eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubicz › Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Nowa Wieś, Młyniec Drugi i Grabowiec, gm. Lubicz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-05

Lubicz: Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Nowa Wieś, Młyniec Drugi i Grabowiec, gm. Lubicz
Numer ogłoszenia: 26678 - 2015; data zamieszczenia: 05.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubickie Wodociągi sp. z o.o. , ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6785314, faks 056 6785314.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubickie-wodociagi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Nowa Wieś, Młyniec Drugi i Grabowiec, gm. Lubicz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Nowa Wieś, Młyniec Drugi i Grabowiec, gm. Lubicz. Zamówienie składa się z czterech części i obejmuje swoim zakresem następujące zadania: Część 1: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Nowa Wieś, ul. Gajowa (dz. nr 153/32, 153/17, 153/33, 153/23) gm. Lubicz z rur PEHD O 110mm, SDR 17 PN 10 o łącznej długości 380,50m. Część 2: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Nowa Wieś, (dz. nr 186/60, 184/15, 184/14, 183/12, 183/11, 153/25, 185/2, 183/1, 153/1, 189/3) gm. Lubicz - Etap I, od W1 do W5 z rur PE-HD O 110mm SDR 17 PN 10 L= 612,0m oraz rury osłonowej PE-HD O 250mm PN10 SDR17 L=19,0m Część 3 : Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Młyniec Drugi, ul. Wierzbowa i Piaskowa dz. nr 351, 365, 374/4, 374/9 , gm. Lubicz z rur PEHD O 110 mm, SDR 17 PN 10 o łącznej długości 917,60 m. Część 4 : Budowa sieci wodociągowej z przyłączem wody w miejscowości Grabowiec , ul. Obi Vana Kenobiego, dz. nr 182, 266, 278, gm. Lubicz z rur PEHD O 110 mm, SDR 17 PN 10 o łącznej długości 519,20 m , z rur PEHD O 90 mm, SDR 17 PN 10 o łącznej długości 22,16 m oraz budowa przyłącza wodociągowego z rur PEHD O 40 mm, SDR 17 PN 10 o łącznej długości 20,00 m..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium. Przed przystąpieniem do przetargu oferent wniesie wadium w wysokości : Część 1 Zamówienia: 1500 zł Część 2 Zamówienia: 2500 zł Część 3 Zamówienia: 3500 zł Część 4 Zamówienia: 2000 zł Zamawiający dopuszcza wniesienia wadium za wszystkie części na jednym dokumencie. Wadium może być wniesione we wszystkich formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Lubickich Wodociągów sp. z o.o., Bank Spółdzielczy w Grębocinie Nr 76 9491 0003 0010 0001 7415 0003. Wadium wnoszone w innych formach przewidzianych w ustawie wnosi się w sekretariacie Lubickich Wodociągów, ul. Warszawska 1a, Lubicz, I piętro w godz. 7.15 - 15.00. Na dowodzie wpłaty wadium należy podać nazwę zadania, którego przetarg dotyczy - Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Nowa Wieś, Młyniec Drugi i Grabowiec, gm. Lubicz - część I lub część II lub część III lub część IV. Zamawiający sprawdza wpłynięcie wadium na konto bankowe lub do kasy przed upływem terminu składania ofert tj. w dniu 27.02.2015 r., o godzinie 10:00. Do tego czasu wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego, a w innej formie - w sekretariacie Zamawiającego. Oferent, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. W sprawach związanych z wadium i jego zwrotem zastosowanie mają przepisy art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku. Ocena spełnienia przez wykonawców warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły -spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia określonego w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku oraz przedstawić stosowny dokument na potwierdzenie spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia przez wykonawców warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły -spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia określonego w załączniku nr 4 do SIWZ i treści załączonego dokumentu określonego w pkt 6.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku. Ocena spełnienia przez wykonawców warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły -spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia określonego w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku. Ocena spełnienia przez wykonawców warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły -spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia określonego w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku. Ocena spełnienia przez wykonawców warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły -spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia określonego w załączniku nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorysy ofertowe (z zachowaniem kolejności pozycji przedmiaru dostarczonego przez Zamawiającego) Wskazanie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - jeśli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubickie-wodociagi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubickie Wodociągi sp. z o.o. ul. Warszawska 1a 87-162 Lubicz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Lubickie Wodociągi sp. z o.o. Biuro Obsługi Klienta ul. Warszawska 1a 87-162 Lubicz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Nowa Wieś, ul. Gajowa (dz. nr 153/32, 153/17, 153/33, 153/23) gm. Lubicz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Nowa Wieś, ul. Gajowa (dz. nr 153/32, 153/17, 153/33, 153/23) gm. Lubicz z rur PEHD O 110mm, SDR 17 PN 10 o łącznej długości 380,50m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.12.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Nowa Wieś, (dz. nr 186/60, 184/15, 184/14, 183/12, 183/11, 153/25, 185/2, 183/1, 153/1, 189/3) gm. Lubicz - Etap I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Nowa Wieś, (dz. nr 186/60, 184/15, 184/14, 183/12, 183/11, 153/25, 185/2, 183/1, 153/1, 189/3) gm. Lubicz - Etap I, od W1 do W5 z rur PE-HD O 110mm SDR 17 PN 10 L= 612,0m oraz rury osłonowej PE-HD O 250mm PN10 SDR17 L=19,0m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Młyniec Drugi, gm. Lubicz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Młyniec Drugi, gm. Lubicz, ul. Wierzbowa i Piaskowa dz. nr 351, 365, 374/4, 374/9 , gm. Lubicz z rur PEHD O 110 mm, SDR 17 PN 10 o łącznej długości 917,60 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa sieci wodociągowej z przyłączem wody w miejscowości Grabowiec , ul. Obi Vana Kenobiego, dz. nr 182, 266, 278, gm. Lubicz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci wodociągowej z przyłączem wody w miejscowości Grabowiec , ul. Obi Vana Kenobiego, dz. nr 182, 266, 278, gm. Lubicz z rur PEHD O 110 mm, SDR 17 PN 10 o łącznej długości 519,20 m , z rur PEHD O 90 mm, SDR 17 PN 10 o łącznej długości 22,16 m oraz budowa przyłącza wodociągowego z rur PEHD O 40 mm, SDR 17 PN 10 o łącznej długości 20,00 m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.