eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawno-Zdrój › Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń w ramach Projektu pn. Każdy pracownik jest ważny - podnoszenie kompetencji pracowników o niskich kwalifikacjach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki1. Szkolenia dla przedsiębiorców i kadry zarządzającej dotyczące sposobu zarządzania pracownikami o niskich kwalifikacjach; 2. Szkolenia podnoszące kompetencje społeczne pracowników o niskich kwalifikacjach, delegowanych do projektu przez pracodawców. Nr zamówienia ZP/PN/SZP/19/2011.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-01

Szczawno-Zdrój: Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń w ramach Projektu pn. Każdy pracownik jest ważny - podnoszenie kompetencji pracowników o niskich kwalifikacjach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: 1. Szkolenia dla przedsiębiorców i kadry zarządzającej dotyczące sposobu zarządzania pracownikami o niskich kwalifikacjach; 2. Szkolenia podnoszące kompetencje społeczne pracowników o niskich kwalifikacjach, delegowanych do projektu przez pracodawców. Nr zamówienia ZP/PN/SZP/19/2011.
Numer ogłoszenia: 268840 - 2011; data zamieszczenia: 01.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 64 80 400, faks 074 64 80 417.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.darr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń w ramach Projektu pn. Każdy pracownik jest ważny - podnoszenie kompetencji pracowników o niskich kwalifikacjach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: 1. Szkolenia dla przedsiębiorców i kadry zarządzającej dotyczące sposobu zarządzania pracownikami o niskich kwalifikacjach; 2. Szkolenia podnoszące kompetencje społeczne pracowników o niskich kwalifikacjach, delegowanych do projektu przez pracodawców. Nr zamówienia ZP/PN/SZP/19/2011..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń w ramach Projektu pn. Każdy pracownik jest ważny - podnoszenie kompetencji pracowników o niskich kwalifikacjach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: 1. Szkolenia dla przedsiębiorców i kadry zarządzającej dotyczące sposobu zarządzania pracownikami o niskich kwalifikacjach (część I); 2. Szkolenia podnoszące kompetencje społeczne pracowników o niskich kwalifikacjach, delegowanych do projektu przez pracodawców (część II) realizowanych przez Dolnośląską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w ramach Komponentu 1 Projektu. Przedmiotowe szkolenia zostaną zrealizowane zgodnie z opracowaną wcześniej diagnozą potrzeb szkoleniowych pracowników o niskich kwalifikacjach. 1. Okres realizacji przedmiotu zamówienia planuje się następująco: a) data rozpoczęcia: dzień podpisania umowy, b) data zakończenia realizacji usługi: 31.05.2012 r. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie. 2. Grupa docelowa usługi: Uczestnikami/uczestniczkami szkoleń zawodowych może być: W przypadku części I: w każdym szkoleniu dla przedsiębiorców i kadry zarządzającej będzie uczestniczyć od 1 do 4 przedstawicieli danego przedsiębiorstwa. W przypadku części II: 100 wskazanych przez Zamawiającego pracowników o niskich kwalifikacjach oddelegowanych do udziału w szkoleniach przez zatrudniających ich pracodawców prowadzących działalność gospodarczą na terenie województwa dolnośląskiego, przy czym co do zasady liczebność grup szkoleniowych/warsztatów nie będzie przekraczać 15 osób. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zwiększyć liczebność grup szkoleniowych. 3. Rezultaty usługi do osiągnięcia przez Wykonawcę: Zamawiający przewiduje, iż w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia - w przypadku zrekrutowania przez Zamawiającego pełnej liczby planowanych uczestników/czek szkoleń - Wykonawca powinien osiągnąć następujące rezultaty: a) twarde: część I: - zrealizowanie 80 godzin (10 dni) szkoleń dla przedsiębiorców i kadry zarządzającej - przeszkolenie 40 osób - przedsiębiorców i kadry zarządzającej część II: - zrealizowanie 240 godzin (30 dni) szkoleń dla 100 osób - pracowników o niskich kwalifikacjach. - przeszkolenie łącznie 100 osób - pracowników o niskich kwalifikacjach. Ilość przeszkolonych osób może być mniejsza, w zależności od faktycznie rekrutowanej przez Zamawiającego liczby uczestników/czek szkoleń. b) miękkie: część I: - 100% pracodawców/kadry zarządzającej przedsiębiorstw ukończy szkolenie w zakresie zarządzania pracownikami o niskich kwalifikacjach - co najmniej 80% pracodawców/kadry zarządzającej przedsiębiorstw podniesie swoje umiejętności zarządzania kompetencjami pracowników o niskich kwalifikacjach oraz zwiększy świadomość co do celowości inwestowania w rozwój zawodowy tej grupy pracowników część II: - 100% pracowników ukończy szkolenia podnoszące kompetencje społeczne, przy czym za osobę, która ukończyła szkolenie należy rozumieć osobę, mającą potwierdzenie na 100% zajęć - co najmniej 80% pracowników podniesie swoje kompetencje społeczne. 4. Wykonawca ma obowiązek wykonania wszelkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami umowy, ze złożoną w ofertą, z niniejszym zakresem zadań oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z dokumentami programowymi PO KL oraz normami w zakresie kształcenia ustawicznego dorosłych oraz pozostałych form kształcenia. 5. Pula szkoleń przewidzianych do realizacji w ramach Zakresu Zadań Wykonawcy może w uzasadnionych przypadkach ulec zmniejszeniu (przykładowo w sytuacji zrekrutowania mniejszej liczny firm niż przewidywał Zamawiający). Wówczas Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę przeprowadzonych szkoleń. 6. Przygotowanie i realizacja działań szkoleniowych a) Informacje ogólne - Przedmiot umowy Wykonawca będzie zrealizował w oparciu o opracowaną na wcześniejszym etapie realizacji projektu diagnozę potrzeb szkoleniowych pracowników o niskich kwalifikacjach. - Zakładana liczba uczestników/uczestniczek szkoleń: I część - 40 osób (10 grup szkoleniowych liczących z zasady nie więcej niż 4 osoby) II część - 100 osób (około 10 grup szkoleniowych liczących z zasady nie więcej niż 10 osób) - W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może podjąć decyzję o zwiększeniu liczebność grup szkoleniowych. b) Czas trwania szkolenia - średnio wymiar jednego szkolenia wynosił będzie Część I - 1 dzień, tj. 8 h dydaktycznych (jedna godzina dydaktyczna to 45 minut zajęć + przerwą międzylekcyjną), Część II - 3 dni, tj. 24 h dydaktycznych (jedna godzina dydaktyczna to 45 minut zajęć + przerwą międzylekcyjną), przy czym dwa dni szkolenia zorganizowane będą w formie wyjazdowej c) Szkolenia będą odbywać się w czasie i miejscu dostosowanym do potrzeb i możliwości uczestników projektu. d) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania zasad wynikających z przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926 z póz. zmianami) e) Przygotowanie szkoleń. - Przygotowanie szkolenia obejmuje następujące obowiązki Wykonawcy: a) zapewnienie udziału co najmniej jednego eksperta (trenera) w prowadzeniu szkolenia; b) opracowanie zawartości materiałów szkoleniowych (konspekt); c) opracowanie ramowych programów realizacji szkoleń; f) Warunkiem rozpoczęcia szkoleń jest dostarczenie Zamawiającemu do akceptacji najpóźniej na 14 dni roboczych przed jego planowanym rozpoczęciem dokumentów niezbędnych do opracowania pakietu szkoleniowego, tj.: - program szkolenia zawierający plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych, oraz ich wymiar z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej; - harmonogram szkolenia; - wykaz trenerów prowadzących szkolenia wraz z podpisanymi przez nich życiorysami zawodowymi; - wykaz materiałów szkoleniowych oraz ich wersję elektroniczną (lub/i papierową); - wykaz sprzętu i innych materiałów wykorzystywanych w szkoleniu; - Inne (jeżeli dotyczy). Powyższe informacje Wykonawca będzie przygotowywał zgodnie ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego. g) Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych zaakceptuje lub zgłosi uwagi do przedstawionych informacji o szkoleniu i (lub) materiałów szkoleniowych. W szczególności Zamawiający ma prawo do ingerencji w program i harmonogram szkolenia. h) Po zgłoszeniu uwag przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 2 dni roboczych ustosunkować się do nich i przedstawić poprawione informacje o szkoleniu i (lub) materiały szkoleniowe. i) W przypadku braku akceptacji przedstawionych informacji o szkoleniu i (lub) materiałów szkoleniowych na 10 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia Zamawiający może przesunąć termin rozpoczęcia szkolenia do czasu uzyskania tej akceptacji. j) Pakiet szkoleniowy przedłożony przez Wykonawcę Zamawiający przekazuje do akceptacji Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Brak uwag w ciągu 10 dni od złożenia do PARP oznacza akceptację pakietu szkoleniowego. Programy szkoleń i materiały szkoleniowe a) Wykonawca opracuje programy szkoleniowe tak, aby odpowiadały specyfice grupy docelowej zgodnie z otrzymaną diagnozą potrzeb szkoleniowych, a w przypadku korzystania z istniejących programów- dokona koniecznych modyfikacji. b) Wykonawca powinien przewidzieć przerwy między zajęciami dydaktycznymi. c) Wykonawca powinien szczegółowo opisać sposób realizacji zajęć dydaktycznych. d) Wykonawca powinien opracować zawartość merytoryczną materiałów szkoleniowych, które Zamawiający powieli i przekaże każdemu uczestnikowi szkolenia. e) Materiały szkoleniowe opracowane przez Wykonawcę powinny uwzględniać specyfikę grupy docelowej projektu. Powinny być napisane w sposób zrozumiały i stanowić rozwinięcie zagadnień objętych programem szkolenia, prezentowanych w trakcie szkolenia. Materiały te powinny w jasny, prosty i przystępny sposób wyjaśniać zagadnienia objęte programem szkolenia, wskazywać rozwiązania dla najczęściej pojawiających się problemów oraz zawierać praktyczne informacje, ułatwiające uczestnikom szkolenia przyswojenie wiedzy oraz wykorzystania w praktyce zagadnień objętych programem szkolenia. f) W przypadku dokonywania w trakcie szkoleń prezentacji przy pomocy rzutnika obrazów z folii, rzutnika multimedialnego lub programów komputerowych, w materiałach szkoleniowych znajdować się będzie wzór prezentacji na nośniku np. CD-ROM. Dopuszcza się możliwość nieznacznych modyfikacji wcześniej zaakceptowanych prezentacji multimedialnych. Prezentacje muszą zawierać na jednym z pierwszych slajdów informację, iż usługa w ramach której jest realizowane szkolenie, współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. g) Materiały szkoleniowe opracowane będą w języku polskim. Na materiałach powinny się znajdować, zgodnie z zasadami wizualizacji, logo PO KL, UE i PARP oraz informacja na temat współfinansowania usługi ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS h) W uzasadnionych przypadkach dopuszczalny jest, za zgodą Zamawiającego, zakup gotowych materiałów szkoleniowych. i) Materiały szkoleniowe muszą być oryginalne, nie mogą zawierać niedozwolonych zapożyczeń z prac osób trzecich oraz nie mogą naruszać praw przysługującym osobom trzecim, w szczególności praw autorskich tych osób. j) Zatwierdzone przez Zamawiającego materiały szkoleniowe zostaną powielone przez Zamawiającego w ilości zapewniającej ich przekazanie każdemu uczestnikowi szkoleń. Realizacja szkoleń zawodowych Realizacja szkoleń obejmuje następujące obowiązki Wykonawcy: a) Rozpoczęcie realizacji szkoleń w terminie i miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. b) Zapewnienie adekwatnej do zakresu merytorycznego szkolenia liczby trenerów o których mowa w pkt. 5.2. ZZW c) Przekazanie każdemu uczestnikowi planu zajęć szkoleniowych wraz ze szczegółowym programem szkolenia. d) Prowadzenie dziennika zajęć zawierającego co najmniej następujące informacje: nazwę i numer szkolenia, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych (harmonogram), wskazanie i podpis trenera(ów) prowadzących poszczególne sesje, liczbę uczestników oraz liczbę osób, które rozpoczęły i zakończyły szkolenie, a także: Prowadzenie listy obecności uczestników, potwierdzanej przez uczestników ich własnoręcznym podpisem, zawierającej w stosunku do każdego z uczestników: - imię i nazwisko; - potwierdzenie wiedzy uczestnika, że bierze udział w usłudze finansowanej z EFS, - potwierdzenie otrzymania materiałów szkoleniowych oznakowanych logo EFS, - nazwę przedsiębiorstwa, z którego pracownicy zostali oddelegowaniu do udziału w szkoleniach. Przekazywanie Zamawiającemu każdego dnia realizacji szkolenia w terminie 4 godzin od rozpoczęcia zajęć faksem lub drogą elektroniczną kopii listy obecności uczestników. Dokonanie pomiaru efektywności szkolenia, poprzez analizę: - pomiaru wzrostu kwalifikacji i kompetencji pracowników o niskich kwalifikacjach nabytych podczas szkoleń, - wypełnionych przez uczestników szkolenia formularzy ankiety oceniającej szkolenie. Wzory ww. dokumentów zostaną przekazane przez Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych od daty podpisania umowy na realizację przedmiotu zamówienia. e) Przekazanie w ostatnim dniu szkolenia wszystkim uczestnikom przygotowanych przez Zamawiającego zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia oraz uzyskanie od nich potwierdzenia otrzymania ww. dokumentu. f) Informowanie Zamawiającego na bieżąco o wszelkich zmianach, które nastąpiły podczas realizacji szkoleń, szczególnie o wszelkich nieobecnościach uczestników. g) Przekazanie dokumentacji dotyczącą szkolenia do siedziby Zamawiającego w terminie do 2 dni po zakończeniu szkolenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.10.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie (wzór oświadczenia znajduje się w treści oferty).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca powinien wykazać, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie-wykonał co najmniej 10 usług szkoleniowych (warsztatów), z zastrzeżeniem, że każda ww. usługa była prowadzona dla co najmniej 10 uczestników i obejmowała nie mniej niż 10 godzin dydaktycznych. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie (wzór oświadczenia znajduje się w treści oferty).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować zespołem składającym się z co najmniej: a) w przypadku jeżeli Wykonawca składa ofertę na część I zamówienia (szkolenia dla przedsiębiorców i kadry zarządzającej dotyczące sposobu zarządzania pracownikami o niskich kwalifikacjach): 1 osoba posiadająca co najmniej: - wykształcenie wyższe oraz - doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/warsztatów itp. w dziedzinie, w której będzie prowadził szkolenie w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia (co najmniej 200 przeprowadzonych dni szkoleniowych, przy czym przyjmuje się, że 1 dzień szkoleniowy obejmuje 8 godzin dydaktycznych zajęć), lub - co najmniej 2 - letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie tożsamej z tematyką szkoleń oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/warsztatów (co najmniej 100 przeprowadzonych dni szkoleniowych, przy czym przyjmuje się, że 1 dzień szkoleniowy obejmuje 8 godzin dydaktycznych zajęć) Przez doświadczenie zawodowe Zamawiający rozumie doświadczenie uzyskane w trakcie zatrudnienia, wykonywania innej pracy zarobkowej lub prowadzenia działalności gospodarczej. b) w przypadku jeżeli Wykonawca składa ofertę na część II zamówienia (szkolenia podnoszące kompetencje społeczne pracowników o niskich kwalifikacjach): 1 osoba posiadająca co najmniej: - wykształcenie wyższe oraz - doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/warsztatów itp. w dziedzinie, w której będzie prowadził szkolenie w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia (co najmniej 200 przeprowadzonych dni szkoleniowych, przy czym przyjmuje się, że 1 dzień szkoleniowy obejmuje 8 godzin dydaktycznych zajęć), lub - co najmniej 2 - letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie tożsamej z tematyką szkoleń oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/warsztatów (co najmniej 100 przeprowadzonych dni szkoleniowych, przy czym przyjmuje się, że 1 dzień szkoleniowy obejmuje 8 godzin dydaktycznych zajęć) Przez doświadczenie zawodowe Zamawiający rozumie doświadczenie uzyskane w trakcie zatrudnienia, wykonywania innej pracy zarobkowej lub prowadzenia działalności gospodarczej. Zamawiający wymaga wskazania osób odpowiedzialnych ze strony Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy (uczestniczących w wykonywaniu zamówienia), którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował i które będą wykonywać zamówienie w zakresie określonym w pkt. 3 Zakresu zadań Wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie (wzór oświadczenia znajduje się w treści oferty).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie trenera - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Planowany termin realizacji może ulec zmianie wyłącznie w następujących przypadkach: - opóźnień i przerw w realizacji zamówienia wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, - opóźnień, utrudnień lub przeszkód spowodowanych różnymi zdarzeniami losowymi w tym siły wyższej, których zaistnienie nie można przypisać Wykonawcy, Ponad to zamawiający przewiduje następujące możliwe zmiany w umowie: a) zmiany w Zakresie zadań Wykonawcy, b) skrócenia terminu realizacji umowy, c) wydłużenia terminu realizacji umowy w następujących przypadku: opóźnień i przerw w realizacji zamówienia wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego oraz opóźnień, utrudnień lub przeszkód spowodowanych różnymi zdarzeniami losowymi w tym siły wyższej, których zaistnienie nie można przypisać Wykonawcy. d) zmiany w zapisach umowy spowodowane koniecznością dostosowania dokumentacji do zmieniających się wymogów PO KL, do interpretacji i wytycznych Instytucji Wdrażającej (IP II stopnia) oraz do obowiązujących przepisów prawa, e) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, f) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy zamawiającym a inną niż Wykonawca Stroną, g) nastąpi konieczność zmiany terminów określonych w SIWZ i jej załącznikach, spowodowana obiektywnymi czynnikami uniemożliwiającymi ich dotrzymanie oraz wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, h) nastąpi konieczność wprowadzenia zmian sposobu i zakresu realizacji zamówienia w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia tej zmiany była spowodowana obiektywnymi czynnikami uniemożliwiającymi realizację umowy zgodnie z pierwotną wersją, i) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto Wykonawcy pozostanie na dotychczasowym poziomie, zaś zmianie ulegnie jedynie proporcja pomiędzy wartością netto a wartością brutto umowy, j) Wykonawca może dokonywać zmiany osób bezpośrednio realizujących zamówienia przedstawionych w ofercie pod warunkiem, że uzyska pisemną zgodę Zamawiającego akceptującego nową osobę. Zamawiający może również zażądać od Wykonawcy zmiany osoby przedstawionej w ofercie Wykonawcy, jeżeli uzna, że osoba nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy przy czym w przypadku zmiany tej osoby nowa osoba wskazana na jego miejsce musi posiadać wykształcenie oraz doświadczenie równoważne lub wyższe od wykształcenia i doświadczenia osoby wymienianej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.darr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno- Zdrój (sekretariat)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2011 godzina 12:00, miejsce: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno- Zdrój w sali konferencyjnej (sala nr A101/A102, I piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówoenie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet II, Działanie 2.1 Rozwój kadr nowoczesnej gospodarki, Poddziałanie 2.1.3 Wsparcie systemowe na rzecz zwiększenia zdolności adaptacyjnych pracowników i przedsiębiorstw..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenia dla przedsiębiorców i kadry zarządzającej dotyczące sposobu zarządzania pracownikami o niskich kwalifikacjach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: -zrealizowanie 80 godzin (10 dni) szkoleń dla przedsiębiorców i kadry zarządzającej - przeszkolenie 40 osób - przedsiębiorców i kadry zarządzającej Zakładana liczba uczestników/uczestniczek szkoleń: I część - 40 osób (10 grup szkoleniowych liczących z zasady nie więcej niż 4 osoby). Czas trwania szkolenia - średnio wymiar jednego szkolenia wynosił będzie Część I - 1 dzień, tj. 8 h dydaktycznych (jedna godzina dydaktyczna to 45 minut zajęć + przerwa międzylekcyjna)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.10.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie trenera - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenia podnoszące kompetencje społeczne pracowników o niskich kwalifikacjach, delegowanych do projektu przez pracodawców..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W przypadku części II: 100 wskazanych przez Zamawiającego pracowników o niskich kwalifikacjach oddelegowanych do udziału w szkoleniach przez zatrudniających ich pracodawców prowadzących działalność gospodarczą na terenie województwa dolnośląskiego, przy czym co do zasady liczebność grup szkoleniowych (warsztatów) nie będzie przekraczać 15 osób. Przedmiot zamówienia obejmuje: - zrealizowanie 240 godzin (30 dni) szkoleń dla 100 osób - pracowników o niskich kwalifikacjach. - przeszkolenie łącznie 100 osób - pracowników o niskich kwalifikacjach. Liczba uczestników szkoleń: - 100 osób (około 10 grup szkoleniowych liczących z zasady nie więcej niż 10 osób). Czas trwania szkolenia - średnio wymiar jednego szkolenia wynosił będzie - Część II - 3 dni, tj. 24 h dydaktycznych (jedna godzina dydaktyczna to 45 minut zajęć + przerwa międzylekcyjna), przy czym dwa dni szkolenia zorganizowane będą w formie wyjazdowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.10.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie trenera - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.