eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brynek › Roboty budowlane z zakresu konserwacji dróg wewnątrzzakładowych w Nadleśnictwie Brynek, leśnictwie Górniki w roku 2011zadnie nr 1Remont drogi nr 73 i 73A zadanie nr 2Remont drogi nr 75



Ogłoszenie z dnia 2011-09-05

Brynek: Roboty budowlane z zakresu konserwacji dróg wewnątrzzakładowych w Nadleśnictwie Brynek, leśnictwie Górniki w roku 2011: zadnie nr 1: Remont drogi nr 73 i 73A zadanie nr 2: Remont drogi nr 75
Numer ogłoszenia: 274106 - 2011; data zamieszczenia: 05.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brynek , ul. Grabowa 3, 42-690 Brynek, woj. śląskie, tel. 032 2857491, faks 032 2857491.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/brynek

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane z zakresu konserwacji dróg wewnątrzzakładowych w Nadleśnictwie Brynek, leśnictwie Górniki w roku 2011: zadnie nr 1: Remont drogi nr 73 i 73A zadanie nr 2: Remont drogi nr 75.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje roboty budowlane w Nadleśnictwie Brynek: Zadanie nr 1: REMONT ODCINKA DROGI NR 73 I 73A W LEŚNICTWIE GÓRNIKI O DŁUGOŚCI 800 MB Remont drogi leśnej polega na wykonaniu: Nowej konstrukcji nawierzchni wraz z ujednoliceniem szerokości nawierzchni do 3,00m oraz wykonaniu poboczy o szerokości 0,50m Skrzyżowań z drogami prostopadłymi w 3 punktach Dwóch mijanek, jezdnię na mijankach należy poszerzyć do 6,00m Rowu odwadniającego drogę: lewostronnego o długości 374,00m i prawostronnego o długości 426,00 Czyszczeniu i regulacji rowów wzdłuż drogi gminnej o długości 120,00m Rowu, który odprowadza wody deszczowe do lasu (długość 50,00m) Rowu zlokalizowanego prostopadle do skrzyżowania. Czyszczeniu i regulacji rowów przy przepuście na długości 25,00m Likwidacji przepustu przy skrzyżowaniu Budowie czterech przepustów. Wszystkie przepusty zaprojektowano o średnicy 600mm. Zadanie nr 2: REMONT ODCINKA DROGI NR 75 W LEŚNICTWIE GÓRNIKI O DŁUGOŚCI 785MB Remont drogi leśnej polega na wykonaniu: Nowej konstrukcji nawierzchni wraz z ujednoliceniem szerokości nawierzchni do 3,00m oraz wykonaniu poboczy o szerokości 0,50m Dwóch skrzyżowań z drogami prostopadłymi. Dwóch mijanek. Jezdnię na mijankach należy poszerzyć do 6,00m Rowu odwadniającego lewostronnego równoległego do drogi, które znajduje na całej długości drogi Czyszczeniu i regulacji rowów prostopadłych do drogi na długości 25,00m. Rowy znajdują po obu stronach drogi Rowu prostopadłego do drogi, który odprowadza wody deszczowe do lasu. Rowu równoległego do drogi gminnej Wymianie 2 istniejących przepustów oraz budowie 2 nowych Wszystkie przepusty zaprojektowano o średnicy 600mm. Dokumentacja dla obu zadań jest dostępna w siedzibie nadleśnictwa, załączniki do SIWZ nr 3 a i b stanowią przedmiary robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zadanie nr 1: 7 500 zł słownie złotych: siedem tysięcy pięćset złotych. zadanie nr 2: 7 400 zł słownie złotych: siedem tysięcy czterysta złotych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę posiadaną wiedzą i doświadczeniem w zakresie wykonawstwa przedmiotu zamówienia polegającym na wykazaniu w ofercie, robót budowlanych z ostatnich 5 lat w zakresie konserwacji dróg leśnych wewnątrzzakładowych o wartości minimum 2 mln zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy dokument(-y) określające zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podst. art. 144 ust. PZP przewiduje, że zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w zakresie terminu wykonania umowy, za obopólną zgodą, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania umowy w sposób należyty, wyłącznie w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej zrealizowanie zamówienia w terminie przewidzianym umową lub przypadku wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających jej realizację w wyznaczonym terminie (opady powodujące podtopienia lub utrudniające prace maszynami bez uszkodzeń w istniejącej infrastrukturze itp.). Siłę wyższą należy rozumieć jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia o charakterze nagłym, niezależne od woli stron i działalności ludzkiej, w szczególności działanie żywiołów o skutku katastrofalnym w postaci powodzi, huraganu, uderzenia pioruna, gradobicia itp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/brynek/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Brynek, ul. Grabowa 3, 42-690 Tworóg, pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2011 godzina 08:45, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Brynek, ul. Grabowa 3, 42-690 Tworóg, pokój nr 1(sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 30.09.2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.