eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Małomice › ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SZKOLNEGO Z PRZEZNACZENIEM NA MAŁOMICKI OŚRODEK KULTURY W MAŁOMICACH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-29

Małomice: ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SZKOLNEGO Z PRZEZNACZENIEM NA MAŁOMICKI OŚRODEK KULTURY W MAŁOMICACH
Numer ogłoszenia: 27326 - 2012; data zamieszczenia: 29.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małomicki Ośrodek Kultury , ul. Szkolna 1, 67-320 Małomice, woj. lubuskie, tel. 68 3769028, faks 68 3769028.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokmalomice.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SZKOLNEGO Z PRZEZNACZENIEM NA MAŁOMICKI OŚRODEK KULTURY W MAŁOMICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie w II CZĘŚCIACH. Wykonawca może ubiegać się o realizację: - jednej wybranej CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, składając ofertę na wybraną CZĘŚĆ zamówienia - lub każdej CZĘŚCI zamówienia i wówczas składa po jednej ofercie na każdą część zamówienia. 2.2. CZĘŚĆ I PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PN.: ROZBUDOWA I RZEBUDOWA WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SZKOLNEGO Z PRZEZNACZENIEM NA MAŁOMICKI OŚRODEK KULTURY W MAŁOMICACH. Część I obejmuje w szczególności : A. ROBOTY REMONTOWO- BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA: 1) Rozbudowie istniejącego budynku szkolnego przy ulicy Szkolnej 1 w Małomicach o zespół wejściowy, pochylnię dla osób niepełnosprawnych, schody zewnętrzne wraz z podestem ( podjazd nr 1 i podjazd nr 2). 1a). Zespół wejściowy obejmuje w szczególności wykonanie: - ław fundamentowych żelbetowych z betonu, - ścian fundamentowych z bloczków betonowych, - wieńców żelbetowych, słupków z cegły klinkierowej i nadproży ceglanych, - żelbetowej płyty zadaszającej, - stolarki okiennej i drzwiowej, - posadzki, - tynków wewnętrznych, - malowania ścian wewnętrznych i sufitów - wymaganych instalacji wewnętrznych - wg załączonej dokumentacji technicznej. 1b) Pochylnia dla osób niepełnosprawnych, schody zewnętrzne wraz z podestem obejmują wykonanie : - podjazdu nr 1 - wejście główne ze schodami (1 stopień) - podjazdu nr 2 - wejście od strony Klubu Seniora (2 stopnie), - płyty pochylni, podestu, warstw wierzchnich schodów i podjazdów z płytek gresowych antypoślizgowych, poręczy. 2) Przebudowie istniejącego budynku, obejmującej w szczególności : - wykonanie wzmocnienia istniejącego stropu parteru nad pomieszczeniami 1.6 i 1.5. - wykonanie podciągów na parterze budynku - pomiędzy pomieszczeniami 1.3 i 1.4., - wykonanie podciągów w pomieszczeniach 1.12. ,1.10, 1.9, 1,7, 1,5; 2a) Przebudowie istniejących pomieszczeń na parterze i piętrze budynku, poprzez wykonanie nowych ścianek działowych. W wyniku przebudowy powstaną następujące pomieszczenia - na parterze: sala śpiewu i tańca , sala projekcyjna, sala Klubu Seniora, pomieszczenia techniczne, węzły sanitarne, - na piętrze: sala dla młodzieży, sala dla dzieci, sala komputerowa, sala dla dorosłych, pomieszczenia biurowe, pomieszczenia techniczne; 3) Wykonanie tynków wewnętrznych i sufitów podwieszanych; 4) Wykonanie robót podłogowych i posadzkowych : podłogi z wykładziną obiektową na gruncie, podłoga z płytek gres na gruncie, podłoga z płytek gres na stropie, parkiet, podłogi z deski barlineckiej; 5) Malowanie ścian i sufitów; 6) Wymiana stolarki okiennej (okna oddymiające), łącznie z ościeżnicami, wymiana stolarki drzwiowej łącznie z ościeżnicami; 7) Wykonanie instalacji wentylacyjnej - kominy wentylacyjne. B. ROBOTY SANITARNE 1) Wymiana instalacji sanitarnej, w zakresie której w szczególności należy wykonać: - wewnętrzną instalację wodociągową, w tym: rozdzielenie wewnętrznej instalacji - na wodociągową do celów socjalno- bytowych i przeciwpożarową, wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej; - instalację kanalizacji sanitarnej - instalację centralnego ogrzewania - instalację gazową w tym : wykonanie kotłowni gazowej ( na parterze budynku); 2) Wykonanie przyłącza wodociągowego; 3) Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej. C.ROBOTY ELEKTRYCZNE I WYPOSAŻENIE SALI PROJEKCYJNEJ 1) Elektryczna instalacja wewnętrzna obejmuje : - wybudowanie nowej linii zasilającej - tablice rozdzielcze - instalacja oświetlenia /przewody, puszki , gniazda wtyczkowe/ - oprawy oraz osprzęt - instalacja odgromowa, połączenia wyrównawcze 2) Wyposażenie sali projekcyjnej w urządzenia audiowizualne: - ekran elektryczny: o powierzchni projekcyjnej 350/263, format obrazu 4:3, elektryczny sposób rozwijania, z możliwością projekcji 3D, szt. 1 ; - projektor: 3D kontrast dynamiczny150000:1, jasność 1000 lumenów ANSI, rozmiar wyświetlanego obrazu 40 do 300 cali, trybuny kinowe 3 - szt .1; - telewizor : 64 call, full HD, obsługa 3D - szt.1; - kino domowe : aluminiowy panel przedni (szczotkowany), bezpośrednia, cyfrowa transmisja audio z iPod / iPhone v1, 4a z 3D, PQLS, iControl, AV app, Dolby Digital, Dolby True HD, Dolby Digital Plus, Dolby Digital EX, Dolby Pro - szt.1; - czytnik Ebook: ekran dotykowy 10,2 bis, wbudowana pamięć min 2 GB, moduł WiFi- szt.5; - aparat fotograficzny: rozdzielczość 14,8 megapikseli w tym 14,2 efektywnych megapikseli, stabilizator: stabilizowany obiektyw AF-S DX 18-55VR, zoom optyczny : zależnie od obiektywu, wyswietlacz : ekran TFT3bis (7,6 cm) - szt. 1 D.WYPOSAŻENIE 1) Zakup podestu i sceny - 1 2) Zakup foteli kinowych- szt. 36 2.3. CZĘŚĆ II PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DOTYCZY: ROZBUDOWY I PRZEBUDOWY WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SZKOLNEGO Z PRZEZNACZENIEM NA MAŁOMICKI OŚRODEK KULTURY W MAŁOMICACH - REMONT DACHU I RENOWACJA ELEWACJI BUDYNKU Cześć II przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje: ROBOTY DEKARSKIE, W TYM: 1) Rozbiórkę pokrycia dachowego 2) Wymiana łat drewnianych 3) Montaż dachówki ceramicznej karpiówki 4) Montaż gąsiorów 5) Impregnacja istniejącej konstrukcji drewnianej 6) Rynny, rury spustowe, obróbki blacharskie 7) Renowacja elewacji budynku z cegły licówki 2.4. INFORMACJE DODATKOWE NIEZBĘDNE DO WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Dotyczy I CZĘŚCI przedmiotu zamówienia : Wykonawca jest zobowiązany do : 1) Wykonania i zamontowania dwóch tablic, zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej w zakresie informacji i promocji dla beneficjentów : - tablicę informacyjną w trakcie trwania robót budowlanych, iż przedmiot zamówienia został dofinansowany przez Unię Europejską, - tablicę pamiątkową po zakończeniu robót budowlanych. Na obu tablicach winny znaleźć się : logo programu i emblemat Unii Europejskiej. Tablica informacyjna powinna zawierać elementy: - emblemat Unii Europejskiej, - logo programu, - odniesienie do Europejskiego Funduszu Rolnego Rozwoju Obszarów Wiejskich. Informacje te powinny zajmować co najmniej 25 % powierzchni tablicy. Dotyczy OBU CZĘŚCI przedmiotu zamówienia : 1) Prace budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, Prawem budowlanym, dokumentacją techniczną sporządzoną przez Pracownię Projektową MM-PROJEKT ul. Aleja Wojska Polskiego 98, 68-200 Żary, projektem Rozplanowania i zaprojektowania pomieszczeń oraz wiatrołapów w obiekcie Małomickiego Ośrodka Kultury w Małomicach opracowanym przez Architekta wnętrz Martę Sutor MS - PROJEKTOWANIE WNĘTRZ ul. B.Prusa 3b/1, 67-300 Szprotawa (obowiązującym dla I CZĘŚCI przedmiotu zamowienia), pozwoleniem na budowę, wiedzą i sztuką budowlaną i pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. 2) Przy wykonywaniu prac związanych z architekturą wnętrz przebudowywanych pomieszczeń, Wykonawca jest zobowiązany stosować się do opracowania pn. Rozplanowanie i zaprojektowanie pomieszczeń oraz wiatrołapów w obiekcie Małomickiego Ośrodka Kultury w Małomicach, sporządzonego przez Firmę MS - PROJEKTOWANIE WNĘTRZ ul. B. Prusa 3b/1 67-300 Szprotawa, będącego załącznikiem do dokumentacji technicznej. 3) Wykonawca- w zakresie wykonywania danej CZĘŚCI przedmiotu zamówienia powinien zadbać o to aby obszar prowadzenia robót był ogrodzony oraz wyraźnie oznakowany, a w miejscach szczególnie niebezpiecznych by zostały umieszczone znaki informacyjne o rodzaju zagrożenia oraz aby Wykonawca zastosował środki zabezpieczające przed skutkami zagrożenia. Teren budowy należy zaopatrzyć w tablicę informacyjną wraz ogłoszeniem zawierającym dane dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4) Wykonawca winien zadbać o należyte składowanie i zabezpieczenie na terenie obiektu materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. 5) Wszelki gruz, czy inne odpady powstałe w takcie prac remontowych muszą zostać przez Wykonawcę wywiezione i utylizowane na Jego koszt /wliczony do ogólnej ceny brutto wykonania przedmiotu zamówienia/, zgodnie z wymogi ustawy o odpadach (Dz. U. t.j.z 2010r. Nr 185,poz.1234 z późn.zm.). 6) Użyte do realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą posiadać stosowane atesty, certyfikaty lub aprobaty techniczne zezwalające na stosowanie w budownictwie. 7) W trakcie robót ziemnych- po dokonaniu odkrywki - Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia projektanta o istniejących warunkach gruntowo-wodnych celem skorygowania założeń przyjętych w projekcie. 8) Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa o wykonanie zamówienia dla danej CZĘŚCI przedmiotu zamówienia, będzie zobowiązany do ubezpieczenia kontraktu w zakresie wszystkich robót obejmujacych dany kontrakt - na okres jego realizacji. Uwaga! Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji technicznej Projektant użył, w celu precyzyjnego opisania przedmiotu zamówienia, znaków towarowych, nazw producentów i dystrybutorów, opisom takim towarzyszą wyrazy lub równoważny..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00-8, 45.26.28.00-9, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.33.24.00-7, 45.33.30.00-0, 45.34.30.00-3, 45.42.11.30-4, 45.42.11.46-9, 45.42.11.52-4, 45.43.20.00-4, 45.44.21.99-8, 45.26.00.00-7, 45.44.30.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienie wadium. 2. Wadium - dla CZĘŚCI I przedmiotu zamówienia - w wysokości 12 000 zł, słownie: dwanaście tysięcy złotych, dla CZĘŚCI II przedmiotu zamówienia- w wysokości 4 400 zł. słownie : cztery tysiące czterysta złotych, należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium należy wnieść w jednej z niżej wymienionych form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158, z późn.zm). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nr 50 9657 0007 0010 0149 3802 0001 i przechowuje się na tym rachunku. 5. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy kwota wadium zostanie zaksięgowana na wskazanym koncie Zamawiającego nie później, jak przed upływem terminu składania ofert. Kopię dowodu wpłaty wadium Wykonawca dołącza do oferty. 6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu winien być złożony w oryginale (odrębnie poza ofertą) przed terminem składania ofert. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zwraca się wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12.Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 13.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie opisanej w punkcie 8 ogłoszenia, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie (o uzupełnienie oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, zgodnie z art.26 ust.3 i art.25 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych) nie złożył dokumentów lub oświadczeń czy też pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. w formie konsorcjum. 3.W przypadku wspólnego ubiegania się, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Wykonawcy załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo. 4.Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 5. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków określonych w punkcie 1: a) w zakresie posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, typu koncesja, zezwolenie, licencja, Zamawiający nie żąda od Wykonawcy potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności, gdyż przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania takowych uprawnień;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • b1) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - dla CZĘŚCI I przedmiotu zamówienia - Zamawiający uzna za spełniającego ten wymóg tego Wykonawcę, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie -wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku wraz z wymianą instalacji wewnętrznych budynku i urządzeń technicznych, o wartości robót adekwatnej dla CZĘŚCI I przedmiotu zamówienia, a określonej przez Wykonacę w złożonej ofercie; b2) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - dla CZĘŚCI II przedmiotu zamówienia - Zamawiający uzna za spełniającego ten wymóg tego Wykonawcę, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia, polegającą na remoncie dachu i renowacji elewacji budynku, o wartości robót adekwatnej dla CZĘŚCI II przedmiotu zamówienia, a określonej przez Wykonawcę w ofercie. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku - dla danej CZĘŚCI przedmiotu zamówienia - Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument określony w sekcji III.4.1 pozycja pierwsza ogłoszenia, z załączonymi do niego dokumentami potwierdzającymi, że wymienione roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • c1) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- dla CZĘŚCI I przedmiotu zamówienia - Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie dysponował co najmniej jedną osobą uprawnioną do pełnienia funkcji technicznych w budownictwie- kierowanie robotami budowlanymi w następujących specjalnościach : - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, - w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub dysponującą innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których uprawniają w aktualnym stanie prawnym w/w specjalności; c2) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- dla CZĘŚCI II przedmiotu zamówienia - Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie dysponował co najmniej jedną osobą uprawnioną do pełnienia funkcji technicznych w budownictwie- kierowanie robotami budowlanymi specjalności : konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku - dla danej CZĘŚCI przedmioru zamówienia - Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument określony w sekcji III.4.1 pozycja druga ogłoszenia. Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie. W zakresie dysponowania oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca może polegać na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, oraz składając dokumenty określone w sekcji III.4.1 pozycja trzecia ogłoszenia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • d1) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej - dla CZĘŚCI I przedmiotu zamówienia - Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą jak 400 000,00 zł. d2) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej - dla CZĘŚCI II przedmiotu zamówienia - Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą jak 140 000,00 zł. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku dla danej CZĘŚCI przedmiotu zamówienia Wykonawca złoży wraz z ofertą dokumnet określony w sekcji III.4.1. pozycja czwarta ogłoszenia. Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oferta 2.Kosztorys ofertowy 3. Stosowne pełnomocnictwo w zakresie reprezentacji - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający - na podstawie art.144 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) w zakresie wydłużenia terminu obowiązywania umowy , pod warunkiem że: a) zachodzi konieczność wykonania robót dodatkowych na zadaniu o wykonanie robót budowanych, których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia, b) prace objęte umową o wykonanie robót budowlanych zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, c) wystąpiły nietypowe dla danej pory roku warunki atmosferyczne, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych zgodnie z normami techniczno-budowlanymi, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, d) zachodzi konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji o wykonanie robót budowlanych danych, zgody osób trzecich lub właściwych organów; 2) w zakresie zmniejszenia przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że: a) z niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji o roboty budowlane przyczyn, wykonanie całości przedmiotu zamówienia napotyka na istotne trudności, których przezwyciężenie wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mokmalomice.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małomicki Ośrodek Kultury ul. Szkolna 1, 67-320 Małomice..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2012 godzina 15:00, miejsce: Małomicki Ośrodek Kultury ul. Szkolna 1, 67-320 Małomice, pok. nr 8..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia- w zakresie CZĘŚCI I - jest dofinansowany ze środków pochodzących z Unii Europejskiej z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: : ROZBUDOWA I RZEBUDOWA WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SZKOLNEGO Z PRZEZNACZENIEM NA MAŁOMICKI OŚRODEK KULTURY W MAŁOMICACH..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. ROBOTY REMONTOWO- BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA: 1) Rozbudowie istniejącego budynku szkolnego przy ulicy Szkolnej 1 w Małomicach o zespół wejściowy, pochylnię dla osób niepełnosprawnych, schody zewnętrzne wraz z podestem ( podjazd nr 1 i podjazd nr 2). 1a). Zespół wejściowy obejmuje w szczególności wykonanie: - ław fundamentowych żelbetowych z betonu, - ścian fundamentowych z bloczków betonowych, - wieńców żelbetowych, słupków z cegły klinkierowej i nadproży ceglanych, - żelbetowej płyty zadaszającej, - stolarki okiennej i drzwiowej, - posadzki, - tynków wewnętrznych, - malowania ścian wewnętrznych i sufitów - wymaganych instalacji wewnętrznych - wg załączonej dokumentacji technicznej. 1b) Pochylnia dla osób niepełnosprawnych, schody zewnętrzne wraz z podestem obejmują wykonanie : podjazdu nr 1 - wejście główne ze schodami (1 stopień), podjazdu nr 2 - wejście od strony Klubu Seniora (2 stopnie); płyty pochylni, podestu, warstw wierzchnich schodów i podjazdów z płytek gresowych antypoślizgowych, poręczy. 2) Przebudowie istniejącego budynku, obejmującej w szczególności : - wykonanie wzmocnienia istniejącego stropu parteru nad pomieszczeniami 1.6 i 1.5; wykonanie podciągów na parterze budynku - pomiędzy pomieszczeniami 1.3 i 1.4.; wykonanie podciągów w pomieszczeniach 1.12. ,1.10, 1.9, 1,7, 1,5; 2a) Przebudowie istniejących pomieszczeń na parterze i piętrze budynku, poprzez wykonanie nowych ścianek działowych. W wyniku przebudowy powstaną następujące pomieszczenia na parterze: sala śpiewu i tańca , sala projekcyjna, sala Klubu Seniora, pomieszczenia techniczne, węzły sanitarne; na piętrze: sala dla młodzieży, sala dla dzieci, sala komputerowa, sala dla dorosłych, pomieszczenia biurowe, pomieszczenia techniczne; 3) Wykonanie tynków wewnętrznych i sufitów podwieszanych; 4) Wykonanie robót podłogowych i posadzkowych : podłogi z wykładziną obiektową na gruncie, podłoga z płytek gres na gruncie, podłoga z płytek gres na stropie, parkiet, podłogi z deski barlineckiej; 5) Malowanie ścian i sufitów; 6) Wymiana stolarki okiennej (okna oddymiające), łącznie z ościeżnicami, wymiana stolarki drzwiowej łącznie z ościeżnicami; 7) Wykonanie instalacji wentylacyjnej - kominy wentylacyjne. B. ROBOTY SANITARNE 1) Wymiana instalacji sanitarnej, w zakresie której w szczególności należy wykonać: wewnętrzną instalację wodociągową, w tym: rozdzielenie wewnętrznej instalacji - na wodociągową do celów socjalno-bytowych i przeciwpożarową, wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej; instalację kanalizacji sanitarnej; instalację centralnego ogrzewania; instalację gazową w tym :wykonanie kotłowni gazowej ( na parterze budynku); 2) Wykonanie przyłącza wodociągowego; 3) Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej. C.ROBOTY ELEKTRYCZNE I WYPOSAŻENIE SALI PROJEKCYJNEJ 1) Elektryczna instalacja wewnętrzna obejmuje : wybudowanie nowej linii zasilającej, tablice rozdzielcze, instalacja oświetlenia /przewody, puszki , gniazda wtyczkowe/, oprawy oraz osprzęt, instalacja odgromowa, połączenia wyrównawcze 2) Wyposażenie sali projekcyjnej w urządzenia audiowizualne: - ekran elektryczny: o powierzchni projekcyjnej 350/263, format obrazu 4:3, elektryczny sposób rozwijania, z możliwością projekcji 3D, szt. 1 ; - projektor: 3D kontrast dynamiczny150000:1, jasność 1000 lumenów ANSI, rozmiar wyświetlanego obrazu 40 do 300 cali, trybuny kinowe 3 - szt .1; - telewizor : 64 call, full HD, obsługa 3D - szt.1; - kino domowe : aluminiowy panel przedni (szczotkowany), bezpośrednia, cyfrowa transmisja audio z iPod / iPhone v1, 4a z 3D, PQLS, iControl, AV app, Dolby Digital, Dolby True HD, Dolby Digital Plus, Dolby Digital EX, Dolby Pro - szt.1; - czytnik Ebook: ekran dotykowy 10,2 bis, wbudowana pamięć min 2 GB, moduł WiFi- szt.5; - aparat fotograficzny: rozdzielczość 14,8 megapikseli w tym 14,2 efektywnych megapikseli, stabilizator: stabilizowany obiektyw AF-S DX 18-55VR, zoom optyczny : zależnie od obiektywu, wyswietlacz : ekran TFT3 bis 97,6 cm) - szt. 1 D.WYPOSAŻENIE 1) Zakup podestu i sceny - 1 2) Zakup foteli kinowych- szt. 36.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00-8, 45.26.28.00-9, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.33.24.99-7, 45.33.30.00-0, 45.34.30.00-3, 45.42.11.30-4, 45.42.11.46-9, 45.42.11.52-4, 45.43.20.00-4, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SZKOLNEGO Z PRZEZNACZENIEM NA MAŁOMICKI OŚRODEK KULTURY W MAŁOMICACH - REMONT DACHU I RENOWACJA ELEWACJI BUDYNKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć II przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje: ROBOTY DEKARSKIE, W TYM: 1) Rozbiórkę pokrycia dachowego 2) Wymiana łat drewnianych 3) Montaż dachówki ceramicznej karpiówki 4) Montaż gąsiorów 5) Impregnacja istniejącej konstrukcji drewnianej 6) Rynny, rury spustowe, obróbki blacharskie 7) Renowacja elewacji budynku z cegły licówki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.44.30.99-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.