To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-17
Toruń: Dostawa odzieży letniej i zimowej dla członków Zespołów Wyjazdowych Stacji Pogotowia
Numer ogłoszenia: 274289 - 2013; data zamieszczenia: 17.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 436646 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera, ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6101510, faks 56 6596128.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży letniej i zimowej dla członków Zespołów Wyjazdowych Stacji Pogotowia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży letniej i zimowej dla członków Zespołów Wyjazdowych Stacji Pogotowia.
2. Specyfikację asortymentowo-ilościowo -cenową określa Załącznik Nr 2 do SIWZ.
1) Umundurowanie całosezonowe w skład którego musi wchodzić:
- kurtka całosezonowa
- kurtka polar
- spodnie zimowe
- 2 kpl. elementów odblaskowych
Opis przedmiotu zamówienia
Kurtka całosezonowa i kurtka polar muszą posiadać rzepy umożliwiające przyklejenie wymiennych elementów odblaskowych, takich jak oznaczenia systemu oraz funkcji w postaci nadruku na materiale odblaskowym.
Damskie w rozmiarach: S - M - 8 kpl.
Męskie w rozmiarach:M - XXL - 72 kpl.
Rozmiary nietypowe: XXXL- XXXXL - 5 kpl.
2) Umundurowanie letnie w skład którego musi wchodzić:
- koszula z długim rękawem
- spodnie letnie
Koszula musi posiadać rzepy umożliwiające przyklejenie wymiennych elementów odblaskowych.
Damskie w rozmiarach: S - M - 16 kpl.
Męskie w rozmiarach:M - XXL - 160 kpl.
Rozmiary nietypowe: XXXL- XXXXL - 10 kpl.
3) Koszulka z krótkim rękawem typu Polo męska i damska zapinana z przodu na trzy guziki
Koszulka z materiału o gramaturze min. 180/m2, zawierająca w składzie min. 30% bawełny.
Z przodu koszulki po lewej stronie emblemat o treści:
Państwowe Ratownictwo Medyczne z krzyżem Esculap
Damskie w rozmiarach: S - M - 96 szt.
Męskie w rozmiarach:M - XXL - 432 szt.
Rozmiary nietypowe: XXXL- XXXXL - 30 szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2a.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnej odpowiedzialności za jakość dostarczanego przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji (potwierdzonej dokumentem gwarancyjnym) na dostarczoną odzież, licząc od dnia dostawy do magazynu Zamawiającego.
6. Dokument gwarancyjny musi określać sposób używania, konserwacji odzieży oraz postanowienia dotyczące składania i rozpatrywania reklamacji.
7. Oferowana odzież musi spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 18.10.2010 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego.
8. Wymagany sposób pakowania odzieży:
a) każda sztuka lub komplet odzieży w oddzielnym przeźroczystym worku,
b) każdy worek musi być oznaczony etykietą zawierającą informację o wyrobie: rodzaj odzieży i rozmiar.
9. W przypadku reklamacji koszt przesyłki odzieży pokrywa Wykonawca.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania rozmiarów nietypowych w ilościach podanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa odzieży letniej i zimowej dla członków Zespołów Wyjazdowych Stacji Pogotowia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WOJDAK Sp. z o. o., ul. Hauke Bosaka 9, 25-214 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 158000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 122348,10
Oferta z najniższą ceną: 122348,10 / Oferta z najwyższą ceną: 220908,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych dla modernizacji systemów ogrzewania w budynkach przy ul. PCK 34, Sobieskiego 15, Sobieskiego 27oraz Sobieskiego 39 w Toruniu.
- Remont łazienek uczniowskich w budynku III Liceum Ogólnokształcącego im. S.B. Lindego w Toruniu 6 łazienek - 3 łazienki damskie i 3 męskie.
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku MYŚLĘCINEK Spółka z o. o. w Bydgoszczy
- Dostawa leków (IX)
- Budowa placu zabaw na Bielawach, ul. Tarnowska w Toruniu
- Zaprojektowanie wraz z budową oświetlenia przy ul. Chopina w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.