eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Roboty budowlane związane ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku administracyjnego na budynek mieszkalny, wielorodzinny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-07

Biskupiec: Roboty budowlane związane ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku administracyjnego na budynek mieszkalny, wielorodzinny
Numer ogłoszenia: 270936 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Nieruchomości Lokalowych Sp. z o.o. , ul. Chrobrego 26, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7152798, 7152366, faks 089 7152798.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.biskupiec.pl/17030,17034,17360/17360/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku administracyjnego na budynek mieszkalny, wielorodzinny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane związane ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku administracyjnego ( budynek sztabu wojskowego) na budynek mieszkalny wielorodzinny. Główne prace remontowe: - Aranżacja ścian działowych wewnętrznych, w celu przystosowania budynku do celów mieszkaniowych. - W budynku projektuje się wymianę instalacji centralnego ogrzewania ( grzejniki, piony zasilające). Lokale ogrzewane indywidualnie za pomocą kotłów gazowych dwufunkcyjnych. - Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w całości budynku. - Wymiana stolarki okiennej w części piwnicznej oraz na poddaszu budynku. - Montaż okien dachowych. - Renowacja stolarki okiennej oraz stolarki drzwiowej zewnętrznej. - Szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów. - W części pomieszczeń wykonanie posadzek. - Wymiana podłóg. - Wykonanie izolacji termicznej ścian budynku. - Wykonanie izolacji termicznej oraz przeciwwilgociowej dachu. - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej ścian piwnicznych - Montaż okien dachowych połaciowych. - Wykonanie kominów - Wymiana 100% dachówek.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości 30000,00 zł.; słownie : trzydzieści tysięcy złotych. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1.w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 93 1020 3639 0000 8202 0002 1030 2.w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3. w gwarancjach bankowych, 4. w gwarancjach ubezpieczeniowych 5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz.1158, z p. zm.) , zabezpieczenia wadium Sposób przekazania zabezpieczenia: poręczenie, gwarancję należy złożyć w siedzibie zamawiającego w sekretariacie w terminie złożenia ofert

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.: wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w wymaganym okresie wykonał minimum dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu modernizacji, remontu, przebudowy lub budowy nowego obiektu kubaturowego każda o wartości nie mniej niż 3.000.000 zł brutto. 3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, 4. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 2.000.000 zł 5. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy według wzoru jak załącznik do SIWZ, 2) Formularz cenowy. 3)Harmonogram rzeczowo-finansowy uwzględniający kolejność robót, w układzie miesięcznym. 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, 5) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ. 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert: 8) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.biskupiec.pl/17030,17034,17360/17360/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Nieruchomości Lokalowych Sp. z o.o., ul. Chrobrego 26, 11-300 Biskupiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Nieruchomości Lokalowych Sp. z o.o.(sekretariat) ul. Chrobrego 26, 11-300 Biskupiec.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.