eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Dostawa oleju napędowego na potrzeby utrzymania ruchu na Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-17

Tychy: Dostawa oleju napędowego na potrzeby utrzymania ruchu na Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice
Numer ogłoszenia: 232224 - 2013; data zamieszczenia: 17.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. , Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3257235, faks 032 3257285.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcgw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego na potrzeby utrzymania ruchu na Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sukcesywna dostawa oleju napędowego wraz z transportem i rozładunkiem, w łącznej ilości 19200 litrów w całym okresie trwania umowy (tj. około 800 litrów średnio miesięcznie) na teren Oczyszczalni Ścieków Tychy - Urbanowice, Ul. Lokalna. Powyżej podane ilości oleju napędowego mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego bez żadnych konsekwencji prawnych i finansowych, przy czym łączna wartość dostarczonego w całym okresie trwania umowy paliwa nie może przekroczyć ceny oferty. W przypadku braku zamówionej ilości 19200 litrów w całym okresie trwania umowy tj. około 800 litrów w danym miesiącu, Wykonawca nie będzie uprawniony do obciążenia Zamawiającego z tytułu niezamówionego paliwa. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1.Paliwo stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia musi: a)spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 09.12.2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 16.12.2008r. nr 221 poz.1441 z późniejszymi zmianami). 2.2.Dostawa paliwa odbywać się będzie autocysternami Wykonawcy wyposażonymi w węże minimum 10 m z pistoletem oraz legalizowane układy dystrybucyjne, na jego koszt oraz ryzyko. 2.3.Wykonawca zobowiązuje się do przetankowania paliwa (oleju napędowego) do beczek atestowanych o pojemności 200 litrów, będących własnością Zamawiającego, w warunkach zabezpieczających otoczenie przed skażeniem w przypadku wycieków paliwa. 2.4.Dostawy będą odbywały się w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7.00 do 14.00. 2.5.Rozliczenie ilości dostarczonego paliwa odbywać się będzie według wskazań układu pomiarowego zamontowanego na autocysternie. 2.6.Wraz z dostawą, przed każdym rozładunkiem autocysterny, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedstawicielowi Zamawiającego komplet niezbędnych dokumentów dotyczących dostarczonego oleju napędowego, zawierający co najmniej: a.aktualne świadectwo jakości (orzeczenie laboratoryjne) producenta paliwa. 3.Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Oczyszczalnia Ścieków ul. Lokalna, Tychy-Urbanowice. 4.Wymagania stawiane Wykonawcom: 4.1.Wykonawca odpowiedzialny będzie za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 4.2.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość przedmiotu zamówienia, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 4.3.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: 1 600,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy uzna, iż Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli załączy do oferty kopię aktualnej koncesji wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zezwalającą na obrót paliwami ciekłymi oraz wypełnione i podpisane oświadczenie zgodnie z pkt.VI.1.1) siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy uzna, iż Wykonawca spełni ww. warunek,jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie zgodnie z pkt.VI.1.1) siwz

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy uzna, iż Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie zgodnie z pkt.VI.1.1) siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy uzna, iż Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie zgodnie z pkt.VI.1.1) siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy uzna, iż Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie zgodnie z pkt.VI.1.1) siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy złożyć: 1)Oświadczenie, że oferowane paliwo spełnia wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 09.12.2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 16.12.2008r. nr 221 poz.1441 z późniejszymi zmianami)- załącznik nr 5 siwz

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Oferta - załącznik nr 1 siwz. 2)Upoważnienie dla osoby/osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dołączonych dokumentów-załącznik nr 4. 3)W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 u.p.z.p. 4)Dokument potwierdzający wniesienie wadium, zgodnie z pkt. VIII. 2. Siwz. 5)Oświadczenie o przynależności Wykonawcy do grupy kapitałowej - załącznik nr 7 do siwz. 6)Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 8 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy jest dopuszczalna w następujących przypadkach: a)Konieczność wprowadzenia zmian do umowy w następstwie siły wyższej tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia m.in. katastrofa naturalna, katastrofalne działania przyrody np. ulewne opady deszczu, nadzwyczaj obfite opady śniegu, niezwykłe mrozy, strajk, zamieszki uliczne, pożar, powódź, eksplozja, atak terrorystyczny - w zakresie zmiany terminów realizacji umowy określonych w §1 ust.4 i §2 ust.1 umowy, b)Jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcgw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. Al. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Regionalnego Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. w Tychach przy Al. Marszałka Piłsudskiego 12, pokój nr 414 - Sekretariat, IV piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.Wszystkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ dokonywane będą w PLN. 4.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 5.Zamawiający informuje, że nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 6.Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 7.Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie prowadził dialogu technicznego. 8. Nie dotyczy finansowania ze środków UE. 9. Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 17.06.2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.