eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Dostawa oleju napędowego na potrzeby utrzymania ruchu na Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-09

Tychy: Dostawa oleju napędowego na potrzeby utrzymania ruchu na Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice
Numer ogłoszenia: 266726 - 2013; data zamieszczenia: 09.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232224 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A., Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3257235, faks 032 3257285.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego na potrzeby utrzymania ruchu na Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Sukcesywna dostawa oleju napędowego wraz z transportem i rozładunkiem, w łącznej ilości 19200 litrów w całym okresie trwania umowy (tj. około 800 litrów średnio miesięcznie) na teren Oczyszczalni Ścieków Tychy - Urbanowice, Ul. Lokalna. Powyżej podane ilości oleju napędowego mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego bez żadnych konsekwencji prawnych i finansowych, przy czym łączna wartość dostarczonego w całym okresie trwania umowy paliwa nie może przekroczyć ceny oferty. W przypadku braku zamówionej ilości 19200 litrów w całym okresie trwania umowy tj. około 800 litrów w danym miesiącu, Wykonawca nie będzie uprawniony do obciążenia Zamawiającego z tytułu niezamówionego paliwa. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1.Paliwo stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia musi: a)spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 09.12.2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 16.12.2008r. nr 221 poz.1441 z późniejszymi zmianami). 2.2.Dostawa paliwa odbywać się będzie autocysternami Wykonawcy wyposażonymi w węże minimum 10 m z pistoletem oraz legalizowane układy dystrybucyjne, na jego koszt oraz ryzyko. 2.3.Wykonawca zobowiązuje się do przetankowania paliwa (oleju napędowego) do beczek atestowanych o pojemności 200 litrów, będących własnością Zamawiającego, w warunkach zabezpieczających otoczenie przed skażeniem w przypadku wycieków paliwa. 2.4.Dostawy będą odbywały się w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7.00 do 14.00. 2.5.Rozliczenie ilości dostarczonego paliwa odbywać się będzie według wskazań układu pomiarowego zamontowanego na autocysternie. 2.6.Wraz z dostawą, przed każdym rozładunkiem autocysterny, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedstawicielowi Zamawiającego komplet niezbędnych dokumentów dotyczących dostarczonego oleju napędowego, zawierający co najmniej: a.aktualne świadectwo jakości (orzeczenie laboratoryjne) producenta paliwa. 3.Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Oczyszczalnia Ścieków ul. Lokalna, Tychy-Urbanowice. 4.Wymagania stawiane Wykonawcom: 4.1.Wykonawca odpowiedzialny będzie za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 4.2.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość przedmiotu zamówienia, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 4.3.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Borim Sp z .o.o., Ul. Bielska 50, 43-200 Pszczyna, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83462,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99554,43

  • Oferta z najniższą ceną: 99554,43 / Oferta z najwyższą ceną: 99554,43

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.