eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › Remont pomieszczeń w Ośrodku Zdrowia w Muszynie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-18

Muszyna: Remont pomieszczeń w Ośrodku Zdrowia w Muszynie.
Numer ogłoszenia: 275353 - 2013; data zamieszczenia: 18.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250911 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Muszynie, ul. Zefirka 6, 33-370 Muszyna, woj. małopolskie, tel. 18 471 40 37, faks 18 471 45 43.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w Ośrodku Zdrowia w Muszynie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane remontowe pomieszczeń Ośrodka Zdrowia w Muszynie w zakresie: - rejestracji i pomieszczenia socjalnego, - poczekalni dziecka chorego, - poczekalni dziecka zdrowego - korytarzy. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu: 1. Rejestracja i pomieszczenie socjalne: a) Rozbiórka ściany z cegły - 12,64 m2 b) Wykucie parapetu - 1,50 mb c) Wymurowanie oraz uzupełnienie ścian z cegły - 14,16 m2 d) Montaż umywalki wraz z doprowadzeniem wody e) Przecieranie istniejących tynków ścian i sufitów - 11,97 m2 f) Wykonanie tynków zwykłych. - 19,84 m2 g) Malowanie ścian i sufitów wraz z gruntowaniem- 79,67 m2 h) Rozebranie posadzek z wykładziny z tworzyw sztucznych - 26,89 m2 i) Wyrównanie podłoży wraz z gruntowaniem i wykonaniem wylewki samopoziomującej - 26,89 m2 j) Ułożenie wykładzin z tworzyw sztucznych zgrzewanych - 26,89 m2 2. Poczekalnia dziecka zdrowego: a) Przecieranie istniejących tynków ścian i sufitów - 18,32 m2 b) Ługowanie farby olejnej ze ścian - 35,82 m2 c) Gruntowanie ścian i sufitów- 91,62 m2 d) Malowanie ścian i sufitów - 55,80 m2 e) Wykonanie stiuku na ścianach - 35,82 m2 , f) Rozebranie posadzek z tworzyw sztucznych - 20,76 m2 g) Wyrównanie podłoży wraz z gruntowaniem i wykonaniem wylewki samopoziomującej - 20,76 m2 h) Ułożenie wykładzin z tworzyw sztucznych zgrzewanych - 20,76 m2 3. Poczekalnia dziecka chorego: a) Przecieranie istniejących tynków ścian i sufitów - 24,47 m2 b) Ługowanie farby olejnej ze ścian - 43,29 m2 c) Gruntowanie ścian i sufitów- 108,01 m2 d) Malowanie ścian i sufitów - 64,72 m2 e) Wykonanie stiuku na ścianach - 43,29 m2 , f) Rozebranie posadzek z tworzyw sztucznych - 22,32 m2 g) Wyrównanie podłoży wraz z gruntowaniem i wykonaniem wylewki samopoziomującej - 22,32 m2 h) Ułożenie wykładzin z tworzyw sztucznych zgrzewanych - 22,32 m2 4. Korytarze a) Wyburzenie żelbetowych pochylni na schodach - 0,35 m3 b) Wykucie z muru drzwi - 43 szt. c) Uzupełnienie schodów z betonu - 1,050 m3 d) Demontaż balustrad i pochwytów - 48,76 mb e) Rozbiórka drewnianego sufitu - 20,27 m2 f) Wykonanie sufitu z płyt g-k - 20,27 m2 g) Montaż drzwi aluminiowych - 49 szt. h) Przecieranie istniejących tynków ścian i sufitów - 172,98 m2 i) Ługowanie farby olejnej ze ścian - 292,92 m2 j) Gruntowanie ścian i sufitów- 825,45m2 k) Malowanie ścian i sufitów - 465,13 m2 l) Wykonanie stiuku na ścianach - 292,92 m2 , m) Rozebranie posadzek z tworzyw sztucznych - 225,00 m2 n) Wyrównanie podłoży wraz z gruntowaniem i wykonaniem wylewki samopoziomującej - 225,00 m2 o) Ułożenie wykładzin z tworzyw sztucznych zgrzewanych - 225,00 m2 p) Oczyszczenie schodów wraz z usunięciem pasów z farby olejnej - 61,69 m2 q) Wymiana kratek wentylacyjnych - 9 szt. r) Malowanie krat, szafek itp. farba olejną - 13,96 m2 Wykonawca wykona cały zakres robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu materiałów, które mają zostać wbudowane celem ich uzgodnienia i zatwierdzenia przez Zamawiającego. W szczególności dotyczy to: - wykładziny PCV - kolorystyki stiuku, ścian i sufitów - balustrad i pochwytów - stolarki drzwiowa. Uwaga: Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie! Montaż nowej stolarki drzwiowej wymaga powiększenia otworów. Stolarka drzwiowa do gabinetów lekarskich - 25 kpl, powinna posiadać klasę izolacyjności akustycznej min. 32 dB. W wycenie należy ująć także wymianę drzwi zewnętrznych, wejściowych do Ośrodka Zdrowia - 1 kpl. Rozwiązania równoważne Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w postępowaniu opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały normy. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak aby Zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.23.30 - Roboty w zakresie naprawy betonu 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.22.10 - Wykładanie ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Instalacyjnych i Handel WOD.-KAN. - C.O. i GAZ Kania Łukasz, 33-300 Nowy-Sącz, ul. Pijarka 18/7, 33-300 Nowy-Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 176231,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 187900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 187900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 256412,43

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.