eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Konsultant (Koordynator) projektu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-01

Wrocław: Konsultant (Koordynator) projektu
Numer ogłoszenia: 269966 - 2011; data zamieszczenia: 01.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 200752 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich, ul. G. Zapolskiej 2/4, 50-032 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7777865, faks 071 7777724.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Gminy Wrocław.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konsultant (Koordynator) projektu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa Konsultanta Projektu w ramach realizacji projektu systemowego pn.: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I- III wrocławskich szkół podstawowych, którego celem jest rozpoznanie i zaspokojenie potrzeb rozwojowych i edukacyjnych uczniów I etapu edukacyjnego w zakresie stymulowania rozwoju dziecka, kompensacji i korekcji zaburzeń rozwojowych, wyrównywaniu braków w wiadomościach i umiejętnościach szkolnych oraz rozwijanie zainteresowań i uzdolnień dzieci klas młodszych szkół podstawowych. Założone cele zostaną zrealizowane poprzez udział uczniów w zajęciach dodatkowych. Zajęcia dodatkowe będą kontynuacją indywidualizacji pracy z uczniem w ramach obowiązkowych zajęć edukacyjnych. Zajęcia dodatkowe będą realizowane z zastosowaniem następującej zasady: szkoła licząca w klasach I-III do 69 uczniów, powinna realizować przynajmniej 2 rodzaje zajęć; szkoła licząca w klasach I-III 70 uczniów i więcej, powinna realizować przynajmniej 4 rodzaje zajęć. Liczba godzin przeznaczonych na jeden rodzaj zajęć, nie będzie mniejsza niż 30 w ciągu jednego roku szkolnego. Zajęcia dodatkowe będą prowadzone w oparciu o m.in. Wniosek o dofinansowanie projektu w okresie 01.09.2011 r. - 31.01.2013 r. Liczba uczniów klas młodszych objętych projektem to ok. 8 300 uczniów. Łączna ilość godzin w VII blokach edukacyjnych wynosi około 61 460 godzin. Zakres usługi edukacyjnej obejmuje: przeprowadzanie indywidualnych diagnoz uczniów, opracowanie programów prowadzonych zajęć uwzględniających wyniki diagnoz, przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć dodatkowych, opis osiągnieć indywidualnych ucznia (badanie ucznia prowadzone na początku oraz na końcu poszczególnych zajęć), prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz frekwencji, prowadzenie Indywidualnej teczki pracy ucznia, prowadzenie wybranych zajęć w kontekście tematyki równości płci, sprawozdawanie się z realizacji usługi, zapewnienie ciągłości opiekuńczo- wychowawczej podczas prowadzonych zajęć, wyznaczenie osoby do kontaktów roboczych z Zamawiającym. Realizacja projektu ma zapewnić każdemu uczniowi z klas I - III szkoły podstawowej bogatą ofertę zajęć dodatkowych zgodną z jego indywidualnymi potrzebami oraz możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi. Kategoria usług: 11.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki; Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty; Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Magdalena Frydrych, ul. Mielecka 34/9, 53-402 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 100000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 100000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.