eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łobżenica › DOSTAWA MIĘSA I PRZETWORÓW MIĘSNYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W CHLEBNIE W ROKU 2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-12

Łobżenica: DOSTAWA MIĘSA I PRZETWORÓW MIĘSNYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W CHLEBNIE W ROKU 2014
Numer ogłoszenia: 270581 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Chlebnie , Chlebno 8, 89-310 Łobżenica, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 2860014, faks 0-67 2860014.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpschlebno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MIĘSA I PRZETWORÓW MIĘSNYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W CHLEBNIE W ROKU 2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy mięsa i przetworow mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Chlebnie na rok 2014 w załączonym wykazem asortymentowym zawierającym szacunkowe ilości zamawianych produktów-formularz cenowy/zał.Nr 2 do SIWZ/. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu towar własnym transportem i na własny koszt,spełniającym wszelkie wymogi sanitarne.Zlecenia poszczególnych zamówień składane bedą telefonicznie lub fakxem przez upowaznionego pracownika Zamawiajacego.Realizacja każdej parti mięsa,drobiu i jego przetworów wynosić będzie 24 godziny- od momentu zamówienia.Warunki płatnosci do 21 dni od dnia poprawnie wystawionej faktury..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonych prac lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień-posiadają ważną decyzję wydaną przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącą spełnienia wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji,oraz ważną decyzję wydana przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącą spełnienia wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi-dopuszczalny środek transportu do przewozu miesa i wędlin.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz oferta -załacznik nr 1 do SIWZ, wypełniony formularz cenowy- załącznik nr 2 do SIWZ Pełnomocnictwo do podpisania oferty i umowy jeżeli forma prezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Ważna decyzja wydana przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotycząca spełnienia wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji ( dotyczy wykonawców będących zakładami produkcyjnymi, w przypadku innych wykonawców do oferty należy dołączyć kserokopię decyzji wydanej dla zakładu , u którego Wykonawca zaopatruje się w asortyment będący przedmiotem zamówienia ) oraz ważną decyzję wydaną przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącą spełnienia wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi- dopuszczająca środek transportu do przewozu mięsa i wędlin

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Cena produktu określona w formularzu cenowym Wykonawcy może ulec zmianie jeden raz w ciągu roku najwcześniej w miesiącu lipcu. Zmiany cen można dokonać w przypadku udokumentowanej zmiany ceny produktu. Podstawą do zmiany jest zmiana wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany przez Główny Urząd Statystyczny. Do pisemnego zawiadomienia strony umowy przez stronę domagającą się zmiany zostanie dołączona decyzja cenowa Głównego Urzędu Statystycznego, określającą wysokość wskaźnika wzrostu cen. Zmienione ceny będą obowiązywały od następnej dostawy dokonanej po dacie doręczenia zawiadomienia i wyrażenia zgody przez stronę która zawiadomienie otrzymała. Ponadto Zamawiasjący dopuszcza możliwość zmiany umowy dotyczących cen jednostkowych jedynie w przypadku legislacyjnej zmiany obowiązującego podatku VAT. Wtakich przypadkach Wykonawca jest zobowiązany powiadomić pisemnie Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach powodujących konieczność zmiany cen umownych. Z mianie nie ulegną ceny netto podane w ofercie Wykonawcy. Zmiana nastąpi jedynie o zastosowanie nowej stawki VAT. Ewentualna zmiana może nastąpić ze skutkiem , od dnia wejścia w życie ustawy zmieniającej wysokość podatku do dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpschlebno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W CHLEBNIE CHLEBNO 8 89-310 ŁOBŻENICA.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2013 godzina 13:00, miejsce: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W CHLEBNIE, CHLEBNO 8 89-310-ŁOBZENICA pokój Nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.