTRZEBY PROJEKTU KOMPLEKSOWA INFORMATYZACJA PLACÓWEK STOWARZYSZENIA PO PIERWSZE RODZINA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sztuk: 1. Komputer typu serwer. Wewnętrzna w firmie archiwizacja wszystkich danych wytwarzanych przez system. Procesor: dwurdzeniowy procesor 3,5 GHz z pamięcią 8MB Pamięć operacyjna: 8GB DDR3 1600 MHz Napęd optyczny: Nagrywarka DVD-RW Dysk twardy: 2TB Grafika: karta graficzna o możliwości wyświetlania miliona kolorów. Sieć: przewodowa karta sieciowa PCI. Dwukierunkowa transmisja danych Full Duplex. Obsługiwane funkcje sieci: IEEE 802.1p, IEEE 802.1Q, IEEE 802.3x Interfejs Wi-Fi 802.11ac - zgodny z IEEE 802.11abgn Ekran typu: panoramiczny, przekątna minimum 19 cali, podświetlenie LED, błyszczącą powłoka, wyświetla miliony kolorów. Bezprzewodowa klawiatura i mysz optyczna Minimum 6 portów USB 3.0 System operacyjny i standardowe oprogramowanie biurowe do edycji pism, arkuszy kalkulacyjnych oraz przygotowywania prezentacji. Gwarancja: 2 lata 2. Sztuk: 1. Laptop notbook, Komputer osobisty. Procesor:dwurdzeniowy procesor przynajmniej 1,7 GHz z 4 MB pamięci podręcznej L3. Pamięć masowa flash o pojemności: przynajmniej 512 GB Pamięć operacyjna: 8GB LPDDR3 1600 MHz Grafika: Obsługa dwóch monitorów: możliwość wyświetlania obrazu w milionach kolorów na wyświetlaczu zintegrowanym oraz obraz w rozdzielczości maksymalnie do 2560 x 1600 pikseli na ekranie zewnętrznym. Ekran typu: panoramiczny, przekątna minimum 13 cali, podświetlenie LED, błyszczącą powłoka, wyświetla miliony kolorów. Obsługiwana rozdzielczości maksymalnie 1440x900 pikseli. Interfejs sieci: Wi-Fi 802.11ac - zgodny z IEEE 802.11abgn Porty zewnętrzne: przynajmniej dwa porty USB 3 (do 5 Gbs), port thunderbolt (do 10 Gbs) Wbudowane głośniki stereofoniczne Wbudowane dwa mikrofony Wbudowana kamera Bateria czas pracy: do 12 godzin pracy w sieci bezprzewodowej, 30 dni w stanie gotowości. Wbudowana bateria litowo-polimerowa, pojemność do 55 Wh Wielkość i waga, maksymalnie do: masa 1,4kg, wysokość 1,8 cm, szerokość 33 cm, głębokość 23 cm System operacyjny: dedykowany sprzętowo Standardowe oprogramowanie: biurowe do edycji pism, arkuszy kalkulacyjnych oraz przygotowywania prezentacji. Gwarancja: 2 lata 3. Sztuk: 2. Laptop notbook. Komputer osobisty. Procesor: dwurdzeniowy procesor przynajmniej 1,3GHz z 3 MB pamięci podręcznej L3. Pamięć masowa flash o pojemności: przynajmniej 128 GB Pamięć operacyjna: 4 GB LPDDR3 1600 MHz Grafika: Obsługa dwóch monitorów: możliwość wyświetlania obrazu w milionach kolorów na wyświetlaczu zintegrowanym oraz obraz w rozdzielczości maksymalnie do 2560 x 1600 pikseli na ekranie zewnętrznym. Ekran typu: panoramiczny, przekątna minimum 13 cali, podświetlenie LED, błyszczącą powłoka, wyświetla miliony kolorów. Obsługiwana rozdzielczości maksymalnie 1440x900 pikseli. Interfejs sieci: Wi-Fi 802.11ac - zgodny z IEEE 802.11abgn Porty zewnętrzne: przynajmniej dwa porty USB 3 (do 5 Gbs), port thunderbolt (do 10 Gbs) Wbudowane głośniki stereofoniczne Wbudowane dwa mikrofony Wbudowana kamera Bateria czas pracy: do 12 godzin pracy w sieci bezprzewodowej, 30 dni w stanie gotowości. Wbudowana bateria litowo-polimerowa, pojemność do 55 Wh Wielkość i waga, maksymalnie do: masa 1,4kg, wysokość 1,8 cm, szerokość 33 cm, głębokość 23 cm System operacyjny: dedykowany sprzętowo Standardowe oprogramowanie: biurowe do edycji pism, arkuszy kalkulacyjnych oraz przygotowywania prezentacji. Gwarancja: 2 lata 4. Sztuk: 7. Laptop notbook. Komputer osobisty. Procesor: dwurdzeniowy procesor 2,4 GHz z 3 MB pamięci podręcznej L3. Dysk twardy HDD: 250 GB lub więcej Wbudowana nagrywarka DVD-RW Pamięć operacyjna: 4 GB DDR3 1600 MHz Grafika: Możliwość wyświetlania obrazu w milionach kolorów. Ekran typu: panoramiczny, przekątna minimum 17 cali, podświetlenie LED, błyszczącą powłoka, wyświetla miliony kolorów. Interfejs sieci: Wi-Fi 802.11ac - zgodny z IEEE 802.11abgn 2 porty USB Wbudowane głośniki stereofoniczne Wbudowany mikrofon Wbudowana kamera Waga maksymalnie do 3kg System operacyjny i standardowe oprogramowanie biurowe do edycji pism, arkuszy kalkulacyjnych oraz przygotowywania prezentacji. Gwarancja: 2 lata 5. Sztuk: 5. Komputer stacjonarny. Komputer biurowy. Procesor: dwurdzeniowy procesor 3,5 GHz z pamięcią 4MB Pamięć operacyjna: 4GB DDR3 1600 MHz Napęd optyczny: Nagrywarka DVD-RW Dysk twardy: 500GB Grafika: karta graficzna o możliwości wyświetlania miliona kolorów. Sieć: przewodowa karta sieciowa PCI. Dwukierunkowa transmisja danych Full Duplex. Obsługiwane funkcje sieci: IEEE 802.1p, IEEE 802.1Q, IEEE 802.3x Interfejs Wi-Fi 802.11ac - zgodny z IEEE 802.11abgn Ekran typu: panoramiczny, przekątna minimum 17 cali, podświetlenie LED, błyszczącą powłoka, wyświetla miliony kolorów. Bezprzewodowa klawiatura i mysz optyczna Skaner dokumentów i fotografii Drukarka laserowa Drukarka kodów kreskowych Minimum 6 portów USB 3.0 System operacyjny i standardowe oprogramowanie biurowe do edycji pism, arkuszy kalkulacyjnych oraz przygotowywania prezentacji. Gwarancja: 2 lata Transport i montaż we wskazanym terminie i miejscu. 6. Sztuk: 5. Komputer stacjonarny z dodatkowym osprzętem. Komputer biurowy (dodatkowo umożliwia wprowadzanie danych za pomocą ekranu dotykowego komputera i logowanie przy pomocy czytnika kodów kreskowych). Procesor: dwurdzeniowy procesor 2,5 GHz z pamięcią 4MB Pamięć operacyjna: 4GB DDR3 1600 MHz Dysk twardy: 500GB Grafika: karta graficzna o możliwości wyświetlania miliona kolorów. Sieć: przewodowa karta sieciowa PCI. Dwukierunkowa transmisja danych Full Duplex. Obsługiwane funkcje sieci: IEEE 802.1p, IEEE 802.1Q, IEEE 802.3x Interfejs Wi-Fi 802.11ac - zgodny z IEEE 802.11abgn Ekran typu: panoramiczny, przekątna minimum 17 cali, podświetlenie LED, błyszczącą powłoka, wyświetla miliony kolorów. Dodatkowy monitor dotykowy o przekątnej minimum 15 cali. Czytnik kodów kreskowych Bezprzewodowa klawiatura i mysz optyczna Minimum 3 porty USB 3.0 System operacyjny i standardowe oprogramowanie biurowe do edycji pism, arkuszy kalkulacyjnych oraz przygotowywania prezentacji. Gwarancja: 2 lata Transport i montaż we wskazanym terminie i miejscu 7. Sztuk: 6. Komputer stacjonarny w specjalnej obudowie. Komputer stanowiący punkt publicznego dostępu do informacji dla interesantów, tzw. słupek umożliwiający wgląd do wybranych danych po uprzednim zalogowaniu do systemu za pomocą przeglądarki internetowej i wyświetlanej na ekranie dotykowym klawiatury. Obudowa: Słupek stanowiący obudowę komputera i zarazem stojak podtrzymujący ekran dotykowy wykonane z bezpiecznych materiałów mających atesty do zastosowania w ochronie zdrowia i edukacji dzieci. Kształt słupka ergonomiczny, kolorystyka wesoła, żywe kolory tęczy, wysokość słupka do 1,2 metra z wygodnym dostępem dla osób na wózkach inwalidzkich. Ekran typu monitor dotykowy o przekątnej 17 cali i możliwości wyświetlenia miliona kolorów. Procesor: przynajmniej dwurdzeniowy procesor 1,3 GHz z pamięcią 3MB Pamięć operacyjna: 1GB Dysk twardy: 250GB Grafika: karta graficzna o możliwości wyświetlania miliona kolorów. Sieć: przewodowa karta sieciowa PCI. Dwukierunkowa transmisja danych Full Duplex. Obsługiwane funkcje sieci: IEEE 802.1p, IEEE 802.1Q, IEEE 802.3x Interfejs WiFi 802.11ac - zgodny z IEEE 802.11abgn System operacyjny z obsługą przeglądarki internetowej. Gwarancja: 5 lat Transport i montaż we wskazanym terminie i miejscu 8. Sztuk: 5. Sygnalizacja przeciwpożarowa - jednostka centralna. Ochrona przeciwpożarowa w obiekcie. Urządzenie wykrywające pożar i sygnalizujące zagrożenie we wczesnej fazie za pomocą sygnałów dźwiękowych z wbudowanego głośnika i świetlnych z wbudowanej lampy. Urządzenie umożliwia transmisję danych o stanie poszczególnych czujek drogą internetową po protokole http. Gwarancja: 5 lat Transport i montaż we wskazanym terminie i miejscu 9. Sztuk: 100. Sygnalizacja przeciwpożarowa - czujniki Ochrona przeciwpożarowa w obiekcie. (czujniki kompatybilne z zakupionym sygnalizatorem przeciwpożarowym) Czujniki przeciwpożarowe kompatybilne z jednostka centralną. Gwarancja: 3 lat Transport i montaż we wskazanym terminie i miejscu 10. Sztuk: 5. Cyfrowy rejestrator danych z kamer przemysłowych. Rejestruje i przechowuje dane z kamer. Cyfrowy rejestrator obrazu przynajmniej spełniający parametry: 16 kanałowy z 400 kls w rozdzielczości 4CIF lub H.264 Pojemność: 1 TB Interfejs sieciowy: sieć bezprzewodowa lub sieć wewnętrzna LAN Urządzenie umożliwia na udostępnianie danych wideo oraz sterowanie kamerami po protokole http. Nagrywarka DVD-RW Ekran: LCD 17 cali Klawiatura i mysz bezprzewodowe Gwarancja: 2 lata Transport i montaż we wskazanym terminie i miejscu 11. Sztuk: 25. Kamery przemysłowe. (kamery kompatybilne z zakupionym cyfrowym rejestratorem obrazu). Kolorowe kamery dostosowane do filmowania w dzień i noc, parametry przynajmniej: 700TVL, 960H, obiektyw 2,8-12mm, oświetlacz IR zasięg do 30m (36 diod), funkcja UTC. Kompatybilne z rejestratorem danych. Obudowa: kopułkowa podwieszana do sufitu Gwarancja: 3 lata Transport i montaż we wskazanym terminie i miejscu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy, zgodnie z zał. 1 do SIWZ (dotyczy I, II i III części zamówienia).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy, zgodnie z zał. 1 do SIWZ (dotyczy I, II i III części zamówienia).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy, zgodnie z zał. 1 do SIWZ (dotyczy I, II i III części zamówienia).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy, zgodnie z zał. 1 do SIWZ (dotyczy I, II i III części zamówienia).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy, zgodnie z zał. 1 do SIWZ (dotyczy I, II i III części zamówienia).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia nw. okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) w wypadku zmian podmiotowych po stronie wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 2) w wypadku zmian nr rachunku bankowego wykonawcy, na który jest płacone wynagrodzenie, 3) w wypadku zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) w wypadku zmian terminu wykonania umowy oraz terminu płatności, jeżeli opóźnienie w dostawie będzie następowało z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, 5) w wypadku zmian w zakresie rodzaju/modelu sprzętu w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia sprzętu, w szczególności zakończenia produkcji, niedostępności na rynku, umowę można zmienić co do rodzaju/typu/modelu Urządzenia, pod warunkiem, Urządzenia będą nowszą wersją oferowanego modelu, będą miały lepsze wszystkie parametry, bądź część parametrów i pozostałe parametry bez zmian, z jednoczesnym zachowaniem wymagań określonych przez Zamawiającego dla dostarczanych Urządzeń w nin. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 6) w wypadku zmian przepisów prawa związanych z realizacją zamówienia (w szczególności VAT, przepisy branżowe związane z przedmiotem zamówienia), 7) w wypadku zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy albo zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które były niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 8) w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. Zmiany umowy określone w ppkt 4 i 5 nie będą skutkować zmianą wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy z tytułu realizacji umowy ani naliczeniem kar umownych, bądź odsetek ustawowych za zwłokę dla którejkolwiek ze stron tej umowy. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażona w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany umowy, muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aga.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: 01-515 Warszawa, al. Wojska Polskiego 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2014 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: 01-515 Warszawa, al. Wojska Polskiego 29.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.