Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-16
Olsztyn: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży wodno-melioracyjnej, realizowanymi w ramach zadania Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Biskupiec, gm. Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie.
Numer ogłoszenia: 273481 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233323 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Warmińsko-Mazurskie - Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie, ul. Partyzantów 24, 10-526 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 521 71 00, faks 89 521 71 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży wodno-melioracyjnej, realizowanymi w ramach zadania Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Biskupiec, gm. Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego, zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi tę problematykę, m. in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) nad robotami branży wodno-melioracyjnej, realizowanymi w ramach zadania Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Biskupiec, gm. Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie. Celem zamówienia jest pełnienie nadzoru nad robotami budowlanymi, a zakres świadczonych usług obejmuje m. in.: 1)wykonywanie czynności inspektora nadzoru zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane) i zasadami wiedzy technicznej, 2)kontrolowanie zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową i wydanymi decyzjami, 3)wnioskowanie do Zamawiającego o wprowadzenie rozwiązań zamiennych ewentualnie robót dodatkowych, których konieczność realizacji wynikła w trakcie wykonania robót, lub zgłaszanych przez kierownika budowy. 4)kontrolowanie prawidłowości realizacji zadania z planem BIOZ, 5)czuwanie i odpowiedzialność nad przestrzeganiem przepisów bhp przy realizacji inwestycji, 6)udzielanie stosownych wyjaśnień Wykonawcy robót, odnośnie wszelkich wątpliwości powstałych w toku realizacji zadania, 7)dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy, 8)kontrolowanie i egzekwowanie właściwej jakości robót i wyrobów budowlanych, w tym kontrola zgodności z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi normami, 9)podejmowanie działań dla zabezpieczenia terminowej realizacji robót zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym robót oraz informowanie Zamawiającego o konieczności ewentualnej aktualizacji ww. harmonogramu, niezwłocznie po zaistnieniu zdarzenia stanowiącego podstawę wprowadzenia przedmiotowych zmian 10)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz egzekwowanie usunięcia stwierdzonych wad i usterek, 11)sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 12)dokonywanie w dzienniku budowy wpisów o gotowości do odbioru oraz udziału w czynnościach odbioru technicznego poszczególnych części określonych w umowie z Wykonawcą robót oraz odbioru końcowego inwestycji i przekazaniu ich do użytkowania, 13)udział (na żądanie Zamawiającego) w pracach komisji technicznych na budowie lub u Zamawiającego, 14)kompletowanie oraz weryfikowanie dokumentacji powykonawczej, w tym sprawdzanie i weryfikacja obmiarów oraz kosztorysów powykonawczych a także kosztorysów na ewentualne roboty zamienne lub dodatkowe, oraz przekazanie jej przed rozpisaniem odbioru końcowego robót kierownikowi RO, 15)rozliczanie inwestycji m. in. sprawdzenie i opisanie faktur przedłożonych przez Wykonawcę robót, pod względem merytorycznym, kosztorysów powykonawczych oraz innych dokumentów załączonych do rozliczenia tych robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz wytycznymi organów nadrzędnych odpowiedzialnych za realizację inwestycji objętych PROW 2007-2013 16)sporządzanie i przekazywanie do odpowiedniego terytorialnie RO podpisanych protokołów częściowych i końcowego odbioru robót wraz ze sprawdzeniem rozliczenia finansowego prac oraz obmiaru wykonanych robót, 17)uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych i egzekwowanie usunięcia stwierdzonych wad w okresie gwarancji i rękojmi dla robót objętych zamówieniem, na podstawie odrębnego zlecenia, w przypadku zaistnienia po zakończeniu inwestycji kwestii spornych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót, Inspektor nadzoru zobowiązany jest do uczestnictwa w działaniach mających na celu rozstrzygnięcie tych kwestii poprzez sporządzenie niezbędnych dokumentów, w tym m.in. opinii, weryfikacji, itp. przez cały okres udzielonej przez Wykonawcę robót gwarancji i rękojmi; 18)egzekwowanie od Wykonawcy robót obsługi geodezyjnej i inwentaryzacji powykonawczej robót, 19)sporządzanie i przekazywanie do odpowiedniego terytorialnie RO, co dwa tygodnie oraz na dzień zakończenia prac, sprawozdania o stanie zaawansowania robót (wyłączając okres, w którym nie są prowadzone roboty) obrazującej: postęp robót, napotkane problemy oraz propozycje ich rozwiązania, przyczyny opóźnień, zaangażowanie sprzętowe i osobowe Wykonawcy robót, dokumentację fotograficzną, inne dokumenty związane z realizowaną inwestycją. 20)weryfikacji dokumentacji technicznej, sporządzanej przez Wykonawcę robót, w celu przedłożenia do organów nadzoru budowlanego, 21)rozliczenie umowy na roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia, 22) współpracę ze wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego (w tym z pracownikami odpowiedniego terytorialnie R.O. oraz osobami sprawującymi inne nadzory m.in. nadzór archeologiczny, konserwatorski, ichtiologiczny) oraz informowanie ich o terminach prac wymagających danego nadzoru w przypadku gdy prowadzenie nadzorów jest wymagane. 23)w przypadku konieczności pełnienia innych nadzorów (nadzoru archeologicznego, konserwatorskiego, ichtiologicznego itp.) koordynacja tych prac, 24) pobyt w biurze RO właściwego terytorialnie dla realizowanej inwestycji raz w tygodniu w terminie wcześniej uzgodnionym z kierownikiem RO (oraz na wezwanie Zamawiającego) w celu przekazania informacji, sprawozdań oraz dokumentów dotyczących nadzorowanej inwestycji (wyłączając okres, w którym nie są prowadzone roboty ), 25)pobyt na budowie, co najmniej dwa razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego potwierdzony wpisem do dziennika budowy (wyłączając okres, w którym nie są prowadzone roboty) a także potwierdzoną przez kierownika budowy i kierownika właściwego terytorialnie RO kartą nadzoru inwestorskiego (załącznik nr 2 do umowy) , 26)zapewnienie sprawowania nadzoru elektrycznego podczas wykonywania robót branży elektrycznej tj. m.in. przy wykonaniu zasilania zalicznikowego urządzeń przepompowni wody, przy robotach związanych z montażem i instalacją szafy zasilająco-sterowniczej oraz instalacją do urządzeń technologicznych. 2. Charakterystyka zadania budowlanego, nad którym sprawowany będzie nadzór: Zakres robót inwestycyjnych wymagających nadzoru inwestorskiego, został opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót będącymi załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu przetargowym na wykonanie robót pn. Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Biskupiec, gm. Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie. Powyższe opracowania zamieszczone zostały na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.zmiuw.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=188:budowa-zbiornika-retencyjnego-w-m-biskupiec-gm-biskupiec-woj-warminsko-mazurskie&catid=86:inwestycje-melioracyjne&Itemid=476..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie współfinansowane ze środków UE w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013, działanie 125 Schemat II Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa, przez gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOJEWÓDZKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WOJEWÓDZKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH SP. Z O.O.
- Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o.o, Dąbrowszczaków 39, 10-542 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1028231,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29274,00
Oferta z najniższą ceną: 29274,00 / Oferta z najwyższą ceną: 111000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wykonanie dokumentacji projektowych na budowę obiektów inżynierskich zlokalizowanych na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 3 zadania
- Usługi ochrony osób i mienia
- Remont pomieszczeń parteru w budynku nr 4 w Olsztynie - postępowanie nr 35/RB
- Zakup samochodu ciężarowego z kontenerem i windą załadunkową na potrzeby Teatru im. Stefana Jaracza w Olsztynie.
- Dostawa stołów operacyjnych weterynaryjnych, wózka weterynaryjnego oraz cylindrów do analiz areometrycznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Wykonanie remontu naświetla zewnętrznego w pałacu w Łężanach gm. Reszel
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn.: "Budowa oczyszczalni ścieków w Gajewie wraz z budową rurociągu odprowadzającego ścieki oczyszczone"
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej na DK 25 na odc. Zbiersk - Stawiszyn.
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach zadania Odpłatne pozyskanie w trwały zarząd oraz przebudowa nieruchomości w Świdniku przy ul. Konopnickiej 3 na potrzeby Pierwszego US w Lublinie
- Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego na realizacją zadania pn. "Budowa drogi gminnej na terenie osiedla Wyszyńskiego 7 w Zielonce"
- "Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 263 w m. Ślesin wraz z budową mostu przez Kanał Ślesiński"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.:"Przebudowa drogi nr 336047T ul. Partyzantów w Kunowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.