Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-16
Warszawa: Dostawa aparatury medycznej i specjalistycznych narzędzi neurochirurgicznych dla Oddziału Neurochirurgii Szpitala Bielańskiego ZP-97/2008
Numer ogłoszenia: 270557 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5690247, fax. 022 8341820.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielanski.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury medycznej i specjalistycznych narzędzi neurochirurgicznych dla Oddziału Neurochirurgii Szpitala Bielańskiego ZP-97/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Pakiet 1 - Aspirator do resekcji guzów mózgu z funkcją noża harmionicznego; Pakiet 2 - zestaw specjalistycznych narzędzi neurochirurgicznych obejmujący 128 pozycji; Pakiet 3 - 6 monitorów z funkcją wzmożonego nadzoru medycznego; Pakiet 4 - 2 pompy infuzyjne dwustrzykawkowe; Pakiet 5 - 2 pulsoksymetry stacjonarno-transportowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.14.14.10 - Przecinaki i noże chirurgiczne 33.19.51.00 - Monitory 33.19.51.99 - 33.19.51.99 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena na podstawie analizy dokumentów wg formuły: spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w SIWZ, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków: 1.1. określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2a do formularza oferty, 1.2. określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2b do formularza oferty. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego: 1. dokument dopuszczający do obrotu i stosowania - deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi + zgłoszenie, wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych nie dotyczy wyrobów medycznych klasy I i IIa, których wytwórca ma siedziba poza Polską, a które już zostały wprowadzone do obrotu w innych krajach członkowskich UE lub EFTA. Dokument ten powinien być czytelnie opisany którego pakietu dotyczy, 2. materiały producenta, foldery, opisy, wyciągi z katalogów itp. dotyczące przedmiotu zamówienia, 3. wypełnione druki wymaganych parametrów na formularzach stanowiących załącznik nr 3 do oferty w części dotyczącej pakietów 1, 3, 4 i 5, 4. instrukcje obsługi oraz dokumentacja techniczna w języku polskim ! - dotyczy tylko Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą (ma być dostarczona przy dostawie zamówionego sprzętu)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielanski.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Bielański w Warszawie, pok. 138, pawilon H..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 13:00, miejsce: Szpital Bielański w Warszawie, sala 152, paw. H.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aspirator do resekcji guzów mózgu z funkcją noża harmonicznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aspirator ultradźwiękowy z wyposażeniem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw specjalistycznych narzędzi neurochirurgicznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie pobejmuje 128 pozycji różnych narzędzi do neurochirurgii, a w szczególności do operacji kręgosłupa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Monitory z funkcją intensywnego nadzoru medycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 sztuk monitorów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pompy infuzyjne 2 strzykawkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pompy infuzyjne dwustrzykawkowe z funkcją podawania bolusa..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pulsoksymetr stacjonarno-transportowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pulsoksymetry stacjonarno-transportowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.99-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego - Części 1-38
- Zakup i dostawa samochodów osobowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Wykonanie centralnego, zintegrowanego systemu zarządzania energią w budynku Starego BUW w Warszawie
- Remont elewacji z płyt kamiennych na budynku przy ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie, będącym w trwałym zarządzie Sądu Rejonowego dla Warszawy - Śródmieścia w Warszawie.
- Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Dostawa urządzeń sieciowych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy implantów stomatologicznych
- dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa myjni dezynfektorów oraz maceratora dla potrzeb Szpitala św. Anny w Miechowie.
- "Dostawa urządzeń medycznych",
- Dostawa ambulansu drogowego typu B oraz ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem medycznym, znak ZP/11/2024
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.