eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa wyposażenia ruchomego w ramach przebudowy Opery na Zamku w Szczecinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-07

Szczecin: Dostawa wyposażenia ruchomego w ramach przebudowy Opery na Zamku w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 265468 - 2015; data zamieszczenia: 07.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198686 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opera na Zamku, ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4348102, faks 91 4348133.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia ruchomego w ramach przebudowy Opery na Zamku w Szczecinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Opery na Zamku w Szczecinie urządzeń i wyposażenia ruchomego wraz z montażem, podłączeniem zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostawę i montaż fabrycznie nowego, wolnego od wad fizycznych i prawnych wyposażenia i urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia, w pomieszczeniach oraz miejscach wskazanych przez Zamawiającego: a) urządzeń i wyposażenia warsztatowego, b) urządzeń i wyposażenia do pracowni krawieckich, c) urządzeń i wyposażenia do pracowni fryzjerskich, d) urządzeń i wyposażenia AGD i RTV, e) wyposażenia muzycznego, f) sprzętu informatycznego, na koszt Wykonawcy zamówienia. 2) Podłączenie wszystkich urządzeń wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i wytycznymi danego producenta, przekazanie Zamawiającemu całości przedmiotu zamówienia, gotowego do pracy. 3) Przestrzeganie przepisów BHP i ppoż., utrzymanie porządku w trakcie realizacji prac oraz po ich zakończeniu usunięcie i utylizacja odpadów powstałych podczas dostawy i montażu. 3. Wykonawca zamówienia jest zobowiązany do zachowanie najwyższej staranności przy wykonaniu zamówienia, usuwania usterek i szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia natychmiast po ich powstaniu przez Wykonawcę na Jego koszt; 4. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca umożliwi Zamawiającemu weryfikację dostarczanych urządzeń i wyposażenia. W przypadku stwierdzenia niezgodności z opisem przedmiotu zamówienia Zamawiający wstrzyma realizację dostawy oraz nakaże natychmiastową wymianę na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. 5. Opis techniczny przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - URZĄDZENIA I WYPOSAŻENIE PRACOWNI WARSZTATOWYCH: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Opery na Zamku w Szczecinie wraz z montażem, podłączeniem urządzeń i wyposażenia : a) regał stalowy magazynowy (WR): (a) ilość - 48 sztuk, b) szafa warsztatowo-magazynowa z półkami (WSZ1): (a) ilość - 9 sztuk, c) szafa warsztatowo-magazynowa z półkami (WSZ2): (a) ilość - 7 sztuk, d) stół warsztatowy z półką (WS1): (a) ilość - 4 sztuki, e) stół warsztatowy (WS2): (a) ilość - 1 sztuka, f) stół warsztatowy (WS3): (a) ilość - 1 sztuka, g) stół warsztatowy stalowy (WS4): (a) ilość - 1 sztuka, h) biurko warsztatowe z szafką z szufladami (WB1): (a) ilość - 3 sztuki, i) biurko warsztatowe z szafką z szufladami (WB2): (a) ilość - 1 sztuka, j) przystawka do biurka z szufladami (WPB): (a) ilość - 1 sztuka, k) wózek warsztatowy z pojemnikami (WW): (a) ilość - 6 sztuk, l) wózek montażowy (WM): (a) ilość - 4 sztuki, m) wózek transportowy półkowy (WTP): (a) ilość - 1 sztuka, n) wózek transportowy do krzeseł sztaplowanych (taczka do krzeseł) (WTK): (a) ilość - 2 sztuki, o) sztaluga studyjna profesjonalna (WST): (a) ilość - 1 sztuka, p) ostrzałka do pił tarczowych wraz z wyposażeniem (WO): (a) ilość - 1 sztuka, q) tokarka do drewna z urządzeniem do kopiowania (WT): (a) ilość - 1 sztuka, r) pilarka tarczowa ukośna wraz z wyposażeniem (WP): (a) ilość - 1 sztuka, s) szlifierka stołowa (WSS): (a) ilość - 1 sztuka, t) wiertarka stołowa pionowa (WWS): (a) ilość - 1 sztuka, u) wiertarka pozioma (WWP): (a) ilość - 1 sztuka, v) ostrzałka do noży strugarskich i wierteł (WNS): (a) ilość - 1 sztuka, w) kosz metalowy na kółkach (WKM): (a) ilość - 8 sztuk, 4) Wszystkie urządzenia objęte przedmiotem dostawy muszą być: a) wyposażone w instrukcję obsługi w języku polskim; b) objęte gwarancją producenta zgodnie z ofertą wykonawcy, nie krótszą jednak niż 24 miesiące od dnia odbioru przedmiotu zamówienia; c) gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta; d) czas reakcji serwisu - dwa dni robocze. 5) Pierwsze uruchomienie urządzeń wskazanych wierszach od litery r) do x). CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: URZĄDZENIA I WYPOSAŻENIE PRACOWNI KRAWIECKICH 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Opery na Zamku w Szczecinie wraz z montażem, podłączeniem i pierwszym uruchomieniem niżej wymienionych urządzeń i wyposażenia pracowni krawieckich, o parametrach: a) Maszyna stebnówka przemysłowa (KSP): Maszyna ze stołem, kompletna o parametrach: (a) ilość - 3 sztuki, b) Maszyna stebnówka 1 igłowa (KS): Stebnówka 1-igłowa, profesjonalna ze stołem, przeznaczona do grubych materiałów (tapicerka)kompletna o parametrach: (a) ilość - 1 sztuka, c) Overlock przemysłowy 2- igłowy, 4-nitkowy (KO2): Maszyna ze stołem, kompletna o parametrach: (a) ilość - 1 sztuka, d) Overlock przemysłowy 1- igłowy, 3-nitkowy (KO3): Maszyna ze stołem, kompletna o parametrach: (a) ilość - 1 sztuka, e) Maszyna do szycia 3-igłowa, przemysłowa (KMP): Maszyna stacjonarna o parametrach: (a) ilość - 1 sztuka, f) Maszyna do szycia, domowa, wieloczynnościowa (KM): Maszyna przenośna w walizce lub pokrowcu o parametrach: (a) ilość - 1 sztuka, g) Klejarka przemysłowa odzieżowa (KK): Maszyna kompletna o parametrach: (a) ilość - 1 sztuka, h) Stół prasowalniczy przemysłowy (KP): Stół z rękawnikiem, kompletny o parametrach: (a) ilość - 1 sztuka, i) Stół prasowalniczy przemysłowy z zasobnikiem (KPZ): Stół kompletny z rękawnikiem o parametrach: (a) ilość - 4 sztuki, j) Deska do prasowania (KD): (a) ilość - 1 sztuka, k) Żelazko bezprzewodowe (KZ): (a) ilość - 1 sztuka, l) Wytwornica pary dwustanowiskowa, przemysłowa (KW): (a) ilość - 1 sztuka, m) Stojak do lagowania - rozwijarka stacjonarna (KL): (a) ilość - 1 sztuka, n) Napownica krawiecka ręczna (KN): (a) ilość - 1 sztuka, o) Wieszaki mobilne (GW): (a) ilość - 40 sztuk p) Suszarka na pranie (DSP): (a) ilość -2 sztuki, 2) Urządzenia i wyposażenie objęte przedmiotem dostawy muszą być: a) wyposażone w instrukcję obsługi w języku polskim; b) objęte gwarancją producenta zgodnie z ofertą wykonawcy, nie krótszą jednak niż 24 miesiące od dnia odbioru przedmiotu zamówienia; c) gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta; d) czas reakcji serwisu - dwa dni robocze. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: URZĄDZENIA I WYPOSAŻENIE PRACOWNI FRYZJERSKICH 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Opery na Zamku w Szczecinie niżej wymienionych urządzeń i wyposażenia pracowni fryzjerskich, o parametrach: a) Suszarka profesjonalna, hełmowa, stojąca (FSU): (a) ilość - 2 sztuki, b) Myjnia fryzjerska (FM): Myjnia fryzjerska zintegrowana z umywalką o parametrach: (a) ilość - 1 sztuka, c) Fotel fryzjerski (FF): (a) ilość - 10 sztuk, d) Pomocnik-- wózek fryzjerski na kółkach (FW): Wózek fryzjerski profesjonalny z szufladami o parametrach: (a) ilość - 4 sztuki, e) Taboret ( hoker) fryzjerski na kółkach (FT): (a) ilość - 2 sztuki, (b) 2) Wszystkie urządzenia objęte przedmiotem dostawy muszą być: a) wyposażone w instrukcję obsługi w języku polskim; b) objęte gwarancją producenta zgodnie z ofertą wykonawcy, nie krótszą jednak niż 24 miesiące od dnia odbioru przedmiotu zamówienia; c) gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta; d) czas reakcji serwisu - dwa dni robocze. 3) Wykonawca jest zobowiązany podłączyć i pierwszy raz uruchomić: a) Suszarka profesjonalna, hełmowa, stojąca (FSU), b) Myjnia fryzjerska (FM). CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA: SPRZĘT I WYPOSAŻENIE RTV I AGD 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia RTV i AGD do Opery na Zamku w Szczecinie wraz z ich montażem, podłączeniem i pierwszym uruchomieniem, o parametrach: a) Chłodziarka niska (ACH1): (a) ilość - 3 sztuki, b) Chłodziarka bezszronowa, wysoka (ACH2): (a) ilość - 1 sztuka, c) Pralko - suszarka (APS): (a) ilość - 2 sztuki, d) Kuchenka mikrofalowa (AM): (a) ilość - 2 sztuki, e) Płyta elektryczna ceramiczna dwupolowa (AP): (a) ilość - 1 sztuka, f) Płyta elektryczna dwupolowa (AP1): (b) ilość - 1 sztuka, g) Ekspres wolnostojący (AE): (a) ilość - 2 sztuki, h) Zmywarka do zabudowy 45 cm (AZM): (a) ilość - 2 sztuki, (b) i) Czajnik elektryczny (AC): (a) ilość - 23 sztuk, j) Polerka podłogowa, profesjonalna, jednotarczowa, wysokoobrotowa (AF): (a) ilość - 1 sztuka, k) Odkurzacz uniwersalny przemysłowy (AO): (a) ilość - 2 sztuki, l) Czyszczarka do butów (AB): (a) ilość - 1 sztuka, (b) profesjonalna maszyna do czyszczenia obuwia, (c) 3 szczotki, każda o średnicy 12-14 cm i szerokości 6-8 cm, (d) pojemnik na pastę o pojemności 0,5-0,8 l z zaworem kulkowym, (e) przybliżone wymiary: szerokość 60 cm x głębokość 38 x wysokość 32 cm (? 2 cm), (f) waga: 13-16 kg, (g) włącznik-wyłącznik umieszczony w podstawie obudowy, (h) moc: co najmniej 130 W, (i) co najmniej 1200 obrotów na minutę, (j) kolor srebrny lub czarny, (k) dodatkowo materiały eksploatacyjne na czyszczenie ok. 1000 par obuwia, (l) oznaczenie CE; m) Lampa stojąca z regulowanym oświetleniem (DLP): (a) Ilość -1 sztuka, n) Lampa biurkowa LED (DLL): (a) ilość - 14 sztuk, o) wentylator mały biurkowy (DP1): (a) ilość - 4 sztuki, p) Wentylator stojący podłogowy (DP2): (a) ilość - 2 sztuki, q) zegar ścienny (AZ): (a) ilość - 53 sztuki, r) telefon bezprzewodowy (AT): (a) ilość - 53 sztuki, s) telefon systemowy (DC): (a) ilość - 1 sztuka, (b) telefon systemowy CTS 202z dwoma konsolami operatorskimi do współpracy z abonencką centralą telefoniczną Silican CCT -1668.L lub równoważny telefon systemowy w pełni współpracujący z użytkowaną przez Zamawiającego abonencką centralą telefoniczną Silican CCT - 1668.L. t) telewizor 40 cali z uchwytem ściennym (ATV): (a) ilość - 3 sztuki, 2) Wszystkie urządzenia objęte przedmiotem dostawy muszą być: a) wyposażone w instrukcję obsługi w języku polskim; b) objęte gwarancją producenta zgodnie z ofertą wykonawcy, nie krótszą jednak niż 24 miesiące od dnia odbioru przedmiotu zamówienia; c) gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta; d) czas reakcji serwisu - dwa dni robocze. 3) Podłączenie i pierwsze uruchomienie nie dotyczy nw. urządzeń a) czajnik elektryczny (AC), b) polerka podłogowa, profesjonalna, jednotarczowa, wysokoobrotowa (AF), c) odkurzacz uniwersalny przemysłowy (AO), d) lampa stojąca z regulowanym oświetleniem (DLP), e) lampa biurkowa led (DLL), f) wentylator mały biurkowy (DP1), g) wentylator stojący podłogowy (DP2): h) zegar ścienny (AZ). CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA: INSTRUMENTY I WYPOSAŻENIE MUZYCZNE 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa instrumentów i akcesoriów muzycznych do Opery na Zamku w Szczecinie o parametrach: a) pianino akustyczne (MP): (a) ilość - 1 sztuka, b) pianino elektryczne (MPE): (a) ilość - 1 sztuka, c) ława do pianina (MŁ): (a) ilość - 1 sztuka, d) stojak podłogowy z pulpitem do nut (MN): (a) ilość - 53 sztuki, e) parawan akustyczny 5-panelowy (MA): (a) ilość - 1 sztuka, f) ekran akustyczny na statywie (ME): (a) ilość - 20 sztuk, g) wieszak ścienny do instrumentów smyczkowych (MW): (a) ilość - 20 sztuk, h) statyw do kontrabasu (MS1): (a) ilość - 3 sztuki, i) statyw do oboju (MS2): (a) ilość - 4 sztuki, j) statyw do rożka angielskiego (MS3): (a) ilość - 2 sztuki, k) statyw do klarnetu (MS4): (a) ilość - 4 sztuki, l) statyw do klarnetu basowego(fagotu) (MS5): (a) ilość - 3 sztuki, (b) profesjonalny statyw do fagotu-klarnetu basowego-klarnetu altowego, m) statyw do kontrfagotu (MS6): (a) ilość - 1 sztuka, n) statyw do waltorni (MS7): (a) ilość - 4 sztuki, o) statyw do trąbki (MS8): (a) ilość - 3 sztuki, p) statyw do puzonu (MS9): (a) ilość - 3 sztuki, q) statyw do tuby (MS10): (a) ilość - 1 sztuka, r) wózek platformowy do przewozu harfy koncertowej (MH): (a) ilość - 1 sztuka, s) wózek platformowy do przewozu pulpitów i krzeseł (MK): (a) ilość - 1 sztuka, t) skrzynia transportowa na drobne instrumenty (MI): (a) ilość - 1 sztuka, 2) Wszystkie urządzenia objęte przedmiotem dostawy muszą być: a) wyposażone w instrukcję obsługi w języku polskim, b) objęte gwarancją producenta zgodnie z ofertą wykonawcy, nie krótszą jednak niż 24 miesiące od dnia odbioru przedmiotu zamówienia, c) czas reakcji serwisu: - pianina trzy dni robocze, - pozostałe wyposażenie 7 (siedem) dni roboczych. CZĘŚĆ VI ZAMÓWIENIA: URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNE I DRUKARKI 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek do Opery na Zamku w Szczecinie o parametrach: a) Drukarka A4 zwykła czarnobiała (ADZ): (a) monochromatyczna drukarka laserowa A4, (b) ilość - 2 sztuki, b) Drukarka kolorowa ze skanerem i możliwością druku A3 (ADK): (a) kolorowe, laserowe urządzenie wielofunkcyjne A3, (b) ilość - 2 sztuki, c) Drukarka 3 D (WD): (a) ilość - 1 sztuka, d) Urządzenie wielofunkcyjne (AW): (a) urządzenie wielofunkcyjne: drukarka kolorowa, kopiarka kolorowa, skaner kolorowy, fax; (b) ilość - 1 komplet, 2) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do podłączenia i pierwszego uruchomienia urządzenia wielofunkcyjnego (AW); 3) Urządzenia powinny posiadać: - instrukcję obsługi w języku polskim, - oznaczenie CE; 4) Urządzenia muszą być objęte gwarancją producenta zgodnie z ofertą wykonawcy, nie krótszą jednak niż 24 miesiące od dnia odbioru zamówienia; 5) Warunki gwarancji: - gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta, - czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego. CZĘŚĆ VII ZAMÓWIENIA: KOMPUTERY STACJONARNE, PRZENOŚNE I INNE WYPOSAŻENIE 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych, komputerów przenośnych oraz akcesoriów komputerowych do Opery na Zamku w Szczecinie o parametrach: a) Zestaw komputerowy do obróbki grafiki (AKN): Komputer stacjonarny z monitorem, nagrywarką, głośnikami i oprogramowaniem. Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji obróbki danych cyfrowych, aplikacji obliczeniowych, aplikacji graficznych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej: (a) ilość - 4 (cztery) zestawy, b) Zestaw komputerowy biurowy (AKZ): Komputer stacjonarny z monitorem, nagrywarką, głośnikami i oprogramowaniem. Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji obróbki danych cyfrowych, aplikacji obliczeniowych, aplikacji graficznych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej. Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, aplikacji graficznych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej. (a) ilość - 13 kompletów, c) laptop zestaw menedżerski (AL): Komputer przenośny typu ultrabook , z ekranem o przekątnej od 13do 14 cali o rozdzielczości minimum 1920x1080 z podświetleniem LED. Komputer przenośny będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej. (a) ilość - 2 sztuki, d) Access Point do WiFi: Urządzenie sieci bezprzewodowej - korporacyjne punkty dostępowe Access Point współpracujące i zarządzane przez urządzenie UTM kontroler sieci bezprzewodowej Fortigate 90D posiadane przez Zamawiającego: (a) ilość - 5 sztuk, e) Niszczarka dokumentów (AN): Niszczarka przeznaczona do małych biur, (a) ilość - 5 sztuki, 2) Urządzenia powinny posiadać: a) instrukcję obsługi w języku polskim, b) oznaczenie CE, c) certyfikaty wskazane w opisie poszczególnych urządzeń ; 3) Urządzenia muszą być objęte gwarancją producenta zgodnie z ofertą wykonawcy, nie krótszą jednak niż: a) drukarki i urządzenia wielofunkcyjne - 24 miesiące, gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta, b) zestawy komputerowe stacjonarne - 24 miesiące, gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta, a) urządzenia Access Point do WiFi - 24 miesiące, b) niszczarki - 24 miesiące, 4) Warunki gwarancji: a) czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego, CZĘŚĆ VIII ZAMÓWIENIA: TABLICA MULTIMEDIALNA (INTERAKTYWNA) 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawę tablicy multimedialnej (interaktywnej) do Opery na Zamku w Szczecinie. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz montażem naściennym, podłączeniem, uruchomieniem i szkoleniem z jej obsługi administratorów tablicy interaktywnej: (a) ilość - 1 komplet 3) Urządzenia powinny posiadać: - instrukcję obsługi w języku polskim, - oznaczenie CE; 4) Urządzenia muszą być objęte gwarancją producenta zgodnie z ofertą wykonawcy, nie krótszą jednak niż 24 miesiące od dnia odbioru zamówienia; 5) Warunki gwarancji: - gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta, - czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego. CZĘŚĆ IX ZAMÓWIENIA: AKCESORIA MEBLOWE 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do Opery na Zamku w Szczecinie o parametrach: a) system zawieszeń obrazów (DO1): (a) ilość - 71 metrów, b) listwa do podwieszania obrazów (DO2): (a) ilość - 43 metrów, c) odbojnik ścienny 15x50cm (DS50): (a) ilość - 2 szt, d) odbojnik ścienny 15x100cm (DS100): (a) ilość - 9 sztuk, e) odbojnik narożnikowy (DSN): (b) ilość - 26 sztuk, 2) Przedmiot dostawy musi być objęty gwarancją producenta zgodnie z ofertą wykonawcy, nie krótszą jednak niż 24 miesiące od dnia odbioru zamówienia. Użyte w treści niniejszego opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub oznaczenia pochodzenia mają na celu wskazanie technicznego sposobu wykorzystania celem sprecyzowania przedmiotu zamówienia. Użyte znaki towarowe, patenty lub oznaczenia pochodzenia stanowią wzorzec jakościowy i techniczny przedmiotu zamówienia, a ich wykorzystanie w opisie przedmiotu zamówienia jest podyktowane specyfiką przedmiotu zamówienia. Każdorazowo w takim przypadku Zamawiający dopuścił możliwość stosowania rozwiązań równoważnych wskazanym znakom towarowym, patentom lub oznaczeniu pochodzenia 43.80.00.00-1, 39.15.12.00-7, 42.71.50.00-1, 39.71.35.10-1, 39.71.22.00-8, 39.11.31.00-8, 39.11.32.00-9, 44.19.00.00-8, 39.71.00.00-2, 39.71.31.00-4, 39.71.32.10-8, 32.55.00.00-3, 32.32.46.00-6, 32.32.20.00-6, 37.31.00.00-4, 37.32.10.00-4, 37.31.11.00-2, 37.32.17.00-1, 30.23.21.10-8, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00 - Urządzenia warsztatowe 39.15.12.00 - Stoły robocze 42.71.50.00 - Maszyny do szycia 39.71.35.10 - Żelazka parowe 39.71.22.00 - Urządzenia fryzjerskie 39.11.31.00 - Fotele 39.11.32.00 - Taborety 44.19.00.00 - Różne materiały budowlane 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39.71.32.00 - Maszyny piorące i suszarki do ubrań 39.71.32.10 - Pralki i suszarki 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 37.31.00.00 - Instrumenty muzyczne 37.32.10.00 - Akcesoria do instrumentów muzycznych 37.31.11.00 - Pianina 37.32.17.00 - Stojaki na instrumenty muzyczne lub nuty 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 nr UDA-RPZP.06.02.01-32-002 11-00 z dnia 31.01.2012 r. poprzez dofinansowanie części wydatków kwalifikowanych poniesionych na realizację inwestycji.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: URZĄDZENIA I WYPOSAŻENIE PRACOWNI KRAWIECKICH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Banaszczyk Maszyny Szwalnicze, ul. Scaleniowa 1, 93-438 Łódź, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80604,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75327,00

  • Oferta z najniższą ceną: 75327,00 / Oferta z najwyższą ceną: 119630,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: URZĄDZENIA I WYPOSAŻENIE PRACOWNI FRYZJERSKICH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PHU BMS Sp. J. Z. Bielecki, T. Białowąs, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16214,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18630,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18630,00 / Oferta z najwyższą ceną: 120800,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: SPRZĘT I WYPOSAŻENIE RTV I AGD

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe BMS Sp. Jawna Z. Bielecki, T. Białowąs, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59130,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61630,00

  • Oferta z najniższą ceną: 61630,00 / Oferta z najwyższą ceną: 125000,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNE I DRUKARKI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ATA Szczecin Sp. z o.o., ul. Granitowa 7a, 70-750 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23262,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38771,00

  • Oferta z najniższą ceną: 38771,00 / Oferta z najwyższą ceną: 117500,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: KOMPUTERY STACJONARNE, PRZENOŚNE I INNE WYPOSAŻENIE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • El Toro Bobrowski, Blatkiewicz Sp. J, ul. Racławska 23, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120754,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 175398,00

  • Oferta z najniższą ceną: 175398,00 / Oferta z najwyższą ceną: 199820,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 8   

Nazwa: TABLICA MULTIMEDIALNA (INTERAKTYWNA)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ATA Szczecin Sp. z o.o., Szczecin, 70-750 ul. Granitowa 7a, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15605,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17712,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17712,00 / Oferta z najwyższą ceną: 56160,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 9   

Nazwa: AKCESORIA MEBLOWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro kosztorysowo - handlowe Mateo Mateusz Słomiński, ul. Sławieńska 9, 76-010 Polanów, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43050,00

  • Oferta z najniższą ceną: 43050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 138967,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.