eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Udzielenie zamówienia uzupełniającego prowadzonego w trybie z wolnej ręki do postępowania którego przedmiotem była dostawa wyposażenia, sprzętu multimedialnego i nagłośnieniowego itp. oraz adaptacja akustyczna sali koncertowej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. im. Wandy Kossakowej w Sanoku



Ogłoszenie z dnia 2012-01-27

Sanok: Udzielenie zamówienia uzupełniającego prowadzonego w trybie z wolnej ręki do postępowania którego przedmiotem była dostawa wyposażenia, sprzętu multimedialnego i nagłośnieniowego itp. oraz adaptacja akustyczna sali koncertowej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. im. Wandy Kossakowej w Sanoku
Numer ogłoszenia: 27190 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. Wandy Kossakowej w Sanoku, ul. Podgórze 25, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 46 45 315, faks 013 46 45 315.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa szkoła muzyczna I i II st.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie zamówienia uzupełniającego prowadzonego w trybie z wolnej ręki do postępowania którego przedmiotem była dostawa wyposażenia, sprzętu multimedialnego i nagłośnieniowego itp. oraz adaptacja akustyczna sali koncertowej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. im. Wandy Kossakowej w Sanoku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego wyposażenia związanego z adaptacją akustyczną sali koncertowej tj. tapeta ścienna z montażem - 37 m2 , (Winylowa okleina ścienna Valencia składająca się z winylowej warstwy wierzchniej, zadrukowanej z użyciem farb na bazie wody, na nośniku bawełnianym lub wiskozowo-poliestrowym. Kolorystyka wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. Gramatura 350 g/m2. Wymiary rolki 130 cm. Temperatura użytkowania od -10°C do +60°C, wygłuszenie ścian od strony: sali perkusyjnej, rytmiki oraz garderoby - system Ekophone - 56,5 m2 , rozbudowa podestu na balkonie - 31,8 m2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45.43.22.00 - Wykładanie i tapetowanie ścian 44.11.22.10 - Płyty podłogowe 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. BoVi Violetta Wójtowicz, ul. Dominikańska 25, 35-041 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26119,05

  • Oferta z najniższą ceną: 26119,05 / Oferta z najwyższą ceną: 26119,05

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    1. Zamówienie uzupełniające udzielone zostało w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. 2. Zamówienie uzupełniające udzielone zostało dotychczasowemu wykonawcy. 3. Wartość zamówienia uzupełniającego nie stanowi więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. 4. Zamówienie uzupełniające polega na rozszerzeniu dostawy. 5. Zmiana wykonawcy spowodowałaby trudności w dostawie o tych samych normach jakościowych, co miałoby wpływ bardzo istotny na przedmiot zamówienia tj. salę koncertową. 6. Zamówienie podstawowe udzielone zostało w trybie przetargu nieograniczonego. 7. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. 8. Udzielenie zamówienia uzupełniającego jest podyktowane również względami gospodarczymi tj. koniecznością wykonania niezbędnych dostaw, których nie można było przewidzieć w momencie udzielania zamówienia podstawowego, jak również względami ekonomicznymi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.