eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa wyposażenia ruchomego w ramach przebudowy Opery na Zamku w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-04

Szczecin: Dostawa wyposażenia ruchomego w ramach przebudowy Opery na Zamku w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 198686 - 2015; data zamieszczenia: 04.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opera na Zamku , ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4348102, faks 91 4348133.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia ruchomego w ramach przebudowy Opery na Zamku w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Opery na Zamku w Szczecinie urządzeń i wyposażenia ruchomego wraz z montażem, podłączeniem zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostawę i montaż fabrycznie nowego, wolnego od wad fizycznych i prawnych wyposażenia i urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia, w pomieszczeniach oraz miejscach wskazanych przez Zamawiającego: a) urządzeń i wyposażenia warsztatowego, b) urządzeń i wyposażenia do pracowni krawieckich, c) urządzeń i wyposażenia do pracowni fryzjerskich, d) urządzeń i wyposażenia AGD i RTV, e) wyposażenia muzycznego, f) sprzętu informatycznego, na koszt Wykonawcy zamówienia. 2) Podłączenie wszystkich urządzeń wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i wytycznymi danego producenta, przekazanie Zamawiającemu całości przedmiotu zamówienia, gotowego do pracy. 3) Przestrzeganie przepisów BHP i ppoż., utrzymanie porządku w trakcie realizacji prac oraz po ich zakończeniu usunięcie i utylizacja odpadów powstałych podczas dostawy i montażu. 3. Wykonawca zamówienia jest zobowiązany do zachowanie najwyższej staranności przy wykonaniu zamówienia, usuwania usterek i szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia natychmiast po ich powstaniu przez Wykonawcę na Jego koszt; 4. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca umożliwi Zamawiającemu weryfikację dostarczanych urządzeń i wyposażenia. W przypadku stwierdzenia niezgodności z opisem przedmiotu zamówienia Zamawiający wstrzyma realizację dostawy oraz nakaże natychmiastową wymianę na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. 5. Opis techniczny przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - URZĄDZENIA I WYPOSAŻENIE PRACOWNI WARSZTATOWYCH: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Opery na Zamku w Szczecinie wraz z montażem, podłączeniem urządzeń i wyposażenia : a) regał stalowy magazynowy (WR): (a) ilość - 48 sztuk, b) szafa warsztatowo-magazynowa z półkami (WSZ1): (a) ilość - 9 sztuk, c) szafa warsztatowo-magazynowa z półkami (WSZ2): (a) ilość - 7 sztuk, d) stół warsztatowy z półką (WS1): (a) ilość - 4 sztuki, e) stół warsztatowy (WS2): (a) ilość - 1 sztuka, f) stół warsztatowy (WS3): (a) ilość - 1 sztuka, g) stół warsztatowy stalowy (WS4): (a) ilość - 1 sztuka, h) biurko warsztatowe z szafką z szufladami (WB1): (a) ilość - 3 sztuki, i) biurko warsztatowe z szafką z szufladami (WB2): (a) ilość - 1 sztuka, j) przystawka do biurka z szufladami (WPB): (a) ilość - 1 sztuka, k) wózek warsztatowy z pojemnikami (WW): (a) ilość - 6 sztuk, l) wózek montażowy (WM): (a) ilość - 4 sztuki, m) wózek transportowy półkowy (WTP): (a) ilość - 1 sztuka, n) wózek transportowy do krzeseł sztaplowanych (taczka do krzeseł) (WTK): (a) ilość - 2 sztuki, o) sztaluga studyjna profesjonalna (WST): (a) ilość - 1 sztuka, p) ostrzałka do pił tarczowych wraz z wyposażeniem (WO): (a) ilość - 1 sztuka, q) tokarka do drewna z urządzeniem do kopiowania (WT): (a) ilość - 1 sztuka, r) pilarka tarczowa ukośna wraz z wyposażeniem (WP): (a) ilość - 1 sztuka, s) szlifierka stołowa (WSS): (a) ilość - 1 sztuka, t) wiertarka stołowa pionowa (WWS): (a) ilość - 1 sztuka, u) wiertarka pozioma (WWP): (a) ilość - 1 sztuka, v) ostrzałka do noży strugarskich i wierteł (WNS): (a) ilość - 1 sztuka, w) kosz metalowy na kółkach (WKM): (a) ilość - 8 sztuk, 4) Wszystkie urządzenia objęte przedmiotem dostawy muszą być: a) wyposażone w instrukcję obsługi w języku polskim; b) objęte gwarancją producenta zgodnie z ofertą wykonawcy, nie krótszą jednak niż 24 miesiące od dnia odbioru przedmiotu zamówienia; c) gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta; d) czas reakcji serwisu - dwa dni robocze. 5) Pierwsze uruchomienie urządzeń wskazanych wierszach od litery r) do x). CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: URZĄDZENIA I WYPOSAŻENIE PRACOWNI KRAWIECKICH 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Opery na Zamku w Szczecinie wraz z montażem, podłączeniem i pierwszym uruchomieniem niżej wymienionych urządzeń i wyposażenia pracowni krawieckich, o parametrach: a) Maszyna stebnówka przemysłowa (KSP): Maszyna ze stołem, kompletna o parametrach: (a) ilość - 3 sztuki, b) Maszyna stebnówka 1 igłowa (KS): Stebnówka 1-igłowa, profesjonalna ze stołem, przeznaczona do grubych materiałów (tapicerka)kompletna o parametrach: (a) ilość - 1 sztuka, c) Overlock przemysłowy 2- igłowy, 4-nitkowy (KO2): Maszyna ze stołem, kompletna o parametrach: (a) ilość - 1 sztuka, d) Overlock przemysłowy 1- igłowy, 3-nitkowy (KO3): Maszyna ze stołem, kompletna o parametrach: (a) ilość - 1 sztuka, e) Maszyna do szycia 3-igłowa, przemysłowa (KMP): Maszyna stacjonarna o parametrach: (a) ilość - 1 sztuka, f) Maszyna do szycia, domowa, wieloczynnościowa (KM): Maszyna przenośna w walizce lub pokrowcu o parametrach: (a) ilość - 1 sztuka, g) Klejarka przemysłowa odzieżowa (KK): Maszyna kompletna o parametrach: (a) ilość - 1 sztuka, h) Stół prasowalniczy przemysłowy (KP): Stół z rękawnikiem, kompletny o parametrach: (a) ilość - 1 sztuka, i) Stół prasowalniczy przemysłowy z zasobnikiem (KPZ): Stół kompletny z rękawnikiem o parametrach: (a) ilość - 4 sztuki, j) Deska do prasowania (KD): (a) ilość - 1 sztuka, k) Żelazko bezprzewodowe (KZ): (a) ilość - 1 sztuka, l) Wytwornica pary dwustanowiskowa, przemysłowa (KW): (a) ilość - 1 sztuka, m) Stojak do lagowania - rozwijarka stacjonarna (KL): (a) ilość - 1 sztuka, n) Napownica krawiecka ręczna (KN): (a) ilość - 1 sztuka, o) Wieszaki mobilne (GW): (a) ilość - 40 sztuk p) Suszarka na pranie (DSP): (a) ilość -2 sztuki, 2) Urządzenia i wyposażenie objęte przedmiotem dostawy muszą być: a) wyposażone w instrukcję obsługi w języku polskim; b) objęte gwarancją producenta zgodnie z ofertą wykonawcy, nie krótszą jednak niż 24 miesiące od dnia odbioru przedmiotu zamówienia; c) gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta; d) czas reakcji serwisu - dwa dni robocze. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: URZĄDZENIA I WYPOSAŻENIE PRACOWNI FRYZJERSKICH 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Opery na Zamku w Szczecinie niżej wymienionych urządzeń i wyposażenia pracowni fryzjerskich, o parametrach: a) Suszarka profesjonalna, hełmowa, stojąca (FSU): (a) ilość - 2 sztuki, b) Myjnia fryzjerska (FM): Myjnia fryzjerska zintegrowana z umywalką o parametrach: (a) ilość - 1 sztuka, c) Fotel fryzjerski (FF): (a) ilość - 10 sztuk, d) Pomocnik-- wózek fryzjerski na kółkach (FW): Wózek fryzjerski profesjonalny z szufladami o parametrach: (a) ilość - 4 sztuki, e) Taboret ( hoker) fryzjerski na kółkach (FT): (a) ilość - 2 sztuki, (b) 2) Wszystkie urządzenia objęte przedmiotem dostawy muszą być: a) wyposażone w instrukcję obsługi w języku polskim; b) objęte gwarancją producenta zgodnie z ofertą wykonawcy, nie krótszą jednak niż 24 miesiące od dnia odbioru przedmiotu zamówienia; c) gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta; d) czas reakcji serwisu - dwa dni robocze. 3) Wykonawca jest zobowiązany podłączyć i pierwszy raz uruchomić: a) Suszarka profesjonalna, hełmowa, stojąca (FSU), b) Myjnia fryzjerska (FM). CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA: SPRZĘT I WYPOSAŻENIE RTV I AGD 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia RTV i AGD do Opery na Zamku w Szczecinie wraz z ich montażem, podłączeniem i pierwszym uruchomieniem, o parametrach: a) Chłodziarka niska (ACH1): (a) ilość - 3 sztuki, b) Chłodziarka bezszronowa, wysoka (ACH2): (a) ilość - 1 sztuka, c) Pralko - suszarka (APS): (a) ilość - 2 sztuki, d) Kuchenka mikrofalowa (AM): (a) ilość - 2 sztuki, e) Płyta elektryczna ceramiczna dwupolowa (AP): (a) ilość - 1 sztuka, f) Płyta elektryczna dwupolowa (AP1): (b) ilość - 1 sztuka, g) Ekspres wolnostojący (AE): (a) ilość - 2 sztuki, h) Zmywarka do zabudowy 45 cm (AZM): (a) ilość - 2 sztuki, (b) i) Czajnik elektryczny (AC): (a) ilość - 23 sztuk, j) Polerka podłogowa, profesjonalna, jednotarczowa, wysokoobrotowa (AF): (a) ilość - 1 sztuka, k) Odkurzacz uniwersalny przemysłowy (AO): (a) ilość - 2 sztuki, l) Czyszczarka do butów (AB): (a) ilość - 1 sztuka, (b) profesjonalna maszyna do czyszczenia obuwia, (c) 3 szczotki, każda o średnicy 12-14 cm i szerokości 6-8 cm, (d) pojemnik na pastę o pojemności 0,5-0,8 l z zaworem kulkowym, (e) przybliżone wymiary: szerokość 60 cm x głębokość 38 x wysokość 32 cm (? 2 cm), (f) waga: 13-16 kg, (g) włącznik-wyłącznik umieszczony w podstawie obudowy, (h) moc: co najmniej 130 W, (i) co najmniej 1200 obrotów na minutę, (j) kolor srebrny lub czarny, (k) dodatkowo materiały eksploatacyjne na czyszczenie ok. 1000 par obuwia, (l) oznaczenie CE; m) Lampa stojąca z regulowanym oświetleniem (DLP): (a) Ilość -1 sztuka, n) Lampa biurkowa LED (DLL): (a) ilość - 14 sztuk, o) wentylator mały biurkowy (DP1): (a) ilość - 4 sztuki, p) Wentylator stojący podłogowy (DP2): (a) ilość - 2 sztuki, q) zegar ścienny (AZ): (a) ilość - 53 sztuki, r) telefon bezprzewodowy (AT): (a) ilość - 53 sztuki, s) telefon systemowy (DC): (a) ilość - 1 sztuka, (b) telefon systemowy CTS 202z dwoma konsolami operatorskimi do współpracy z abonencką centralą telefoniczną Silican CCT -1668.L lub równoważny telefon systemowy w pełni współpracujący z użytkowaną przez Zamawiającego abonencką centralą telefoniczną Silican CCT - 1668.L. t) telewizor 40 cali z uchwytem ściennym (ATV): (a) ilość - 3 sztuki, 2) Wszystkie urządzenia objęte przedmiotem dostawy muszą być: a) wyposażone w instrukcję obsługi w języku polskim; b) objęte gwarancją producenta zgodnie z ofertą wykonawcy, nie krótszą jednak niż 24 miesiące od dnia odbioru przedmiotu zamówienia; c) gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta; d) czas reakcji serwisu - dwa dni robocze. 3) Podłączenie i pierwsze uruchomienie nie dotyczy nw. urządzeń a) czajnik elektryczny (AC), b) polerka podłogowa, profesjonalna, jednotarczowa, wysokoobrotowa (AF), c) odkurzacz uniwersalny przemysłowy (AO), d) lampa stojąca z regulowanym oświetleniem (DLP), e) lampa biurkowa led (DLL), f) wentylator mały biurkowy (DP1), g) wentylator stojący podłogowy (DP2): h) zegar ścienny (AZ). CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA: INSTRUMENTY I WYPOSAŻENIE MUZYCZNE 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa instrumentów i akcesoriów muzycznych do Opery na Zamku w Szczecinie o parametrach: a) pianino akustyczne (MP): (a) ilość - 1 sztuka, b) pianino elektryczne (MPE): (a) ilość - 1 sztuka, c) ława do pianina (MŁ): (a) ilość - 1 sztuka, d) stojak podłogowy z pulpitem do nut (MN): (a) ilość - 53 sztuki, e) parawan akustyczny 5-panelowy (MA): (a) ilość - 1 sztuka, f) ekran akustyczny na statywie (ME): (a) ilość - 20 sztuk, g) wieszak ścienny do instrumentów smyczkowych (MW): (a) ilość - 20 sztuk, h) statyw do kontrabasu (MS1): (a) ilość - 3 sztuki, i) statyw do oboju (MS2): (a) ilość - 4 sztuki, j) statyw do rożka angielskiego (MS3): (a) ilość - 2 sztuki, k) statyw do klarnetu (MS4): (a) ilość - 4 sztuki, l) statyw do klarnetu basowego(fagotu) (MS5): (a) ilość - 3 sztuki, (b) profesjonalny statyw do fagotu-klarnetu basowego-klarnetu altowego, m) statyw do kontrfagotu (MS6): (a) ilość - 1 sztuka, n) statyw do waltorni (MS7): (a) ilość - 4 sztuki, o) statyw do trąbki (MS8): (a) ilość - 3 sztuki, p) statyw do puzonu (MS9): (a) ilość - 3 sztuki, q) statyw do tuby (MS10): (a) ilość - 1 sztuka, r) wózek platformowy do przewozu harfy koncertowej (MH): (a) ilość - 1 sztuka, s) wózek platformowy do przewozu pulpitów i krzeseł (MK): (a) ilość - 1 sztuka, t) skrzynia transportowa na drobne instrumenty (MI): (a) ilość - 1 sztuka, 2) Wszystkie urządzenia objęte przedmiotem dostawy muszą być: a) wyposażone w instrukcję obsługi w języku polskim, b) objęte gwarancją producenta zgodnie z ofertą wykonawcy, nie krótszą jednak niż 24 miesiące od dnia odbioru przedmiotu zamówienia, c) czas reakcji serwisu: - pianina trzy dni robocze, - pozostałe wyposażenie 7 (siedem) dni roboczych. CZĘŚĆ VI ZAMÓWIENIA: URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNE I DRUKARKI 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek do Opery na Zamku w Szczecinie o parametrach: a) Drukarka A4 zwykła czarnobiała (ADZ): (a) monochromatyczna drukarka laserowa A4, (b) ilość - 2 sztuki, b) Drukarka kolorowa ze skanerem i możliwością druku A3 (ADK): (a) kolorowe, laserowe urządzenie wielofunkcyjne A3, (b) ilość - 2 sztuki, c) Drukarka 3 D (WD): (a) ilość - 1 sztuka, d) Urządzenie wielofunkcyjne (AW): (a) urządzenie wielofunkcyjne: drukarka kolorowa, kopiarka kolorowa, skaner kolorowy, fax; (b) ilość - 1 komplet, 2) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do podłączenia i pierwszego uruchomienia urządzenia wielofunkcyjnego (AW); 3) Urządzenia powinny posiadać: - instrukcję obsługi w języku polskim, - oznaczenie CE; 4) Urządzenia muszą być objęte gwarancją producenta zgodnie z ofertą wykonawcy, nie krótszą jednak niż 24 miesiące od dnia odbioru zamówienia; 5) Warunki gwarancji: - gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta, - czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego. CZĘŚĆ VII ZAMÓWIENIA: KOMPUTERY STACJONARNE, PRZENOŚNE I INNE WYPOSAŻENIE 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych, komputerów przenośnych oraz akcesoriów komputerowych do Opery na Zamku w Szczecinie o parametrach: a) Zestaw komputerowy do obróbki grafiki (AKN): Komputer stacjonarny z monitorem, nagrywarką, głośnikami i oprogramowaniem. Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji obróbki danych cyfrowych, aplikacji obliczeniowych, aplikacji graficznych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej: (a) ilość - 4 (cztery) zestawy, b) Zestaw komputerowy biurowy (AKZ): Komputer stacjonarny z monitorem, nagrywarką, głośnikami i oprogramowaniem. Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji obróbki danych cyfrowych, aplikacji obliczeniowych, aplikacji graficznych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej. Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, aplikacji graficznych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej. (a) ilość - 13 kompletów, c) laptop zestaw menedżerski (AL): Komputer przenośny typu ultrabook , z ekranem o przekątnej od 13do 14 cali o rozdzielczości minimum 1920x1080 z podświetleniem LED. Komputer przenośny będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej. (a) ilość - 2 sztuki, d) Access Point do WiFi: Urządzenie sieci bezprzewodowej - korporacyjne punkty dostępowe Access Point współpracujące i zarządzane przez urządzenie UTM kontroler sieci bezprzewodowej Fortigate 90D posiadane przez Zamawiającego: (a) ilość - 5 sztuk, e) Niszczarka dokumentów (AN): Niszczarka przeznaczona do małych biur, (a) ilość - 5 sztuki, 2) Urządzenia powinny posiadać: a) instrukcję obsługi w języku polskim, b) oznaczenie CE, c) certyfikaty wskazane w opisie poszczególnych urządzeń ; 3) Urządzenia muszą być objęte gwarancją producenta zgodnie z ofertą wykonawcy, nie krótszą jednak niż: a) drukarki i urządzenia wielofunkcyjne - 24 miesiące, gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta, b) zestawy komputerowe stacjonarne - 24 miesiące, gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta, a) urządzenia Access Point do WiFi - 24 miesiące, b) niszczarki - 24 miesiące, 4) Warunki gwarancji: a) czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego, CZĘŚĆ VIII ZAMÓWIENIA: TABLICA MULTIMEDIALNA (INTERAKTYWNA) 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawę tablicy multimedialnej (interaktywnej) do Opery na Zamku w Szczecinie. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz montażem naściennym, podłączeniem, uruchomieniem i szkoleniem z jej obsługi administratorów tablicy interaktywnej: (a) ilość - 1 komplet 3) Urządzenia powinny posiadać: - instrukcję obsługi w języku polskim, - oznaczenie CE; 4) Urządzenia muszą być objęte gwarancją producenta zgodnie z ofertą wykonawcy, nie krótszą jednak niż 24 miesiące od dnia odbioru zamówienia; 5) Warunki gwarancji: - gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta, - czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego. CZĘŚĆ IX ZAMÓWIENIA: AKCESORIA MEBLOWE 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do Opery na Zamku w Szczecinie o parametrach: a) system zawieszeń obrazów (DO1): (a) ilość - 71 metrów, b) listwa do podwieszania obrazów (DO2): (a) ilość - 43 metrów, c) odbojnik ścienny 15x50cm (DS50): (a) ilość - 2 szt, d) odbojnik ścienny 15x100cm (DS100): (a) ilość - 9 sztuk, e) odbojnik narożnikowy (DSN): (b) ilość - 26 sztuk, 2) Przedmiot dostawy musi być objęty gwarancją producenta zgodnie z ofertą wykonawcy, nie krótszą jednak niż 24 miesiące od dnia odbioru zamówienia. Użyte w treści niniejszego opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub oznaczenia pochodzenia mają na celu wskazanie technicznego sposobu wykorzystania celem sprecyzowania przedmiotu zamówienia. Użyte znaki towarowe, patenty lub oznaczenia pochodzenia stanowią wzorzec jakościowy i techniczny przedmiotu zamówienia, a ich wykorzystanie w opisie przedmiotu zamówienia jest podyktowane specyfiką przedmiotu zamówienia. Każdorazowo w takim przypadku Zamawiający dopuścił możliwość stosowania rozwiązań równoważnych wskazanym znakom towarowym, patentom lub oznaczeniu pochodzenia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1, 39.15.12.00-7, 42.71.50.00-1, 39.71.35.10-1, 39.71.22.00-8, 39.11.31.00-8, 39.11.32.00-9, 44.19.00.00-8, 39.71.00.00-2, 39.71.31.00-4, 39.71.32.10-8, 32.55.00.00-3, 32.32.46.00-6, 32.32.20.00-6, 37.31.00.00-4, 37.32.10.00-4, 37.31.11.00-2, 37.32.17.00-1, 30.23.21.10-8, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Dla żadnej z części zamówienia Wykonawca nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dla wszystkich części zamówienia odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dla wszystkich części zamówienia odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dla wszystkich części zamówienia odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dla wszystkich części zamówienia odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dla wszystkich części zamówienia odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: a) oferta zgodnie ze wzorem przedstawionym w rozdziale II SIWZ, w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; b) odpowiednie pełnomocnictwa, Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Strony nie przewidywały w chwili zawierania Umowy. Okoliczności te nie mogą być wywołane przez którąkolwiek ze Stron, ani nie mogą być przez Strony zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż (i) Umowa nie może być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą Stronom bądź jednej ze Stron lub niemożność osiągnięcia celu Umowy albo też (ii) wykonanie Umowy będzie istotnie utrudnione dla jednej bądź obu jej Stron. Strony zgodnie postanawiają, iż powyższe okoliczności uzasadniały będą uprawnienie do zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy. Okoliczności powyższe odnosić się mogą w szczególności do: 1) wystąpienia zmian stanu prawnego, 2) działań i zaniechań organów władzy publicznej, w tym zmiany urzędowych interpretacji przepisów dot. realizacji i finansowania Przedmiotu Umowy, 3) działań i zaniechań instytucji polskich bądź Unii Europejskiej zaangażowanych w realizację, kontrolę lub finansowanie projektu w ramach którego jest realizowany Przedmiot Umowy (w szczególności takich jak zmiana lub przyjęcie nowych wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków czy sprawozdawczości w zakresie realizacji projektu, zmiany terminów), 4) gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, 5) powszechnej niedostępności surowców bądź materiałów, 6) klęsk żywiołowych i ekologicznych oraz Siły Wyższej, o której mowa w § 9 Umowy, 7) konieczności koordynacji prac realizowanych w ramach inwestycji Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie, 2. W sytuacjach określonych w ust. 1 tego paragrafu, Strony, mając na uwadze poszanowanie wzajemnych interesów, zasady równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodny zamiar wykonania Przedmiotu Umowy, określą w niezbędnym zakresie wpływ powyższych okoliczności na dotychczasowe prawa i obowiązki. 3. Niezależnie od postanowień ust. 1 i 2 tego paragrafu, Strony dopuszczają możliwość (i) zmian redakcyjnych Umowy oraz (ii) zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek ze Stron, (iii) zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, jak również (iv) zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie Przedmiotu Umowy bądź zwiększających użyteczność Przedmiotu Umowy bądź dotyczących technicznych lub technologicznych zmian Przedmiotu Umowy spowodowanych np. wycofaniem z rynku materiałów czy elementów do produkcji lub posiadających korzystniejsze parametry techniczne czy nowszej technologii itp. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do Umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też, kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania Przedmiotu Umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy. 4. Wszelkie zmiany wprowadzane do Umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.opera.szczecin.pl/pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opera na Zamku w Szczecinie Ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin (sekretariat, V piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Opera na Zamku w Szczecinie Ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin (sekretariat, V piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 nr UDA-RPZP.06.02.01-32-002 11-00 z dnia 31.01.2012 r. poprzez dofinansowanie części wydatków kwalifikowanych poniesionych na realizację inwestycji..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: URZĄDZENIA I WYPOSAŻENIE PRACOWNI WARSZTATOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Opery na Zamku w Szczecinie wraz z montażem, podłączeniem urządzeń i wyposażenia : a) regał stalowy magazynowy (WR): (a) ilość - 48 sztuk, b) szafa warsztatowo-magazynowa z półkami (WSZ1): (a) ilość - 9 sztuk, c) szafa warsztatowo-magazynowa z półkami (WSZ2): (a) ilość - 7 sztuk, d) stół warsztatowy z półką (WS1): (a) ilość - 4 sztuki, e) stół warsztatowy (WS2): (a) ilość - 1 sztuka, f) stół warsztatowy (WS3): (a) ilość - 1 sztuka, g) stół warsztatowy stalowy (WS4): (a) ilość - 1 sztuka, h) biurko warsztatowe z szafką z szufladami (WB1): (a) ilość - 3 sztuki, i) biurko warsztatowe z szafką z szufladami (WB2): (a) ilość - 1 sztuka, j) przystawka do biurka z szufladami (WPB): (a) ilość - 1 sztuka, k) wózek warsztatowy z pojemnikami (WW): (a) ilość - 6 sztuk, l) wózek montażowy (WM): (a) ilość - 4 sztuki, m) wózek transportowy półkowy (WTP): (a) ilość - 1 sztuka, n) wózek transportowy do krzeseł sztaplowanych (taczka do krzeseł) (WTK): (a) ilość - 2 sztuki, o) sztaluga studyjna profesjonalna (WST): (a) ilość - 1 sztuka, p) ostrzałka do pił tarczowych wraz z wyposażeniem (WO): (a) ilość - 1 sztuka, q) tokarka do drewna z urządzeniem do kopiowania (WT): (a) ilość - 1 sztuka, r) pilarka tarczowa ukośna wraz z wyposażeniem (WP): (a) ilość - 1 sztuka, s) szlifierka stołowa (WSS): (a) ilość - 1 sztuka, t) wiertarka stołowa pionowa (WWS): (a) ilość - 1 sztuka, u) wiertarka pozioma (WWP): (a) ilość - 1 sztuka, v) ostrzałka do noży strugarskich i wierteł (WNS): (a) ilość - 1 sztuka, w) kosz metalowy na kółkach (WKM): (a) ilość - 8 sztuk, 2) Wszystkie urządzenia objęte przedmiotem dostawy muszą być: a) wyposażone w instrukcję obsługi w języku polskim; b) objęte gwarancją producenta zgodnie z ofertą wykonawcy, nie krótszą jednak niż 24 miesiące od dnia odbioru przedmiotu zamówienia; c) gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta; d) czas reakcji serwisu - dwa dni robocze. 3) Pierwsze uruchomienie urządzeń wskazanych wierszach od litery r) do x)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1, 39.15.12.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: URZĄDZENIA I WYPOSAŻENIE PRACOWNI KRAWIECKICH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Opery na Zamku w Szczecinie wraz z montażem, podłączeniem i pierwszym uruchomieniem niżej wymienionych urządzeń i wyposażenia pracowni krawieckich, o parametrach: a) Maszyna stebnówka przemysłowa (KSP): Maszyna ze stołem, kompletna o parametrach: (a) ilość - 3 sztuki, b) Maszyna stebnówka 1 igłowa (KS): Stebnówka 1-igłowa, profesjonalna ze stołem, przeznaczona do grubych materiałów (tapicerka)kompletna o parametrach: (a) ilość - 1 sztuka, c) Overlock przemysłowy 2- igłowy, 4-nitkowy (KO2): Maszyna ze stołem, kompletna o parametrach: (a) ilość - 1 sztuka, d) Overlock przemysłowy 1- igłowy, 3-nitkowy (KO3): Maszyna ze stołem, kompletna o parametrach: (a) ilość - 1 sztuka, e) Maszyna do szycia 3-igłowa, przemysłowa (KMP): Maszyna stacjonarna o parametrach: (a) ilość - 1 sztuka, f) Maszyna do szycia, domowa, wieloczynnościowa (KM): Maszyna przenośna w walizce lub pokrowcu o parametrach: (a) ilość - 1 sztuka, g) Klejarka przemysłowa odzieżowa (KK): Maszyna kompletna o parametrach: (a) ilość - 1 sztuka, h) Stół prasowalniczy przemysłowy (KP): Stół z rękawnikiem, kompletny o parametrach: (a) ilość - 1 sztuka, i) Stół prasowalniczy przemysłowy z zasobnikiem (KPZ): Stół kompletny z rękawnikiem o parametrach: (a) ilość - 4 sztuki, j) Deska do prasowania (KD): (a) ilość - 1 sztuka, k) Żelazko bezprzewodowe (KZ): (a) ilość - 1 sztuka, l) Wytwornica pary dwustanowiskowa, przemysłowa (KW): (a) ilość - 1 sztuka, m) Stojak do lagowania - rozwijarka stacjonarna (KL): (a) ilość - 1 sztuka, n) Napownica krawiecka ręczna (KN): (a) ilość - 1 sztuka, o) Wieszaki mobilne (GW): (a) ilość - 40 sztuk p) Suszarka na pranie (DSP): (a) ilość -2 sztuki, 2) Urządzenia i wyposażenie objęte przedmiotem dostawy muszą być: a) wyposażone w instrukcję obsługi w języku polskim; b) objęte gwarancją producenta zgodnie z ofertą wykonawcy, nie krótszą jednak niż 24 miesiące od dnia odbioru przedmiotu zamówienia; c) gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta; d) czas reakcji serwisu - dwa dni robocze..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.71.50.00-1, 39.71.35.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: URZĄDZENIA I WYPOSAŻENIE PRACOWNI FRYZJERSKICH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Opery na Zamku w Szczecinie niżej wymienionych urządzeń i wyposażenia pracowni fryzjerskich, o parametrach: a) Suszarka profesjonalna, hełmowa, stojąca (FSU): (a) ilość - 2 sztuki, b) Myjnia fryzjerska (FM): Myjnia fryzjerska zintegrowana z umywalką o parametrach: (a) ilość - 1 sztuka, c) Fotel fryzjerski (FF): (a) ilość - 10 sztuk, d) Pomocnik-- wózek fryzjerski na kółkach (FW): Wózek fryzjerski profesjonalny z szufladami o parametrach: (a) ilość - 4 sztuki, e) Taboret ( hoker) fryzjerski na kółkach (FT): (a) ilość - 2 sztuki, (b) 2) Wszystkie urządzenia objęte przedmiotem dostawy muszą być: a) wyposażone w instrukcję obsługi w języku polskim; b) objęte gwarancją producenta zgodnie z ofertą wykonawcy, nie krótszą jednak niż 24 miesiące od dnia odbioru przedmiotu zamówienia; c) gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta; d) czas reakcji serwisu - dwa dni robocze. 3) Wykonawca jest zobowiązany podłączyć i pierwszy raz uruchomić: a) Suszarka profesjonalna, hełmowa, stojąca (FSU), b) Myjnia fryzjerska (FM)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.22.00-8, 39.11.31.00-8, 39.11.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SPRZĘT I WYPOSAŻENIE RTV I AGD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia RTV i AGD do Opery na Zamku w Szczecinie wraz z ich montażem, podłączeniem i pierwszym uruchomieniem, o parametrach: a) Chłodziarka niska (ACH1): (a) ilość - 3 sztuki, b) Chłodziarka bezszronowa, wysoka (ACH2): (a) ilość - 1 sztuka, c) Pralko - suszarka (APS): (a) ilość - 2 sztuki, d) Kuchenka mikrofalowa (AM): (a) ilość - 2 sztuki, e) Płyta elektryczna ceramiczna dwupolowa (AP): (a) ilość - 1 sztuka, f) Płyta elektryczna dwupolowa (AP1): (b) ilość - 1 sztuka, g) Ekspres wolnostojący (AE): (a) ilość - 2 sztuki, h) Zmywarka do zabudowy 45 cm (AZM): (a) ilość - 2 sztuki, (b) i) Czajnik elektryczny (AC): (a) ilość - 23 sztuk, j) Polerka podłogowa, profesjonalna, jednotarczowa, wysokoobrotowa (AF): (a) ilość - 1 sztuka, k) Odkurzacz uniwersalny przemysłowy (AO): (a) ilość - 2 sztuki, l) Czyszczarka do butów (AB): (a) ilość - 1 sztuka, (b) profesjonalna maszyna do czyszczenia obuwia, (c) 3 szczotki, każda o średnicy 12-14 cm i szerokości 6-8 cm, (d) pojemnik na pastę o pojemności 0,5-0,8 l z zaworem kulkowym, (e) przybliżone wymiary: szerokość 60 cm x głębokość 38 x wysokość 32 cm (? 2 cm), (f) waga: 13-16 kg, (g) włącznik-wyłącznik umieszczony w podstawie obudowy, (h) moc: co najmniej 130 W, (i) co najmniej 1200 obrotów na minutę, (j) kolor srebrny lub czarny, (k) dodatkowo materiały eksploatacyjne na czyszczenie ok. 1000 par obuwia, (l) oznaczenie CE; m) Lampa stojąca z regulowanym oświetleniem (DLP): (a) Ilość -1 sztuka, n) Lampa biurkowa LED (DLL): (a) ilość - 14 sztuk, o) wentylator mały biurkowy (DP1): (a) ilość - 4 sztuki, p) Wentylator stojący podłogowy (DP2): (a) ilość - 2 sztuki, q) zegar ścienny (AZ): (a) ilość - 53 sztuki, r) telefon bezprzewodowy (AT): (a) ilość - 53 sztuki, s) telefon systemowy (DC): (a) ilość - 1 sztuka, (b) telefon systemowy CTS 202z dwoma konsolami operatorskimi do współpracy z abonencką centralą telefoniczną Silican CCT -1668.L lub równoważny telefon systemowy w pełni współpracujący z użytkowaną przez Zamawiającego abonencką centralą telefoniczną Silican CCT - 1668.L. t) telewizor 40 cali z uchwytem ściennym (ATV): (a) ilość - 3 sztuki, 2) Wszystkie urządzenia objęte przedmiotem dostawy muszą być: a) wyposażone w instrukcję obsługi w języku polskim; b) objęte gwarancją producenta zgodnie z ofertą wykonawcy, nie krótszą jednak niż 24 miesiące od dnia odbioru przedmiotu zamówienia; c) gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta; d) czas reakcji serwisu - dwa dni robocze. 3) Podłączenie i pierwsze uruchomienie nie dotyczy nw. urządzeń a) czajnik elektryczny (AC), b) polerka podłogowa, profesjonalna, jednotarczowa, wysokoobrotowa (AF), c) odkurzacz uniwersalny przemysłowy (AO), d) lampa stojąca z regulowanym oświetleniem (DLP), e) lampa biurkowa led (DLL), f) wentylator mały biurkowy (DP1), g) wentylator stojący podłogowy (DP2): h) zegar ścienny (AZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2, 39.71.00.00-2, 39.71.32.10-8, 32.55.00.00-3, 32.32.46.00-6, 39.72.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: INSTRUMENTY I WYPOSAŻENIE MUZYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa instrumentów i akcesoriów muzycznych do Opery na Zamku w Szczecinie o parametrach: a) pianino akustyczne (MP): (a) ilość - 1 sztuka, b) pianino elektryczne (MPE): (a) ilość - 1 sztuka, c) ława do pianina (MŁ): (a) ilość - 1 sztuka, d) stojak podłogowy z pulpitem do nut (MN): (a) ilość - 53 sztuki, e) parawan akustyczny 5-panelowy (MA): (a) ilość - 1 sztuka, f) ekran akustyczny na statywie (ME): (a) ilość - 20 sztuk, g) wieszak ścienny do instrumentów smyczkowych (MW): (a) ilość - 20 sztuk, h) statyw do kontrabasu (MS1): (a) ilość - 3 sztuki, i) statyw do oboju (MS2): (a) ilość - 4 sztuki, j) statyw do rożka angielskiego (MS3): (a) ilość - 2 sztuki, k) statyw do klarnetu (MS4): (a) ilość - 4 sztuki, l) statyw do klarnetu basowego(fagotu) (MS5): (a) ilość - 3 sztuki, (b) profesjonalny statyw do fagotu/klarnetu basowego/klarnetu altowego, m) statyw do kontrfagotu (MS6): (a) ilość - 1 sztuka, n) statyw do waltorni (MS7): (a) ilość - 4 sztuki, o) statyw do trąbki (MS8): (a) ilość - 3 sztuki, p) statyw do puzonu (MS9): (a) ilość - 3 sztuki, q) statyw do tuby (MS10): (a) ilość - 1 sztuka, r) wózek platformowy do przewozu harfy koncertowej (MH): (a) ilość - 1 sztuka, s) wózek platformowy do przewozu pulpitów i krzeseł (MK): (a) ilość - 1 sztuka, t) skrzynia transportowa na drobne instrumenty (MI): (a) ilość - 1 sztuka, 2) Wszystkie urządzenia objęte przedmiotem dostawy muszą być: a) wyposażone w instrukcję obsługi w języku polskim, b) objęte gwarancją producenta zgodnie z ofertą wykonawcy, nie krótszą jednak niż 24 miesiące od dnia odbioru przedmiotu zamówienia, c) czas reakcji serwisu: - pianina trzy dni robocze, - pozostałe wyposażenie 7 (siedem) dni roboczych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4, 37.32.10.00-4, 37.31.11.00-2, 37.32.17.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNE I DRUKARKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek do Opery na Zamku w Szczecinie o parametrach: a) Drukarka A4 zwykła czarnobiała (ADZ): (a) monochromatyczna drukarka laserowa A4, (b) ilość - 2 sztuki, b) Drukarka kolorowa ze skanerem i możliwością druku A3 (ADK): (a) kolorowe, laserowe urządzenie wielofunkcyjne A3, (b) ilość - 2 sztuki, c) Drukarka 3 D (WD): (a) ilość - 1 sztuka, d) Urządzenie wielofunkcyjne (AW): (a) urządzenie wielofunkcyjne: drukarka kolorowa, kopiarka kolorowa, skaner kolorowy, fax; (b) ilość - 1 komplet, 2) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do podłączenia i pierwszego uruchomienia urządzenia wielofunkcyjnego (AW); 3) Urządzenia powinny posiadać: - instrukcję obsługi w języku polskim, - oznaczenie CE; 4) Urządzenia muszą być objęte gwarancją producenta zgodnie z ofertą wykonawcy, nie krótszą jednak niż 24 miesiące od dnia odbioru zamówienia; 5) Warunki gwarancji: - gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta, - czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: KOMPUTERY STACJONARNE, PRZENOŚNE I INNE WYPOSAŻENIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych, komputerów przenośnych oraz akcesoriów komputerowych do Opery na Zamku w Szczecinie o parametrach: a) Zestaw komputerowy do obróbki grafiki (AKN): Komputer stacjonarny z monitorem, nagrywarką, głośnikami i oprogramowaniem. Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji obróbki danych cyfrowych, aplikacji obliczeniowych, aplikacji graficznych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej: (a) ilość - 4 (cztery) zestawy, b) Zestaw komputerowy biurowy (AKZ): Komputer stacjonarny z monitorem, nagrywarką, głośnikami i oprogramowaniem. Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji obróbki danych cyfrowych, aplikacji obliczeniowych, aplikacji graficznych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej. Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, aplikacji graficznych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej. (a) ilość - 13 kompletów, c) laptop zestaw menedżerski (AL): Komputer przenośny typu ultrabook , z ekranem o przekątnej od 13 do 14 cali o rozdzielczości minimum 1920x1080 z podświetleniem LED. Komputer przenośny będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej. (a) ilość - 2 sztuki, d) Access Point do WiFi: Urządzenie sieci bezprzewodowej - korporacyjne punkty dostępowe Access Point współpracujące i zarządzane przez urządzenie UTM kontroler sieci bezprzewodowej Fortigate 90D posiadane przez Zamawiającego: (a) ilość - 5 sztuk, e) Niszczarka dokumentów (AN): Niszczarka przeznaczona do małych biur, (a) ilość - 5 sztuki, 2) Urządzenia powinny posiadać: a) instrukcję obsługi w języku polskim, b) oznaczenie CE, c) certyfikaty wskazane w opisie poszczególnych urządzeń ; 3) Urządzenia muszą być objęte gwarancją producenta zgodnie z ofertą wykonawcy, nie krótszą jednak niż: a) drukarki i urządzenia wielofunkcyjne - 24 miesiące, gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta, b) zestawy komputerowe stacjonarne - 24 miesiące, gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta, a) urządzenia Access Point do WiFi - 24 miesiące, b) niszczarki - 24 miesiące, 4) Warunki gwarancji: a) czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 48.31.70.00-3, 48.62.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin gwarancji - 15

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: TABLICA MULTIMEDIALNA (INTERAKTYWNA).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawę tablicy multimedialnej (interaktywnej) do Opery na Zamku w Szczecinie. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz montażem naściennym, podłączeniem, uruchomieniem i szkoleniem z jej obsługi administratorów tablicy interaktywnej: (a) ilość - 1 komplet 3) Urządzenia powinny posiadać: - instrukcję obsługi w języku polskim, - oznaczenie CE; 4) Urządzenia muszą być objęte gwarancją producenta zgodnie z ofertą wykonawcy, nie krótszą jednak niż 24 miesiące od dnia odbioru zamówienia; 5) Warunki gwarancji: - gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta, - czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: AKCESORIA MEBLOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do Opery na Zamku w Szczecinie o parametrach: a) system zawieszeń obrazów (DO1): (a) ilość - 71 metrów, b) listwa do podwieszania obrazów (DO2): (a) ilość - 43 metrów, c) odbojnik ścienny 15x50cm (DS50): (a) ilość - 2 szt, d) odbojnik ścienny 15x100cm (DS100): (a) ilość - 9 sztuk, e) odbojnik narożnikowy (DSN): (b) ilość - 26 sztuk, 2) Przedmiot dostawy musi być objęty gwarancją producenta zgodnie z ofertą wykonawcy, nie krótszą jednak niż 24 miesiące od dnia odbioru zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.